@kleinefeder: rot mit wiss isch mir äbe würklech chli z'längwilig oder wie ds malinchen seit fasch patriotisch, i wett chli öpis Peppigers und Summerlechers u da dünkt mi o silber nid so passend. Für im Winter isches natürlech perfekt!
@malinchen: So geits mir äbe o mit de Fänster. U de heimer de no rächt viu uf 3 Stöck verteilt Aber itz hani de ja die perfekti Usred, dassis haut gad wieder es paar Wuche mues lasi
D Sue flügt hüt uf Thailand! Faus du das no lisisch Sue, i wünsche ganz tolli Ferie und kompletti Rueh vo irgendwelche Blaseentzündigsbakterie! Muesch de brichte wie dirs heit gha.
@Lula: hets no paar Amäudige gä?
Was heiter aui so am Wuchenänd vor? I mues morn es letschts mau Training gä und am Sunnti heimer üses Jubiläum. Süsch nähme mers wou rächt gmüetlech u hochzitstechnisch steit o gad nüt a.
@Taeboyana: Mir hei eigetlech nid mau so viu... Aber jetz ischs mau wieder gmacht. U das trotz Spinne-Terror. Bi fasch gstorbe, sone fetti hässlechi Spinne hani (trotz Chindheit imnä Buurehuus) no nie gseh...
@Sue: ou jaaa, du hesch Feriä, gniessets!!!
@Weekend: I gange morn ga Chleider aprobiere, fröiä mi scho riiiiiiesig druf. Aber has irgendwie no nid so richtig realisiert... (ha zersch wöuä schribä: i mache nüt fürs HZ das Weekend ) Am Abe göh mir när zum Kolleg anä Party u am Sunntig hani es Volleyturnier. GG u i hei när 2 Wuchä Ferie, hei eigetlech chli wöuä ga Wanderä und Bike, aber da GG sis Chnöi kaputt het wird das jetz nix. Jetz hei mir ä to do liste mit so zügs wo mir scho lang mal hätte söue erledige zum abhäglä u süsch düe mir äuä eifach chli dehei relaxe...
Endli schaff ii's wiider zum schriibä, derum giits wiider en irrsinnig langä Post vo mir...
Janedoe: Da tönt so toll, wiä du vo euem Saal schwärmsch! Schöön chönt iihr das erledige und en Hake uf dä Lischte setze! Gratuliärä zu euem wunderschönä Fund! Wiiä isch es mit dä Ring gloffe? Ihr hend ja echt en schönä entdeckt gha! Jetzt han ii's grad glese. Het d'Verkäuferin au chönä erkläre, werum sii nöd so Fan isch? Gfallts ihre eiifach nöd oder was? Ihr hürotet im Maii? Da isch anschiinend wirkli en beliiäbte Hochziitsmonet! Guät siind ihr so früäh drane!! So hend iihr no freii Wahl! Miir hend keii wirklichs Hochziitsmotto. Thema isch eiifach "Hochziit" So guät, dass diin Papa scho mit diir üebt! Schön, dass er da für dii machä will!! I verstand eue Kolleg eiifach voll nöd. Werum nimmt er denn keii eigeni Wohnig? Het doch immer welchi frei...? Liieber ä Wohnig als ä Jugendherberg, het dä denn nöd meh als en Sack voll Kleider? Wo deponiert er dä Rest vo siine sachä?
Sasilu: I ha d'Homepage agugget, aber leiider hend diie gar nöd sooo viil Bildli. Da wo ii gseh han, gfallt mir aber mega guät! Es isch ja würkli direkt am Wasser und het en relative grosse Ussebereich? Dörfet ihr dä au verwende? Da gseht nämli meega gmüätlich us!! Bim Ikaufe gots miir gliich mit dä Lula. Mir wartet no, got jo gliich immerno 11 Mönet. Do chönt siich dä Gschmack ja scho wiider ändere... Und viil Platz hend mir halt au nöd... Aber schnöiige isch immer erlaubt
Ihr/Euch/Du Kärtli: I ha gad mol alli Hochziitskärtli bii uns dähaii agugget. Es hend sehr viel mit / gschriibe. Also wir laden dich/euch zu unserer Trauung ein. Vo dem her, find ii's zwar schön, wenn's nöd so isch. Aber iisch miir nüm so wichtig, wenn mirs andersch machä müänd
Daenu: Anschiinend hend miir chlii dä gliich Gschmack Desserbuffet statt Torte, Reifrock uslehne, Flitterwuche in Europa und globs im gliiche Monet hürotet mir au no Was unteren Lastwaage? Es tönt meega bruutal und so als ob sii en Schutzengel bii sich gha het! Wünsch iihre guäti Heiiligsziit!
