| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 168 .. 334 335 336 337 338 .. 668 .. 997
26.08.13 15:33
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Sue: Ja genau, Hochzitsheftli! Hamer gester gad müesse vrchlemme, ds neue "Hochzeit" z'choufe, hamer gseit dassis de ersch i 2 Wuche choufe, süsch hanis bis denn scho gläse

Findi guet macht dr Arzt das, wüu gäg Antibiotika wirsch ja irgendwenn resistänt, weds zviu bruchsch... Hoffemers, sie finde de ds richtige Medi.

Ig mues jetz am 4. nomau e chlini Bluetungersuechig ga mache, damit die für d Narkose die aktuellschte Wärte hei. Phuuuu, i has jetz de ächt gseh fürne Momänt... Dir gloubet jetz das sicher nid, aber i bi drum eigentlech süsch e sehr gsunde Mönsch

26.08.13 16:32
Lula 

Re: Bräute 2014

@malinchen: Kei Ahnig, i wetti ebe eh kenner, obwous zT sehr schön usgseht.
Isch sicher so, de chöit dr mache wis nech gäbig geit.


@sue: isch gloubs eifach so, dass me säuber cha gugge, wenn me wele Schritt wett mache. Isch gloubs eifach mit de Schritte so ufboue, dass dReihefolg so chli e "logische" Ablouf het
Ou scheisse, i hoffe es geit Dir gli umi besser u Du bisch Dini Blaseentzündig wäg!

Wie lang sit dr nöiime närne i de Ferie?


@Taeboyana: Das verstahni, geit mir nach 5 Jahr so!
U de so Solbad mässig was, mit Massage oder Blüetebad oder so? Oder ei Tag ga wandere u de i somne Wellnesshotel übernachte

Meinsch? Di wärde sech wou nit gad ganz verabschiede

Und, was isch es für ne Band? Aso für am Obe oder am Apero?

Muesch nüchtern si für dOPs, oder wieso muesch bereits e Tag vorher im Spitua si?

26.08.13 16:56
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Lula: Ja genau, das si genau so Idee woni ha gha für üses Jubiläum. I luege mau, obi no e schöni Wanderig finge wome vielech imne Bärgbeizli cha Zmittag ässe, das wär no öpis. Massage muesi äbe ou chli ufpasse, die sötte mer nid zfescht da desume drücke...

Ja i weiss, i bi da aube chli paranoid dass mini Fitness grad dr Bach ab geit, aber weme haut rächt viu drfür tuet u de plötzlech wuchelang mues stiu ha, isches nid so eifach. Aber weme dr Wiue het, chunnt o das wieder, hoffi.

Ja, mues nüechtern si für d OP (muesme gloub bire Vounarkose immer, hani gmeint?). U de heig me schints vorhär no Gspräch mitem Narkose-Arzt etc.

D Band wär no cool für am Abe. Si würklech no rächt abgange und heise au cool gfunge.

26.08.13 17:54
Lula 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Tönt super, u viellech Rodlet dr ja no gärn, de wäri das ggf ou no was, für am Schluss umi Obe ache zcho, oder ämu es Stück drvo.

Meinsch nit, dass chentisch ne säge? U süsch chasch ja ou eifach so i nes Solebad

Das es nit so eifach isch, verstahni 100%

Uh kei Ahnig, cha aber guet si. Bi zletscht mau aus Kind unter am Mässer gläge, daher...

26.08.13 21:54
chliini22 

Re: Bräute 2014

Guete Abig

So melde mich au zrugg.. sind zwar schowieder e Wuche zrugg und im alltag aber bi leider nöd dezue cho zum gross nachelese und min senf dezue zgäh.. bin am mäntig nach 8 wuche wiedermal im büro gsii und ziemli k.o. gsii...
@Taeboyana cha dir nachefühle.. dörf sit 10 wuche kei sport mache.. und ha suscht mind. 4 mal pro wuche usdur gmacht.. :-S und denke i dörf au na längers nüüt mache.. :-S
ich weiss jetzt nöd öb ich mich dur all die biiträg söll dureackere.. mir sind uf siite 296 gsii won ich id ferie bin und jetzt simmer irgendwo bi 336.. :-S ich glaub i wirde mich jetzt eifach wieder ahänke..

irgendöppert het na e location im ruum wädenswil, richterswil gsuecht.. hesch s'mistlibüel au scho aglueget? infos gfindsch uf dä homepage vo dä gmeind richterswil

ich sött mi etzt au wieder hinder eusi hochziit chlämme..aber ha dmotivation nanig so gfunde.. :-S aber hoffe es chunt wieder.. hend doch na einiges vor eus.. am samstig simmer na go ring aluege und nöchst wuche nehmed mir zwei fotografe under lupe..

