| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 160 .. 318 319 320 321 322 .. 660 .. 997
16.08.13 08:11
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Brütlis!

HÜT GEITS BI MIR NO GENAU 365 TÄG!!!

@Sue: Oh nei du Armi, i hoffe du heigsch die blödi Magedarmgrippe düre und itz Rueh... Zum Glück het die ersch nach euem Fescht agfange!

@daenu: Neî, fix isch no nüt wäge de Flittis in Hawaii, eifach sone Troum woni scho lang ha und GG wär ou drbi... mir (oder vor auem ig ) chöi nid so guet wuchelang eifach nur am Strand liege u nüt mache, da wird ig spetistens nach 2 Tag kribbelig... u uf Hawaii chönnt me haut viu wandere, Vulkän ga aluege etc.

Ig weiss de vielech e Wuche vorhär, wenn asi gnau cha ufhöre Im Momänt hei sie no ke Nachfoug für mi und anschinend chöme nur unbruchbari Bewärbige ine... Ferie hani äbe scho aui bezoge (mir si ja Afangs Jahr lenger z Oustralie gsi), aber i wett unbedingt no mind. 1 Wuche unbezaut näh. Cha ja schlächt am 31. hie höre und am 1. im neue Büro afa Aber je nachdäm git mer de das no e Sach... i finde, uf die letschti Wuche chunnts ächt nümm drufa. Überzit gits bi üs nid, mir düe nid Zit erfasse.

@sasileu: mir hei glich wie ds malinchen ou je 2 TZ, usem gliche Grund wiu mir üs nid hei chönne entscheide. Wow, hüratet dini TZ dämfau ou gad nächsts Jahr? Dir heit ja würklech no viu Zit. Chöiter i dämfau dr Termin ufem Standesamt scho früecher as 6 monet vorhär mache? Wäg dr Hochzitsmäss muesi em malinchen zuestimme, da darfsch nid auzu viu erwarte... i bi o das Jahr gsi (obwoui no gar nid vrlobt bi gsi ) und bi rächt erstunt gsi, wie chli dass sie isch (ämu die zBärn). Ds Beschte wo'd chasch mitnäh si viu Prospäkte für Idee (Ringe, Chleider etc.) und vielech hesch no Glück bi paar Wettbewärbe.

@malinchen: Mou sicher ghört das o dähäre, mit was hani euch aui scho vouquatschet? I verstah di Klinch u guet, i wär o mega motiviert, das Agebot aznäh und gratuliere dr drzue! Wie viu nimmt di de ds Studium i Aspruch u wie lang hesch no? isch haut schwierig izschetze, wie sech dini Vorläsige när mit de Jobs lö la irichte, oder bisch da sehr flexibu? Und när muesch ja o no az Hochzit dänke wodi im nächste Jahr ono wird i Aspruch näh. U de bim Bürojob uf 20% reduziere, isch das unmöglech? Mi Tag het o meistens zweni Stund

Wägem Ungerschriebe bim Standesamt hani mir gad 1 Frag gsteut: So wie du schribsch, hei bi euch 2 Manne ungerschriebe, oder? Das isch ja nid vorgschriebe, dass e Ma und e frou müesse ungerschriebe, oder? Wüu i däm Fau chönnti ja mini eiti TZ (sie woni am lengschte kenne) und glich no GGs Schwoscht la ungerschriebe?

16.08.13 08:30
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Morge zäme!!

@Chriesi, klar dafsch frage ha für das Chleid 800.- zahlt im Merys! isch aber Usverkauf gsi - süsch wäris 1400.- gsi! Suechsch du de ou so öpis ähnlichs? Was hesch fürne Grössi?

