| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 148 .. 293 294 295 296 297 .. 647 .. 997
30.07.13 11:00
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@malinchen: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH, soooo cool!!! Nei das freut mi gad henne, dass dir ihre heit zuegseit!!! Ganz ganz gärn gscheh und dir wärdets nid bereue!!!

@daenu: Hehe, das isch eis vo de 1. Wörter, woni uf Bärndütsch ha glehrt as Ching Mi Papi isch usem Thurgau und ds Mami vo Basu, dert kennt me das o nid!

Ja, dr Janedoe hani im Monogramm-Thread scho gschriebe Hoffe, i bringe de so o öpis Schöns häre.

I ha e Cupcake Dekokurs gmacht, Cookies steit no ufem Programm für nächsts Jahr, damit i de äbe schöni settegi chönnt mache fürs Fescht...

30.07.13 11:03
Sue87 

@lela, merci fürd Links vode Läde! Geisch mau uf Lörrach de go luege?

Standesamt
merci vielmal für öii tipps...ha da irgendwie gar nid so dra dänkt wüll bi üs ja ds Standesamtliche meh es unterschribe isch und für üs persönlich ner d Kirche meh zellt.. wirde mau dere Kontaktperson alüte und frage was si vor het fürne Text vorzläse

@Taeboyana
ou de würdi auso de ou go neutrali choufe....d Idee wäri ja de ou schad wend die nid chöntisch mache...hesch ne es Mail gschribe und gfragt?
i freue mi auso ou sehr ufs Treffe am 1 august und wott morn de no d Gschenkli parat mache bi aber ou chli nervös
merci vielmal füre Link, gah de gad go luege!! Hesch du die Törtli so wie uf dim Avatar scho mal gmacht??
die findi gad SUPER

@daenu
auso macheter eigentlich für apero- und gladni Gescht sone Flyer und ner di gladne bechöme no e ufklappbari karte dezue?

30.07.13 11:15
Taeboyana 

@Sue: nei, genau seregi hani no nie gmacht, aber afangs Jahr fürne Kollegin e 2-stöckigi Geburtstagstorte mit Füllig, Fondant-Überzug und Deko wo nid auzu schlächt het usgseh (und ou rächt fein isch gsi). Drum würdi mir das itz no zuetroue Darfsch die Idee natürlech gärn übernäh! Wed se für z kirchleche o hättsch wöue mache, hätte mer no zäme chönne bache, i hürate ja nur 1 Wuche nach dir kirchlech

I ha äbe gar ke Kontakt zum nafrage Irgendwie komisch. Naja, wes völlig hingeuse wär, hätti immerhin nur knapp 10.- i Sand gsetzt. Aber es wär äbe scho cool gsi! Was schänksch du de? Chli närvös bini o... so chli was d Erwartige vo ihne si oder dassi öpis Wichtigs ha vrgässe womer sötte diskutiere...

30.07.13 11:16
daenu16 

Was mer nöd alles lernt, chchchhh Meertrübeli also

@Taeboyana: JA super! Sie het mis bedütend verschöneret

@Sue: nai für Apérogäscht das Flyerkärtli und für Obiggäscht s'ufklappbare

...aber dVordersiiite gseht bi beidne glich us

Zuletzt bearbeitet am 30.07.13 11:18

30.07.13 11:37
lela85 

@Taeboyana,
hihi mir sind erst am termin finde für euses TZ/TM Treffe und ich freu mich au jetzt scho wie es chlises chind... ich denke das isch normal... bi mir gahts nur na soo lang.. aber d idee mit em brunche hani au übernoh, sunntig isch de besti tag zum e termin finde.

@Sue,
Ja ich denke ich werde uf Lörrach go luege, oder mal uf beromünster, aber wenn si usverchauf hend, wennd isch echt das, glaub oktober oder so?

@Meertrübeli,
haha ich kenne das wort also au nanig so lang, als ostschwiizerin im Lozärnerhinderland, han am afang recht doof us de wösch gluegt, wo si vo dem gredet hend :)

30.07.13 11:45
Sue87 

@Taeboyana
Ha mir die Guetzi-Idee gad mau gspicheret wüsst aber nid obi das härebechume....
isch das ner mit puderzucker apinslet...?

I schänke mire TZ und de zwöi Bridemaids Ohrepänk vo Konplott wo si wenn si wei de am kirchliche chöi alegge aber natürlich ohni zwangem TZ vo mim GG schenke mer e USB-Stick mitemne gravierte Elefant druffe, er isch mega Elefante - Fan und faht ize de e Schuel a woner e USB-Stick sicher gäbig cha brucheund em Fründ vor einte Bridesmaid (de isch mega töff fan) schenke mer es Lego Technic... Das si die Persone wo üs d Polterabige organisiert und voll zahlt hei....mir hätte im Budget eigentlich je 200.- igrechnet gha füre Polterabend aber wülmer das ize gar nid brucht hei und die Abige würkli SUPER TOLL und ufwändig organisiert si worde gits das Merci-Gschenkli

Mir müesse a dem Brunch ner sicher aluege wiemer de Ablauf vom 9. August wei gstalte also wer wenn wo muess si etc.... wett da öpis schriftlich no defür mache aber weiss no gad gar nid wie?!

