| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 175 .. 347 348 349 350 351 .. 674 .. 997
04.09.13 22:03
munggi87 

Re: Bräute 2014

mäude mi ou wider mau bi zwar am strand (mit em ww) aber mues aube glich mitläse was so geit:)
u öppe im internet chli nach sache luege;) mim gg gfaut das gar ned är wot nüt köre...

@Janedoe muesch de würklich aues für di papi übere hufe wärde meinsch es git de ned angeri lösig??
finges drum soo schad wen dis hochzit muesch umsteue für öpper wo ned mau wot cho!?

es hallo a aui nöie brütlis :)

do inne got so viu meh mues so richtig am baublibe ;)

weis öpper grad so wo i d no-go liste finge?? ha bis itze no keni ;) aber öbis wo sicher druf mues das i keni konsärve wot ohni ettikettä finge das soo sch...!

05.09.13 14:39
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@kleinefeder: Fröit mi sehr für Di, dass es sini Tante ändli weiss u Dirs offe chöit kommuniziere!
U wenn de Du eifach mau bi ihne vor dr Türe steisch u seisch Du wettisch jtzte gärn es Gspräch zDritte, eifach das närne dSituation sDritte entspannter würdi!


@munggi:Verstah Din GG auso sehr guet, mine wäri genau glich Aber i weiss wies Dir geit, bi aube glich...
Wo chani Dir leider nit säge, aber tue dr doch süsch säuber, resp. mit Dim GG mau gugge, was Dir sicher nit weit, u was öich würdi fröiie

05.09.13 15:37
chliini22 

Re: Bräute 2014

Ohaaa.. es lauft wieder.. :-) ha hüt moorgä nuur e huufe zahle und buechstabe uf dä homepage gha..
Ihr sind ja gester wieder fliessig gsi mit schriebe :-)

ha mal e generelli frag zu de ring.. was hend ihr da für es budget? und was nähmed ihr 750 Gold oder 585 Gold? Ursprünglich han i sgfühl gha mir wird dä Ring seeeehr viel bedüte und wenn dän irgendwie die priise gsehsch dän überleischt es wieder zweimal.. ha z.b. en silberring wo irgendwie 300.- wert het wo ich uf es Diplom becho han und dä han ich sit 5 jahr tagtäglich aa und gseht immerna schön uus..

@janedoe i bin gad chli sprachlos gsii ab dim biitrag.. het mer gad ziemlich weh ta.. ich weiss dass es amig zu konflikt chunt bi verschiedene religione.. nur scho kath. und ref. isch früehner ja scho gar nöd gange.. aber was ich nöd cha verstah isch din papi het ja irgendwenn igwilligt dass du kath. erzoge wirsch und het dete scho gwüsst dass du eines tages so wirsch hürate... wie wärs wenn ihr en neutrale pfarrer hettet und e neutrali chile? wer das dän e lösig? gits doch au.. ökomenisch oder wie seit mer dänä?
i hoffe schwer für dich dass ihr na e lösig gfindet wo für all stimmt und das am schluss kein chrieg herscht i de familie..

@pricana du bisch ja scho fliessig gsii.. mir hürated i guet 4 mönet und hend na vieles na nöd.. guet im januar hemmer au nöd so es problem zum öppis zreserviere well wer hüratet den scho?

@sasileu die lampione und liechterchettene gfalled mir au so.. ähnlichi wie uf em letschte bild hemmer irgendwenn male vo thailand mithei gna gha.. so öppis chan ich mir i eusem ruum au sehr guet vorstelle.. muen mi male dehinder chlämme aber bis mitti oktober hani eifach im gschäft au extrem viel um dohre.. hend jahresabschluss..

sooooo sött wieder fürschi mache... schöne abig allersiits und gnüssed das hammer wetter!!

05.09.13 16:39
Lula 

Re: Bräute 2014

@chliini: So isch es mir hüet morge ou gange... Bi froh loufts umi

GG het gseit er wetti nit meh aus 1'000.- usgeh, i ha gäng gseti 1'500.- bruche mir de sicher.
Gwünscht hätti mir Platin mit Rotgold, jtzte isch es Palladium(950) mit Rotgold (585) u si si wunderschön, mine het no 5 Diamäntli dinne.
Mir hei aber ou Ringe agugget mit Titan u Rotgold für unter 1'000.-

Mir hei üs vor 4 Jahr Fründschaftsringe, für zämä gloubs 150.-, kouft u di si ou immer no schön.


