| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 151 .. 300 301 302 303 304 .. 651 .. 997
03.08.13 15:27
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@thomel
Echt? Du chönntsch dier vorstelle Non-stop mit dim GG Ziit verbringe? Wow s'Gschäft isch in Wädi.

@Lula
Ja sie isch us Serbie und ich glaub ihre Traum vo minere Hochziit isch, dass alli völlig usglasse uf de Tisch tanzed und mit de Kalaschnikow id Luft schüssed

Jep GG isch es mega Arbeitstier und ame wennmer a leere Ladelokal verbiilaufed machter immer Bemerkige Ihm trau ich uf jedefall dFüehrig vome Gschäft zue.... Meh als mier
Ich stell mier das, wenn, denn so vor wie du schribsch: klar verteilti Ufgabe und Verantwortige. Wirde uf jedefall wider brichte :D

@daenu
Hahahaha sooooo guuuuet! Jez deheime hetti aber gern nomal es paar miteme Deckel. Aber mier fahred ja sicher no paar Mal is Dütsche bis im Mai :D
Ich frage mich grad ob mer die einzelne Gläser sötted aschribe mitem Inhalt oder ob das selbschterklärend isch.

Bääh sitem 7ni im Gschäft und s'wird eifach nid 6i... ha s Gfühl Ziit blibt stah

03.08.13 15:29
daenu16 

Für d'Chärtli hämmer etz definitiv das Foti gnoh mitem Spruch vom Autor vo mim Lieblingsbuech (Antoine de Saint-Exupéry) "Die Erfahrung lehrt uns, dass Liebe nicht darin besteht, dass man einander ansieht, sondern dass man gemeinsam in die gleiche Richtung blickt."
Mir findets mega passend

usserdem hani no es anders Föteli agfüegt vom Shooting (öppe s'einzig frontale)

Datei-Anhänge
6-89de361eAAAA.jpg 6-89de361eAAAA.jpg (62x)

Mime-Type: image/jpeg, 127 kB

BILD_0126_RJ9A4475AAA.jpg BILD_0126_RJ9A4475AAA.jpg (75x)

Mime-Type: image/jpeg, 247 kB

03.08.13 15:33
_janedoe 

Dini Auge sind ja de wahnsinn!

03.08.13 15:37
daenu16 

Danke Liebes min GG isch doch garantiert de einzig Mensch uf dere Welt wo behauptet mini Auge seged grüen

03.08.13 15:39
_janedoe 

Meinsch er isch chli farbeblind?

03.08.13 15:44
daenu16 

HAHA bestimmt. I hett gern grüe, aber i gseh kei grüe bi mir im Spiegel

04.08.13 17:02
ninam 

Squishy & janedoe: bi üs werdemer au öppe so lang unterwegs sii, wemes vorane kommuniziert und halt ebe guet luegt, dass alli e mitfahrglegeheit hend, denki scho, dass das müglech isch.

lula: de 18.6. isch "üses" Datum, de 6.9. het an sich vom Datum her kei Bedütig, mir hend eifach nid im Hochsummer welle hürate, da ich als korpulenteri Statur ziemlich sehr schnell schwitze, und mit Juni und September hemmer denkt ischs vilicht chli weniger heiss aber doch no schön... Mal luege wies denn schlussentli isch mi kolleg het dies Jahr bi 37 grad ghürate, das isch denn für alli nur no e Qual gsi, das hetme fascht nid usghalte!!! Usserdem hemmer nid beides glichziitig wölle wel mir finanziell chli müend luege und denn chame das echli verteile und s isch nid gad alls mitenand.
Füürwerch isch super gsi, danke :-)

taeboyana: das mit dine TZ tuet mer mega leid, cha au nur so viel sege wie di andere, lah di ned unterkriefe, es isch EUES hochziit und ich bi sicher, dass du ihne demit nur hesch wele helfe. Wenn ihr eu chönd usspreche denn chönder das sicher kläre, das mitem Mail findi e gueti Idee, chami schriftlich amel au besser usdrucke as grad so spontan mündlich... Drucke dir fest de Tuume!!!

