| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 149 .. 295 296 297 298 299 .. 648 .. 997
31.07.13 10:16
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@janedoe: Das tönt doch nachme guete Agebot! Und vor auem so schnäu gschickt, macht doch o e guete Idruck. Säget der zue?

Hihi, i schaffe eigentlech eifach Mänti bis Friti, aber gibe haut dnäbe no Training so 1-3 Stund ir Wuche. Das isch aber weniger es schaffe für mi und macht mer o Fröid. Aber bi de glich froh, weni ab Novämber nur no 90% schaffe im Büro u drnäbe no chli meh Zit ha für Hobbies und Hochzitsvorbereitige

31.07.13 10:20
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Ja i fröiä mi scho mega ufs Engagement-Shooting... Cha scho jetz chuum warte bisi die Bilder de ir Hand ha, drbi hei mir no nid mau e Termin abgmacht.

@janedoe: Wow, das Agebot isch super fingi!!! Vor allem ischs ja mega härzig dass sie när gad so vorwärz gmacht hei mit maile!

@Weekend: I mues ou schaffe am 2., aber finges ou nid sooo tragisch. I bi nid so scharf uf die Füürwärk, das längt mir weni die vo üsem Balkon us gseh... Mir göh morn ga wanderä u de bini am Abe när äuä eh kaputt u gange nid so spät is Bett. Am Samstig göh mir is Chino und süsch wahrschinlech wieder fliissig ga bade. U blöderwiis muesi am Mäntig no ä Arbeit abgäh woni ersch so d Hälfti ha im Moment...

31.07.13 10:28
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Chani absolut verstah - i hami scho uf das Engagement shooting gfreut, woni no nid mau verlobt bi gsi Ha immer gwüsst, dass mir sie wei ha. Ha vorhär o scho paar Einzelshootings mit ihre gmacht und bi immer totau happy gsi.

Mir mache morn Abe nachem Brunch und Hochzitsitzig äuä o nümm viu - uf d Dachterrasse ga ds Gurtefüürwärk luege und d Lounge gniesse (ds Wäspinäst hani letscht Wuchenänd erfougrich entfärnt ).

31.07.13 10:31
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana & Sue:
Han jez grad zuegseit. D'Getränk sind da aber no nid debii. Die organisieremer selber. Aber ich findes selbscht denn no super! Wie min GG so schön seit, 3x Filet kriegsch sicher nienets günstiger

31.07.13 11:13
daenu16 

Re: Bräute 2014

@Janedoe: Ja Nanu Nana isch THE BEST. Mues demfall au mal go luege…weiss zwar gar nöd ob ich es Candy-Buffet will. Schwanke ebe immer hi-und her. Ha s’Gfühl am Obig hämmer scho so viel guets Esse (und au tüür gnueg und Dessertbuffet) denn wär’s fascht chli schad sich de Appetit z’verderbe. Aber vlt am Apéro, GG und ich sind Gummizeugs-Liebhaber.
Logisch hämmer sMonogramm chönne bruche. Isch uf de Kärtli, uf de Homepage und wird denn glaubs auf uf de Tischkärtli si. Ich het nie denkt das GG das au soo geil findet mitem Monogramm
Da freut mi aber sehr, dass ich dir au han chönne helfe!
Eues Hochziitsmenü tönt uuuh fein. Ich finds guet dass ihr dSuppe zerscht hend. Das wärmt so de Mage uf. Und das ihr dMelone hend chönne ibaue bringt so di persönliche Vorliebe i. Alles tönt sehr yammy
Und super dasses mit de Offerte so schnell gange isch. 135 p.P. ohni Getränk? ah i ha denkt mit. Was hets denn etz soviel tüürer gmacht? vorher hender doch für fascht s'glich um di 80 Fr. zahlt oder? Oder hani was verpasst?

@Nisliker: Sit 3 Täg gaaar kei Benachrichtigunge meh

@Ninam: Herzlich Willkomme bi üs. Schrieb doch chli vo dir

@Sue: Isch jo mega lieb vo dim Brüeder und sinerer GG, dass sie eu de Wii zahled!!

