| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 159 .. 316 317 318 319 320 .. 659 .. 997
15.08.13 09:53
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Lula: Hm, das schint aus nid ganz eifach z'si mit dire TZ. Isches de süsch eigentlech e sehr ängi Fründschaft? U was het gester dr TZ gseit vo dim GG? Die hei doch no zäme wöue rede?

Hm, was macht äch üsi liebi Sue? Het sie nöime no Ferie itz nachem Ziviler? Bi so gspannt wie sie's hei gha *gwunder*

15.08.13 10:00
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Manoa
Schön, dass jetzt din Traumprinz gfunde hesch!
Ischs vo de Insel Ufenau zum Hallwilersee ned uh wiit? Mir händ es Huus gmietet wo mer alli unterbringed. Zahled da für zwei Nächt um die 1700.-, Hotelzimmer hettemer eus glaub nöd chönne leischte

Vill Spass bim nahlese! :)

@Lula
Aso ich bi erstunlicherwiis mega fit Hüt SchwiMu a Flughafe bringe und endlich wieder chli s'alleisii gnüsse. Am Samschtig schaffi, GG schafft s ganze Weekend Nachtschicht und am Mäntig chunnt de scho de nächst Bsuech us Dütschland Mann ich bi Ferieriif... nurno nächst Wuche!

Finde das echt komisch mit de TZ, also ich glaub a dinere Stell würd ich mier nomal ganz guet überlegge ob sie wirkli die richtig für de 'Job' isch. Und sie sött sich das vielleicht au nomal dure Chopf lah gah. Ewigs Nerve bruche für so Sache würdi glaub nid. Baaah, s macht mi richtig verruckt

@Taeboyana
Ui nei das isch ja doof! Und jez chasch denn definitiv nöd gah? Termine gfinde wo allne gönd isch immer sone Sach Blöd! Hoffe iher finded es neus Datum oder chönds mit Einzeltermine irichte.
Wo isch denn dini Traumdestination? :)

15.08.13 10:09
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@janedoe: mues jetz wieder mit mire einte TZ luege, ob ihres Mami amne angere chönnt frei igäh. We das nid geit, gani mit ihre amne Samsti und mit dr angere haut de süsch. Scho mega müehsam.

Mini Troumdestination für d Flittis wär Hawaii

15.08.13 10:25
lela85 

Re: Bräute 2014

Guete Morge mitenand,

herrlich so e freie tag (danke Kanton lozärn) :)

@dänu / mitlese,
ich tun au alles mitllese... es isch amel soviel los das ich gar nid zum schribe chume :)

@freitäg fürs hochzig
S Gsetz git nur vor, dass es die übliche benötigte Ziit muen si, was nid sehr ussagechräftig isch. De Arbetgeberverband schlaht 2-3 Tag vor. I einzelne GAV's (z.b. Platteleger) schribet aber au nur ein Tag vor. Das gilt aber nur einisch, also nid für Zivil und chirchlich separat.
übrigens, wenn öpert ferie igeh het, söttet die tag nid vo de ferie abzoge werde.

@lula
ich hoffe das mit dinere tz chunt wieder guet, ich han en kollegin die het ihri tz us some grund gwechslet, will disi z gfühl gha het, s seg nur chli underschribe, meh nid...

@jane
het din Arzt mal en grinigsabklärig gmacht? ich han das früächer au gha, will mini bluetgfäss chli z eng sind gsi und dur das s blut nid so guet glofe isch.

@manoa,
herzlichi Gratulation zur verlobig und willkomme :)


@all
ihr wo scho chli sind am bruutchleder schoppe, wenn sind amel die usverchäuf?

@me
nöchst wuche chunt mini tz vum sprachufenthalt hei, und de chani de au mal starte :)

15.08.13 10:34
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana
Uhh, Hawaii, cool!

@lela
Ui, so genau chani das gar ned sägä. Sie hend mer wohl mehrmals Bluet abgno und diversi Teschts gmacht. Ob sowas au testet worde isch weissi aber nöd mit Sicherheit. Wobii ich ja de Betablocker ha müesse neh und ein Grund defür isch gsi das de liecht bluetverdünnend gsi isch. Aber ebe, Besserig hed de ned bracht gha.

Also i dene zwei Gschäft woni aglüte ha (Chez Janine und Budget Brautmode) hend beidi gseit Usverkauf isch im Sept/Afang Oktober und glichziitig treffed die neue Kollektione i...

15.08.13 10:42
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@janedoe: Ah cool, geisch ou zur Budget-Brautmode? Bimer das äbe am überlege, gseht no guet us uf dr Website. Super, das wär ämu so dr Zitrum woni würd ga luege

15.08.13 10:51
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana
Ich han im Juli glaub aglüte. Und denn hed sie gmeint dass sie mier jez kein Termin empfiehlt und ich söll doch im Sept nomal alüte. Ebe us dene Gründ. Jetzt hani mal no nüt abgmacht willi ja de Termin bi Chez Janine gmacht ha gester. Ich hoffe dasi dette fündig wird will mer müessted über e Stund fahre zu Budget Brautm. und da ich nöd Autofahre ischs de immer chli blöd mit de passende Termine. Da das also ned ufem Weg liit machi erst e Termin ab wenni z Bubikon nüt finde

15.08.13 10:55
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@janedoe: ja das macht Sinn. Vo üs us wärs nid ganz so wit bis Langethal und i fahre ou Outo, vo dämhär wär das scho machbar. U vielech weni eh 2 Termine mues ha so wis usgseht, de chönnt me dert scho no vrbi... aber itz zersch mau abwarte was us däm Termin wird.

15.08.13 11:31
Lula 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Ohje, u da chasch nüt mache? Oder mau mit ihrem Chef rede? Isch ja ne mega scheiss, wenn aui frei näh u sech organisiere u er jtzt hinger dri chunnt, u plötzli dIdee het es segi nit gäbig...
Eigentli hanis gmeint, aber am schiin ha, ha ni mi tüüscht...
Dä isch leider nit cho, isch haut eifach so ne Obe wo si einisch ir Wuche hei, aber nit verbindend... U da er i dFerie isch hüet, het er geschter no müesse vorbereite. Wirde hüet no chli mit mim GG rede u de muess e Entscheidig häre

Was dSue macht, hani mir ou scho überleit. Hoffe si isch am minimoons gniesse u het es wunderschöns Hochzyt dörfe gniesse!


@jane: Ou schön, ändli dWohnig u dr Küehlschrank umi für Di
Wow, Du hesch ja super Programm!

Nee, ewigs Närve bruche mani nit, gugge jtzt hinech mau no mit mim GG wasi mache wäg am Mänti, u de wird ja mini Stiefmuetter eh frage, was los isch, das mini TZ nit mit chunnt.

Het Budget Ou Usverkouf? Ha ebe gmeint, di heige das gar nit?


@lela: Danke.

15.08.13 12:14
Manoa 

Re: Bräute 2014

hihi durch gwundernaseliste hanich gad festgstellt, dass ich jo scho fast zu dä ältere Garde zell und i kum mir so jung vor zum hürote

 1 .. 159 .. 316 317 318 319 320 .. 659 .. 997
bearbeitet   würklich   Problem   Pfingstrose   Janedoe   würklech   Iladige   schaffe   irgendwie   Location   Hochziit   Littlefoot   gspannt   Hochzyt   squishy   Taeboyana   richtig   Zuletzt   malinchen   bstellt