Zahlt hei mir, mit dr Gravur, 1'420.-

05.09.13 17:10
sasileu 

Re: Bräute 2014

Ohh wow,vowo hend ihr den eui Ring so?
Ich ha nur 1x es bitz mit mim GG gluegt und das was mir so cha hend ide händ isch pro Ring so 2000.- gsi und meh...
Aber Ring willi emal no in Konstanz go luege,hend deht mal es gschäft gseh mitere riesige uswahl,usserdem wird s'Thema Ring bi eus eh nid ganz eifach
Da min GG nur Gelbgold will und ich willen 2farbig und ich will dasmer beidi de glich hend!
Einzig stei muen er nid ha.usserdem het min GG gern dasi beidi cha azieh,Ehe-und Verlobigsring.
Guet ich au

05.09.13 17:14
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Heyy alli zämä,

I ha gad gmerkt, dass meh Text iifärbe chönt, kuuul

Schiint so, als ob ned nur iich hüt nöd so iins Forum cho bin. Bin ii grad froh muäni ned z'viil Siite nolese...

Janedoe: Jetzt chum ii drus. Da mitem Gsicht wahre, grossi Familie und "Buschfüür" (so han ii dä idruck) giits ii sehr viilnä südländische Gebiiet... Was, truure u dii verlornig Tochter? Das find ii tönt meeega hart! Gratuliärä zum neue Datum!! Meega kuul am Valentinstag! I hoff giit immer meh guäti News vo diir! I denk würkli no oft aah diich und hoff dass es guät chunt!

Pricana: Woow! Jo dä Atrag tönt meega romantisch! Schön het au dii GG diin Gschmack so guät troffe!! Chas verstoh hets viil Geduld brucht zums allnä verzelle. Aber ii cha dii sehr guät verstoh, hesch es welle persönlich verzelle. I ha jetzt oft miterlebt, dass no am Verlobigstag dä FB-Status änderisch, so dass gad all wisset. I weiss jo nöd, wiiä iihr da machet. Aber ii finds au schöner, da dä Fründe z'verzelle als dass da zB uf FB gsehnt...

Verliebt,Verlobt: Wa für Prüäfige het denn dii GG? Studiert er?

Malinchen: Danke für dä Link. Es isch schöön zum gseh, dass pink nöd grad ultra kitschig sii muän!! Wenn ii google find ii oft so sachä und das iisch sogar für mii tooo much! und denn han ii ebe zwiifel! Schön mol es anders Bispiil z'ha. Mersii!! http://www.weddix.de/weddix-cms-media/in...chzeitsdeko.jpg

Sasilu: Wooow, diä Lampiones treffet voll mii Gschmack. Tuän ii mol am GG zeiige. Vor unserem Pavillon het so chlii ä Gärtli. Dert chönt ii miir sowas soo guät vorstelle! Danke für d'Idee!

Kleinefeder: Schöön vo diir z'lese und so positivi News! Endli weiiss es Tante!! I wünsch eu guäti Wort bii euem Gspräch! Hoff wenn dä Moment do iisch, isch es dä richtig Ziitpunkt!

munggi: Meer, Strand und Ferii! Hammer! Guätii Ziit diir und dii GG und Hochziittechnisch chasch ja nachher wiider vollgas geh Da mit dä Konserve kenn ii gar nöd. Wiä got da "Spiil"?

Ringe: Miir hend uns gsaiit, das d'Ring nöd s'wichtigst wiird sii. Ich bii soo en spezialist. Mittlerwiile han ii dä 5 Ring am Fiinger. I machs kabutt, los liige oder versenks im Meer. Denn wärs schaad so viil Geld uszgäh für ä Ring. Mir werdet wohl ä chlii ä tüürers Paar Fründschaftsriinge näh. Aber diä siind ja denn meiistens immer no nixx im Vergliich zu Trauring.
Mir hend uns denn denkt, so zum 10 Jöhrige, wenn iich gruhigt han mit Ring verlüürä, es tüürs Pärli holet

Me: Bii miir het d'Schuäl wiider agfange, jetzt wiirds wohl no ruhiger um unseri Hochziitsplanig. Aber nach dä Checkliste sind miir ja top ii dä Ziit

Wünsch eu allnä ä wunderschönä sunnige Aabig

05.09.13 17:28
Lula 

Re: Bräute 2014

@sasileu: Mir hei üser Ringe vom Rentsch in Thun. U mir si super zfride gsi, aber sicher nit gad eifach, hei äuä fasch di komplette Ringe düregha, bis mir üs entschiede hei, aber si hei e tolli Uswahl u uf Partner&Eheringe 20%


@squishy: zForum isch nit gange

I ha haut mega gärn Ringe, u mir si si ebe scho wichtig gsi, u jtzt hei mir e Kompromiss, u mir si beidi zfride.
Aber öichi Idee isch doch ou schön! Was wetter ihr de für Materila? Was machsch de Du mit Dine Ringe?

