Bräute 2014 |
|
1 .. 160 .. 317 318 319 320 321 .. 659 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
|
15.08.13 16:30
Chriesi
|
Re: Bräute 2014
Sue, dörfi frög wie viel du für a Chleid im Merys zählt hesch?! Isch wunderschön...
|
|
|
|
|
16.08.13 07:47
malinchen
|
Re: Bräute 2014
Guetä morgä mitenand!
so, hüt hani ä gmüetlechä Bürotag vor mir woni ou mal wieder chli im Forum cha umesurfe...
@Sasileu: Mir hei je 2 TZ, jewils die besti Fründin und dr Brüetsch. Mir hei üs nur schwär chönnä entscheide und drum eifach es OK mit 4 Lüt gmacht... Bim Ziviler (hei mir scho das Jahr gha) hei d Brüetschä unterschriebä, aber süsch nähme eigetlech aui die gliichä Ufgwabe wahr, resp. chöi sie säuber unter sich chli ufteile. Sie und ou mir si mega zfriedä gsi mit derä Entscheidig bis jetz.
Isch ja mega lustig, dass dini TZ sich jetz ou verlobt het. Bisch de du när ou bi ihre TZ?
Hihi, wedä di no meh da im Forum umetummlisch fingsch wahrschinlech fasch meh Ideeä als ar Hochzytsmäss... Mir si das Jahr scho gsi, und es isch es luschtigs Erläbnis gsi. Aber süsch hei mir nid wahnsinnig drvo profitiert.
@dänu: Ja gäu, das isch sone Sach mit denä Schuelferiä... Zum Teil si sie praktisch, anderersits wärs scho mängisch schön ou unterem Schueljahr chönnä frei z näh. Heit dir de scho Plän für d Flittis?
@Taeboyana: Hawaii wär sicher ä Troum!!!
@me: Das ghört eigetlech nid da härä, aber mueses glich schnäu loswärde: I ha geschter es Jobagebot becho für ne Stell als Lehrerin (bi ja eig. no im Studium). Es wär 20%, i schaffe näbebi aber scho 35% im Büro, d.h. i wär när total 55% agstellt - u das bimnä Vollzytstudium. I würds sooooo gärn mache, aber es liegt zytlech fasch nid drinne. Dr Bürojob ufgäh liegt finanziell leider nid drin... Aber i bringes fasch nid über mi, det abzsägä. Mann, wieso cha dr Tag nid 48h ha?!
Zuletzt bearbeitet am 16.08.13 07:48
|
|
|
|
1 .. 160 .. 317 318 319 320 321 .. 659 .. 997
|