@malinchen, ize woni di Bitrag gläse ha betreffend Messe isch mir ersch gad i Sinn cho dass mir üsi Kutsche über d Marinatal gfunde hei und üsi Location der Froschkönig ou ha ize immer chli allne gseit wo gfragt hei es sigi nid gad soooo für viel gsi - schön zum luege - aber süsch nid aber ize muesi mi gad revidiere

hmmm betreffend job verstahnis u guet dassdi gluschtet...wäri das de ei fixe tag di 20%?
anderersits würdi ize wo ou no di ganzi Hochzitsplanig immer meh zuenimmt und sicher ou im Studium lieber halt vilicht nid aneh dass du ner nid zviel hesch...?

@Taeboyana, juhui hüt imne Jahr wirsch du äuä scho 3 Stund wach si und nervös so cool weme cha säge es geit nüme meh auses jahr gell?? PS Morn gsehni dini TZ

wünsche euch e super Start i Tag!!!

16.08.13 08:42
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Sue: Wenn hesch de das Chleid öpe kouft dasses Usverchouf isch gsi? I findes würklech u schön, i chönnt mir so öpis o vorsteue fürs kirchleche.

Juhuuu, es füut sech so guet a, hüt geits "nur" no 1 Jahr... bis itz hei immer aui gfunge, das göng ja no eeeeewig, aber so schnäu wie die Zit vergeit... hihi ja, wirde öpe gad am schminke si

Hehe, wo gsehsch de mini TZ? Ha ihre no gar nid vrzeut dass dir euch kennet

16.08.13 09:52
sasileu 

Re: Bräute 2014

I ha ebe denkt i lueg ade Hochziitsmess einiges ah,zb Ring will deht eh grad am meiste Goldschmiede umesind und ihri Werk wend zeige...und vorallem weg de Rabatte womer na bechunt,i weiss nämli das zb. vo Marys Brautmode gits ade Hochziitsmess Rabattbons vo 30% das lohnt sich den na,findi.
Aber klar schlussendlich kaufi mis Kleid deht wos mir gfallt und ich das spezielle Feeling ha und nid deht woni am meiste Rabatt ha oder so

Was Idee sammlig agaht,stimmt durch so oder genau das Forum chani am meiste Idee sammle :)
Han gester was entdeckt wo mi voll entzückt het,sonen schöne wiise Schirm(wie die bim Glace,aber grösser) Ufjedefall ebe sonen Schirm mit folgendem bedruckt...Thank You und das inere mega schön gschwungene Schrift.Perfekti Idee für Fotos und nacher natürli als Dankeskärtli.

Wege de TZ ich ha mini chli Schwöster (22) scho u gern aber irgendwie als offizielli TZ mini besti Fründin usgsuecht wo mich scho sit Jahre kennt,glichi Interesse het und vorallem au mich und min GG vo Afang ah kennt :-)
I wür jetzt aber gern mini Schwö zur Brautjungfer erkore,weiss aber nid so will min GG nur öberd het,sin beste Kolleg und da er es Einzelkind isch,ischer au ohni Gschwüsterti.

16.08.13 10:42
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@daenu
Hihi, ja früehner hemmers da wirkli guet gha, wenn de Lehrer chrank gsi isch..

voila, de Ring

@sasileu
Wow, das isch ja meeeega lieb vo dinere TZ, dass sie extra e Wuche Ferie nimmt! cool!
Mier hend je ei TZ, aber ich finde, wenn du dini Schwö als Brutjungfere will, denn mach das!! dHochziit söll genau so werde wie iher eu das wünsched, und drum würdi da gar ned uf Norme luege.
Bisch de du au TZ bi dinere TZ? (komische Satz )

@malinchen
ds Jobagebot wär siicher cool, gratuliere! aber wie du seisch, de Tag hed nöd 48h... chönntsches ja mal probiere, hesch ja sicher Probeziit? Und wenns denn zviel wird, denn lahschs lah blibe? D'Hochziitsvorbereitige sind ja de au ned z unterschätze

@Taeboyana
1 Jahr, De Moment wo eim das bewusst wird isch grossartig. Ich ha mier de ganz Tag usgmalet, was ich um die und die Ziit de grad so am mache bi

