Bräute 2014 |
|
1 .. 140 .. 277 278 279 280 281 .. 639 .. 997
|
23.07.13 22:36
perle84
|
Re: Bräute 2014
so!!! endlich chum ich dezue mich da mal vorzstelle!
ich bin frisch da und ha aber vorher scho lang mitgläse. aber jetzt mues ich mich doch da echli ustusche. zu mier, ich chume usem züri underland und min zuekünftig au. mier sind zäme im gliche spital ufd weltcho - am gliche tag und eusi mami's sind zäme im spital gsi. das hömmer usegfunde, wo mer oisi eltere enand vorgstellt hönd! en wahnsinige zuefall! und das macht eus so speziell. mer teilet so zimli all hobbies zäme - mier tanzed liedeschaftlich lindy hopp und swing.
Euses Datum isch de 14. Juni 2014 - mier hönd noni so vil ziit gha alles z organisiere, stelled ois aber e schüne hochzit vor. möglichst eifach mit grill und alles was so dezuä ghört. ich muess mich da no chli meh dure läse.
am liebste würd ich mich am rhy vomne freie redner oder rednerin traue lah. min zuekünftig macht au eifach das wo ich wött - so wie männer hald sind. ich han jetzt au scho chi umegluegt und au scho eini gfunde wo ich find sie chönt's sii.. am wucheend hemmer s erschte gspräch. - kennt sie echt öpper?
ich freu mich uf spannendi ustüsch
liebi grüess
perle84
|
|
|
|
|
24.07.13 08:08
lela85
|
Guete Tag,
Chilä, Haha ich han mich mal wieder super informiert :) s hend also bi de schö wetter variante alli drin Platz (s het viel chliner usgseh:))... bi de schlecht Wetter Variante hets eifach öpe 10-20 plätz zwenig, aber de chömer ja de luege das die vum FC oder so nid ine chömet... ich han eh nanig so e plan wie das söll goh...
mir hend ebe e hochzig verusse planet, und die isch am gliche ort wie z apero und de abed. wenns aber schlecht wetter isch würdet mir uf en kappele uswiche, i de nöchi. weiss aber nid ganz wie das söll organisatorisch goh.. hett öpert en idee?
lula, euchi ringe gsehnd mega schön us!
perle, das isch ja en mega zuefall, dass ihr euch wieder troffe hend. so cool
Homepage, het öpert vo euch en homepage, wo scho chli wiiter isch? ich sueche nachli inspiration... ich mach si mit ichwuensche.com, aber es gseht no sehr wüscht us :)
me, gester het GG geburi gha und de isch sine brüäder mit de verlobte cho (de wo jetzt ebe au hürotet). es isch chli komisch gsi, mir hend eus zerst mal gseh sit do. Ich han i de nacht ner alpträum gha, das si gad s weekend vor eus ghürote hend... :(
Zuletzt bearbeitet am 24.07.13 08:16
|
|
|
24.07.13 08:16
Taeboyana
|
@Perle: Härzlech wiukomme im Forum! Das isch ja e super Gschicht mit eune Mamis wo glichzitig mit euch im Spitau si gsi! Würklech e bsunderi Verbindig.
Euchi Plän töne o toll. Heiter de scho e spezielli Schür in Ussicht? Wär heiter de as potenzielli frei Rednerin? I kenne mi dert leider gar nid us, da ig äbe e Pfarrer ha wöue (mir hei dä vom Dorf woni bi ufgwachse und das isch e mega coole, so gar nid stif u so). Aber e Trouig vorusse fändi ou wunderschön - eifach vorusgsetzt, ds Wätter spiut mit... Isch haut ir Schwiz nid ganz eifach und brucht sicher chli Risikobereitschaft
@Lula: Super mitem neue Resti!! Weles wärs de? Text für d Absag hani dir e Vorschlag i dim eigete Thread gmacht, chasch ja mau luege, obs für öpis isch.
Und toll wäg de Ringe, die si schön!! Ganz ähnlech wie üsi Isches o wiss- und rotgold? Mir hei äbe sone Streife ir Mitti und dr Wissgold-Teil isch när kreismatt (so chli ruch) poliert (o we das nid ewig wird häbe, wüsse mer...). I ha nume 3 Steindli und die si ungerschiedlech agordnet, aso nid aui uf eire Linie. Bi gspannt wies de i Würklechkeit a üsne Ringe usgseht. Mir hei beschlosse, dassmer am 3. Ougust üsi gö ga aprobiere (und zahle ). mir lö se de aber äuä no dert, wüu mer se speter no wei la graviere und es geit ja de geng no es guets Jahr... u glich dünkts mi, d Zit flügi verbi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 140 .. 277 278 279 280 281 .. 639 .. 997
|