| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 145 .. 288 289 290 291 292 .. 645 .. 997
26.07.13 13:34
daenu16 

Re: Bräute 2014

Air vom Bach würd mir auno gfalle für de Izug, aber Yiruma findi no viel BESSER.

@Malinchen: Ihr händ super fetzigi Lieder usgsuecht. Wär nix für mich, aber ich mags voll gern wenn sBrutpaar am Hochziit so ihren Charakter inebringt. Findi super!

26.07.13 15:30
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: de würds jo bi euch oh passe!

@squishy: Ha mr die Blueme agluegt, wod verlinkt hesch und bi grad erliechteret gsi, die Sache wo mir gfalle si oh öpe i däm Pris wo ig dermit grächnet hät. Und ig gange jetzt eifach mau dervo us, as das so durchschnittlichi Priise si

@malinchen: finges cool, as dir Lieder weit wo chli ussergwöhnlich si, chunnt sicher guet ah!

@daenu: stimmt scho, d Ussag vo däm Lied isch nid grad so offesichtlich (aso eigentlich weissi gar nid, was und ob öpis usgseit wird) Aber "and love is not a victory march, It's a cold and it's a broken Hallelujah" und "there was a time when you let me know, What's really going on below, But now you never show that to me, do you?" tönt eifach so nachere Beziehig wo langsam am Ändi isch. Aber ebe, d Melodie isch schööööön Ig dänke es isch nid eifach es Lied zfinge, wo dr Text würklich perfekt zum Paar u sire Gschicht passt, wär aber no cool eigentlich u wenn dr eis heit wo bis uf ei klitzechliini Zile nid passt isches doch fasch so guet!

26.07.13 15:44
daenu16 

Re: Bräute 2014

Für mich redet er ebe eifach nöd mit sinere Geliebte...sondern mit Gott. Und schlimmi Ziite hend mir alli gha...

Je meh ich drüber nochdenk, desto meh gsehni wies zu üs passt. Mir händ beidi uf üsi Art im Lebe recht schwierigs duregstande...danke Fringilla

Zuletzt bearbeitet am 26.07.13 15:46

26.07.13 15:52
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Aha! Jo de dönts natürlich scho widr angersch

Übrigens, wenn mes Lied nid ab CD het, sondern per wos live singt, de cha me jo eventuelli unpassendi Stelle oh wäg lo, oder abändere, vo däm här...

26.07.13 17:48
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ich säg üch, de See isch soooooo erfrischend gsi...

@daenu: Hend jez grad no füre Ziischtig miteme Caterer abgmacht. Dett seit üs s'Menü mega zue, priislich isch s'5 Gang Menü bi 72.-... Findi sehr human. Bin gspannt wie das so wird :)


Mier fahred am Mäntig oder Ziischtig mal uf Konstanz und bsorged chli Gläser und Zuebehör für s Candy Buffet. Muess unbedingt no e poschtilischte mache was dett mit Sicherheit alles günstiger isch :D

happy weekend mädels (die meischte hend ja jez ) , isch schäffele denn mal nochli wiiter bis am 9i....

26.07.13 19:08
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@jane: bisch nid elei, ig bi oh no bis am 9i im Büro morn ebe leider oh (u das am öpe heissischte Wucheändi im Johr!) Wünsche emu allne, wo gschribe hei, as si morn oh am schaffe si, as es i ihrne Büros oder wo au immer nid zu heiss wird! Mir hei hie no Glück, d Sunne schiint nie diräkt ine und de haltet mes eigentlich no us...

26.07.13 19:12
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo
Geteiltes Leid ist halbes Leid? Muess morn au.. i mim Büro sind dFänschter mit Holzplatte zuegmacht will es Schaufenster dehinter isch, ich jammere zwar immer dasi nie Tagesliecht im Büro ha dur das, aber jez bini eigentli recht dankbar wills de wirkli ned so heiss wird
Was schaffsch de du?

27.07.13 09:08
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Genau! Isch nume halb so schlimm, wenn me nid die einzig isch, wo muess bügle! Ig schaffe ar Uni, etzt bini zwar grad im Büro, aber süsch schaffi oh zu 50% imne Ruum ohni Fänschter, cha dr aso noche empfinde u du?

27.07.13 09:10
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Guete Morgää Fringilla (Chürze di jez eifach frech ab )

Ich schaffe ime Biofachgschäft. Mache dett ungefähr 70% Administration und 30% Verkauf. Macht no Spass d'Abwechslig :)

Ha verschlafe, das Wetter killt mich

27.07.13 09:34
daenu16 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Brütlis

@Fringilla: stimmt, genau! Das chönnt mer sich echt überlegge zum denn die Textstelle wegloh.
Hesch du au scho Favorite bide Lieder?

@janedoe: WOW so guet, das isch en mega guete Priis für 5-Gäng!
Ich winke denn übere wenn du in Konstanz bisch (wohne jo 5min mitem Velo vo KN)


me: üsi Fotene sind ufem Blog vode Fotografin

http://www.sandramarusic.ch/blog/lovebir...at-the-sea.html

 1 .. 145 .. 288 289 290 291 292 .. 645 .. 997
malinchen   Iladige   bearbeitet   irgendwie   Location   gspannt   schaffe   Problem   squishy   Pfingstrose   Hochziit   Littlefoot   würklich   Taeboyana   bstellt   richtig   Zuletzt   Hochzyt   Janedoe   würklech