@me
SchwiMu hed tatsächlich no de Chüehlschrank ufgruumet geschter, haha, sie hed gmeint das heb sie ja versproche :D Jez isch sie wieder weg und ha geschter Abig nochli gredet mit mim GG über d'Location. Bzw mier hend welle Tischordnig plane. Jetzt hemmer gmerkt, dass zwar alli Tisch Platz hend, aber nienets meh Platz isch für Darbietige Das schisst mi jetzt sooo a dasi am liebschte alles übere Huufe rüehre würd und nomal neu afange Aber hend ja jez scho de Caterer und s'Huus buechet

16.08.13 11:00
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Juhuuuu, öie Pre-Wedding-Day! Gratulierä!!! Ds Gschlächt vode TZ spiut ke Roue, sie müessä eifach 18ni si... Dir chöit auso guet 2 Froue lah unterschribä!

@sasileu: Ja das stimmt, es verteile vieli so Rabatt-Guetschiine u me cha Priise gwinne u so. I ha ou viel Prospekte mitgnoh und gad fürd Ringe luege mir die de äuä scho no mau a. Me hätt ou gad det chönnä Ringe choufe, aber das hät mi säuber überhoupt nid greizt, es isch mir so chli "masseabfertigungs-Mässig" vorcho... Aber wie gseit, es isch sicher ä Bsuech wärt! I würd mi eifach nid z fescht druf verlah, dass de det fündig wirsch...

I finde ou wenn di GG nur ei Person het, chasch du 2 näh... Bi vielnä Paar ischs ja ou so, dass d Froue meh organisierä. De chasch du ja ou chli meh Unterstützig bruche! De chönnt dini Fründin dini Schwo ou chli unterstütze u glich wär sie ibezoge.

@jane: hmm, das isch würkli chli blöd wenn när gar kei Platz meh isch für Darbietige... D Lula het ja ou no Location gwächslet, meinsch nid das wär no müglech?! Es geit ja jetz glich no rächt lang, isch ja nid wie wemä ei Wuchä vorhär storniert...

@me: Ja, es isch würklech ä schwierigi Entscheidig. I ha äbä ade Vorläsige Awäseheitspflicht vo 80% (sonä hohli Reglä) süsch wärs nid sones Problem. Dr Unterricht wär Mäntig und Mittwuch Namitag. Im Büro bini Mäntig morge - das würd vo däm här no passe - und Fritig dr ganz Tag. D.h. i hätt nur no Di, Mi morge und Do woni cha Vorläsige bsueche - wird äuä scho chli äng. I frage mau, obi nur dr Mo Nami chönnt übernäh, das wär super. Aber wenn das nid geit, muesi absäge... Süsch hani nachem HZ es burnout.

16.08.13 11:23
Lula 

Re: Bräute 2014

@jane: Da gloubi, dass de froh bisch, eifach mau chli Zyt für Di u niemert ir Wohnig wo was wetti

Mi GG gseht im Moment säuber nüme düre, aber dr Mänti findet jtzt eifach afe ohni si statt.

Wow, mega schöni Ringe!! Wiisgold?

Chasch de nit zum Bispiel anderi Tische näh, oder anderi Tischforme?


@Taeboyana: Jep, isch e so. Jtzt mau gugge, wenn i zRiggisberg nüt gfinde, gani äuä de mau no im Budget vrbi
Juhui, dJahresfrist beginnt...


@Sue: Härzli Willkomme zrugg, hoffe bi Dir isch aus umi ok?! Hesch Di scho a Di nöii Name gwahnet?


@malinchen: So haub, isch haut eifach ou für sie de doof, so quasi zwöiti Wahl zsi, wobi i ja scho vo Afang ah, zwüsche ihne zwöi ha gwärweiset.
Hei, härzlechi Gratulation zu däm top Agebot!! U zBüro chli reduziere? Oder wäri das kei Lösig?


