| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 152 .. 302 303 304 305 306 .. 652 .. 997
05.08.13 13:13
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Sue: I gloub ade Seckli heisi scho Fröid gha, aber grad Fröidesprüng hets keni gäh... hani ja o nid erwartet, aber ja... I ha no gar nid vrzeut, wasi aus no ha drita (vor luter...): es Pack Jou.Jou Chips, Gummibärli, e Energy Drink und für d Froue es Mini-Hugo-Fläschli, Anti-Stress Gsichtsmaske und -bad, Trubezückerli und Energieriegu.
Ja, i triffe mi morn (nur mit ihre). I hirne würklech geng no mega dran ume und mues das eifach loswärde. Das liegt mir süsch ewigs ufem Mage. Merci für eui Ratschleg und ds zuelose!

Das stimmt äbe scho was di Brüetsch het gseit. U drum wotti das o würklech probiere. Bringt nüt, we mir üs bi aune Entscheidige vo angerne lö la beiflusse und när bereue, dass üsi Wünsch nid si verwürklechet worde.

Oh soooo schön, eue Tag steit ja scho ganz ganz gli vor dr Tür! Die Fieberblätterli hei ja jetz no schön 4 Tag Zit, sech z'verflüchtige. I drücke dr o d Düüme! Um weli Zit heiter d Ziviltrouig? Ds Wätter sött gloub häbe und vorauem isches de nümm ganz so heiss wie jetz, aso perfekt!

@malinchen: Das isch super we'd öper hesch wo di zieht. I bi eigentlech konditionell nid schlächt parat, aber bim bike merki aube, dass da no ganz angers gfragt isch Gniesses ämu ide Bärge, mues herrlech si im Momänt!

05.08.13 13:55
Sue87 

@janedoe
neeeeeeeeeei sicher nid stresse megem Monogramm!!!! das wäri ersch fürs kirchliche imne Jahr.......
hmmm also i finde me gseht si vo 100 Meter und es sigi u schlimm aber di andere finde es sig gar nid so schlimmgah ize de mau id Apothek und ner hoffi es sigi de weg bis am Fritig...

@Taeboyana
Ziviltrouuig heimer am Fritig, 14.30h...
ou das tönt nachemne tolle Inhalt vo dene Täschli - hätti emu SEHR GERN eis gno

@malinchen
ou ja du gniesses bi dem Wetter

05.08.13 14:14
Lula 

@Sue: Di eltischt Brüetsch isch ja super! Leider es nit gäng ganz so eifach, mir hei ja am 31. Juli no es grille gha, u de het mim GG sini Sandkastefründin u ihre Maa di ganzi Zyt gmeint, mir heige überhoupt nüt zsäge, u wenn mir wüsste was si aus am plane si, u das mi GG am Mittwuch vor am Zivile am Donnschti no ne Polterobe wärdi ha (u so wies tönt het, dr zwöit) etc, drbi hei mir gseit, im März gits KEI Polterobe oder Wucheändi meh! Wird äuä de no für Ärger sorge.
U da chasch drs no mängisch säge, irgendwenn hesch de eifach kei Närv meh zum Stürme...

Ou super! So machts doch Spass. Bi ja de gspannt uf Din Bricht u Diner Fotis!
Drücke dr Düme das dFieberblattere scho gli umi wäg si, u das zWätter mitspielt!

05.08.13 16:01
_janedoe 

@Fanny87
Hoffe du gsehsch mini Nachricht hie... Ich chan dir uf dini Nachricht leider nöd antworte, da du kei PN zuelahsch... Wär supi wenn das churz änderisch

(probieres i dem Thread au no... )

05.08.13 16:16
Fanny87 

hihi sorry, has etz au igschalte ;-)

05.08.13 18:22
daenu16 

@Ninam: Wow, bi 37 Grad! I mue sägä, i ha gern heisses Wetter, aber so füecht-heiss wies bi üs amigs isch und denn ade Hochzit, dMänner im Azug…phuu, das isch denn würkli recht heisssss.
Danke für’s Kompliment

@Taeboyana: Danke, danke, danke. Es sind scho di definitive Iladigskarte. Es isch früeh (8 Mönet vorher) aber es isch ebe ide Früehligsferie und grad 1 Wuche vor Ostere, und das isch doch amigs no e beliebti Ferieziiit. Mir hends bi carteland.de bstellt. Uf Empfehlig vonere Fründin wo etz im Okt hüratet. D’Kärtli sötted morn bi üs si *gspannnnt* Vom Priis her sinds schomol sehr toll, haha
Findi nach wie vor e super Idee mit eure Magnetli. Eifach mal was anders…individuell und i chamers genau vorstelle wie dMagnetli denn bi euerne Liebe am Küehlschrank hanged als Erinnerig.
Werdets tüür? Gell ihr tüend eifach für di gladene oder?
D’Ring sind sehr schön worde. Ihr händ sicher uuuuh Freud. Üseri Prototype us Wachs chömmer die Wuche go aprobiere/aluege.

