| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 156 .. 310 311 312 313 314 .. 656 .. 997
12.08.13 16:21
Lula 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Ersch innere Wuche?! Isch ja huerre blöd! Hoffe es git für Di glich e einigermasse agnehmi Wuchi.

Tönt doch guet, bi de gspannt.


@malinchen: Ja, das verstahni, aber wes würkli das wäri, chas sis doch schribe, oder rasch alüte, u säge, si chämi gärn mit, brucht aber füre Nöiistart gad chli Zyt, ob mir üsses Träffe uf ändi Monet chönnte lege, oder so. U de wüssti was wäri, u de wäris für mi ou kei Problem!
Isch aber ebe ja nit lang. U wenn sie sech bis denn nit mäudet, wird si nit drbi si bim Kleiderkouf - aus TZ.

Wow, gad 4 Läde, hoffe das i bim erschte fündig wirde; u das trotz klare Vorstellige. Hesch Termine scho überau gmacht?


@Jane: Meinsch nit, wenn öiche Pfarrer nüme chönnti, würdi si Nachfolger dTermine wahrnäh?
Drum wetti ja es Treffe, aber si isch gad nit mau zu dem bereit! U wenns würkli dr Job isch, söu u darf si mir das gärn säge, aber de weiss i was isch, u de chönnte mir zämä nach are Lösig sueche!

Ohja, da verstahni, so à la, "schön bisch da gsi, aber ou schön geisch umi..."
Dire SchwieMu in Spe gueti Besserig.
Aber i findes wunderschön, interessiert si sech so für öiches Hochzyt u isch zVerhältnis zu Dine Eutere so guet u entspannt.

12.08.13 16:52
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guätä Namittag mitenand,

Es Wunder ii ha Ziit zum im Forum schriibä und da sogar zweiimal am Tag ii bii eiifach z'müäd zum nomol s'Buäch ufschlaah und lerne. Es isch würkli extrem viil Mischt drin

Taeboyana: Erst innere Wuche en Termin? Findi no ä sehr langi Ziit... Ich hoff sehr, dass sii was findet, will denn chan meh au degege öpis tuä! Ich wünsch diir guäti Besserig!!

Lula: Ich verstand diich völlig. I würd Vögel bechoh, wenn siich mini TZ ned so meldet, vor allem gots um öpis zentrals. Ich find ihri Reaktion vowege "sii heg jo kaii müäh" sehr merkwürdig. Normalerwiis wott meh doch d'Ussprach vo beiidne Siite... Ich hoff es chunt guät und dass ihr eui gmaiinsame Vorbereiitige chönt froiidig usfüähre. Wär weiss, viellicht liiget ihri Nerve im Moment chlii blank vom Job und innere Wuche gseht alles andere us...

Welcome home Malinchen! Schön hesch du so tolli Bikerferie gha! s'Wetter isch ja meiistens top gsii Aber Bike isch ned so für mii, ii ha gern diä E-Bikes do muä meh ned so trampe Wenn gots los uf Kleiidersuächi?

@Briefmarke: Ich ha mii nonig so gnau informiert, aber ii ha gmaiint, dass ii scho direkt ufem Couvert gseh het. Aber natürli han ii diiä sebe weggworfe Aber wiä wiil Post merke obs jetzt uf es Ettikett oder uf ä Couvert drucksch?

Janedoe: Jo es Gäschtezimmer wer demfall praktisch, sus het sii au kaiin Ruum für siich und ihr hend sii immer umenand... Do siind 10 Tag würkli ä langi Ziit. I finds schön zum lese, dass sich eui Eltere so guät verstönd! Da isch es riisä Gschenk! Au s'Interesse für d'Hochziitsvorbereiitige! Tönt nöd nacheme Schwiegermonster

miin Pfarrer: Miir wüsset ebe ned sooo gnau Bscheiid. Nu dass er nüm als Pastor tätig iisch, dass öpis bii dä Arbeiit ned gstumme het und Gsundheit spiilt au no irgendwo eh Rolle. Uns wärs jo egal, wenn er nüm agstellt isch und uns trotzdem traut, aber wenn Gsundheit dä grösser Faktor isch, chönt mir nixx machä. Derum wott ii gern alütä, aber mii GG traut siich globs ned ganz

Danke für all eui guätä Wünsch! I cha viil Glück bruuche aah dä Prüäfige

En guätä Obiig iihr Liäbä

12.08.13 21:19
daenu16 

Re: Bräute 2014

Halli Hallo ihr Liebe

s’Rätsel het sich glöst: dChärtli sind erscht hüt acho (hends am Mi B-Poscht gschickt – recht lang gha!!!!) Und hüt hets denn eis SMS/Tel/Mail ums ander geh. Es paar hend sich grad scho agmolde und alli händ gschwärmt vode schöne Chärtli wo sehr liebevoll gstaltet seged. Das het mich so gfreut und mir isch en Stei vom Herze gheit.

