Bräute 2014 |
|
1 .. 170 .. 337 338 339 340 341 .. 669 .. 997
|
|
|
28.08.13 17:09
chliini22
|
Re: Bräute 2014
@janedoe was händ dän ihr für en ring gseh oder was für e vorstellig? viellicht chönd mir dir ja wiiterhelfe.. ne nach dem het mer viellicht male uf ere homepage so öppis ähnlichs gseh.. und suscht gasch zumene goldschmied und frögsch was es chostet zum so eine zmache?
was für DJ suechsch denn? welli richtig?
|
|
|
28.08.13 21:02
daenu16
|
@Sue: Wow, die gsehnd mega schön us! Chani mir uuuh guet vorstelle. I hoff ihr findet so schöni Iladigs-Böxli. Bim entscheide hämmer bis jetzt nonig so Müeh gha, aber i cha mir guet vorstelle, dass mir auno i die Situation werded cho, will eim ebe wie du seisch, mehreri Sache astreched! Hoffentli hesch Rueh die Ferie vor dinere Blase-Entzündig.
@Taeboyana: oder vilicht Cupcakes bim Apéro? Wär das kei Option? oder het das scho öpper gseit? Ja gell, es het würkli no schlimmer chönne usecho….aber i finds scho schlimm gnueg!!! Morn wird sie operiert. Du bisch au immer chli uf Pinterest gell…schicksch mer mal dis Pseudonym uf Pinterest per PN? Denn chönnti chli bi dir luege und du bi mir
@Lula: Ja denn isches würkli höchsti Ziit!!! Und gar nöd selbstverständlich!! Tssss…Mega müehsam! Tüender ihne etz hinne noh telefoniere? Oder Email, oder wie macheders? Jöö, danke vielmol! Da isch mega lieb!
@Sasileu: Vo Gottliebe, det grad bi Kreuzlingen. Mir händ ebe au unbedingt am See oder Rhy welle und hend üs denn für de Güeterhof in Schaffhausen entschiede. De Glaswürfel kenni nöd…sicher genau drum will mir nur ebe uf de Homepage gsi sind und denn nüm det go luege. Bi denn aber gspannt zum güxle wenns es Bild uf de homepage hend.
@Malinchen: ah das isch aber super! De Coiffeur isch nämli schono wichtig. Vorallem dass mer sich denn wohl uns sicher fühlt! Und wennd sie eh scho kennsch…umso besser!
@Janedoe: Da freut mi denn für eu!!! Tönsch sehr verliebt in Saal! Wird sehr schön, denno mit dere Galerie, hach *träum* Mir händ ja kei Bänd gell, aber wenn ich eini het, denn würd ich www.maxin.ch neh!!!!
|
|
|
28.08.13 22:37
Chriesi
|
Danu: dörfi fröge zwievielte d Band chund und wie lang!? Was macht das Priislich?
|
|
|
|
29.08.13 10:18
Lula
|
Guete Morge
@Taeboyana: Finde Dini Kombi vo Grüen-Rot hammerschön!! Würkt so früsch u ächt!
@sasileu: Ha Dir gloubs gar kei Link gschickt, aber das hie isch süsch üse Caterer: http://www.gourmet-party.ch/ Mir hei haut bi de Aperovariante gugget, u hei de üs närne es eigets Agebot zämägstellt u gseit weli Getränk mir wei.
Colle DJ, wär isch de das? Chunnt mir gad bekannt vor?!
@malinchen: Weiss es nit, si isch gloubs ziemli enttüscht hani mini Muetter "nume" zum Apero iglade, isch aber de doch erstunt gsi mau mini Site zghöre, aber das isch gloubs mit e Grund, dass si nit wott übernachte... Aber das mir mini TZ das witerleitet isch aso no zhoffe, wäri ja no besser! Ha ihre jtzt mau zrugggschribe u mi bedankt für dInfo, re gseit, dass mirs bis am Samschtig müesse wüsse wäg am übernachte u ob si mau Zyt het für eis gha zieh... Mau gugge, ob u was chunnt. Aber was si für nes Problem het, weiss i auerdings ou nit!
Hesch se scho gfragt? Aso het si de nes Gschäft oder macht sis meh privat?
@jane: Das hani letscht Samschtig gseit, wo mir uf Thuns si ga üser Ringe "bsueche" Mim GG sis Gotti het geschter Obe no aglüte, aber süsch hei mir no nüt meh... Muess üs ebe ou mau no amäude, ha eigentli afangs Wuche scho wöue, aber jänu, längt ou jtzt no
Was heit de Dir für spezielli Ringe? Chönntis si, dass de in DE erfolgriicher wärisch?
Nee, bi mire TZ schint sechs gad gar nit zbessere, bi gspannt, wie si uf mis sms igeiht.
Ja, i gloub Du hesch mau was erwähnt! Di Papi isch aber ou mega härzig! Findes mega schön vo ihm, dass er Di trotzdem zum Altar füehrt, obwohl er dr Sinn drhinter nit gseht!
I hätti, wenn si nit so wiit wäg gsi wäri äuä DJ Bazilus gno, oder dr DJ Dubi vo de http://www.diehochzeitsdjs.ch/. Nit näh würdi dr Martin Schnneider vo http://www.hochzeitsdjs.ch/, dä het üs mehrmals versecklet, wüu anschinend sis Outo nit zwäg isch, oder zWätter nit guet isch!! Oder wettisch gar kei DJ?
I wünsche Dir wunderschöni Ferie, gniess es!
@dänu: Mir wärde e Dorfrundgang mache, e Teil via FB, u am reschte lüüte mir de ah...
|
|
|
29.08.13 10:56
Taeboyana
|
Guete Morge Brütlis!
Ou malinchen, wettsch mini Fänster ono gad übernäh?! Die stöh vor Dräck und sötte scho ewig putzt wärde, aber gad ir nächste Zit gsehts nid drnah us, as chönnti das mache...
@Lula: merci, i findes äbe o mega früsch und schön. U mau chli öpis Angers... chönnt mer o vorsteue, so grüeni Öpfu ines grosses Glas zfüue und äbe so roti Gerbera i Vasene, wär de o nid sone ufwändigi u türi Deko. Uf jede Fau hani die Farbe itz für d Magnetli scho ibezoge.
Ha grad vernoh dass e Kollegin vo früecher mit ihrer Schwoscht itz sones Blueme- u Dekolädeli het ufta und ou Hochzite macht. Das woni vo letscht am Apéro bi gsi, het sie ou dr Bluemeschmuck gmacht und es isch wunderschön gsi!
Hoffe für euch, dass sech subito hüt u morn no ganz viu amäude!
So blöd, dass mit dire TZ geng no nid besser isch. Dünkt mi würklech ou komisch. Hesch eigentlech wägem Chleid scho e nächste Termin? Oder lasches mau chli la si?
@daenu: Äbe sone Cupcake-Torte (aso eifach ganz viu Cupcakes ufere Etagère) bim Apéro schwäbt mir äbe o vor... isch aber ou nid billig. I fänds äbe gar nid schlächt, we denn meh Lüt würde drvo ässe as am Abe, i hätt am Abe fasch eher Angscht, dasses zviu wär näbem Dessertbuffet und när d Heufti übrigbliebt. Usserdäm bini haut eifach i die Cupcakes vernarrt
I schick dr när e PN beträffend Pinterest!
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 170 .. 337 338 339 340 341 .. 669 .. 997
|