@Janedoe: „Trau dich“ findi super! Ich tue sehr gern mitrede, aber ich würd mim GG voll zuetraue dass er das organisiert. Wür mi gern vo ihm überrasche loh…usser bim Brutkleid….
Da freut mi uuuuh für dich dass du ihre hesch chönne sägä wie viel wert dir das wär wenn sie euch unterstütze würd. Und dass sie zuegseit het…SUPER!!!! Und nenne dörf sie das wie sie will, oder?

@Lula: Danke
Mir wänd ja dChärtli die Wuche verschicke und hend e Frist geh bis 1.Nov zum sich amelde. Hoffed aber dass sich vieli schnell amelded und mir nöd müend allne hinnenoh renne.

@Taeboyana: bi üs händ dApérogäscht au e Frist zum sich amelde…mir müend doch wüsse für wievieli mir denn müend Häppli ha und ide Kirche müemer jo au stuehle (isch sehr e moderni Kirche)

@Sue: Danke für dini Wort…das müemer üs meh und meh iblöiä
Uiuiui…bi eu isches jo scho sehr bald sowiet…ich drucke dDüüme dass sich dFieberblatere in Luft uflösed und sWetter schön bliebt!!!

05.08.13 19:04
squishy-fishy

nicht registriert

Guätä Abig iihr liäbä Miitbrüütlis

Viiile Dank für all diiä liiäbä Kompliment! I biin au meega happy mit dä Location. Miir tüänd sii jetzt Ende Aug unserne TZ zeiige und dä Eltere. Wenn diä säget, es isch machbar, denn nehmets mir. Aber unser "Team" muä jo au hinder dä Wahl stoh und ned denke "oh my gosh, so wiit, niemols!!!" Woow, jetzt han ii grad dRinge gseh. Sii hend eh extrem schöni Musterig diine! Gfallt mir sehr! Wurstfinger han ii ufem Foti au keii entdeckt! Au iich verstand diich, wenn unseri Ring ume wäret, würd iichs kuum vom Finger kriege Mir hend uns denkt, dass mirs während dä Hochziitsmessziit holet, denn hend no viil Läde Messerabatt (au im Laade selber...) Denn muän ii's aber au no es Wiili versteckt bhalte

Taeboyana: Mersii für d'Idee. I fänds uuh kuul wenn z.B. nach dä lange Autobahn en Stopp giit und ä Ativität iibaut wird. I denk, da isch was wo unseri TZ plane chöntet. I tuäs mol uf Wunschliste mersii!! Im persönliche Gspräch chunt siicher nixx falsch übere, will Missverständnis direkt klärt chönt werde. I fänds aber unheimlich schwierig zum aah alles denke und miich z'schnell beduuslä loh oder au diä andere überfahre. Drum bin ii scho immer diä schriftlich gsii. Drum bewundere iich dii gad chlii Wüünsch diir morn guäti Wort und ä guäts klärends Gspräch! Sii isch ja dini BF (?), sii wirds siicher verstoh, au wenn dii ned so klar usdruucke chöntisch.

Daenu: Mersii für diis liäbä Kompliment! I has au suuper gfunde, dass scho so ä Bankettmappe gha hend, denn fühl ii mii voll informiert! Unser Apéro wird direkt neb dä Kiirche sii, will sii stot schön im grüänä und het guäti Kuchi zum vorbereite. Hammer, dass eui Kärtli scho unterwegs sii! Wiider ä riise Punkt uf dä To-Do-Liste abghagget denn Grüäni Auge, wo gseht er do grüän? Siind dii gröste und bläuste Auge wo ii je gseh ha giit viil Fraue wo niidisch druf wäret
Suuper, bii grad froh, verschiicket ihr eui Karte au 8 Mönet vorher. Mir hürote mitte ii dä Summerferii und wönds drum au früäh abschicke, dass mir ned vo allnä Summerferiiplän zerstöret. Hend so aah November denkt (denn wäret mir au grad es Johr verlobt ) Wiä machet ihrs. Karte scho an all (Apéro- und Abiggäscht) oder nu d'Abiggäscht so früäh und mit dä Apéro wartet ihr no? Dä Link vo dä Karte tuän ii miir gad mol merke. Danke!