Chlini: Woow uf Ägpyte! I gang meega gern dört hii. Will's so nöch isch und gliich eiifach wunderschön! Isch zur Ziit nöd heiikel? Bim anesiitze, da tönt würkli gad extrem und denn grad no während dä Ferie... Wünsch diir dass es wiider besser werde darf! Viellicht setzisch diich z'fest unter Druck und derum chunt d'Motivation au nöd? Chunsch jo grad vo dä Ferii, viellicht bruchts chlii Ziit. Und diä hend mir ja, au wenn so viil anders au no astot. Öper wo ii kenn, het sich jetzt grad verlobt und hürotet Dezember. Also no knapp 5 Mönet. De het denn en Stress bim vorbereiite...
Sue: Diä Böxli find ii meega kuul! Viil Erfolg biim suächä. Und falls nach diim Urlaub alles duurelesisch: Wünsch ii diir jetzt viiil Erholig und ä unvergesslichi Ziit mit diim frischbackene Ehemaa!
Taeboyana: Da fänd ii no ä guäti Idee, wenn iihr am Apéro diä Torte chöntet abiätä. Will 6.- Gabelgeld isch jo würkli gad total übertriibe! So hettet ihr dä Bruuch mitem aschniide aber trotzdem drin! I wünsch eu zweii ä schööns Wuchenend und en wunderschönä Johrestag! Meega kuuli Idee für Deko hesch. Und du hesch doch gmaiint, sägsch nöd so dii kreativ?!
Züri-Versicherig: I ha da mit miim GG aguggt. Er het gmaiint, dass mir da gar nöd bruuchet. Alles was mir über d'Visa zahlet säg direkt abgsicheret, vo dem her wirds nöd nötig sii. I glaub iihm jetzt eifach mol
Lula: I bewundere diich für dini Nerve. I wär globs scho lang usgrastet über dä Zrugghaltigkeit vo diiner TZ... I finds ä echt schwierigi Situation. Will ii nimm fest aah, du hesch ä Person gwählt, wo du wirkli gern hesch und jetzt chunt so wenig vo ihrer Siite...
Malinchen: Da Mami fühlt siich siicher gehrt, wenn sii darf dini Hochziitsfrisur machä! I cha mir vorstelle, dass isch für sii siicher au speziell, will sii dii jo demfasll scho meega lang kennt! Ich fänd das so eh riise Ehr! Kuuli Idee! Danke fürs Bild und das gad aah mii denkt hesch. Tatsach d'Sunnebrille find ii de hammer! Und jetzt wo saiisch, amene Summerhochziit chönt meh sowas tatsach no bruuche Wünsch diir morn viil Spass und Erfolg biim Suächä! Bin gspannt, was du denn z'briichte hesch und viellicht hesch den es Foti vo diim Traumkleiid? Wünsch eu zweii schöni Ferii und ned ä z'langi To-do-liste
Me: Wenn iihr vo Coiffeuse redet, da muän ii au mol no machä. Gad d'Frau vom Kolleg vom Brüäder vom GG afroge Sus lauft nöd viil. Mir wartet nu mal wiider ufs Mail vo unserem Fotograf.
Wünsch eu allnä ä suuper schöns und sunnigs Weekend!
@malinchen: Wow, viu Spass morn!! Geisch i 2 Läde oder fangs i eine? bi sehr gspannt, ob du di gad i DIS Chleid verliebsch. Oh und 2 Wuche dähei si doch o toll.
@squishy: Die Idee si ja eigentlech o nid vo mir säuber, sonder eher nöime "abgluegt" . Merci, mir wärde dä Sunnti sicher gniesse. Ig ha hüt Morge no reserviert zum ga brunche u wasmer de när no wei, luege mer no. Ds Wätter wott ja gloub nid so toll, aber d Solbeder si ade Sunntige ja immer gstopft vou...
