Bräute 2014 |
|
1 .. 142 .. 282 283 284 285 286 .. 642 .. 997
|
24.07.13 23:24
squishy-fishynicht registriert
|
Re: Bräute 2014
Guätä Abiig mitenand
Bwoooaah, hüt wo ii kaii Ziit gha ha isch do volle Kanone gloffe und gescht wo ii vörig Ziit gha han, isch tote Hose gsii I giib mir müäh zum ned eu voll quatsche und gliich allnä grecht zwerde:
Perle: Eues Meeting tönt HAMMER!! Gratuliärä zu dem Erfolg! Chemie het eiidütig gstumme, denn het ii au zuägriffe. StD-Karte chönt ruhig no en Tag warte, eiin so grosse Schriitt am Tag iisch vörig gnuäg
Janedoe: Dini Karte sind au wunderschön! Mir gfallet vor allem d'Farbe bsunders guät!! Kompliment! Isch ned meiistens so, dass d'Erschafferin ned so begeiisteret isch und all andere suuper findet? Da miit diiner Schwester tuät miir wirkli leiid. So schaad, cha meh siich ned eiifach mitfreue Mii GG het vo Afang aah gsaiit, er möchti gern ä Homepage. Und will da siin erste wirkliche Kommentar gsii isch, machet mir da. Mir hend uuh viil agugget: jimido, ichwuensche, swisswedding... Aber überzügt het uns crazyinlove.ch sii kostet, aber ned ä so viil. Sii het keii Ablaufdatum, sondern chasch per Mail sägä, ez isch gnuäg. Und wenn's Problem giit isch Berotig per Mail mega guät. Mir hend sii nonig veröffentlicht. Aber ii finds genial
No-Go-Liischte: Suuuper mersii, da chunt au uf mini to-do-liischte. Arme GG wenn er Haii chunt. Er wiird eh total usgflippti Bruut uf ihn warte Mersii für alli Tipps. Innere Wuche werdet mir uns wohl drasetze und für uns überlege, was mir gnau wünschä und au uf gar keiim Fall wönd!
TZ: Miir hend jo au no so chlii z'kämpfe mit wer-macht-was. Vor allem will mini TZ jo gmaiint heg, sii säg froh, cha sii sich bii uns us dä Planig halte. Miir hends uns ähnlich denkt wiä ???? (exgüsi weiiss nüm wer). Eini für uns als Paar zuäständig dass mir uns wohl füühle, zweii für Organisatorisches und Gäscht. Wer will cha bii vorbereiitige wiä bastle, probeesse debii sii. Zum Glück bin iich anere Schuäl mit viil kreative Mensche. Hend mir scho aboote zum helfe
Me: Exgüsi, iich muä ez au no mii Frust loswerde. I träg en jetzt scho mitere Wuche ume. Ha z'erst denkt, säg jo ned schlimm und lot no. Aber es wiird all schlimmer s'Problem iisch, dass diä Bruut ufzmol au no mitliest im Forum oder siich gär ameldet. Jedefalls han ii s'Gfühl miis Hochziit wird kopiert, nur isch s'Datum vor unseres gsetzt worde (also wiirkt miis kopiert ) sii hend dä gliich caterer für de Apero agfroget, siich für dii gliich stadt zum Abiigprogramm entschiide (mir fahret sogar über Schwiizergrenze...) sDatum isch kurz vo unserem und jetzt befürchte iich au, dass sii dii gliich Trauigsort wählt I bii so sauer und rotlos... I wott doch ned ä kopierts Hochziit fiire. Mini TZ nehmets voll locker, aber mii störts brutal (und was mii stört, stört mii GG ) Ihr seget siicher, versuächs mol miit rede, ha aber ernsthafts gfühl bii dere hochziitsfixierte Frau isch alles rede nutzlos... (hoffentli lest sii ned mit )
Danke dass ii mii Frust darf ablade
Wünsch eu ä wunderguäti Nacht und schöni Tröiim
|
|
|
|
|
25.07.13 08:14
Taeboyana
|
@Perle: Wow, das tönt super mit euem Gspräch, freut mi sehr für euch, dasses gad so gstumme het! De heiter scho wieder öpis abghäägglet. Wüsst dir scho, wo genau dir die Trouig dusse weit mache?
