| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 170 .. 337 338 339 340 341 .. 669 .. 997
28.08.13 16:20
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Lula
Hüt gsehts ja no trischter us. Bald simmer de bim schneie und hagle
Ups, ja denn sind die wenige Amledige wirkli nöd sehr agnehm! Hed sich scho was tue?
Merci füre Link. Tueni mi demfall mal demit usenandsetze

Haha s Bed&Breakfast wär doch wirkli e Idee :)

D'Ring suechi isch leider nöd allzu erfolgriich gsi. de Ring womer sueched findemer eifach nienets im Gschäft. s'einzige Gschäft wo Ringe vo dem Hersteller füehrt chanen nöd bstelle zum aluege
Dis Grosi isch ja Zucker! Und bi dinere TZ schiints gar nöd bessere So blööööd die Situation!

@daenu
De Saal nähmemer uf jedefall! Ahhhh freue mi so, dass sich das jetzt erledigt hed
Aso grad agnehm tönt das mit dinere SchwiMu ned. Nei tued mer so leid!! Hoffe sie chunnd glii wider uf dBei!

@chlini
Ich bin ursprünglich us de Innerschwiiz, wohne aber sit 7 Jahr z Wädi, sitem Oktober letscht Jahr z Richti. Ja s Mischtlibüehl isch offebar meeega beliebt.
Mier hend jetzt z Einsiedle s'Chärnehus gmietet. http://www.chaernehus.ch/index.php?id=47
Und d'Gsellschaft wird z Schöneberg übernachte. Vo wo bisch denn du dass du dich so guet uskennsch i de Gegend? :)
Wirkli hohi Aforderige! Aber ich finde das darf mer bi Trauringe au ha. Mier sind geschter au i de Trauringlounge gsi und die hed eus die ganz Ziit Fräsige wo eus mega gfalled welle usrede will sie nöd so fan devo seg.

@Sue
Die Boxe sind ja meeeeega, falls welchi findsch, nähmti aso au no es paar

@Taeboyana
Oh ja so kitschigi Frisure gfalled mer au gar nöd. Bin eher de romantisch verspielt Typ. Chönnt mier au guet en Bluemechranz vorstelle

@me
Han ja schomal verzellt das min Papi Moslem isch und ich katholisch erzoge. Mier sind geschter Abig bi mine Eltere gsi und ich has endlich übers Herz bracht ihn zfrage ober mich zum Altar füehrt. Er hed nur glachtet und gmeint er verstaht de Sinn dehinter nöd so recht. Ha denn i eusem Gang mit ihm Hochziits Izuug gspielt Iher glaubed gar ned was fürne Glücksmoment das gsi isch für mich!

Und grad nomal good News: GG hed gester Nacht mit eusem Sofagascht gredet und ihm gseit, daser am Mäntig bitte wegisch, so das mier wenigstens ei Wuche Ferie i volle Züüg chönd gnüsse. De Kolleg hed scho voll Verständnis und luegt jetzt mal i de Jugendherberg ober dett was günschtigs findet. Ahhh es chund glaub alles guet jetzt.

En Frag @all:
Hend iher gueti Tipps für Bands/DJs? (jetzt nöd unbedingt swiss DJ oder die-hochzeits-djs) Jetzt dörfemer ja i de Location au Live Musik ha und kümmered eus als nächsts um de Punkt.

So iher Liebe, ich mach mich mal as packe und morn gahts ad Sunne nach Bella Italia

Zuletzt bearbeitet am 28.08.13 16:23

28.08.13 17:09
chliini22 

@janedoe
was händ dän ihr für en ring gseh oder was für e vorstellig? viellicht chönd mir dir ja wiiterhelfe.. ne nach dem het mer viellicht male uf ere homepage so öppis ähnlichs gseh..
und suscht gasch zumene goldschmied und frögsch was es chostet zum so eine zmache?

was für DJ suechsch denn? welli richtig?

28.08.13 21:02
daenu16 

@Sue: Wow, die gsehnd mega schön us! Chani mir uuuh guet vorstelle. I hoff ihr findet so schöni Iladigs-Böxli.
Bim entscheide hämmer bis jetzt nonig so Müeh gha, aber i cha mir guet vorstelle, dass mir auno i die Situation werded cho, will eim ebe wie du seisch, mehreri Sache astreched!
Hoffentli hesch Rueh die Ferie vor dinere Blase-Entzündig.