@me: Ig ha hüt vo de Chefe zumindescht haubwägs d Zuesag becho, dass ig die 4 Tag vorem 1. Novämber (woni die neui Steu atritte) no darf unbezaut näh, weni aus suber ha chönne übergäh. Mini Nachfoug isch sit dere Wuche o definitiv und ersch no intern. Es chunnt aues guet!
I wott am Wuchenänd no aui Magnetli-Deko (guet isch chli übertriebe, es git eifach es Bändeli drum mit me Zedeli dranne, woni no öpis drufschriebe) fertig mache, dassmer die de aui mau chöi verteile und verschicke.
Hello allersits! Juhuuuuu TGIF ! =))) und dänn erst no so herrlich schöns wätter! =))))
Hoffe ihr sind alli fit und munter? :) ich muess nüme allzu lang schaffe uf die 5i hämer scho en firmeevent mit motto wilde weste hehe han mi als cowgirl verchleidet :p ;)
@janedore: jo nei 50° isch bi öis ned gsi aber scho gnueg heiss aber sind eh nur im schatte gläge :p jo das mitem härz gsecht sicher au super us! :) hoffe ihr händ en lösig gfunde für de kolleg i de zwüschezyt? Aber super, dasser sich gar ned bemerkbar macht ;) und cool wägem vogelchäfig! :) oje krass dass de sich eifach quasi sälber iladet länger z’blibe?! Scho rächt speziell?! Würd mir nie i sinn cho mich nöimets so izniste usser s’wär en absolute notfall! Was isch mit eltere? Gschwöschteti? Häder niemer sust? Hey super wäg de fotografin! =) isch ebe scho guet wämer früehzitig dra isch ;)
@daenu: aah sorry dänn hani das würkli falsch verstande – han nüme im chopf gha wenn ihr hürotet ;) er wird so es elektropiano ha für dusse grad en flügel ruumemer natürli ned use ;) aber hoffe dönt dänn glich guet ;) hey cool händer scho alles für d’trauig – mir leider gar nonig… oh nei duetmer jo mega leid wäg dim schwigermami in spe! :( hoffe s’goht ihre bald besser!! So sache wänd eim mängisch öbis zeige vilicht muess si mol de hintergrund für die vile unfäll usefinde!
@malinchen: hehe gar ned han ehrlich gschrebe uups missverständnis dassmer bide konkuränz eeeeh nochbere vo ihne fiiret will bi ihne jo nur möglich gsi wär de apéro z’mache, wänn mer au am obig bi ihne gfiiret hettet :p Hehe han grad müesse lache wäge dinere beschribig wägem reifrock & so ;) ich bin jo nonig go chleider probiere aber ich weiss jetzt scho dass ich de typ prinzässin bin :p also wahrschindli mit reifrock hehe so à la schönheit muss halt leiden :p aber einigermasse bequem söts halt scho si ;) woooow mega schöni fotis hey hammer! =) voll natürlich echt hammer gfallet mir sehr guet! =)))
@Lula: s’captain’s dinner isch ok gsi aber ned de wahnsinn – als ersts sind öis grad en arbeitskollegin vo mim GG mitem partner entgegegloffe (sind öbe um die 50gi) und redet beidi wie nes buech – so vil zum thema schöne, romantische gmeinsame obig – si sind immer wenn mir zwösche de gäng ufs deck use sind öis grad noghöselet und händ öis mit gschäftssmalltalk vollglaberet – genau das womer doch brucht oder? Naja häd mi rächt agschisse und s’ässe isch au eher mässig gsi und mir sind mega äng ghocket mit ganz vil andere also nüt so romantischs candle light dinner oder so :p s’einzige was cool gsi isch, dass s’wätter so mitgmacht häd und mir händs glich super gha zäme ;)
@taeboyana: wow 8 johr so schön! =) hmm wünsch dir jetzt scho alles gueti für d’OP…! Chunt sicher alles guet!