@squishy-fishy: Das isch totau verständlech, dass di das mag mitem kopierte Hochzit. De het me säuber schöni Idee u när nimmt se eim öper anger vorwäg. I würd o irgendwie versueche, se druf azspräche, und wenns nur e Kommentar i die Richtig isch. O wes nüt nützt, wird sie sicher drüber nachedänke. I findes völlig okay und ou schön, chöi mir hie Idee ustusche und ou vonang übernäh, aber wes de genau die glichi Location, fasch ds gliche Datum und aus isch, hets langsam Gränze. Faus sie würklech hie mitlist, füut sie sich ja de vielech gad agsproche, wär ja o nid soooo schlimm
apropos übernäh: @lela, du hesch gloub gseit dass du die Idee mit de Bridesmaids Bags wosch übernäh? Darfsch du natürlech sehr gärn!
@janedoe: I fänd e Candy Bar o dr Hammer, aber mi GG steit nid so uf Schläckzüg wie ig U irgendwie hani zGfüu, dass scho süsch Deko und aus ziemli iz Gäud geit, drum würds äuä eh nümm drinliege. Luschtig isch drfür gsi, was GG zu de Hussene het gseit. Üses Resti het säuber schöni Stueuhussene, aber die choste 12.-/Stück zum miete I möcht aber unbedingt Hussene, wüu d Stüu im Saal si blau... u das würd so gar nid i üses rot-wiss-häugrüene Farbkonzept passe Da het är gfunge: "Nenei, die Husse nähme mer scho!" Är isch süsch itz nid gad dä, wo uf setttigs as 1. Wärt leit - Ma haut
Wo bsteusch de du d Hussene in China, weisch gad öpis? I findes äbe ufe Art o doof, när uf dene Hussene z'hocke u die wieder müesse z'vrchoufe...
Ds Thema Musig / Lieder isch bi üs o no völlig offe. I wirde äuä de mau über plan-dein-fest e Afrag mache. Mir hei äbe nid gad es grosses Budget für d Musig und glich wetti öpis, weiss aber o no nid so was... Ir Chile fändi e Sänger/in mit Gitarre oder Pianobegleitig schön, aber dä wärde mer üs im Kollegekreis no chli umluege u -lose.
I findes im Momänt u schwierig, üses Budget im Rahme z'bhaute... Klar, mir hei eigentlech no nid viu usgäh u viu isch o no nid klar, nur gschetzt. Aber mi dünkts, mir versueche üs überau izschränke und nid ds Türschte znäh u doch chunnt e mega Betrag zäme. Z.B. für ds Chleid hani mir es max. Budget vo 1500.- gsetzt und wasi so ha gseh/ghört ir Letschti, choschte aui schnäu viu meh Bi mir scho am überlege, obi eis söu Occasion näh vor Chleiderbörse hie uf dr Site. Oder kennt öper vo euch budget-brautmode.ch? Das wär o no günstig, aber i weiss nid, wie d Qualität isch.
Und het öper vo euch scho Blueme bsteut oder e Offerte u e Ahnig, wasme so mues rächne (grob u nüt Pompöses, nur Chilebänk, Brutstruss, TZ Strüssli und Boutonniere und Tischgsteck)? Ha dert mau 1200.- budgetiert aber ha o dert Angscht, dasses de viu türer wird...
U när bruchi no Hiuf vo euch Bastelbegabte: mir wei ja so STD-Magnetli mache http://www.printerstudio.de/fotogeschenk...-geschenke.html Die si öpe Postchartegrössi. Itz weissi eifach noni, wie mir die söue vrschicke. No es Chärtli drzue mit Text? oder eifach so?
I sorry, das isch itz e länge Ego-Post worde
|
|
|
25.07.13 08:34
lela85
|
Taeboyana, hihi du hesch mich also mit dene Ross au schö zum lache brocht :) ich fühle mit dir. Das mit de Säckli bini nid gsi, aber danke glich. Ich han meh gmeint das ich mir frech es paar ideee chlaue für mini nogo liste :) Das mit de Säckli findi zwar mega süäss, aber mini TZ würd mi wohl aluege und frage "wer bisch du, was hesch du mit minere kollegin gmacht" will das völlig nid mis ding isch.