05.09.13 17:30
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

fishy: Da mit de Konserve isch kei spieli... Du chunsch eifach ganz vil Konservedose über... So als Vorrot. Aber es het denn kei Etikette druf. Da heisst Du weisch nöd was drin isch und wenn d denn emol willsch Röschti choche hesch vilicht ravioli oder no schlimmer pfirsichhälftene... Isch zimli blöd...

05.09.13 18:31
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Kleinefeder: Das isch cool dass d Tante jetz informiert isch und dir nümme es Gheimnis drus müesst mache! I dänke dir wärdet sicher dr richtig Zytpunkt finge, für mit ihre z redä!

@Ringe: Mir rächne mit CHF 3000.- für beidi Ringe. Aber da ig kei Verlobigsring ha, möchte mir üs de chli spezielli leiste. (GG het mir gseit es git keine wöui üsä Partnerring immer vergissä azlegä, i söu jetz zersch mal dä alegä bevors ä tüüre git...) Aber mir hei no keini gnaue Vorstellige.

@Dose: das hani ou nid kennt... Isch ja würklech total blöd! Findi scho fasch verschwänderisch, i würd sone Dose nämlech när äuä nie ufdue wöu d Chance dases när nid zum Ässe passt und igs schlussändlech wäg schiesse wär äuä gross. Abgseh drvo si ghackti Tomate gloub so ziemlech ds einzige woni i Dose choufe. Muesi no gad uf üsi No-Go-Liste due!

@Squishy: Ja gäll, mir het d Bluemedeko bi däm Hochzyt ou mega gfalle... Obwohls wiss/pink isch, findis überhoupt nid kitschig. Und ds blau duet när ds ganze no chli uffrüsche.

05.09.13 20:26
snet 
Re: Bräute 2014

Hallo Janedoe

Hmm, verzwickte Situation in der du hier steckst. Meine Rahmenbedingungen waren etwa gleich - Schweizer Mutter & mazedonischer Vater. Nur hätte mein Vater meine Partnerwahl nicht akzeptiert, da mein Mann kein Moslem ist und ich "nicht mehr seine Tochter sei, falls ich einen Christen heirate". Was soll ich sagen? Wir hatten uns auch aus anderen Gründen überhaupt nicht verstanden und so habe ich weder ihn noch irgendeinen anderen Teil aus seiner Familie zur Hochzeit eingeladen oder überhaupt darüber informiert.

Bei dir ist das sicherlich etwas anderes, da ihr noch eine Beziehung zueinander habt. Aber wenn es ihm ja um Tradition geht, müsste er sich hier richten - denn in der Schweiz heiratet man nunmal traditionell in der Kirche. Das habe ich früher auch immer meinem Vater erklärt: wenn du gegen die Gepflogenheiten und Traditionen hier bist, dann hör auf zu motzen und pack stattdessen deine Sachen und geh wieder zurück. Also ich denke nicht, dass ich meinem Vater dieses Verhalten hätte durchgehen lassen. Es geht an diesem Tag nur um dich und deinen Mann und stattdessen drängt er sich in den Vordergrund. Meine ganze mazedonische Verwandtschaft denkt, dass ich eine verlorene Seele sei und zurück zu Allah finden müsse. Aber who cares? Ich auf jeden Fall nicht!

Die einzige Möglichkeit deinen Vater zufrieden zu stimmen ist ja eine muslimische Hochzeit und das möchtet ihr ja nicht. Wieso besteht ihr dann aber trotzdem auf Kompromissen? Es ist sicherlich hart für deine Mutter, weil sie sich unberechtigterweise die Schuld gibt. Aber schaffst du es nicht irgendwie ihre Sorgen zu nehmen? Schlussendlich musst du ja die Lösung finden, die euch am glücklichsten macht und ich hoffe die findet ihr.

 1 .. 175 .. 347 348 349 350 351 .. 674 .. 997
Hochziit   Iladige   bearbeitet   würklich   Pfingstrose   malinchen   Janedoe   Taeboyana   gspannt   schaffe   richtig   bstellt   würklech   Zuletzt   Hochzyt   Littlefoot   irgendwie   Problem   squishy   Location