| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 514 .. 997
04.01.13 22:20
regiregen 
Re: Bräute 2014

hier bei uns in der nähe ist ein schönes hotel was auch hochzeitsfeiern anbietet. aber das ist mir halt zu steril. obwohl die einen von der kirche mit einem echten london taxi abholen und direkt auf die tanzfläche bringen hat schon was

05.01.13 02:38
morelia 

Re: Bräute 2014

hoffä dases klappet mitem hotel. isch ja dr hammer hesch scho äs chleid. wes das chleid isch für di, de trücksch dänk bim priis no äs oug zue

mir zahlä 80.- pro person (apero, salat serviert, houptgang buffet aber service für d getränk und äs wird usägschöpft, dessertbuffet) pris isch ohni getränk aber d getränk wird ds einzigä si womer no müessä zahlä. rumreinigung, service u tischdeckä isch inkl.

ueeeeeeee
mir hei üsi trouzügä. si hei ja gseit *in die luft hüpf*
mini schwo het zwar chli bedänkä, wüu sis ds erschtä mau macht und angst het öbis fausch ds machä. aber mir gö ds 4te ad hochzitsmäss und düe de aues genau besprächä, was mir üs vorsteuä was si chönntä mithäufä u organisierä (schriftlech dokumentierä, das machts eifacher )

05.01.13 23:03
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Mir hend en Apéro näbt de Chile (meh gseht det so schön ind Bergä) und ha denkt nacher bim ässe langet en 3. Gänger. Was meinet ihr? D'Hotel Lüüt hend als Biispiil vomene 4. Gänger gredet. Gfinds chli viel mit Hochziit Torte.

06.01.13 11:01
morelia 

Re: Bräute 2014

mir nä när o 3 gäng, mi dünkt nachem apero längt das. das het o dr chef vo mirä location gmeint.
iwot ja schliesslech nid am schluss miterä haub ufgässänä turtä dastah...

06.01.13 12:58
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Hallo Leute!
@Menu: Ich find drei Gänge reichen völlig, aber 4 sind natürlich auch toll. Die Grösse der Portionen wird dann ja angepasst. Bei 4 Gängen könnte ich mir aber auch vorstellen, dass man dann ewigs am Essen ist und wenn man sonst noch Programm hat, hat man vielleichtfast Stress?
@nisliker: sind die 115 inkl Getränke? Dannfind ichs nen Hammerpreis! Wenns nur das Essen ist, dünkts mich eher hoch, aber kommt eben aufs Restaurant an. Gibts ein Foto von deinem Kleidim Internet? *gwunder*

06.01.13 21:14
nisliker 

Re: Bräute 2014

Hallo Zusammen

mir sueched ebe es speziels hotel i de berge. das woni jetzt ha isch ebe es gourmet restaurant/hotel. drum isches so tür! 115.- isch nur esse. aber defür 4gäng und TOP!!! mer chönted au en 3gänger für 100.- ha. aber min gg bestaht uf en 4gänger...

Hotel: guardaval.ch

vo de getränk hani recht schiss.... die sind so unberechebar....

leider gids keis einzigs foti vo mim chleid.... es isch ganz neu use cho (kollektion 2013) und ich ha keis bild gfunde :( ich weiss nur dases e fanzösischi marke isch und in pole hergstellt wird... det söt mers au viel günstiger übercho. aber ich fahre nöd extra uf pole zum mis chleid go sueche....

06.01.13 22:33
himbeer 

Re: Bräute 2014

ui s guardaval... das isch ja traumhaft!

hihi ich bi eigentlich vom 2013 thread, aber ich has eu da au no welle säge... ich ha en chline blog gmacht mit allgemeine hochzitstheme. staht natürli nonig viel drin, aber ich freu mi über jedi leseri, kommentär und themevorschläg! www.bridezillascastle.com

07.01.13 01:20
regiregen 
Re: Bräute 2014

mädels sagt mal ist ein apero immer pflicht.

also ich würde es gerne etwas anders machen bin ja deutsche, und finde es schade das gerade die vereine mit denen man viel macht bei der hochzeit so aussen vor sind. klar essen kostet viel. aber ich dachte da eher an essen mit der gesellschaft und dann läd man so gegen 20 uhr dann die vereine und arbeitskollegen dazu


desweiteren würde ich gerne zusätzlich zu meiner candy bar auf den tischen für die gäste badesalzbomben habe das noch nirgens gesehen oder mitbekommen das die gäste soetwas bekommen haben. hintergrund wir baden sehr gern mit solchen bomben

und noch was, was stimmt denn nun. gästeanstecker ja oder nein. ich bekomme unterschiedliche antworten dazu. einerseits heisst es das macht man hier so und da sind dann die vornamen der gäste mit eingearbeitet zum anderen nein das kenn ich nicht das macht man in der schweiz nicht

Zuletzt bearbeitet am 07.01.13 01:37

07.01.13 08:53
sensuelle 

Re: Bräute 2014

@Nisliker: Gueti Wahl!! mir händ genau hüt vor 100 Täg euse schönschti Tag im Guardaval gfiiret da chasch dich eifach 200% druff verlaah, dass alles bis is chlinschte Detail klapped..... han ich so no nie imene Hotel erläbt.

Herzlich, sensuelle

07.01.13 09:09
nisliker 

Re: Bräute 2014

@sensuellle: wow super! hender au chirchlich ghürate? wenn ja wo?

 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 514 .. 997
richtig   bearbeitet   bstellt   Problem   Littlefoot   Taeboyana   Pfingstrose   Hochzyt   gspannt   malinchen   Hochziit   würklech   Iladige   Janedoe   squishy   Location   irgendwie   Zuletzt   würklich   schaffe