@Malinchen: Ich chan di voll verstoh…i ha jo au chuuum chönne warte uf sShooting und ebe au uf dBilder! Bi froh dasis etz ENDLICH han. Loooos, Termin abmache

31.07.13 11:30
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@daenu
D'Candy Bar isch bi eus ebe grad en Teil vom Gastgschenk. Mir hends vorallem als Eyecatcher denkt willmer dett d'Hochziitstorte integriered. d'Gäst chönd sich s Schläckzüüg de i Säckli abpacke und mit heineh. Für am Abig wärs wahrschinli au zviel. Aber wenn de glich öpper Luscht hed uf Gummizeugs, denn nur zu

De Menüpriis isch immerno bi 72.- aber das isch halt de 'Nachteil' wenn en Caterer hesch und nid ines Restaurant gahsch... Nah chunnt no de Service, s'Personal, Gschirr und jede handgriff dezue. Mier hend das zerscht au völlig vergässe und sind de recht uf d'Welt cho womer die erste Offerte gseh hend. d'Getränk chani zum Ikaufspriis über s'Gschäft bstelle, das wird bi eus also nöd soooone riese Poste :)

Das mirem Monogramm freut mi voll. Mir hend euses au überall integriert. Ha gester d Menücharte gmacht und nur schweren Herzens s'Monogramm wegglah wills nienets passt hed aber GG hed de gmeint ich chas doch denn mitere Bastelscheri usschniide und uf de Menüchartehalte anemache Wenn ich nümm wiiterweiss, hed er sicher dLösig. Dett dure ischer eifach suuuuper!c

31.07.13 14:17
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä


@ninam: Härzlech Willkomme bi üs!


@Taeboyana: Jep, wäri mit Zitronemelisse, versueches no eis, meistens geits aber ou, wenn de dr Link markiersch u närne mit am ne Rächtsklik öffnisch...
Das tönt aber cool mit Dim Melissestruch! Was machsch de süsch aube no mit dere Melisse?
Öpfu-Heidi
http://www.chefkoch.de/rezept-anzeige.ph...027621207921253
4-Frucht mit Melisse
http://www.chefkoch.de/rezepte/192740131...nd-Vanille.html
Beeri mit Sekt
http://www.chefkoch.de/rezepte/144286124...e-mit-Sekt.html

U hie wäri süsch no nes Rezept für nes Zucchini Chutney
http://www.chefkoch.de/rezepte/186321079...ni-Chutney.html

GG weiss no nit ob er am Fritig frei het, chunnt de no us. Hinech grille mir mit paar Kollegene no, u löh de öbe no ne Zuckerstock i dLuft, morn göh mir (ganz traditionell) a 1. Ougust Fiir bi üs im Dorf, was mir zWucheändi mache, weiss i no nit.
Ou schön, fröie mi aso ou scho ufs Tel, dass üser Ringe si acho...


@jane: Ohh, öichi Vorspiis tönt nachere troumhate Kombi, i liebe Melone mit Rohschinke!
Us Dessert isch e super Idee, u so isch sicher ou für aui öbis drbi.

Ha letscht Jahr ar MariNatal derte so was usgfüllt, u de iwenn so nes cools Päckli brcho, mit diversne Sache dinne, uA ou Guetschine us dr Region. Aber wies isch, wenn si zue Dir chömme, weiss i nit...
Abers dünkt mi ämu nit e schlächte Priis, isch ja ou es super Menu! Aber isch ja super, schribe si dir am Obe no dOfferte, findi e super Kundeservice! Muesch Du no Zapfgeld zahle fürs Getränk, oder isch das scho dinne?


@Sue: Hei das isch ja nes Hammerliebs Agebot vo Dim Brüeder u Dire Schwägere! U de Sirup? Oder bisch nit so dSiruptrinkere?


@all: Het öbert Erfahrige mit karten4you.ch oder smartphoto.ch? Bruche ja no nes Kärtli für dÄnderige vom Resti, u ja de ou öbis für dZivileriladige.

31.07.13 14:53
malinchen 

Re: Bräute 2014

@lula: I ha vori gad spontan uf Ifolor Chärtli bstellt. I ha eigetlech d Fotos allei wöuä bstellä u när per Zuefall gseh, dasme ou gad Chärtli cha lah drucke. I ha CHF 23.irgendöpisungrads zaut für 10 Stück inkl. Couvert. Fingi vou easy... Ha äbä nur es paari brucht für Lüt z danke wo üs scho zum Zivile öpis hei gschänkt, u da hani nid extra wöuä öpis mega ufwändigs mache.

