| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 18 .. 33 34 35 36 37 .. 517 .. 997
10.01.13 19:00
Carole1985 
Re: Bräute 2014

das wär min ring

Datei-Anhänge
Foto-1.JPG Foto-1.JPG (41x)

Mime-Type: image/jpeg, 100 kB

10.01.13 19:02
Lula 

Re: Bräute 2014

@Carole: Meinsch Du dä hie? http://www.weddingstyle.de/collection/themes/kategorie/index.php?kategorieid=38

Wüu dä schicke si dr i dSchwiiz!! Ha ou so nes Exemplar deheime...


Schöne Ring, mine wartet gäng no im Schachteli (es fäuht eidütig es Smiley wo dOuge verdrähit...)

10.01.13 19:18
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Und ich ha da no miin Ring bi meeegaaaa happy, ha chöne bis uf 2 usläse, aber ha denkt min GG gaht uf de Traditionelli (Film/Bilderbuech) Verlobigsring, bi mega froh dasers nö gmacht het

Datei-Anhänge
IMG_0269.jpg IMG_0269.jpg (42x)

Mime-Type: image/jpeg, 53 kB

10.01.13 19:34
Carole1985 
Re: Bräute 2014

Lula:
GENAU de! würkli?? das isch ja hammer!! juhu muessi grad bstelle
ischs praktisch? find b beschribig tönt super...

wiso isch din ring im schachteli??

10.01.13 19:36
Carole1985 
Re: Bräute 2014

lilmonkeyme: schöne ring, gfallt mer!

was hend ier für es datum?

10.01.13 19:38
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Carole: Merci, 28. Juni '14, bi ez grad am Email schriibe as Hotel Schwane, zum Nahfröge, ob mer echt nö cha provisorisch ma reserviere :) diine gfallt mir au, isch au ma öppis anders

Zuletzt bearbeitet am 10.01.13 19:39

10.01.13 20:01
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Also mini Liebe...
Leider chumi gad nüm so noh mit schribe, aber gläse hani alles, woner do so gred händ... Ha äbä ä mega strengi Wuche und bi ussert hüt jede Obig bis am halbi 12i z Züri, wil mir am Sunntig ä grosses Konzert mit üsem Chor i dä Tonhalle hend und no vill müend probe und so.
Es Willkomme a alli neue do, schön dass ihr eu zu üs gselled. I bi jo mol vor fasch emene Johr do fascht di einzig gsi, wo erscht so spot hüroted. Hami amel fasch nöd getraut zum säge, dass ich erst 2014 cha hürote Weiss eigentlich öpper vo eu, was mit dr Arwardsbraut worde isch? Sie hät scho uuuuu lang nüme gschribe und isch do die erscht gsi, woni entdeckt ha, wo au i 2014 het wöle hürote. (wobi, jo bi üs leider immer nonig klar isch ob mir überhaupt 2014 hüroted )
Heee und eui Ring findi imfall uuuuuuuu mega schön. So eine wied Carole hani eigentlich au wele, aber hamer denn glich dä ander gkauft, wo jedes Steinli einzel gfasst isch - aber viellicht chaufi denn dä mit dä Kanalfassig glich au mol no. Und so eine wie d' Lil hani ganz en ähnliche scho sit es paar Johr (aber bloss in Silber mit Zirkonia und er isch leider chli agloffe )...
Süsch glaubi isches eifach wichtig, dass alli wo do läsed und schribed ihres eigeti Tempo gönd bi dä Vorbereitige und sich au nöd abschrecke lönd vo däm was andere säged, dass si scho heged. Mir zum Bischbil händ (leider) no gar nix, nödemol es Datum. Das lit eifach dra, dass min GG momentan nonig bereit isch, do drüber z rede... Aber er hät versproche, im Februar dege mir wenigschtens emol di grob Richtig bestimme, ebe öb mir zum Bispil im Herbst 2014 oder ersch im Früehlig 2015 hüroted. Früener wirds eh nöd, will er ersch im Summer 2014 sini Erschtusbildig abschlüsst und vorher uf kein Fall wett hürote...
Ah und wege dä Iladigscharte: ich finde es hät beides en Reiz. So öppis Sälbergmachts isch doch sehr schön und persönlich. Wenns aber bloss so es paar Herzli und Glitzersteinli uf eme farbige Blatt sind, denn findis amel au echli unpersönlich und irgendwie wär denn e schön gmachti druckti Iladig mit Fotene oder so doch no fasch schöner.
Ich ha eigentlich immer wöle eini selber mache und ha vor öppe zwei Johr au scho e feschts Bild devo gha. Mittlerwile möchti aber gern 3 Element vereine, wenns irgendwie goht und weiss nonig ob das möglich isch.
1. hämmer dä Herbscht meeeeeega schöni Paarföteli gmacht und i het gern so eis irgendwie debi, wils eifach so schön sind und wils au so persönlich isch
2. cha min Schatz hammermässig zeichne (min Avatar isch vo im und bloss e 10 min - Zeichnig...)
3. ich baschtle ebe u gern und ha im Läbe au scho vili, vili Chärtli gmacht und wett gern au das Element ibaue...
Viellicht irgendwie so, dass mer es Foti so düend bearbeite, dass mirs schwarz wiss mached und d Persone usschnided und min Schatz denn en passende Hindergrund dezue duet zeichne. Das Bild mösst mer denn notürli am Schluss scho lo drucke und denn chönt ich jo en schöne Rahme dezue mache oder es Fenschterli oder so... Bi no echli am Studiere und mit mim GG mues i denn au no drüber rede, wenn er denn Kapazität hät... (er söttis jo au no zeichne :D)
Also jetzt höri aber für dä Moment... Sorry, hätt wider emol müesse si