Datei-Anhänge
Geschenk für Eva, Evi, Esthi.jpg Geschenk für Eva, Evi, Esthi.jpg (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 58 kB

Dankesgeschenk für Simu.jpg Dankesgeschenk für Simu.jpg (6x)

Mime-Type: image/jpeg, 28 kB

Dankesgeschenk für Christoph.jpg Dankesgeschenk für Christoph.jpg (8x)

Mime-Type: image/jpeg, 72 kB

30.07.13 13:24
Lula 

@malinchen: Bitte, muess ebe de ou no chli probiere, aber vorauem mit Meertrübeli

@Taeboyana: Kei Ahnig, weiss es leider nit, bi denn eher nervös gsi, wüu i nit gwüsst ha, wies usechunnt...
A Bire hani vori ou gad dänkt, aber i Kombi mit de Öpfu, aber ob de das guet würdi?
Rhabarber isch ebe nit so üses, daher lahni das gloubs lieber lah si

Dann tue es! Chunnt sicher super ah.

@dänu: Mir isch es drfür gad umgekehrt gange, i ha iwenn mi GG gfragt, wie die blöde Meertrübeli eigentli würde heisse, cha ja schlächt nach Meertrübeli ga sueche...

@Sue: Hesch scho chönne alüte? Was hei si gmeint?
Super Ideene mit öichne Gschänkli, di wärde sech sicher fröie!

30.07.13 13:50
Taeboyana 

@Sue: Ooooh, cooli Gschänkli!! Die wärde usflippe vor Freud! Drücket mer d Düme, dass die Seck hüt no chöme... morn gani de no aus ga ichoufe für dri, isch ja nid so viu.

Für eue Ablouf am 9. Ougust würdi e Planig im Excel mache, analog zu mim Timing für ds ganze Jahr, eifach nur uf 1 Tag bezoge, wod de aui wichtige Zite und Ufgabe drin hesch u wär wenn mues si.

Nei, i gloub die Cookies hei e Schicht Fondant (Zuckermasse wo'd chasch uswalle, vor Konsistänz ähnlech wie Marzipan) druf und de so Dekosache wie Zuckerperle, Zuckergussblüemli oder settige Schnickschnack Puderzucker gäb chlines Gschmier u bringsch meistens nid so äbemässig häre. Bi de Froue fändi ou es Güezi i Stiletto-Form no cool u de würd me das Ganze de no ines schöns Seckli mit Bändeli verpacke...

@Lula: I finde d Kombi Öpfu/Bire tiptop. Aber Öpfu wär natürlech no edel mit Calvados... da gits x Möglechkeite. Rhabarber liebeni, drfür si äbe Meertrübeli eigentlech nid so mis... vielech kombinieri se de eifach mit de Himbeeri u mache e gmischti Beeri Confi. Aber die Projekt spari mir de für im Herbscht Füre Momänt hätti dähei no e 2kg Zucchetti zum ichoche, am liebschte so süess-suuri Curry-Zucchetti. Weiss öper gad es Rezäpt...?

30.07.13 14:06
Lula 

@Taeboyana: Edel sicher, muess mir das mau lah düre Kopf gah, bi ebe nit so uf am Schnaps.
Wäri sicher ou fein, schlah das mau mim GG vor, sis Mami het u Himbi im Garte.

Wäg de Zucchetti, ha dr leider kes, wenn de eis hättisch, wäri aber de süsch ou dankbari abnehmere, mir wetti nächst Jahr im Garte drum ebe ou Zucchetti
Bi dr Beerikonfi, chasch ja süsch ou no chli Sekt drtue, ha letscht Jahr so Erdbeeri mit Himbi u Sekt gmacht, u i liebe se...

30.07.13 14:11
Taeboyana 

@Lula: I gloub ir Confi merksch dr Schnaps nid so

Ou ja, Sekt isch e gueti Idee! Für d Zucchetti probieri de Ändi Wuche mau das Rezäpt us: http://www.srf.ch/unterhaltung/kochen-ba...tti-suess-sauer Vrzeue de, obs öpis isch worde

1 .. 148 .. 293 294 295 296 297 .. 647 .. 997
würklech   gspannt   Janedoe   irgendwie   richtig   Location   Problem   schaffe   Taeboyana   Iladige   bearbeitet   Zuletzt   Hochzyt   bstellt   würklich   malinchen   Littlefoot   Hochziit   Pfingstrose   squishy