@Taeboyana: oder vilicht Cupcakes bim Apéro? Wär das kei Option? oder het das scho öpper gseit?
Ja gell, es het würkli no schlimmer chönne usecho….aber i finds scho schlimm gnueg!!! Morn wird sie operiert.
Du bisch au immer chli uf Pinterest gell…schicksch mer mal dis Pseudonym uf Pinterest per PN? Denn chönnti chli bi dir luege und du bi mir

@Lula: Ja denn isches würkli höchsti Ziit!!! Und gar nöd selbstverständlich!! Tssss…Mega müehsam! Tüender ihne etz hinne noh telefoniere? Oder Email, oder wie macheders?
Jöö, danke vielmol! Da isch mega lieb!

@Sasileu: Vo Gottliebe, det grad bi Kreuzlingen. Mir händ ebe au unbedingt am See oder Rhy welle und hend üs denn für de Güeterhof in Schaffhausen entschiede. De Glaswürfel kenni nöd…sicher genau drum will mir nur ebe uf de Homepage gsi sind und denn nüm det go luege.
Bi denn aber gspannt zum güxle wenns es Bild uf de homepage hend.

@Malinchen: ah das isch aber super! De Coiffeur isch nämli schono wichtig. Vorallem dass mer sich denn wohl uns sicher fühlt! Und wennd sie eh scho kennsch…umso besser!

@Janedoe: Da freut mi denn für eu!!! Tönsch sehr verliebt in Saal! Wird sehr schön, denno mit dere Galerie, hach *träum*
Mir händ ja kei Bänd gell, aber wenn ich eini het, denn würd ich www.maxin.ch neh!!!!

28.08.13 22:37
Chriesi 

Danu: dörfi fröge zwievielte d Band chund und wie lang!? Was macht das Priislich?

29.08.13 10:06
malinchen 

Guetä Morgä allersits...

Bi mir steit Fänsterputze ufem Programm u i wots so schnäll wie müglech hinter mi bringe. Drum nur ganz churz:

@Squishy: Ha gad a di dänkt wäge dr pinke Sunnebrülle...

Datei-Anhänge
hotpink-wedding-colors-86.jpg hotpink-wedding-colors-86.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 66 kB

29.08.13 10:18
Lula 

Guete Morge

@Taeboyana: Finde Dini Kombi vo Grüen-Rot hammerschön!! Würkt so früsch u ächt!

@sasileu: Ha Dir gloubs gar kei Link gschickt, aber das hie isch süsch üse Caterer: http://www.gourmet-party.ch/
Mir hei haut bi de Aperovariante gugget, u hei de üs närne es eigets Agebot zämägstellt u gseit weli Getränk mir wei.

Colle DJ, wär isch de das? Chunnt mir gad bekannt vor?!

@malinchen: Weiss es nit, si isch gloubs ziemli enttüscht hani mini Muetter "nume" zum Apero iglade, isch aber de doch erstunt gsi mau mini Site zghöre, aber das isch gloubs mit e Grund, dass si nit wott übernachte... Aber das mir mini TZ das witerleitet isch aso no zhoffe, wäri ja no besser! Ha ihre jtzt mau zrugggschribe u mi bedankt für dInfo, re gseit, dass mirs bis am Samschtig müesse wüsse wäg am übernachte u ob si mau Zyt het für eis gha zieh... Mau gugge, ob u was chunnt.
Aber was si für nes Problem het, weiss i auerdings ou nit!

Hesch se scho gfragt? Aso het si de nes Gschäft oder macht sis meh privat?

@jane: Das hani letscht Samschtig gseit, wo mir uf Thuns si ga üser Ringe "bsueche"
Mim GG sis Gotti het geschter Obe no aglüte, aber süsch hei mir no nüt meh...
Muess üs ebe ou mau no amäude, ha eigentli afangs Wuche scho wöue, aber jänu, längt ou jtzt no

Was heit de Dir für spezielli Ringe? Chönntis si, dass de in DE erfolgriicher wärisch?

Nee, bi mire TZ schint sechs gad gar nit zbessere, bi gspannt, wie si uf mis sms igeiht.

Ja, i gloub Du hesch mau was erwähnt! Di Papi isch aber ou mega härzig! Findes mega schön vo ihm, dass er Di trotzdem zum Altar füehrt, obwohl er dr Sinn drhinter nit gseht!

I hätti, wenn si nit so wiit wäg gsi wäri äuä DJ Bazilus gno, oder dr DJ Dubi vo de http://www.diehochzeitsdjs.ch/. Nit näh würdi dr Martin Schnneider vo http://www.hochzeitsdjs.ch/, dä het üs mehrmals versecklet, wüu anschinend sis Outo nit zwäg isch, oder zWätter nit guet isch!!
Oder wettisch gar kei DJ?