Zuletzt bearbeitet am 10.01.13 20:02

10.01.13 23:07
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Guete Obig allersits!

Do mir jo uf enere Schwizersite schribet schalt ich jetzt au sofort uf Schwizerdütsch um

Wow han jetzt grad mol probiert alles z'läse won ihr scho gschrebe händ und würkli fast alles nogläse :) isch nämli spannend wie wiit einigi vo öich scho sind :)

Also ihr wänd öbis zo minere Person wüsse:

Ich bin 26gi, min Verlobte isch 28gi und zäme sindmer sit bald 4 Johr.. Wohne düendmer in Aarau, er isch Basler und ich ursprünglich bini us Luzärn, also det gebore wohne aber sit langem nüme det - mir wänd aber in Luzärn hürote us verschidene Gründ - Mir händ öises allererste Date in Luzärn gha & öis sofort verliebt :) und plus isches öisi absoluti Lieblingsstadt :) Drum gömer au mol ad Hochzitsmäss in Luzärn :) Sust wüssemer nonig soovil wie wo was also ich wet unbedint im Sommer hürote wil d'Chance uf guets Wätter vilicht chli besser sind, er wär aber eher für Früehlig (würd defür nüme so lang go) :) müend öis no einige ;) ev. au standesamtlich im früelig a öisem johrestag dänn wäremer gnau 5 johr zäme! =) und s'Fescht dänn im Sommer oder so mal schauen.. Dänn wüssemer witerhin dassmer ned i de Chile hürote wänd wilmer beidi kei Chilegänger sind (au us de Chie usträte) drum chunt das dür öis ned in Frog - öisi Traum Trauig stellemer öis uf enere schöne Wiise mit Blick uf de See vor =) <3 aber ebe gäl s'Wätter!! dänn muesch en Plan B ha (Zält oder so) aber ebe sind alles nur fangs Gedanke.. Vil meh wüssemer nonig - s'Hotel Seeburg in Luzern wämer sicher go aluege wils det wunderschöni Sääl mit Blick uf de See git mol luege isch halt ned ganz günstig... Mir werdet ebe am Obig relativ vil Lüt si (händ mol en Liste gmacht - am Apéro wäremer falls alli würdet cho öbe 180 und am Obig öbe 100.. Witer wüssemer dassmer gärn en Live Band hettet oder en Pianist mol luege Musig isch öis jedefalls sehr wichtig :) ah und s'Thema Fotograf isch glaub au scho mol aktuell gsi hani gläse: also zum Glück sindmer öis do einig, dassmer det ned sparet, isch öis beidne mega wichtig, dassmer det en super Fotograf wänd :) Am liebste hetti sogar en Videograf aber das chamer dänn glaub irgendwänn au nüme zahle :p so das wärs mol zo öisne Hochzitsplän..

