| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 141 .. 279 280 281 282 283 .. 640 .. 997
24.07.13 11:18
perle84 

Re: Bräute 2014

ja ich han scho imne andre thread de link ie gsetzt... aber mier git döt niemer antwort :D

also de link isch

wwwApersoenliche-zeremonieAjimdoAcom (A=.)

kennt die öper? mier hend ja ebe s gsrpäch am samstig mit ihre und ich bin so gspannt. voralem es isch so krass, ufeimal wird euses datum immer realer!

Zuletzt bearbeitet am 24.07.13 11:33

24.07.13 11:25
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hmm de Link gaht nöd.

Aber ich kenn sie uf jedefall nöd, da mier kirchlich hürated hemmer eus gar nid mit dem usenandgsetzt :)

24.07.13 11:38
perle84 

Re: Bräute 2014

jetz söts gah... ha immer es gnusch weni mitem natel schribe...

24.07.13 11:39
StellaBlack 
Re: Bräute 2014

ech cha euch vellecht no chorz säge wies bis eus so esch met de tz ond tätschmeischter.
aso min gg ond ech händ je natürli en tz. zudem hämer en tätschmeisteri ond no je en kollegin ond en kolleg als "hälfer"
de plan esch eigentli öpe so: min tz hilf i mer vorallem bi de vorbereitige (bastel, chleid, usw.), am hochzyt selber esch sie de aber eigentli nor no min rechti hand, da heisst, sie luegt eifach das es mer guet goht, versorgt mech met ässe ond trenke ond nehmt gschänkli entgäge. bi mim gg hed sin tz am hochzytstag de gliich job wie mini tz, eifach för ehn luege.
mer händ da ganz bewosst so entschede, well eusi tz jo eigentli de beschte frönde vo eus send ond dorom de tag au no setted chönne gnüüse ond ned nor stress händ.
eusi tätschmeisteri esch es organisationstalent. sie werd mer ond minere tz au bi de vorbereitige för s'hochzyt hälfe ond am hochzyt sälber esch sie denn d'asprechsperson för alli gäst, aber au för d'fotografin, s'catering usw. sie werd de ganz tag koordiniere ond denn da so au onter kontrolle ha (hoffentli)
die beide andere "hälfer" send meh för d'onterhaltig zueständig. dass chli met de lüüt redet, bi gwössne sache aktiv metmached ond eifach au för d'stemmig sorged. allefalls werd d'tätschmeisteri au no d'hilf vo ehne bi gwösse sache benötige.

aso da esch so chli euses grobkonzept wo mer ufgstellt händ. mer wänd eigentli ned öper met allem öberfordere sondern chli alles verteile uf lüüt wo mer wössed, dass es denn au im griff händ. hed jo jede chli anderi qualitäte

24.07.13 11:41
malinchen 

Re: Bräute 2014

@perle: I has chönnä ufdue... Gseht no guet us und tönt ömu no sympathisch. I dänkä wenn dir sie persönlech träffet, merket dir schnäu obs passt oder nid! Für so öpis isch ja sehr wichtig ob d Chemie stimmt... Wenn dir nid 100%ig sicher sit, würdi villecht no öper anders träffe so zum Verglich?

24.07.13 11:43
lela85 

Re: Bräute 2014

TZ,
bie eus hend si nid so viil ufgabe, well mir na TM hend. mir wüsset das eusi TZ nid so d organisatore sind und hend eus drum entschide na TM z neh. Bi eus werdet si a de hochzig eifach chli zu eus luege und chli mit cho shoppe ect. die organisatorische sache werdet TM mache (wobi d TZ sich da gern terfet beteilige).
Mir isch wichtig gsi das mini TZ us de nöchi chunt.

perle,
mir werdet au verusse (wiese oder wald) eusi zeremonie ha, allerdings mit eme pfarrer. Daher chani dir da au nid so helfe.

malinchen,
so e nogoe liste würd ich au gern mache, hesch ev. für eus chli inspiration? :)

Sue87,
mir werdet so oder so e homepage mache, bin au scho flissig am baschtle.
Ich denke aber de treffpunkt wird so oder so am gliche ort si, oder mal luege, so sicher bini mer da au nanig, aber das het ja nachli ziit. mir werdet den das mit eusne TZ/TM go aluege und den hend die villicht au na en gueti idee.

24.07.13 11:45
perle84 

Re: Bräute 2014

malinchen,

ja das sicher- mer hönd ja no biz ziit. ich ha aber au gfunde d siite isch sehr ahsprechend und im verglich zu andre isch sie au nöd eso tüür...

24.07.13 11:54
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@lela: I hätt süsch scho sone No-Go-Lischte ersteut... cha euch die ou no ufelade, faus dir Inträsse heit? Wobi das ja de sehr individuell isch, was dert druf chunnt. Aber wenn se öper möcht, steui mini gärn zur Verfüegig.

24.07.13 12:32
perle84 

Re: Bräute 2014

taeboyana, was meinsch du mitere no go lischte? ich wär interessiert nimmt mi wunder

zu mire freie trauuig, ich han grad mit mim zuekünftig telefoniert. jetzt het er zuegseit d schicht z tusche mitme arbetskoleg und schaft jetzt am samstig und ich han den kei schicht. typisch maa, nöd? immer d frau mues d agenda füere. jetzt han ich dere vo dere persönliche trauuig ahglüte - ui ui ich han scho chi herzklopfe becho. chan mich noni so dra gwöhne das es ja scho gli juni isch! jetzt het sie mega spontan hüt abig zit. ich bin zwar mega müed well ich lang schicht han aber ich freu mich. den chan ich eu scho morn brichte vom gspröch!

gits eigentlich no öper andersch wo e freii trauig het?

24.07.13 12:35
lela85 

Re: Bräute 2014

Taeboyana, das wer super. Mir isch klar das mer si de muen a sich apasse, aber irgendwie wers toll chli idee z ha, a was mer do so sött denke... :)

 1 .. 141 .. 279 280 281 282 283 .. 640 .. 997
Hochziit   Iladige   Problem   Zuletzt   Hochzyt   gspannt   schaffe   Pfingstrose   Littlefoot   würklich   Location   Janedoe   Taeboyana   würklech   irgendwie   bearbeitet   richtig   bstellt   squishy   malinchen