| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 143 .. 284 285 286 287 288 .. 643 .. 997
25.07.13 10:19
lela85 

Re: Bräute 2014

daenu,
d Page choschtet 185.00 mit en huufe funktione, du chasch de aber optional no anderi sache dezueneh, wie fotibstellservice ect.
Das mit de AGB's hani bine 13brut gseh und das mega cool gfunde.

janedoe,
hend ihr iphones oder andorid, wenn android hesch, chasch ich dir das gern mit google ect churz erchläre, bi apple hani nid so e plan, mer chans aber dete de google au abrüäfe.

squishy,
ojeee, ich bin au scho ganz gspannt was si meint, lah dich nid nerve!

25.07.13 10:20
_janedoe 

@lela85
Mir händ Android :))

25.07.13 10:22
Taeboyana 

@squishy-fishy: nei auso da muesch ja irgendwo Dampf ablah, das geit eifach zwit!! (i möcht jetz es "kopfschüttel-Smiley"!). Isch de sie eigentlech so fantasielos, dass sie säuber keni Idee het und aus mues chlaue? Findi schono tragisch. I würde ihre o nüt meh vrzeue. U i dänke, dass sie vorhär no ke Fründ het gha, wo dir euch vrlobt heit, isch de Lüt äuä o bewusst, we dir e ähnleche Fründeskreis heit. Sit de dir scho lang vrlobt? Oder angersume, het sie dämfau dr Fründ no nid so lang?

@janedoe: I ha äbe o chli mini Skepsis beträffend Qualität und wüu mir imne Resti hürate, bruche mir süsch gar ke Tischtüecher u so. Es wäre nur d Hussene und evtl. no Maschene. I luege aber d Site sicher mau a.

25.07.13 10:28
lela85 

_janedoe:
du chasch dir e google kalender irichte, wenn scho eine hesch umso besser, mir hend de je eine gmacht und gegesitig freigeh. plus hani bi mir na eini igrichtet für beidi. de hesch au verschideni farbe. ich bin pink, er blau und zämä simmer grüän. und de wird das gegesitig synchronisiert. Si irichte gaht am beste gad via google.ch am PC. dete chasch den de kalender au imme aluege.
ich wett jetzt da nid s ganze Forum vo dem vollschribe, aber wenn hilf bruchsch darfsch dich via PN bi mir melde.

25.07.13 10:40
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Mai Bräute 2014
Whatsapp isch scheiisse. I fötele amigs eui Biträg zum miim GG schiicke, will er in Australie ned mitem PC unterwegs isch. Anstatt ihm han ii ez s'einte ihre gschickt spötistens ez wird sii tschegge wiä hässig ich bin. Scheisse!!!!!!

25.07.13 10:40
_janedoe 

@lela85
Merci viellmal, probieres hüt Abig mal us obi das anebringe.. :)

@squishy:
Das mitem WhatsApp findi guet, wieso es persönlichs Gspröch sueche wenn sie dFrechheit bsitzt dini ganz Ideeä schamlos zkopiere? Hätts glaub au so gmacht und würd abwarte wie sie reagiert und denn vielleicht mal zeme rede. Ich denke das ich versueche würd, mit Dekoideeä das ganze z'überlischte. En Pfarrer, en Chile, en Location usw z kopiere findi isch eis... aber de persönlich Touch zimitiere isch unterschti!
Und d'Chile würdi mier aso au nöd neh lah, da würdi au ganz sicher nüt umplane wenn iher eu dett kenneglernt hed und de Pfarrer das z.b. bi de Trauuig erwähnt denn isch allne Gäscht klar, dass DU sicher nüt kopiert hesch

@chliini22
Mir händ en gueti Fründin als Fotografin. Sie isch meeega tüür (mit Buech um die 4000.-) aber für mich isch nie öpper andersch in Frag cho. Ich würd bim Uswähle druf achte, dass du Föteli vo mehrere Arbeite vo ihre/ihm gsehsch, das es Gspröch stattgunde hed wo d Chemie au passt. Für Föteli findi das enorm wichtig. Da muess es ja scho chli harmoniere damit mer sich bi de Föteli cha 'falle lah'. Zumindest isches bi mier eso :)

25.07.13 10:42
perle84 

zu de freie trauig, ich bi mega glücklich, dass es klappet het und es isch würki wunderbar, sie het mer au grad no es mail gschribe dass sie sich freu und no ideä dezue... würkli sehr toll. de ort wo mer wend, wüsse mer nonig... das entscheidemer den spöter.

zum tanze, mier macheds ez den 4 jahr aber da mer ja bed in schichte schaffed chömemer hald nöd eso dezue regelmässig zgah.

hani ni öpis vergesse?

ahja.... ich han jetzt da im forum eini gfunde wo husse für fästbänk vermietet und grad ahgfrägt

wer genial wenn das klappe würd

25.07.13 10:43
nisliker 

@squishy-fishy ooo oooo... und jetzt? so züg passiert mer amis au het sie isch gmulde? wele britrag hesch gschickt? hoff sie isch nöd au da ine...

Zuletzt bearbeitet am 25.07.13 10:52

25.07.13 10:43
_janedoe 

Ohhhh squishy!!!
Jetzt isch de Wink mitem Zaunpfahl meh en Schlag mitte is Gsicht... Scheisse...
Aber so isch vielleicht d'Diskussionsrundi eröffnet und iher chönd offe drüber rede dases es mega No-Go isch,...

25.07.13 10:47
FringillaVigo 

Uh nei, wie doof, aber kei Panik, squishy! Klar isch jetzt grad blöd gange, aber es isch sicher besser, wenn si erfahrt (egal wie) as es für di so gar nid stimmt! Jetzt wart mau ab wie si reagiert und de chasch ihre ja säge, as es di eifach gad möge het u frage wie si sich würd füehle a dire Stell und wär weiss vilich versteit sis ja sogar. Vilich het sis ja sälber gar nid es so gmerkt, as si das eigetnlich nid sett mache... chunnt sicher guet!

1 .. 143 .. 284 285 286 287 288 .. 643 .. 997
Taeboyana   Iladige   Littlefoot   Location   würklich   Zuletzt   Problem   squishy   Pfingstrose   Hochziit   würklech   irgendwie   richtig   bearbeitet   bstellt   schaffe   Hochzyt   gspannt   malinchen   Janedoe