31.07.13 16:44
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Hallihallo mädels! :)

@malinchen: gueti frog wäg de blueme! Alles so sache, woni mir no gaaar kei gedanke drübert gmacht han :/
Danke vilmol! Bin immer nonig so fit.. aber hey hü tisch mi letscht tag vor 2,5 wuche ferie sooo geil =))) has aber au mega nötig… hey dini konfibeschriftig gseht super us! :)

@perle84: merci vilmol für d’nochricht! :) han dir gester obig nomol gschrebe ;)

@janedoe: bruchts dänn en antwortcharte? Mir schribet glaub eifach si sölet öis mitteile ob si chömed oder ned, ob das dänn per mail, sms, telefon oder wie au immer isch spilt jo kei rolle oder? Jo d’meral isch au ganz en schöni frau das stimmt! Sones chleid chönti mir emel guet vorstelle :) die perfekte hochzeit hani au scho gluegt und das perfekte hochzeitskleid – findi aber nie so cool wie jetzt ebe die ander sändig 4 hochzeiten & 1 traumreise ;) hey super händer jetzt en super caterer gfunde! =) dönt hammer öiches dessertbuffet mhhh jamjam :)

@daenu: oooh so schön wänder au „the river flows in you“ vom yiruma?? =) <3 mir auuu! =) de pianist wo mir händ hämer jo imene restaurant ghört spile und woner das lied gspilt häd hani grad dänkt: de isches und zwar mit dem lied! =) <3 zwar isches scho eher es melancholisches lied aber findes soooo schön! =)) haha do chamer sich sicher nüme zrugghebe mit de trändli ;)) wooow daenu so schöni fotis hey komplimänt! =)) bisch au ganz en hübschi mit enere mega usstrahlig! =) echt ganz tolli fotis gfallt mir mega de romantischi stil! :) und hey mega schön de vorschlag für d’iladige hammer! :)

@fringilla: ooh jo s’aschenbrödel lied isch de hammer¨! =)) liebes! =) wär öbis für öisi winterhochzytsbrüt! ;))

@sue: jo si und d justina sind def. die sympathischte gsi! =) drum händs au gwonne dänk ich ;) isch au es schöns chleid gsi aber chli z’vil bling bling für mi gschmack :) oh gli gli isches so wiit :) ich glaube mer chan scho es lied wünsche bi de standesamtliche trauig imfall! Also de brüeder vo mim GG die händ au es lied gha während de trauig! Jöö mega härzig, dass si öich de wii zahlet voll schön :))

@lula: hey super händer chönne umreserviere! Glaubi, dass ihr erliechteret sind!

@taeboyana: ui nei so en fotograf müessti also au ned ha wo d’lüt umestresst!! Und oje wisses chleid goht würkli gar ned! werdet das glaub uf d’homepage schribe han mol en cooli gseh mit ganz vil chleider und dänn isch de spruch gstande: Alles an eleganter Abendkleidung und Festmode ist erlaubt. Von pink bis blau, von braun bis grün... alles was euch gefällt.. JEDOCH.. das WEISSE KLEID gehört an diesem Tag nur der Braut und somit wird aus der Farbliste gestrichen :-) <-- dänke sowas wärdemir au mache :) hehe mega härzig wie du di fröisch uf öiches träffe! =) verstohni guet! Nacher goths doch erst richtig los und vorallem werdet eh alli mega fröid ha a dene schöne säckli! =) oh mega schad, sind si nüme acho dini täschli hoouu :( dönt nach enere guete offerte! =)

@ninam: welcome und gratuliere zur verlobig! :)

@all: gueti frog wägem budget festlegge für d’trauzüge.. hämer öis no gar kei gedanke gmacht drübert.. froge dänn mol was si meinet ob und wievil si bruchet..

