| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 140 .. 277 278 279 280 281 .. 639 .. 997
23.07.13 22:36
perle84 

Re: Bräute 2014

so!!! endlich chum ich dezue mich da mal vorzstelle!

ich bin frisch da und ha aber vorher scho lang mitgläse. aber jetzt mues ich mich doch da echli ustusche. zu mier, ich chume usem züri underland und min zuekünftig au. mier sind zäme im gliche spital ufd weltcho - am gliche tag und eusi mami's sind zäme im spital gsi. das hömmer usegfunde, wo mer oisi eltere enand vorgstellt hönd! en wahnsinige zuefall! und das macht eus so speziell. mer teilet so zimli all hobbies zäme - mier tanzed liedeschaftlich lindy hopp und swing.

Euses Datum isch de 14. Juni 2014 - mier hönd noni so vil ziit gha alles z organisiere, stelled ois aber e schüne hochzit vor. möglichst eifach mit grill und alles was so dezuä ghört. ich muess mich da no chli meh dure läse.

am liebste würd ich mich am rhy vomne freie redner oder rednerin traue lah. min zuekünftig macht au eifach das wo ich wött - so wie männer hald sind. ich han jetzt au scho chi umegluegt und au scho eini gfunde wo ich find sie chönt's sii.. am wucheend hemmer s erschte gspräch. - kennt sie echt öpper?

ich freu mich uf spannendi ustüsch

liebi grüess

perle84

24.07.13 01:28
Lula 

Re: Bräute 2014

Lula:

@me: Mir si hüet üser Ringe ga in Uftrag gäh!! U i ha mega fröid!!!

Si gseh so änlich us, mir hei eifach ir mitti kei Streife, sondern e Fuege (has aber online so nit chöne mache)




So, ha vori iwie chli grossi Steindli dinne gha... (bi aso immer no nit sicher ob Grössi stimmt...)



Zuletzt bearbeitet am 24.07.13 01:29

Datei-Anhänge
Ringe.jpg Ringe.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 15 kB

24.07.13 08:08
lela85 

Re: Bräute 2014

Guete Tag,

Chilä,
Haha ich han mich mal wieder super informiert :) s hend also bi de schö wetter variante alli drin Platz (s het viel chliner usgseh:))... bi de schlecht Wetter Variante hets eifach öpe 10-20 plätz zwenig, aber de chömer ja de luege das die vum FC oder so nid ine chömet... ich han eh nanig so e plan wie das söll goh...

mir hend ebe e hochzig verusse planet, und die isch am gliche ort wie z apero und de abed. wenns aber schlecht wetter isch würdet mir uf en kappele uswiche, i de nöchi. weiss aber nid ganz wie das söll organisatorisch goh.. hett öpert en idee?

lula,
euchi ringe gsehnd mega schön us!

perle,
das isch ja en mega zuefall, dass ihr euch wieder troffe hend. so cool

Homepage,
het öpert vo euch en homepage, wo scho chli wiiter isch? ich sueche nachli inspiration... ich mach si mit ichwuensche.com, aber es gseht no sehr wüscht us :)

me,
gester het GG geburi gha und de isch sine brüäder mit de verlobte cho (de wo jetzt ebe au hürotet). es isch chli komisch gsi, mir hend eus zerst mal gseh sit do. Ich han i de nacht ner alpträum gha, das si gad s weekend vor eus ghürote hend... :(

Zuletzt bearbeitet am 24.07.13 08:16

24.07.13 08:16
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Perle: Härzlech wiukomme im Forum! Das isch ja e super Gschicht mit eune Mamis wo glichzitig mit euch im Spitau si gsi! Würklech e bsunderi Verbindig.

Euchi Plän töne o toll. Heiter de scho e spezielli Schür in Ussicht? Wär heiter de as potenzielli frei Rednerin? I kenne mi dert leider gar nid us, da ig äbe e Pfarrer ha wöue (mir hei dä vom Dorf woni bi ufgwachse und das isch e mega coole, so gar nid stif u so). Aber e Trouig vorusse fändi ou wunderschön - eifach vorusgsetzt, ds Wätter spiut mit... Isch haut ir Schwiz nid ganz eifach und brucht sicher chli Risikobereitschaft

@Lula: Super mitem neue Resti!! Weles wärs de? Text für d Absag hani dir e Vorschlag i dim eigete Thread gmacht, chasch ja mau luege, obs für öpis isch.

Und toll wäg de Ringe, die si schön!! Ganz ähnlech wie üsi Isches o wiss- und rotgold? Mir hei äbe sone Streife ir Mitti und dr Wissgold-Teil isch när kreismatt (so chli ruch) poliert (o we das nid ewig wird häbe, wüsse mer...). I ha nume 3 Steindli und die si ungerschiedlech agordnet, aso nid aui uf eire Linie. Bi gspannt wies de i Würklechkeit a üsne Ringe usgseht. Mir hei beschlosse, dassmer am 3. Ougust üsi gö ga aprobiere (und zahle ). mir lö se de aber äuä no dert, wüu mer se speter no wei la graviere und es geit ja de geng no es guets Jahr... u glich dünkts mi, d Zit flügi verbi.

