Bräute 2014 |
|
1 .. 151 .. 300 301 302 303 304 .. 651 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
|
04.08.13 17:02
ninam
|
Re: Bräute 2014
Squishy & janedoe: bi üs werdemer au öppe so lang unterwegs sii, wemes vorane kommuniziert und halt ebe guet luegt, dass alli e mitfahrglegeheit hend, denki scho, dass das müglech isch.
lula: de 18.6. isch "üses" Datum, de 6.9. het an sich vom Datum her kei Bedütig, mir hend eifach nid im Hochsummer welle hürate, da ich als korpulenteri Statur ziemlich sehr schnell schwitze, und mit Juni und September hemmer denkt ischs vilicht chli weniger heiss aber doch no schön... Mal luege wies denn schlussentli isch mi kolleg het dies Jahr bi 37 grad ghürate, das isch denn für alli nur no e Qual gsi, das hetme fascht nid usghalte!!! Usserdem hemmer nid beides glichziitig wölle wel mir finanziell chli müend luege und denn chame das echli verteile und s isch nid gad alls mitenand. Füürwerch isch super gsi, danke :-)
taeboyana: das mit dine TZ tuet mer mega leid, cha au nur so viel sege wie di andere, lah di ned unterkriefe, es isch EUES hochziit und ich bi sicher, dass du ihne demit nur hesch wele helfe. Wenn ihr eu chönd usspreche denn chönder das sicher kläre, das mitem Mail findi e gueti Idee, chami schriftlich amel au besser usdrucke as grad so spontan mündlich... Drucke dir fest de Tuume!!!
daenu16: sind sehr schöni föteli!!! gfalled mer sehr guet und de spruch findi au sehr passend! blaui auge rocked haha
a alli: so Dämpfer gits immer, ich bi au sehr enttüüscht gsi ab de glichgültige Reaktione wo üs entgegegschlage sind, wo mier kommuniziert hend, dasmer hürate werded. s Wichtigste isch immer, das es für s Brutpaar stimmt, egal was anderi dänked. Ziehnd oies Ding dure, verlönd oi uf die Lüüt, wos schetzed und wo oi guet tüend und nemed nid zviel Rücksicht uf anderi, wenn dene ihri Vorstellige und Wünsche sich vo oine unterscheided. Me hüratet (meist ) nur eimal im Lebe und denn sölls au genau so sii, wie me sichs vorstellt und wie mers selber für sich möchte ha. Und für öppis gits ja au no s Forum, demit me mit genauso Hochziitsbegeisterete cha diskutiere, wel anderi verstönd die Euphorie mengisch würkli nid
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 151 .. 300 301 302 303 304 .. 651 .. 997
|