Bräute 2014 |
|
1 .. 159 .. 316 317 318 319 320 .. 659 .. 997
|
|
|
|
|
15.08.13 10:25
lela85
|
Re: Bräute 2014
Guete Morge mitenand,
herrlich so e freie tag (danke Kanton lozärn) :)
@dänu / mitlese, ich tun au alles mitllese... es isch amel soviel los das ich gar nid zum schribe chume :)
@freitäg fürs hochzig S Gsetz git nur vor, dass es die übliche benötigte Ziit muen si, was nid sehr ussagechräftig isch. De Arbetgeberverband schlaht 2-3 Tag vor. I einzelne GAV's (z.b. Platteleger) schribet aber au nur ein Tag vor. Das gilt aber nur einisch, also nid für Zivil und chirchlich separat. übrigens, wenn öpert ferie igeh het, söttet die tag nid vo de ferie abzoge werde.
@lula ich hoffe das mit dinere tz chunt wieder guet, ich han en kollegin die het ihri tz us some grund gwechslet, will disi z gfühl gha het, s seg nur chli underschribe, meh nid...
@jane het din Arzt mal en grinigsabklärig gmacht? ich han das früächer au gha, will mini bluetgfäss chli z eng sind gsi und dur das s blut nid so guet glofe isch.
@manoa, herzlichi Gratulation zur verlobig und willkomme :)
@all ihr wo scho chli sind am bruutchleder schoppe, wenn sind amel die usverchäuf?
@me nöchst wuche chunt mini tz vum sprachufenthalt hei, und de chani de au mal starte :)
|
|
|
|
|
|
|
15.08.13 11:31
Lula
|
Re: Bräute 2014
@Taeboyana: Ohje, u da chasch nüt mache? Oder mau mit ihrem Chef rede? Isch ja ne mega scheiss, wenn aui frei näh u sech organisiere u er jtzt hinger dri chunnt, u plötzli dIdee het es segi nit gäbig... Eigentli hanis gmeint, aber am schiin ha, ha ni mi tüüscht... Dä isch leider nit cho, isch haut eifach so ne Obe wo si einisch ir Wuche hei, aber nit verbindend... U da er i dFerie isch hüet, het er geschter no müesse vorbereite. Wirde hüet no chli mit mim GG rede u de muess e Entscheidig häre
Was dSue macht, hani mir ou scho überleit. Hoffe si isch am minimoons gniesse u het es wunderschöns Hochzyt dörfe gniesse!
@jane: Ou schön, ändli dWohnig u dr Küehlschrank umi für Di Wow, Du hesch ja super Programm!
Nee, ewigs Närve bruche mani nit, gugge jtzt hinech mau no mit mim GG wasi mache wäg am Mänti, u de wird ja mini Stiefmuetter eh frage, was los isch, das mini TZ nit mit chunnt.
Het Budget Ou Usverkouf? Ha ebe gmeint, di heige das gar nit?
@lela: Danke.
|
|
|
|
|
1 .. 159 .. 316 317 318 319 320 .. 659 .. 997
|