@sue: hey hoffe dir gohts inzwüsche besser? Wünsche öich gaaaanz schöni ferie!! =) gseht übrigens mega toll us die böxlis hammer! :)
@chlini: oje duetmer leid mitem bandschibevorfall! Mi GG häd momentan au so mega müeh mit de bandschibe und muess id physio – gar ned schön :(
@squishy: haha gäl voll peino aber jo mer lert drus :p das isch ebe wännmer im stress isch und mitem smartphone no rasch es mail wet beantworte :p
@me: ich bin ehrlichgseit grad zimli gfrustet dass nüt so richtig lauft was die HZ betrifft :( mir händ immer gseit verschicket d’iladige es johr im vorus und jetzt isch gli september und mir händ nonig mol d’fötelis defür gmacht und nonig mit de homepage agfange etc. :( han im september welle avo luege wäge chleid aber irgendwie lauft au do nüt – wüsst ned wenn im momänt bi all dene termine s’goht eifach nüt vorwärts und fühl mi total ellei glo mit dem ganze – mi GG macht au eifach rein gar nüt :( tja hoffemer das ganze endet ned imene riise chaos.. sorry zäme aber häd rasch usemüesse…
Ui jetzt merki grad ich muess los.. aber ich schrib dänn negst wuche no mol usführlicher zrugg ;)
@Taeboyana: Jep, chunnt uf jede fau guet. Ggf wäris ou e Müglechkeit dVasene mit Grüene Öpfu zfülle, de hättisch gad aues zämä, würdi sicher ou schön usgseh
Ah das isch natürli super! Mir wüsse zwar wele Bluemelade, aber ansonste si mir ziemli planlos...
Nee, ha no nüt abgmacht. Gah äuä nächst Wuche mau no drhinger, di hei süsch de öbe nüme Fröiid am mir...
Bi de Ameldige isch immer no sehr schiter, Obe fähle gäng no 3, u Apero ou imme no 70... Het no 2 Abmäudige u gloubs 2 Amäudige gäh... aso ächt nit dr Hammer, u bi de Obegäscht müesse mir no bi 4 Päärli u 2 Singels nachfrage wie, resp. ob sie übernachte... Isch iwie huerre müehsam, gloube aso nit dra, dass mir no no 73 Rückmäudige brchöme
Immerhin dass, hoffe sehr für Di das es klappet, u du scho ändi Oktober chasch ufhöre, u derte no 4 Täg frei hättsch
@malinchen: Bis jtzt no gar kenne. Wirde ihre äuä hinech oder morn schribe, dass i würkli muess wüsse, wie si wott übernachte, da ig süsch ihres Zimmer witergibe, mah auso nit es Zimmer frei ha, wo begehrt wäri, we si närne glich nit übernachtet (mir hei ebe verschideni Budgetkategorie) Lad se doch mau uf nes Kaffi ii, si fröiit sech sicher. Aber we si de gad zu Dir chönnti cho, wäri das natürli optimal.
Wünsche Dir viu Spass u Erfolg bim Kleider probiere!
@kleinefeder: Hoi, wie geits Dir? Scho lang nüme vo Dir gläse. Blau, Silber tönt ämu wunderschön u passt perfekt i Winter.
@squishy: Bi aso froh, bini nit di einzigi wo no nit im Kaufruusch isch... Wobi bi üs geits nume no guet 6 Mönet u Platz hätti mir eigentli ou... Aber iwie dünkts üs ebe glich no so chli früech, wenn mir so witer mache, chöme mir de no i Stress
I cha ihre ja nit mau was säge, si reagiert nit, si het anschinend kei Zyt für nes Träff, etc. Warte jtzt mau no morn ab Aber ja, eigentli hani gmeint es segi di richtigi Entscheidig
@principessa: Gits Fotis vo Dim Cowgirl Outfit?
Ou scheisse, ja so isch es aube nit so toll, aber i kennes, mir hei ou öbe so nes Timing... Hoffe ihr chöits nachehole u heit drfür süsch mau es romantisches Dinner
Meinsch nit, Du findisch e Termin zum ga Kleid gugge? Oder isch so schlächt dä Monet? Wie wiit bisch de mit de Kärtli? Was isch de mit Dim GG los? Oder het er ou gad viu Stress? Wünsche Dir ganz viu Spass hinech u schicke Dir e Energie- u Närveschueb
@Wucheändi: Mir göh am Samschtig no rasch chli ga lädele, hoffe mir chöme drzue im Garte no chli was zmache, u am Sunntig tüe mir öbe no chli de Lüüt hinternache telefoniere wäg de Ameldige... Aber süsch, bi üs louft betreffend Hochzyt momentan nit viu
Ihr Liebe, i wünsche euch e wunderschöne Obe, u ne guete Start is Wucheändi, resp, Dir Malinchen i dFerie
@Squishy: Ja i weiss gar nid würum dasi nid früener a sie dänkt ha... Aber sit mir nümme bide Eltere wohne, gsehni sie halt scho sehr sälte. Aber i dänke ou, dass sie sich würdi fröie das z mache.
