Bräute 2014 |
|
1 .. 166 .. 330 331 332 333 334 .. 666 .. 997
|
22.08.13 16:16
daenu16
|
Re: Bräute 2014
@Janedoe: Ja, da isch natürli gäbig, denn hesch eh scho d’Impfige…bi mir wär’s denn mit impfe und Malaria-Prophylaxe grad en recht Cocktail Einersits findis schad, aber anderersits findi d’Idee mitem Inselhopping e sooo toll, dass d’riese Freud total überwiegt. Oh so schön, bin zwar no nie am Gardasee gsi, aber han scho vieli schwärme ghört. Und Italie isch eh immer toll Isch eifach en geile Verglich mit de Fisch, haha. Ich glaub wemme’s chli guet koordiniert mit de Fotografin und de Gäscht chammer das scho guet mache mit so Gruppeföteli. Me chönnts jo echt au chli witziger mache. I finds echt no hert amigs für sBrutpaar…will DIE stönd jo IMMER det, hehe Hah, erscht etz gsehni dis BILD – SUPERGEIL! Genau so kreativi Gruppeföteli sind super. Und sBrutpaar cha mal chli küsse und mues nöd immer id Camera grinse. Na toll…bi Impfige denksch a mich…
@Squishy: Gueti Idee, Kanare sind au mega schön und denn chammer jo immerno chli spöter, ebe wie ihr viellicht witer weg. Vo Mauritius ghört mer nur guets – s’mues wunderbar si. Und so verteiled sich dChöschte au chli Ischer sogar dini erschti Liebi? I finds no schön wemme cha denke: werum no lang sueche, wemme de Richtig scho gfunde het. Goht üs doch allne so, egal i welem Alter. Wichtig isch nur, dass mer sich nocher idi glich Richtig bewegt.
@Lula: Uuuuuh die Bilder…kennsch die Grossmüetere über de Ersatz-WC-Rolle? Ja nackt ine Vase gstellt, aber i ha jo zum Glück MIS Kleid gfunde, und chan mi ganz normal bewege drin und tanze!
@Taeboyana: uii gell, dass transparente Kleid…wär au gaaar nüt für mi. s’zweite findi oberhalb vode Wolke no schön. Wenigstens het sichs jetzt schnell bestätiget, also dDiagnose und ihr chönds agoh (du und d’Ärzt). I wünsch dir dases schnell und schmerzfrei hinter dich chasch bringe und hoffe uf guete WLAN-Empfang im Spital (isch zwar nöd z’erwarte nebscht dene viele Grät).
@Sue: ouuu so dooof, gueti Besserig! Bisch sicher mega gspannt uf sPäckli *freu*
|
|
|
|
|
|
|
23.08.13 08:20
Taeboyana
|
Guete Morge und TGIF
Mir müesse hüt nur bis am Mittag schaffe, när heimer üse aujährlech Gschäftsalass, das wird immer luschtig! Hoffe eifach, i wärd chli vo de Schmärze verschont, dassis o cha gniesse.
@Sue: Iiiiiih, au 2 Wuche, da dräisch ja düre!! I wünsche dr würklech, dasses itz wieder düre isch u du Rueh hesch.
I lise sehr gärn nordischi Krimis (schwedischi, norwegischi, isländischi ) und viu uf Änglisch. Uf d Stieg Larsson Trilogie bini z.B. vou abgfahre. Aber o z.T. Biografie oder de chli liechteri Choscht, kennsch Sophie Kinsella ("Die Schnäppchenjägerin")? Da chasch herrlech lache u i ha gseh, dass die gad es neus Buech het usegäh wo "Wedding Night" heisst. Wär doch perfekt Wes mir so geit wie nach dr Narkose bim Blinddarm, wirdi aber eh es paar Tag nid chönne läse, denn ischmer angers sturm gsi Aber ha ja de när gnue Zit .
Wie lang göht dir nöime uf Thailand (sorry, hani äuä verpasst...)? Nei, d STD-Magnetli si no nid cho, vielech hüt...? Übrigens, vo dene Bridesmaids Bags hani bis hüt no nüt gseh Zum Glück si die nid tür gsi, fingi so fräch!
@malinchen: I wett o ke Reifrock und o nid trägerlos Finge hüt gseht me fasch nume no trägerlosi, drbi gäbs o süsch no soviu Schöns... Aber wär weiss, vielech hani ja de glich o so eis
|
|
|
|
|
|
|
23.08.13 10:27
Taeboyana
|
@Sue: So cool heimer dr glich Büechergschmack! nei, Wallander hani im Fau no fasch kene gläse Meh Jo Nesbo, Henning Mankell grad vo letscht und Arnardur Indridaason (isländisch). Vom Jo Nesbo hani gloub die meiste gläse. Oh, Hörbüecher wär ja e super Idee weni de no nid cha läse! Muesi mir grad merke. Und ig ha dänkt, i lösi mir de no grad es Abo i üsere Bibiothek nächst Wuche U de hani no öpe 60.- Guetschin im Stauffacher, dä lösi de öpe o no grad i.
De bisch de du öpe gad uf Koh Samui, wenn ig im Spitau liege I tröime de o chli vo de Palme wes mir längwilig wird...
I ha ou ke Weddingplanner aber i fasch jedem Heftli woni bis jetzt ha kouft hets x so Lischtene... hamer aber mini eigeti Planig de us Verschiedenem chli zäme gsteut (die hei übrigens d TZ - im Gägesatz zur No go Lischte - super gfunge ).
@ Flitterwuche: Mir hürate ja im Ougust und wette de vielech so Mai / Juni im Jahr druf ga. Isch aber no aus sehr unklar.
@malinchen: Ja, die Aläss si super. Es planet immer ei Abteilig und me weiss vorhär absolut nüt. Isch auso immer e Überraschig, womer häregö und wasmer mache.
Das isch würklech u lieb vo ihre fragt sie euch! Bis wenn heiter de ds Apéro und müesst dir aus säuber ufrume u putze? U häufe euch de no Lüt? Isch no schwierig z'säge, wüu i dänke am Sunntig wettet dir ja äuä lieber öpis angers mache as putze, aber we dir natürlech säuber müesst, geits ja fasch nid angers.
|
|
|
|
1 .. 166 .. 330 331 332 333 334 .. 666 .. 997
|