Lula, D TM's werdet das de scho richte, chunt guet. Das mit em Rede bringt nüt, er isch chli egoistisch und verstaht amel au nid so wenn öpert en anderi meinig het, aber chunt scho guet. Si werdet wohl vom Stil her öpis ganz anders mache als mir, und euses Datum kennets ja, s wer ja für si au mega uncool, wenns nöch binenand wer. Was scho sit em 09? ich han das chli anderscht i mim chopf gha, aber ja demfall exgüsi.
perle, wow das tönt super mit euchere Zeremonieleiterin, freu mi gad mega für euch! du wirsch chli vum schicksal glenkt :)
Squishy, ohhh schad hani din post nid scho früächer gseh, ich han gad vorher s abo bi ichwuensche abgschlosse, das crazyinlove gseht drum au na cool us. aber ich bin eh scho zwiit zum wieder wechsle. hend da aber sicher en cooli sach gfunde. ich han nid ganz mitbecho wer das isch wo dis hochziit kopiert, sorry. aber es würd mich au mega nerve, und ich würd ere mal d meinig sege, tut dir sicher au guet! ich gseh das wie alli, wenn mer do im forum chli idee pikt isch das s einte, mer kenne eus ja eigentlich alli nid und de het das kai ifluss, aber wenn das im Kollegechreis so isch, denn isch das huere doof. Mir hend zwar na praktisch keis hochzig gha i de nöchi, aber mir hend guet glueget das mer chli öpis eiges hend.
GG und Agenda, also mine schlaht sich recht guet, er arbeitet d checkliste ab, letschti het er gsait das und das müämer de na mache, da staht juli :) und weg de termine hemer agendas uf em telefon womer eusi gegesitig chönd luege mit verschidene farbe, und er het das recht im griff.
|
|
|
25.07.13 08:48
munggi87
|
Taeboyana wäge däm budgetbrutladä.. Aso e bekannti het ires chleid vo dörä u vo mit us gsets ado super us stoff/ verarbeitig so wit wie ig das cha beurteilä:) has wöue uslene aber i ha eifach z breiti hüft gäge satz zu ihre;) aber i go uf jedefau zersch dörte go luägä ..
|
|
|
25.07.13 09:22
_janedoe
|
@Taeboyana Ja s'tönt wirkli so als ob blaui Stüehl gar ned passed Ich han vor unter http://www.chaircoverfactory.com/ zbstelle.. d'Versandchöschte sind zwar horrend aber chunnsch immerno billiger als wenns da neumets chaufsch und finde die hend au super schöni Masche. Bin für 100 Husse, 100 Organza-Masche, 20 Tischtüecher und 20 Tischläufer uf 380 Dollar cho. d Versandchöschte sind zwar fascht nomal soviel aber s'isch immerno meeega günschtig. Ha d'Bstellig no ned gmacht, vielleicht chame ja en Sammelbstellig mache falls es günstiger chunnt... ?
Plan-dein-fest isch bi eus au mal z Thema gsi, willi zerscht unbedingt e Harfe Spielerin ha welle. Das hani ez aber wider übere Huufe grüehrt. Han jez dene Wedding Crashers mal e Nachricht im Facebook gschickt Mir wend ebe i de Chile kei Chilelieder. Hend eus für ungfähr 5 Lieder entschiede und hoffed mier findet öpper wo die cha spiele, haha :D Für d'Musik i de Chile wettemer ned meh wie 1000.- usgeh, ich han aber kei Ahnig was mer da so kalkuliere sött...
Bi Budget Brautmode hani letscht Monet en Termin welle mache, sie hed mier am Telefon de aber gseit ich söll doch no warte bis im Sept./Okt. will denn die neu Kollektion itrifft, also machi das jez au :D. Han aber nur guets über de Lade ghört. Ich wirde uf jedefall no zu chez-janine fahre. Eifach wege de grosse Uswahl...
Bi de Blueme hani gaaaar kei Ahnig, da hemmer au mal um die 1000.- budgetiert aber so wirkli wüsse was das choschtet tüemer nid. Hend au no kei Florist in Ussicht.
Und no zu de Magnetli: dett würdi nüt meh dezue schribe. Isch ja alles gseit mitem StD :)
@lela85: Tönt nacheme seeehr tolle, organisierte Maa, gratuliere
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 142 .. 282 283 284 285 286 .. 642 .. 997
|