@Taeboyana: Danke! I gange i Thessa und Thomi und när no ids Brutparadies z Thun. Bi würklech gspannt wie das so isch... Ah das isch ja mega cool wenn aus scho greglet isch mit dire Nachfoug und du die Täg no Frei bechunnsch!!! Sone nahtlose Übergang zwüsche zwöi Jobs fänd ig ou mega quer... Hei gniesset öies Jubiläum!!! Wird sicher ä mega schönä Tag - so oder so!
@principessa: oh nei, das duet mir Leid dass du gad sones Töif hesch! Heit dir de nöimä scho ä Fotograf oder liegts meh a dr Zyt, dass dir momentan nid vorwärts chömet? Viellecht chasch di GG zu somnä Planigs-Morge/Namitag überrede wie Squishy mal het gmacht? Oder wenn er total unmotiviert isch, het viellecht dini TZ Lust öpis z hälfe? I ha gad vor churzem iwo gläsä dass me unmotivierti GG's besser gar nid sötti dränge, süsch verleidets ihne eh nume u im schlimmschte Fall artets inä Stritt us. Gschider die Sache mit öperem mache wo ou motiviert isch drfür und's richtig chönnä gniessä als mitemnä grumelige GG näbä dranne. Ha das mit mim Exemplar usprobiert und es het no guet funktioniert... Wo er het gmerkt dassis eifach mit öper anderem mache, isch er de plötzlech ou wieder mit Vorschläg cho.
@Lula: oh je, das isch jetz würklech ä müehsami Sach mit denä Amäldige und dinerä TZ! Lah dir eifach dini Fröid nid lah näh!!!
@me: Ha ja vor emnä Zytli mal gschribä, dass mi GG im Moment CEO ad interim isch. Jetz het er hüt erfahre, dass dr ächt CEO nid wird zrug cho und sie ihn tatsächlech für die Stell wettä. Er isch total düre Wind und weiss voll nid was er söll. Einersits bechunnt me wahrschinlech nid mängi settigi Chance im Läbe, anderersits ischs voll nid sin Plan gsi (sie Wunsch wär ja eigetlech, dass er mal Huusmaa wird, zmindest Teilzyt). Isch gad chline turbulenti Zyt für ihn und vo däm här wotti ihn jetz ou nid mit HZ-Sache "belästige"... Bi gad froh chani da im Forum chli drüber brichte, es isch äbe no alles unter Verschluss und er möcht ou nid, dass alli Kollegä scho wüsse wöu er nid möcht i sire Entscheidig beiflusst wärde.
Soo, i wünschä öich ou allne es schöns und erholsams Weekend!!!
Hoi zämä, so hüt woni bim schaffe emal echi ziit cha het zum schribe, het niemerd was postet Also i ha probiert s'Foti vo "mim Glaswürfel" ufezladeaber seg z'gross.Jetzt hans bide Bilder-Galerie ine tah und agschribe Für all wo wenden aluege,er sch aber ganz blut und sind nid grad hammer fotis Soo das wars,meh hani grad nid zum verzehlä. Wünsch eui no e schöne Sunntig!
@Chriesi: wienich gschriebe han…mir hend KEI Band, aber wenn würd ich die neh…drum hani mich au nöd nächer erkundiged. Aber ich han ja dHomepage ageh..frag doch mal bi dene unverbindlich a, wenn sie dir au so guet gfalled wie mir! Han sie Band scho LIVE ghört am Seenachtsfescht Krüzlinge und sind würkli hammer!
@Taeboyana: Also als Apérogascht würd ich das natürlich super finde sone Cupcake-Torte!!! Und es isch scho so…a vielne Hochzite wird nebscht em Dessertbuffet denn dTorte leider chli vergesse. Und wenn ihr Cupcakes händ bruchts defür 1-2 Schnittli pro Person weniger…oder? PS. Isch super weg Pinterest – you’ve got great style
@Squishy: Daaas hani ausch denkt !!!! Ihr hürated sogar au im April? Wenn genau? Danke für dini Anteilnahm!