@me: mir händ am sonntig jo s’träffe gha mitem foto- und videograf vo hochezeitfotovideo – de videograf isch suuper gs – en junge (wo au negst johr hürotet mega witzig ;) en meega sypathische und sini videos sind echt top – chum z’überträffe! De fotograf isch zwar scho au en nätte gsi aber häd öis weniger gflasht – er häd rächt en eigne stil – jedes foti isch en art kunstwertk – mir wettet aber au schöni, romantischi, natürlichi fotis das isch öis mega wichtig und weiss ned ob er öis das biete chönt.. am mändig hämer jetzt no en termin mitem fotograf us küssnacht wo eh s’bessere agebot gha häd (es grössers album, 2 mittleri albe & 8 chlini albe! Zum gliche pris!) jetzt öberleggemer öis obmers glich separat bueche wänd aber dänn chunts natürli wider türer isch au klar gsi oder ;) mol luege was er öis abietet.. er macht jo au videos! Si sind au schön und ebe sehr natürlich aber vil weniger professionel – die andere die sind würkli top! Kinoqualität! Drum sindmer chli hin und her grisse..
Dänn hani no es wiiters „problem“ öis beschäftiget zur zyt mega d’frog wäg de freie trauig: mir händ eifach kei lust nomol öbe 1500.- uszgäh für en theolog wilmer jo ned so gläubig sind und sust chöntemer jo grad i de chile hürote.. für ösi muesses eifach öber si wo en gueti presänz häd, guet chan rede und nach möglichkeit italienisch chan.. aber möchtet scho en traditionelle ringtusch etc. aber halt eifach im name vo de liebi… findets mega schwirig :( falls öber en tipp häd bini no so dankbar!

31.07.13 16:44
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Defür hani no good news: mir händ jetzt d’bestätigung vode apérolocation womer au d trauig machet becho und scho d’azahlig gmacht – si schänket öis ebefalls en nacht im hotel so geil! =) und do mir jo vom 5. Ufe 6. Scho im montana sind, hämer gfrogt obmer s’hotel ned vom 4. Uf de 5. Chönd ha, wilmer öis scho mega de chopf drübert zerbroche händ (bez. ich :p) wiemer das dänn machet wilmer jo ned in luzärn wohnet mit em parat mache etc. vorallem wilmer jo dänn kei rum hettet det.. ob mir dänn aber beidi det schlofet am tag vor de hochzyt wüssemer nonig ev. schlofi dänn mit minere TZ det und mi GG chunt chli spöter (häd jo weniger lang zum parat mache) aber so hämer emel sicher s’hotel zimmer :) mir sind öis übrigens glich nüme ganz sicher wägem scho am morge fötelis mache will mi GG letschtmol gseit het er weli mi unbedingt erst bide zeremonie gseh und so (mega süess <3 <3 <3) und wenn das sin wunsch isch dänn möchti dem eigentli au nocho aber de vorteil vom morge fötele wär halt gsi, dass s’make up no frösch isch, d’hoor sicher sitzet etc.. und wenn dänn sust währendem apéro möchti jo ned unbedingt.. aber sust eifach bevor de apéro fertig isch (d trauig isch am 1 und aschlüssend de apéro bis max. am halbi 5i – dänn verschiebet sich die gladnige gäst id obiglocation wos en prosecco empfang git am 17.00 – wämer demfall so vom 4i bis am halbi viertel vor 6i weg wäret wärs easy oder was meinet ihr? Mini TZ häd emel gfunde das wäri super, wenn si au mol chli zyt hettet mit de gäst wänn mir ned ume sind, damit si in rueh chli chönd sache vorbereite (kei ahnig was si vor händ hehe ;) was meinet ihr wie machet ihrs so? händ scho mol drübert gret I know aber würd mi glich nomol wunder näh? :)

Hey wüsset ihr was? Ich han ab JETZT 2.5 wuche ferieee!! =) wie geil isch das dänn?? =)) sind zerst paar täg do dänn 9 täg i de südtürkei und dänn nomol paar täg do hihi fröimi meeega uf die wohlverdiente und ersehnte ferie!! =)) wünsche öich ganz en gueti zyt und bin gspannt wases dänn bis i 2 wuche scho wider für news git im forum!!! =)

 1 .. 149 .. 295 296 297 298 299 .. 648 .. 997
irgendwie   bearbeitet   Hochziit   Janedoe   Littlefoot   Hochzyt   richtig   würklech   Zuletzt   schaffe   Location   würklich   squishy   Iladige   gspannt   Taeboyana   bstellt   Pfingstrose   malinchen   Problem