Trau dich: Diä han ii au scho gugget. Diiä läschte zweiimol hends männer suuuper gmacht. I würds miim GG zuätraue, ha iihm scho viil gsaiit was ii möcht. Er wär eiifach dä wo alles ii dä läschte Sekunde organisiert

Janedoe: Suuuuper hend ihr chönä da Gspräch füähre und dass dini Sis eu gliich tatkräftig unterstütze will. Da isch so viil wert!! Viellicht gfallt dinere Sis da wort TM ned? I finds nämli au chlii es abschätzigs wort und drum han ii's umbenennt
Es tönt so als ob dii Maa sehr geignet wär zum es Gschäft überneh! Und hinter jedem starke Maa stot no ä stärkeri Frau

Apérogäscht: Da mir mitte ii dä Ferii hürote und mir voll ned iischätze chönt, wiä viil chömet, bin ii eigentli für ä Ameldig vo Apérogäscht. Aber bii uns iisch da überhaupt ned gang und geb. Drum zwiiflä ich, ob da d'Lüüt tschegget. I muäss denn wohl dene Lüüt norenne und nomol nofrogä

Sue: Scho bald isch es so wiiit. Natürli wird meh nervös. I hoff mit diir, dass diä Fieberblötterli no weggönd! Ihr hend scho soo viil parat und liäbi Lüüt wo eu helfet mitem Schlusschliff. Ihr dörfet eu uf dä grossi Tag fest freue! Und ii freu mii jetzt scho uf eue Briicht und Fötelis

Me: Bii uns giits ned viil. Diä Wuuche darf ii mol "praktiziere" und ned nu studiere. I leiite es Lager mit 20 Kindergartekind (oder jünger) und drum bliibt ned viil Ziit zum miim GG no vo miine Plän verzelle. Aber er het siich bereit erklärt, nächstens nomol Gäschtelischte und d'Homepage überarbeite. Aber wa heiisst scho nächstens

Wünsch eu allnä eh guätä und erholsame Abiig

05.08.13 20:04
squishy-fishy

nicht registriert

Daenu: I ha diä siite ez mal täschtet. I finds meega kuul, wenn zwar vordesigneti hesch, chöntsch aber au diis eiige Ding machä. Do giits ja verschiedeni papier. Welles devo hend ihr gnooh?

05.08.13 20:53
daenu16 

@Squishy: Danke ebefalls fürs Kompliment.
I finds guet dass de Apéro gad neb de Kirche isch. I glaub euri gladene Gäscht tüend doch denn gern mit au Kolonne fahre und chli huupe.
Kärtli: Abghogget isches denn irgendwie erscht wenns verschickt sind…fühlt sich jedefalls im Moment so a. Freu mi aber mega uf dKärtli im Endresultat. Mir wetteds grad no die Wuche useschicke – am liebste grad alli, Apéro und Obiggäscht.
Design: Gell es isch lässig. Mir hend selber designt, dass mir für Apérogäscht en Flyer (10 uf 15cm) hend und für di gladene Gäscht es ufklappbars (au 10 uf 15cm).
Papier hämmer jewiels di vorder Site hochglanz gmacht…halt eifach dass sFoti denn schön isch.

05.08.13 21:01
Lula 

@dänu: Uh Du, di Geduld hätti nit, isch haut eifach so gar nit mini Stärki. Aber hei, mir hei eis gmeinsam, mir brchöme äuä die Wuche üsi Änderigskärtli
Hoffes aber ou, für üs aui!

@squishy: As letschte Hochzyt si mir as Apero iglade gsi, u si hei denn ämu ou e A- resp. Abmeldig wöue.
Aber meinsch nit, es wird immer Lüüt gäh, wo de muesch hinter nache renne?

Ou cool, gits es Sommerlager?
Wie wäris mit nächst Wucheändi? Oder isch das scho näch?

1 .. 152 .. 302 303 304 305 306 .. 652 .. 997
Hochziit   Iladige   Taeboyana   Pfingstrose   Hochzyt   Zuletzt   malinchen   squishy   Janedoe   gspannt   Location   Littlefoot   würklich   schaffe   Problem   richtig   bearbeitet   würklech   bstellt   irgendwie