Janedoe: aber was isch denn s’spezielle amene Wunschring?
Das isch aber würkli toll, dass sich dini SchwiMu in spe so guet mit dine Eltere verstoht! Das isch viel wert!

Taeboyana: Freu mi scho uf es Föteli vo dine Magnetli
Ouuu du, gueti Besserig

Fotobriefmarke: dPost verkauft dEtikette für de Briefmarkedruck für Fr. 4.90 (60Stk.)
Mir hend üs etz degege entschiede schlussendlich – genau wegem wegwerfe vom Couvert…

Lula: Ich chan dich voll guet verstoh und findes guet, dass du dich persönlich wetsch mit ihre treffe. Ehrlich währt am längste, und es bringt nix wenn du’s i dich inefrissisch und euri Fründschaft drunter liedet!

Malinchen: Du tönsch würkli sehr begeisteret vo dine Ferie. Da freut mi für di!
Wenn isch de Termin für’s Kleider shoppe? Bin jo gspannt…i ha jo au denkt dasi DAS woni suech nöd find und i mehreri Gschäfter goh und denn isches s’erschte im erschte Lade gsi…hihi (und sie hend jo au tatsächlich nur DAS i dem Stil gha)

13.08.13 08:07
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Morge liebi Brütlis

@Lula und Squishy: ja die si haut rächt usbuechet dert (mues für dä Ultraschall äxtra nöime süsch häre) und bi haut nid sone dringende Fau. Hoffe ehrlech gseit o, dassme e Grund findet wome när cha öpis drgäge mache

@me: Mini TZ woni letscht Wuche ds Gspräch ha gha het mir no es härzigs Chärtli gschickt und sech nomau für aus entschuudiget, mega härzig. I gloub mir chöi das Ganze itz guet abschliesse so und wieder vorwärts luege

Itz simer es Datum am sueche für ds Brutchleidshopping und es gseht us as würds Ändi Septämber oder Oktober

@daenu: Oh gsehsch, drum het no gar niemer chönne reagiere. Fröit mi soooo für euch so vieli schöni Reaktione!!

13.08.13 10:05
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Dänu: ohh, isch ja mega cool heit dir so vieu schöni Reaktione becho!!!

@Squishy: Ah ok, ja wenn er nümme agstellt isch, ischs äuä chli komplizierter. Süsch müessä sie eim ja fasch troue... Aber i drücke öich d Düme, dasses klappet!

@Taeboyana: Hennä härzig vo dire TZ!!! Super, dass dir das heit chönnä kläre und alles wieder i.O. isch!

@me: Mir hei am 31.8. und am 7.9. abgmacht für ga Chleider aluege. När faht äbä de scho wieder d Match-Saison a bi mir, u de hani när praktisch jedä Samsti Match... Drum hani dänkt, es wär besser vorhär mal no z gah, süsch wär's äuä de ou schwierig worde, es Datum z finge.

13.08.13 10:46
sasileu 

Re: Bräute 2014

Ich bin auch eine 2014 Braut, genauer gesagt darf ich am 12.+13. September 2014 Braut sein
Nun geht es noch 1gutes Jahr, wir haben bereits unsere Wunsch-Kirche reserviert und die Restaurant für Zivil und Kirche. Ansonsten bereits eine Gästeliste aufgestellt und wollten nun ein Budget aufstellen, da jedoch in unserem Freundeskreis bisher nie eine Hochzeit wie unsere statt fand, haben wir kaum Ahnung was wieviel kostet....
Und irgendwie freue ich mich total und will am liebsten bereits Winter haben, damit ich ungebremst in die Vorbereitungen gehen kann
Wann heiratet ihr und was habt ihr bereits erledigt?

13.08.13 11:49
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

En wunderschönä guätä Tag mitenand,

Ich schwänze s'lerne und tuä liieber miich mit eu über s'Hochziit ustuusche

daenu: Wooooow!! Alli Sorge siind wiä wegblose! Meega schön hend iihr scho Ameldige und Reaktione überchooh! Es siind jo au würkli traumhaft schöni Karte!

Taeboyana: Eh meega liäbi Gäschte vo diiner TZ! Es tönt so, als ob alles guät wiird bii eu und iihr euch iin d'Hochziitsvorbereiitige stürze chönt!

Malinchen: Yess da isch scho meeeega bald! wünsch diir jetzt scho viil Erfolg bii dä suächi. I bii scho sehr gspannt, ii welli Richtig denn diis Brautkleiid got!