also i hoffe ihr sind mir nöd bös wenn ich eu etzt da nöd all uf alles antworte.. wirde versueche ab morn wieder fliessig mitzlese und mitschriebe..

lg

26.08.13 22:07
Lula 

Re: Bräute 2014

@all: Wie machet ihr das mit dr Hochzytsversicherig? Zivile, zKirchleche, zwöi Versicherige, oder chan meh beidi Date absichere?
Wüu bim Zivile het me ja haut mit am Papierkram glich einiges a Köste, u de isch ja no zässe etc

27.08.13 08:05
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Oh je, da chani dir ou sehr guet nachefüehlä. I würd ou nervös wärde weni so lang kei sport dörft mache. V.a. wirdeni aube grantig weni mi nid darf bewege... Aber muesch luege, die Musklä si schnäu wieder da! Mi dünkt immer es geit viu schnäuer, Muskle ufzboue wo me scho mau het gha aus "nöii z mache".

@Lula: Mir mache jetz d Versicherig eh nur für ds Kirchlechä. Wöu mir nur so wenigi Lüt hei iglade gha fürs Zivile hei mir gfunde, da würde mir schnäu no ä Alternative finde fürs Ässe etc. Aber stimmt, ad Gebühre hani gar nid dänkt...

@Sue: ah ja das isch sicher guet wenn sie versueche es gezielters Medi z finde als Antibiotika! Drücke dir d Düme dass bis Ändi Wuche wieder fit bisch!!!

27.08.13 08:13
nisliker 

Re: Bräute 2014

@lula

mer mues nöd age für weles datum mer möcht versicheret si. mer isch eifach 1 jahr. und wenn bim zivile öpis passiert übernemed sie max 20'000 und wenn bim chirchlie öpis passiert au. aber mer mues das nöd trenne.. also so han ichs verstande! mer mues nur name vo de brut und brütigam age und adresse. denn bisch eifach 1 jahr versicheret.

27.08.13 10:17
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hallo zämä

soo i han mich jetzt wieder durch die letste site gläse, isch e mengi gsi. Ich glaub ich bi die wo würkli meh echi Idee chum go klaue und sache go abluege, will i schaffs eifach nid wie ihr eso taff mitschriebe.
Die goldige Karte findi übrigens au sehr schön, so elegant!
Wahrschinli sinds wie du seisch es bitz z'tüür das für alli so eini chasch neh, aber rein optisch würis wie die andere au nid schlimm finde.

Ich und min GG sind eus momentan es bitzeli mitem Text am abkämpfe....will mir schicket allne es Kärtli und wens aber irgendwie klug löse mitem Text, aso die einte sind nur für Apero iglade.
Usserdem gits jo eh mega viel Text Variante
Was bi mir ide letste Täg so gange isch, mir sind jetzt am unterschiedlichste Offerte ihole, Apero, DJ, Auto.....DJ simer ziemli sicher das ma de nehmet, korrektur es isch es sie

Mini Frage a all:
Was rechnet ihr bim Apero pro Person?
So echi was trinke, sekt, mineral o-saft und natürli echli was z'knabbere echi schön gmacht.
Hochziitsversicherig, isch die würkli so nötig?hend ihr alli eini? Ich muen mi mal gnauer Informiere, ha bis jetzt gar nie über sowas nah denkt.

27.08.13 10:21
sasileu 

Re: Bräute 2014

Ahh was chlises viellicht uninteressant...
ich han min 1. Termin zum Kleiderprobiere
Mis mami het seeehr sensibli Tränedrüse und womer en Termin usgsuecht hend het sie scho wieder ihres Nastüchli müesse führe hole
I freui mi uuu chans gar nonig so glaube dasi jetzt en Termin ha, will womer eus verlobt hend ha ni denkt och bis ich emal derf afange plane gahts na sooo lang und jetzt bini würkli immer es bitz mit mim GG drane au wens zum grösste Teil emal nur Offerte ihole isch.
Deko hani zwar au scho was gseh woni unbedingt wot aber i kaufs nonig, lieber erst nachem Winter will sust gsehni nach wieder was anders.
Wie machtet ihr so mitem Ikaufe/bstelle?

 1 .. 168 .. 334 335 336 337 338 .. 668 .. 997
Problem   squishy   richtig   Hochziit   würklich   malinchen   Littlefoot   Zuletzt   irgendwie   Taeboyana   gspannt   Pfingstrose   schaffe   Location   Janedoe   bstellt   Hochzyt   würklech   bearbeitet   Iladige