I wünsche Dir wunderschöni Ferie, gniess es!

@dänu: Mir wärde e Dorfrundgang mache, e Teil via FB, u am reschte lüüte mir de ah...

29.08.13 10:56
Taeboyana 

Guete Morge Brütlis!

Ou malinchen, wettsch mini Fänster ono gad übernäh?! Die stöh vor Dräck und sötte scho ewig putzt wärde, aber gad ir nächste Zit gsehts nid drnah us, as chönnti das mache...

@Lula: merci, i findes äbe o mega früsch und schön. U mau chli öpis Angers... chönnt mer o vorsteue, so grüeni Öpfu ines grosses Glas zfüue und äbe so roti Gerbera i Vasene, wär de o nid sone ufwändigi u türi Deko. Uf jede Fau hani die Farbe itz für d Magnetli scho ibezoge.

Ha grad vernoh dass e Kollegin vo früecher mit ihrer Schwoscht itz sones Blueme- u Dekolädeli het ufta und ou Hochzite macht. Das woni vo letscht am Apéro bi gsi, het sie ou dr Bluemeschmuck gmacht und es isch wunderschön gsi!

Hoffe für euch, dass sech subito hüt u morn no ganz viu amäude!

So blöd, dass mit dire TZ geng no nid besser isch. Dünkt mi würklech ou komisch. Hesch eigentlech wägem Chleid scho e nächste Termin? Oder lasches mau chli la si?

@daenu: Äbe sone Cupcake-Torte (aso eifach ganz viu Cupcakes ufere Etagère) bim Apéro schwäbt mir äbe o vor... isch aber ou nid billig. I fänds äbe gar nid schlächt, we denn meh Lüt würde drvo ässe as am Abe, i hätt am Abe fasch eher Angscht, dasses zviu wär näbem Dessertbuffet und när d Heufti übrigbliebt. Usserdäm bini haut eifach i die Cupcakes vernarrt

I schick dr när e PN beträffend Pinterest!

29.08.13 18:10
malinchen 

Hüt isch ja mega usgstorbe da...

@Lula: Bi auso ou gspannt was das no fürne Louf nimmt mit dinerä TZ... Alles chli komisch fingi! Aber hoffe für di, dass es guet chunnt und sie nur gad wägä ihrer nöie Usbiudig chli gforderet isch...
Nei i ha sie no nid gfragt. Ha dänkt i maches de gad mau weni sie persönlech gseh. Sie het bi sich deheim ä chlinä Salon igrichtet u het eifach viu Chunde vom Dorf wo sie ou süsch kennt. Isch auso sone Mischig... Cool wär äbä, dass sie ou a anderi Orte geit. D.h. i chönnt mi bi GG's Euterä lah zwäg mache u när vo det us id Chille (isch fasch näbä dranne). Das wär chli gemütlicher aus no hin u här fahre...

@Taeboyana: Haha, mini Fänster heis äbä ou nötig gha. I bi gar kei flissige Fänsterputzer... Dini Farbe fingi ou mega cool! Passt mega guet das früsche grüen und ds satte rot! Würkt mega summerlech... I finges nämlech no schwierig rot z kombiniere, ohni dasses gad wiehnachtlech oder patriotisch würkt...

29.08.13 21:45
kleinefeder 

Süsch muesch rot eifach mit Silber und wiss oder so. Aber das isch denn eifach scho recht elegant und wirkt schnell echli stiif, wemer nöd eso ein Perfektionischtegschmak het wie ich, denn isch eim da sicher schnell z formell. Aber mir würs gfalle :D Aber mir händ üs jo jetzt scho für blau, silber und wiss entschide. Mues aber au mega ufpasse, dass es nöd noch wiehnacht usgseht, aber zu enere Winterhochzit passt ebe scho meeega guet und ich ha scho Idee, wie mer das machet. Eifach sicher e kei Sterne oder Chugle... Süsch chömmer grad no ein Chrischbaum ufstelle :D

30.08.13 08:01
malinchen 

Hey Kleinefeder, schön mal wieder vo dir z läsä... Wie chömet dir vorah mit öinä Vorbereitige? Fürne Winterhochzyt si die Farbe natürlech mega passend!!! Da findsch sicher ou mega viel Deko drzue...

1 .. 170 .. 337 338 339 340 341 .. 669 .. 997
Littlefoot   würklech   Problem   irgendwie   malinchen   Iladige   Hochziit   Zuletzt   Janedoe   Hochzyt   richtig   bstellt   Location   würklich   schaffe   Pfingstrose   Taeboyana   bearbeitet   gspannt   squishy