Sasileu: Welcome at our thread! Achtung es besteht suchtgefahr Mir hettet sus au ä gwundernaselischte. Viellicht möchtisch diich dert iiträge?

http://www.heiraten.ch/forum/board/perso...2_237_6.html#53

Wotsch chlii was vo diir verzelle? Wiä isch dä Atrag gsii und wiä hend iihr eu kenneglernt?
Es got miir gliich, ii het au scho gern Winter. Irgendwiä iisch für jetzt alles no chlii z'früäh und gliich wott ich's ha. Wegem Budget giits ja uf dere Homepage en Budgetrechner oder au uf anderne Homepages chasch chlii Inspiration hole. Händ denn ihr es "untraditionells" Hochziit, dass sus niimert so ghürote het? Miir sind scho glii es Jahr aah unserem Budget und gliich änderets immer wiider. Je nach Idee und Wunsch passet mir diä aah. Mii GG saiit, ii bii verruckt

Me: I ha mit unserem Pastor Kontakt ufgnoh. Es isch wirkli eh verflixti Situation und er wiirds uns erst ii knapp 5 Wuche chönä sägä, wiiä's bii ihm wiiter got. I merk aber, dass es ihm au schwer fallt und dass er uns gern traue würd. Do miir ihn so gern hätte, wartet mir ab... I hoff so, au für ihn, dass alles guät chunt Es isch unglaublich, ii ha Zwischesemester und sus bewegt siich nixx bii unserem Hochziit... Zum Glück sind miir gnuäg früäh drane, chönt mir uns so ä flaute erlaube

Wünsch eu allne ä suuper guätä Taag bii dem geniale Prüäfigswetter

13.08.13 12:48
sasileu 

Re: Bräute 2014

Soo mis märli damit ihr mich au mal echi kennet,wenni mi scho i eues forum drucke
Also ich und min Schatz hend eus vonere Willi eigentli übers Internet kenneglernt,i han aber nid reagiert und ihn per zuefall emal in Winti gseh,schlussendlich hemer eus aber übers Internet verabredet :)
Nach 3.Dates simer den zämecho...voll kitschig,hihihi
Somit isch euses Datum de 12.09.2007 und sitem Nov.2009 wohnema zäme!
S'Thema Hochziit isch natürli au bi eus emal gfalle,i denk das isch au normal bi sonere "lange" beziehigsziit.und Fründe/Bekannti vo eus hend au scho ghürate,natürli es bitzli en andere Jahrgang als ich aber glich...Jooo und am 14.Februar 2013 en mit Schatz mich ganz romantisch mit vollem Program entführt und mich gfrögt...und jetzt ischs min Verlobte
Viellicht na e chlini,privati Information zu eusere Beziehig...im Dez 12 hemer e hammerhärti Ziit dure gmacht, min Fründ het relativ kurzfristig müesse am offene Herz operiert werde und het danach 8Wuche Reha brucht.

Zu üsere Hochziit vo chunt...
Am 12.09.14 wemer eus standesamtlich Traue und am 13.09.14 kirchlich.
Mitem Budget meini i finds u schwierig,will alli wo bis jetzt ghüratet hend hend nur standesamtlich oder wenn kirchlich den miteme grosse abstand zum standesamt.Deshalb findis u schwierig zum Köste berechne,vorallem denki mir hend eigentli e gueti Summe gsetzt aber wemer so eusi Wünsch ufschribet isches im nu überzoge
Derfi fröge was ihr eui so füres Budget gsetzt hend für de spezielli Tag?

Was gits no zum verzehle....
Ahja,eusi Kirche womer usgsuecht hend het kei Pfarrer,jetzt mümer no eine sueche und bi dem vo eusere Gmeind womer id Ehevorbereitig münd,de passt eus nid eso.

Also i bi super gspannt uf euri Rückmeldige und freui mi scho jetzt

13.08.13 13:06
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hoi Mädels!

Ahhh für de Thread bruchi immer chli meh Ziit zum nachelese und zruggschribe

@Lula
Ich hoffe, dass sin Nachfolger das würdi überneh aber bi ebe nöd so sicher... Ich muess die Wuche sowieso mal alüte. Mier hend d'Ziit vo de Trauuig no gar nöd fix abgmacht. Denn chömmer das vlt schüüch aspreche
Waaah hed sie gseit, dass sie zume treffe nöd bereit isch? Das fänd ich persönlich jez z allerschlimmschte am ganze. Wennmes probiert z'kläre und es wird eim d'Türe vor de Nase zuegschletzt Das tued mer leid.

