| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 142 .. 281 282 283 284 285 .. 641 .. 997
24.07.13 14:51
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Merciii Taeboyana!
Das freutmi wege dim Brüeder. Mueschsie denn unbedingt zeige :))
Das isch au wirkli z einzige wo mi chli stört a eusere Iladig. Ich liebe sie aber mer gseht halt eifach dass sie selbergmacht isch. Klar es isch es defür und dewider. Aber wenni chli begabter im bastle wär würds äuä scho schöner usgseh :D

Zuletzt bearbeitet am 24.07.13 14:52

24.07.13 14:52
malinchen 

Haha, Taeboyana, das mit de Rösser muesi bi mir ono druf näh... Has ou gar nid mit denä Fiicher, ussert es ligt ufem Täller. U isch ja mega cool dass öich di Brüetsch hiuft mit de Iladige!

24.07.13 15:00
Taeboyana 

@malinchen wär für mi würklech e Horror-Vorstellig. I würd nume dänke: Oh Gott, das Tier steit mer sicher no ufe Fuess oder schlaht us oder schisst mir uf d Schleppe... U wüu mini beide TZ sehr Rössli-Liebhaberinne und ritbegeisteret si, hani dänkt es wär vielech no erwähnenswärt ufem Täuer nimis o, aber de gö äbe de sie 2 (u äuä no paar angeri) uf d Barrikade

@janedoe: Nei, eui Iladige gseh super us! So hanis de gar nid gmeint gäu I weiss nur, dass ig säuber nie so öpis würd härebringe und när viu zhöchi Asprüch hätt und mehr nur zuesätzleche Stress würd mache. U so chame wieder öpis chli delegiere und dr eint Brüetsch isch scho ibezoge

24.07.13 15:02
Taeboyana 

D Smiley-Sucht nimmt langsam aber sicher wieder gfährlechi Usmass a bi mir...

24.07.13 15:05
_janedoe 

@Taeboyana (gopf schribe din Name immer falsch ): has au gar ned so verstande , hihi aber es isch tatsächlich so, das mier extrem viel Ziit mit dene Iladige verbringed will jedesmal wenni sie aluege falltmer no was uf wo nid 'perfekt' isch. Drum ischs sicher au nid z'dümmschte so Sache us de Händ zgäh und a Lüüt - wie dim Brüetsch- z'überlah wo das chönd :)

hahahaha übrigens heschmer jez mit dem Rosskommetar, dases dier ufd Schleppe chönnt schisse grad en riese Lacher entlockt.

24.07.13 17:16
Lula 

@Taeboyana: Hihi, isch Din GG ou so eine, mine chunnt aube u seit "Schatz, wo isch üsi Agenda..." Hmm... Aber es isch so krass, er het das so nit im Griff.

De bini froh!

Das fändi ebe ou schön, iwenn de, bim erschte Kind, di erschte 5 Jahr, etc...

Ah ok, chunnsch de Du us Biel? Wobi, 9 wäre aso ou schön

Heit dr scho erschti Ideene für dKartene? Findes aber mega lieb, vo sim Brüeder!

@janedoe: Wieso de Pauseclown? Aber wenn dini TZ überzügt isch, dass si das ou ällei schafft isch ja guet.
Wäg dr Homepage, mir hei eifach e Wunschlischte wo online isch, aber süsch nüt.

Bi üs gseht me ou, dass si säubergmacht si, aber si hei ämu glich fröid gha. Isch doch ou schön, es söou u darf ou so si. Hesch es Foti vo Dinne? (sorry, ha dr überblick chli verlore)

@lela: Süsch chasch ja mau TZ drufasetze, für öbis hei mir ja die

U we Dir mau zGspräch suechet, mit sim Brüeder?

Bi rasch ga nachegugge, die wo jtzte druffe si, heis am 1.03.09 übernoh.

24.07.13 17:35
_janedoe 

@Lula: Ach verstah mini Schwöschter au ned so ganz. Sie hed zu minere beschte Fründin au gseit dass sie de kei Finger chrümme will und nöd verstaht wieso mier sones tammtamm um die Hochziit möched. Sie isch mini Zwillingsschwöschter und bisher mini engsti Verbundeni. Jez machtmer das schochli weh aber ich zwing sie bestimmt ned da mitzwirke...

Da sind eusi Chärtli. Das isch halt echt en Prototyp, also da isch würkli nüt schön kläbet
http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...14-4_640_9.html

24.07.13 19:03
Lula 

@janedoe: Isch aso scho chli speziell! Chas si, dass si iversüchtig isch??

Hey, di si ämu mega schön! Weiss aso nit was da drane nit so schön si!

Würdi eifach gugge, dass de öichi Adresse no chli chasch kaschiere...

24.07.13 19:23
_janedoe 

@Lula: Ja Ifersucht spielt wahrschinli schone Rolle. Aber uf das chani sie fascht ned aspreche und has jez au blibe lah. Es isch okay, frage sie halt eifach ned nach Rat und mier reded de halt vo andere Sache wennmer eus gsehnd Ich chamer scho vorstelle dasi au chli nervig bi, bi eus dreiht sich alles nur no um die Hochziit, d'Lüüt um eus tüend mier scho chli leid, hehehe :)

Danke vielmal. Bin aso au ganz zfriede. Muess nur no e schlaui Lösig ha, wiemer die Federe am beschte achlebed.
Ui, gsehtme d'Adresse dure? denn löschis glaub grad ganz :D

24.07.13 20:23
perle84 

hoi mitenand

mi schatz und ich sind hüt ebe bi dem gspröch gsi. sie het ja mega spontan uf die 4i ziit gha und es isch fasch 4stund gange! mier hönd eus z zh am see troffe und hend eifach mitenand gredt. im erste moment bini chi unsicher gsi, sie isch extrem jung - 25gi. aber mer gspürt grad wie sie mit lideschaft dehinder isch und wie guetmüetig sie isch. sie het es chind und en hund und mir sind eus grad vorcho als würdemer eus scho ewigs känne. sisch also würki en schöne augeblick gsi.

sie het eus denn chi usgfrägt und mier händ verzellt und verzellt und sie het sich notize gmacht. und mier händ ihre den eifach verzellt wie mer üs kenne glernt het. und ich han mega angst gha, dss sie uf dere gschpürschmi fühlschmi esotherik schine fahrt - isch sie aber zum glück überhaupt nöd sie hät aber au gmeint, dass da warschinli meh wie schicksal dehinder steckt, dass mier öis wieder troffe händ und jetzt sogar zäme s glich schaffed

sie isch mega herzlich gsi und den het sie ufs wc müse -- den luegt mich min schatz ah und seit nur "haben will" mich häts fasch verchlöpft vur luter lache, well er isch eine wo susch immer wuche bis monatelang alles verglicht und abwägt und sich nie cha entscheide.

den hämmer ihre hüt au grad de uftrag gäh eus z traue!

ich freu mich grad richtig, dass mer sie gfundä händ und mer freued eus ufe tolli zeremonie

und hüt hani doch no wele d std charte mache - bi aber zmüed und schmeiss de grill ah - mag nöd choche! morn id badi, das ischs tolle wemer am wucheend schaft

1 .. 142 .. 281 282 283 284 285 .. 641 .. 997
Location   gspannt   richtig   Zuletzt   irgendwie   würklich   Hochziit   Hochzyt   Iladige   Littlefoot   schaffe   würklech   Taeboyana   bearbeitet   Pfingstrose   Janedoe   malinchen   bstellt   Problem   squishy