24.07.13 08:17
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Perle84
Herzlich Willkomme bi üs und gratuliere zur Verlobig!! Isch ja mega luschtig, dass dir gad glichzitig im Spital sit gsi - Schicksal?!

@Lula
ja merci geit besser...ize hoffi es blibt ou gad so
Heiter nech de entschide Restaurant z wechsle? I würdi eifach gad direkt schribe, dass dir siget cho esse und dases recht unklar sigi gsi mege Glutefreiem Esse und da das eine vode wichtigschte Pünkt isch möchtet dir die Reservierig storniere...?
ou die Ringe gseh schön us........Iz chöiter öpis wider abhäkle, das fägt?!
jaaaaaaaa i 16 täg isches sowit - bi scho langsam chli nervös

@lela85
hmmm wie wäris de wender e Homepage machet woder druffe kurzfristig informieret obs wie planet dusse stattfindet oder ir Kappele? und das vilicht ou scho gad ufem Einladungskärtli schribet, me söu sech bitte ufder Homepage de informiere? üsi isch immer no öppe glich wit d Homepage...wird de nachem Zivile erwiteret...

24.07.13 08:43
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Mädels

So ich melde mich mal wider im '14er Thread... Ich chum amigs fascht ned nah mit lese und allne grecht zwerde...
Bruche eue Rat betreff TZ: Bisher bini eigentli nur uf 3 Hochziite gsi und die sind alli total chaotisch abgloffe. Dett chani irgendwie nume abluege wasi uf gar kein Fall wett. aber hinter d'Kulisse gseht mer ja bekanntlich nöd Drum fragi ez eifach mal eu:

Wieviel 'Arbeit' gebed iher de TZ ab? Was übernehmed sie genau für Ufgabe bi eu? Bi eus isch chli z Problem das mim GG sin TZ in Dütschland wohnt und so guet wie nie i de CH isch... also müesst e Huufe mini TZ mache..

24.07.13 09:00
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

@janedoe: mier hend noni würkli gnau definiert wer was macht. mier möchted aber natürlich scho gern en teil abgeh susch wirds eifach z vill. ich wott aber de TZ eher sache abgeh wo mer im vorus chan mache. bi eus ischs mini schwöschter und mim GG sin brüeder, und ich will ned das die am hochzitstag sälber no mega sache müend mache, sie sölleds au chönne gnüsse. am tag sälber wird denn en kollegin vo mier s meischte mache, aso sich um d frag vo de gäscht kümmere usw.

@all: mier hend im september euses fotoshooting für d chärtli usw. mier mached ja alles chli im vintage stil. für d std-chärtli wämer es schwarz/wiss föteli. ich ha mier vorgstellt das min GG es wisses hemd, schwarzi hoseträger und schwarzi krawatte a hed. ich wott irgend es chleid wo dezue passt, sött au so chli im 50er jahr stil si.. weiss öper woni so öpis chan finde? cool fändi au no en fascinator oder so
aso stells mer so ähnlich wie uf dem föteli vor

Datei-Anhänge
std2.jpg std2.jpg (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 120 kB

24.07.13 09:29
Sue87 

Re: Bräute 2014

@novia_mayo
i würdi mau uf lightinthebox.com luege betreffend Chleid? Die hei e mega Uswahlt....

@janedoe
mir hei ou no nid genauschtens definiert was üsi TZ werde mache... also si hei üsi Polteräbig organisiert und werde sicher de mitde Chleidig helfe und eifach ou bi Entscheidigssache üs helfe. Mir werde zimlich viel selber mache. Hei aber vor, ihne 1000.- Budget z geh für überraschige oder süschtigi chöschte und si werde de sicher d gescht kontaktiere für Biträg etc...

24.07.13 09:33
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

merci sue das isch en gueti idee! det gahni go luege...

24.07.13 09:35
Sue87 

Re: Bräute 2014

@Novia_Mayo
bi gad selber chli go luege und ha gad die gseh zB

http://www.lightinthebox.com/de/ts-vintage-drucken-swing-kleid_p587736.html

http://www.lightinthebox.com/de/ts-vintage-swing-kleid_p548332.html

http://www.lightinthebox.com/de/ts-vintage-flora-print-swing-halter-dress_p543074.html


und Fascinator hets ou ganz viel:

http://www.lightinthebox.com/de/index.php?main_page=advanced_search_result&inc_subcat=1&search_in_description=0&keyword=fascinator

 1 .. 140 .. 277 278 279 280 281 .. 639 .. 997
Problem   bstellt   würklich   Janedoe   Location   richtig   malinchen   Hochziit   schaffe   bearbeitet   squishy   Zuletzt   irgendwie   Iladige   Littlefoot   gspannt   würklech   Pfingstrose   Taeboyana   Hochzyt