@squishy
Nei, sie isch absolut keis Schwiegermonschter Gott sei Dank! Sie hed au ganz es schwierigs Verhältnis zu ihrere SchwiMu und dur das bemüeht sie sich glaub echt nomeh.
Vill Glück wegem Pastor!! Brucht ez chli Geduld... Hoffentli chaners mache!

@daenu
Suuuuper mit de StD! Freu mi für eu! Falsche Alarm gsi also, hihi
Mit Wunschring hani eigentli nume de Ring gmeint, wo eus am beschte gfallt hane gester de SchwiMu welle zeige aber .. Ich gfindne nümme im Internet :( Ha alles durchforstet öppe e stund aber nei, findene eifach nümm. De Link dezue gaht nümme und ez weissi au ned was mache

@Taeboyana
Schön wenn e TZ sich so bemüeht und super das iher das jez ruehe lah chönd und beidi wieder glücklich sind

@sasileu
Gratuliere zur Verlobig. Ganz e schöni Gschicht! Min GG hed au de Valentinstag gwählt für die Frage aller Fragen Das mit de Operation tönt nöd eso luschtig Gahts ihm aber jetzt wieder guet?
Mier hend eus es Budget vo ca 25'000.- gsetzt. Mier spared, indem mier möglichst viel selber mached und Priise vergliched. d'Iladige bispilswiis bastlemer selber. Da zahlemer nur ca. 1.- Material- und Druckchöschte. Für Candy Bar simmer im Dütsche go Gläser poschte und hend öppe en Drittel von CH-Priis zahlt.
Iher sind ja au recht früeh drah und dur das chönder sicher au Priise vergliche und dett chli spare :)
Wie stelled ihr eu denn eui Hochziit vor und wie höch isch eues Budget?

13.08.13 14:32
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Hallo zäme!

@sasileu: Wiukomme bi üs! E schöni Gschicht. Das isch sicher sehr e schwäri Zit gsi wäg dr Operation vo dim GG, aber so Erläbnis schweisse eim ja aube no meh zäme. I bi demnächst 8 Jahr mit mim GG zäme und im 9. Jahr hürate mer. Mir si bim schaffe zämecho: Är isch Choch gsi und ig Servierdüse (Ushiuf während em Studium)

Chasch mau üsi Gwundernaselischte aluege (squishy het dir obenache dr Link postet), dert fingsch so Infos wie HZ-Datum, ds gsetzte Budget etc. Mir hei üs eigentlech o es Budget vo 20'000 gsetzt gha, aber im Momänt gsehts eher nach 25'000 us. Isch haut am Afang no schwierig, wüu viu no uf Anahme beruht und no nid definitivi Chöschte si. Bi vielem wirdis so mache, dassi mis max. gsetzte Budget grad kommuniziere, damit mir gar nüt abote wird, wo drüber liegt (z.B. bim Chleid oder für d Blueme-Offerte). Wüu weme de aube öpis no Schöners oder Bessers gseht, fänd igs persönlech de schwär, hert zbliebe

Was mir scho hei (mir hürate am 16. August 2014):

- Chile und Pfarrer
- Apérolocation und Offerte für Apéro
- Abelocation
- TZ-Team
- Ringe
- Fotografin und Engagement Shooting
- Save the Date-Magnetli bsteut und sötte bis Ändi Ougust bi üs si (ha gad vori es Mail becho, dass sie fertig ersteut si und i 10-14 Tag sötte cho)
- Datum fürs Chleidershopping!
- Coiffeuse/Visagistin/Naildesignerin (aus die glichi Person) womi de söu verschönere
- Vorstellig und es Wunschdatum für ds Zivile
- Schueh fürs Zivile
- Zuesag vom Brüetsch dass är bide Iladige hiuft und d Hochzitszitig macht

Die nächste Sache wo bi üs astöh:

- STD-Magnetli verschicke / übergäh
- es Datum finde mit üsne TZ für im Restaurant ga z'ässe
- Brutchleidshopping im Oktober
- Iladige afa plane im Novämber / Dezämber

Aus andere het eigentlech no viiiiiu Zit Mit Musig für Chile, evtl Apéro und am Abe wetti mi de mau langsam befasse und Deko-/ Bluemeidee bini loufend chli am sammle. I findes super, es louft immer chli öpis hochzitstechnisch, aber mir hei schön viu Zit und müesse nid stresse.

 1 .. 156 .. 310 311 312 313 314 .. 656 .. 997
würklech   bearbeitet   bstellt   Iladige   Pfingstrose   Problem   Littlefoot   Hochzyt   Janedoe   Taeboyana   irgendwie   würklich   schaffe   Hochziit   Location   squishy   gspannt   Zuletzt   richtig   malinchen