@Laprincipessa: Da wird sicher au super mit Elektropiano – demfall mit Boxe dusse oder? So e Trauig dusse isch wunderschön..würd mir au super gfalle. Aber vom Equipment her gseh, stellis mir schono ufwändig vor..?! Danke, sie hend sie etz mal chönne operiere am Chnü, nach 10 Täg abschwelle… Es git glaubs eifach so Phasene wo nix lauft findi au mega doof. Aber ihr sind immerno früeh gnueg dra. Muesch dim GG unbedingt sägä wenn du dich mit dem grosse Brocke elai gloh fühlsch. Dränge chunnt, wie sMalinchen seit nöd so guet ah, aber i find wemme sich elai gloh fühlt scho wichtig das mer's dörf sägä und denn Unterstützig bechunnt.
@Malinchen: wow, gratuliere dim GG und hoffentlich chönd ihr eu so entscheide wies für eu beidi stimmt und am beschte isch. Grossi Schritt wo ihr beide i dere Zit mitenand gönd.
@Sasileu: am Weekend lauft do nie was – i het ebe au denn meh Ziit
So, versueche ändlech no Fotos vo üsne STD-Magnetli ufezlade... Ha jetz aui Ahängerli fertigbastlet und due se Stück für Stück parat mache, weni gad öper triffe zum eis übergäh... cha se drum schlächt fixfertig mitem Bändeli drum la umeliege, süsch macht sech üses fräche Büsseli drüber här Morn bringi mine Eutere und mim Brüetsch und sire Familie ihres, bi gspannt wiesi reagiere.
@daenu: Wow, merci für dis Komplimänt betr. Pinterest! I mues eifach immer Insporation ha - ohni die hätti gloub überhoupt ke Stil
Ja das stimmt äbe scho, gwüssi Lüt hei ja vielech o lieber Süesses as Sauzigs bim Apéro. Und fändis äbe mega schad, wenn me u viu Gäud usgit für sone schöni Torte und när uf de Räschte bliebt hocke, wott ja de o nid e Wuche lang Torte ässe
Dis Schwiegermami in spe isch würklech ganz e Armi. Brucht sicher sehr viu Chraft und Geduld. Mues si no meh Operatione über sich la ergah oder darf sie scho baud hei? Witerhin gueti Besserig!
@malinchen: Wow, das isch würklech grad ke eifachi Entscheidig für GG und di. Aber gratuliere uf au Fäu, sones Agebot bechunnt me o nid eifach so! Isch vielech gad guet heit dir itz Ferie und chöit nech das Ganze i Rueh überlege. Mi GG chönnt sech o vorsteue, mau Husmaa z'si (o Teilzit) ). Da är glehrte Choch isch, fändi das gar ke so schlächti Vorstellig...
Hesch DIS Chleid gfunge??? Und was chasch zu de Läde / Bedienige säge?
@sasileu: I bi definitiv o die wo meh id Hand nimmt und organisiert im Momänt, aber er isch bi Entscheidige immer drbi und seit o sini ehrlechi Meinig, es isch ihm nid eifach egau. Aber i bi haut rein vor Person här die wo viu meh gad wott erledige und i Agriff nimmt u d Initiative ergrifft. Es wird aber de gwüssi Bereiche gäh, woni ganz klar ihm i Uftrag gibe. So Bastusache und Deko isch eh viu meh mis Ding und das machi o gärn. Itz heimer aber o no viu Zit u wenn de vielech chli dr Zitdruck chunnt und ig zGfüu hätt, zweni Ungerstützig zbecho, würdi das uf jede Fau aspräche. Nid dasses när nur e Stress isch für di und dir d Fröid vrlore geit.
@me: Hüt ire Wuche ligi scho im Spitau u ha am nächste Morge d OP... i hoffe irgendwie, dass die Wuche schnäu vrbigeit und ig mi nid künstlech närvös mache. Leider si rächt viu vo mine Kollege und e Teil vor Familie usgrächnet denn ide Ferie...
So dir Liebe, guet Nacht und morn e guete Wuchestart!