daenu16: sind sehr schöni föteli!!! gfalled mer sehr guet und de spruch findi au sehr passend!
blaui auge rocked haha

a alli: so Dämpfer gits immer, ich bi au sehr enttüüscht gsi ab de glichgültige Reaktione wo üs entgegegschlage sind, wo mier kommuniziert hend, dasmer hürate werded. s Wichtigste isch immer, das es für s Brutpaar stimmt, egal was anderi dänked. Ziehnd oies Ding dure, verlönd oi uf die Lüüt, wos schetzed und wo oi guet tüend und nemed nid zviel Rücksicht uf anderi, wenn dene ihri Vorstellige und Wünsche sich vo oine unterscheided. Me hüratet (meist ) nur eimal im Lebe und denn sölls au genau so sii, wie me sichs vorstellt und wie mers selber für sich möchte ha. Und für öppis gits ja au no s Forum, demit me mit genauso Hochziitsbegeisterete cha diskutiere, wel anderi verstönd die Euphorie mengisch würkli nid

04.08.13 18:31
Taeboyana 

Hallo liebi Brütlis!

@daenu: Wow, i wett o so Ouge Eues Chärtli wird würklech wunderschön! Si das neume scho die definitive Iladige oder afang Save the Dates? U wo heiter d Chärtli nöime bsteut? Mir hei itz es Muster vo somne Magnetli bsteut zum luege wie gross ases gnau isch, wie fescht ases häbt etc. Das isch itz ungerwägs u wemers de hei, mache mer o vorwärts mit bsteue.

@me: mir si gester d Ringe ga probiere und sie si eifach sooooo schön!!! I hanech es Biudli aghänkt, isch aber meeeega schwär gsi, die guet z'fötele wüus immer spieglet... und bitte mini Wurschtfinger nid zfescht beachte Uf jede Fau si sie genau so usecho, wie mir üs das vorgsteut hei und sie passe genau zu üs.

Und hüt hani de tatsächlech no Zucchetti igmacht. Het öppe 5 Gleser gäh . Itz bini gspannt, ob me das cha ässe...

So, i ga gloub no chli ufe Sitzplatz ga sünnele

Datei-Anhänge
IMG_1823a.jpg IMG_1823a.jpg (64x)

Mime-Type: image/pjpeg, 47 kB

04.08.13 21:47
_janedoe 

@Taeboyana
Super schöni Ring! Sehr individuell! Und du hesch gar kei Wurschtfinger! :D

Ich luege grad uf sixx 'Trau dich'. De Maa muess d Hochziit innerhalb vo 4Wuche ganz allei ohni d Frau plane. ALLES, inkl Chleid, Locatio , Chile.... und sie bechunnt alles erst am grosse Tag zgseh... Gott ich chönnt das nie us de Händ gäh!

05.08.13 07:58
Taeboyana 

@janedoe: Merci Mir hei würklech Fröid. Isch gloub guet, heimer se no dert gha, süsch würdi die dähei die ganz Zit fürenäh u aluege Mir dörfe äuä dr Termin zum se hole ersch so 2 Wuche vorhär mache

Ja, vo dere Sändig hani o scho ghört... d Arbeitskollegin het vo eire vrzeut, wo dr Ma würklech es u wüeschts Chleid het usgläse wo ihre när überhoupt nid gfaue het, die sig fasch i Träne usbroche... aso für mi gieng das gar nid. Da bini viu zfescht e Kontrollfreak

So, neue Woche, neues Glück I hami de doch gäg nes Mail a üsi TZ entschiede. Isch besser, weni das unger 4 Ouge mündlech cha kläre. Hoffe, das chunnt guet...

U was heit dir so vor?

1 .. 151 .. 300 301 302 303 304 .. 651 .. 997
bstellt   gspannt   bearbeitet   Zuletzt   squishy   richtig   Iladige   Location   Janedoe   Problem   irgendwie   würklech   schaffe   Hochzyt   Hochziit   Littlefoot   Pfingstrose   Taeboyana   malinchen   würklich