Bräute 2014 |
|
1 .. 145 .. 288 289 290 291 292 .. 645 .. 997
|
26.07.13 13:34
daenu16 

|
Re: Bräute 2014
Air vom Bach würd mir auno gfalle für de Izug, aber Yiruma findi no viel BESSER.
@Malinchen: Ihr händ super fetzigi Lieder usgsuecht. Wär nix für mich, aber ich mags voll gern wenn sBrutpaar am Hochziit so ihren Charakter inebringt. Findi super!
|
|
|
|
26.07.13 15:30
FringillaVigo    

|
@Taeboyana: de würds jo bi euch oh passe!
@squishy: Ha mr die Blueme agluegt, wod verlinkt hesch und bi grad erliechteret gsi, die Sache wo mir gfalle si oh öpe i däm Pris wo ig dermit grächnet hät. Und ig gange jetzt eifach mau dervo us, as das so durchschnittlichi Priise si
@malinchen: finges cool, as dir Lieder weit wo chli ussergwöhnlich si, chunnt sicher guet ah!
@daenu: stimmt scho, d Ussag vo däm Lied isch nid grad so offesichtlich (aso eigentlich weissi gar nid, was und ob öpis usgseit wird ) Aber "and love is not a victory march, It's a cold and it's a broken Hallelujah" und "there was a time when you let me know, What's really going on below, But now you never show that to me, do you?" tönt eifach so nachere Beziehig wo langsam am Ändi isch. Aber ebe, d Melodie isch schööööön Ig dänke es isch nid eifach es Lied zfinge, wo dr Text würklich perfekt zum Paar u sire Gschicht passt, wär aber no cool eigentlich u wenn dr eis heit wo bis uf ei klitzechliini Zile nid passt isches doch fasch so guet!
|
|
|
26.07.13 15:44
daenu16 

|
Für mich redet er ebe eifach nöd mit sinere Geliebte...sondern mit Gott. Und schlimmi Ziite hend mir alli gha...
Je meh ich drüber nochdenk, desto meh gsehni wies zu üs passt. Mir händ beidi uf üsi Art im Lebe recht schwierigs duregstande...danke Fringilla 
Zuletzt bearbeitet am 26.07.13 15:46
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|