@me: Wirde am Mäntig ohni mini TZ zgah, u närne eifach mau abzwarte. Mau gugge wie lang dass i nüme vo ihre ghöre. U i dere Zyt wirdi ou mit mim GG wies witergeit...

16.08.13 11:39
_janedoe 

Re: Bräute 2014

ahh sone blöde Seich, das sind gar nöd die Ring... Die wo mier wend sind die:
Isch es blöds Handybild sorry. Da hani ebe dArtikelnummere nöd und findne im Internet nienets meh

@malinchen
Burnout nachem Hochziit wär scheisse. Hoffe du chasches richte mit evtl dem eine Namitag!
D'Location wächsle wär scho möglich denki. GG findets eifach nöd sone tolli Idee will die ganz Gsellschaft vo Dütschland cha i dem Huus schlafe und mier wetted das so oder so phalte, für dÜbernachtige. Denn nomal e Location miete chönnt eifach chli tüür cho

@Lula
Ja plansch mal ohni dini TZ, vlt meldet sie sich ja de vonellei wenn sie merkt dass sie nüt meh ghört. Und lass dier s Chleiderprobiere dur das eifach nöd vermiese!!!

D'Ring sind Wissgold, ha jez aber die 'richtige' Ufeglade

Mier chönd ned anderi Tisch näh, das isch au sone Punkt. Sie sind rechteckig, ich ha unbedingt rundi welle. Wennmer zwei Tische zemeschiebed hend 10-12 Lüüt pro Tisch platz. Mier hend verschiedni Bestuehlige usprobiert. Es U, es E, wild im Ruum verteilt usw. Es bliibt eifach immer eng

Datei-Anhänge
936523_10201780158450762_1493412523_n.jpg 936523_10201780158450762_1493412523_n.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 256 kB

16.08.13 11:48
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Jane: Ja du i findes e u schöne Momänt und wirde dä Tag so richtig uskoschte Schön zghöre, dass angeri dä o so hei "zelebriert" und ig nid die einzigi bi, wo sones "Gschiss" drus macht Morn simer ja o no gad amne Hochzitsapéro iglade, passt auso perfekt .

Würklech schöni Ringe, gfaue mer guet!

Ach blöd wäg dere Tischornig, und äng isch scho nid so gäbig... wie wärs de, süsch nöime imne Ruum zfiire und haut de im Huus nur z'übernachte?

@malinchen: ui nei hör uf, i ha e Kollegin wo sit paar Monet wägme Burnout chrank gschriebe isch, 3 Jahr jünger as ig! Das wünscht me niemerem.

@Lula: Ja, mach das so. Und gniess di Chleiderchouf trotzdäm i voue Züg!!

@me: Ig ha grad vo 2ne Arbeitskolleginne vernoh, dass ihri Beziehig id Brüch isch, die einti nach ca. 2 Jahr und die angeri nach äuä fasch 5 u zämegwohnt und gmeinsami Plän... phu mir loufts gad chaut dr Rügge ab u so Sache mache mir eifach immer Angscht.

16.08.13 11:53
canella

nicht registriert

Re: Bräute 2014

@Lula: Also bim Hostettler hani s Chleid chöne azahle und dr Räscht söttsch innert 30 Tag mit EZ überwise. i bi für die nögste 2 mönet grad ruiniert *urks* säg unbedingt wievil das de wotsch usgeh,bevor de probiersch. hani nämlich vergässe und si het mi nid gfrogt und ams chluss hani s türschte am beschte gfunde und kauf. 1000.- überem budget
Wo i gwüsst ha das is chaufe hani au chöne Fotis mache. Gucksch du Mai-Bräute 2014

 1 .. 160 .. 318 319 320 321 322 .. 660 .. 997
squishy   bstellt   Iladige   Taeboyana   würklich   bearbeitet   Littlefoot   gspannt   Zuletzt   Janedoe   malinchen   Hochzyt   richtig   würklech   schaffe   Location   Pfingstrose   Hochziit   Problem   irgendwie