Dänn sinder jo no gwundrig gsi und händ chli meh zo mim Atrag welle wüsse oder? :) Gärn verzelli öich vo dem wunderschöne Tag :) S isch a mim 26. Geburi gsi und er häd mir scho lang gseit ich söl mir de Tag dänn für ihn freibhalte (händ drum am Samstig mit de Kollege inegfiiret) am Morge hädermi scho mit emene riise Struss Roose überrascht, 25 roti und 1 wissi <3 und dänn häder no es mega schöns feins Zmorge vorbereitet mit allem woni gärn han (Lachs & min Lieblings Arizona Tea inkl.) :) spöter sindmer dänn usegange - er häd nur verrotet, dassmer au dusse werdet si und ich mi drum gnueg warm alegge söl (bin ebe sones Gfröhrli :) er häd dänn en riise Umwäg nach Luzärn gmacht (damiti au jo ned druschume wohi dasses goht ;) händ dänn vor Luzärn no en Abstächer zo mim Papi & Grossmami gmacht (wohnet im gliche Huus) er häds mim Vater ebe no persönlich welle säge dasser mir de Atrag mache wird so süess =) Dänn sindmer spöter id Stadt und schön romantisch am See go spaziere (Sonneuntergang inkl. ! ) sind a dene Ort verbigloffe womer öis s 1. Mol küsst, umarmt etc. händ :) Dänn sindmer i eim vo öisne Lieblingsrestaurant fein go ässe er häd mi extra uf en falschi Fährte gführt dassi meine s'gieng nur uem Geburi - uf öisem Tisch häds überall so happy b-day deko zügs gha ;) Nachem Dessert häder dänn gseit er sig langsam müed obmer heigienget - Juve spili jo no.. (er isch en riiise Fan!) han dänkt naja super das war's mit der Romantik :p aber bin jo scho so verwöhnt worde han drum nüt gseit.. Fast dihäi ischer plötzli "falsch" gfahre! und häd avo lache nachdemi ihn druf higwise han :p wohi mer dänn gienget - mis Geburigschänk go abhole... aber heig doch scho so vil becho do häder wider nur glachet - do ischs mir langsam mulmig worde :p (hürote isch scho seeehr lang es Thema - er häd gwüsst dassi nur druf warte ;)) mir wänd ebe dänn au grad Chind und würdet drum am liebste scho morn hürote aber d'Vorbereitig und alles isch jo au mega schön ;) jedefalls hädermi dänn bäte d'Auge zuez'mache und wili de Wäg aber kennt han isch chrüz- und quer gfahre bisi nüme gwüsst han womer sind :p irgendwänn häder ghalte, öbis im Kofferrum gnoschet, mi loh usstige und mir d'Auge verbunde.. Dänn häder mi a de Hand gno und dur d'Dunkelheit gführt... obmer do im Wald siget (s'häd sich so agfühlt) und er jo so ähnlich ;) (han keeei ahnig gha womer sind & s isch mir sooo lang vorcho :p dänn häder plötzli gseit: Achtung Träppe, nomol Träppe etc. dänn häder mi ufnes Bänkli gsetzt und gseit ich söl rasch warte er chiem grad wider! ääääh ganz ellei im Wald ufemene Bänkli (hani dänkt) er sig ganz i de Nöchi.. ok.. solangi ne jo no ghöre.. s'häd sich aber gar ned agfühlt wienes Bänkli sondern so rund und holzig! ;) oh kei Platz meh zum witerschribe hehe grad im spannenste Momänt :p

10.01.13 23:26
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

De Rest chunt irgendwenn mol haha ;) nei Seich

Dänn häder mi a de Hand gno anen Stell gführt und sgeit wänners seit chöni d'Augebinde wegnäh - woni das gmacht han isch mir fast s'Härz id Hose gheit! Mir sind imene wunderschöne Park i de Nöchi vo öis gsi (sind scho oft det go spaziere) det häds en mega schöne Teich (mit Schwän! :) und emene schöne Holzpavillon ich bin det inne gstande und er unde dra unde a de Träppe - er häd es riise Härz us Cherzli gmacht und au uf de Träppe häds no vili Cherze gha uf beidne Site.. Dänn häder gseit dasser mir hüt ganz es speziells Geburigschänk möcht mache, dänn häder gseit als ersts möcht er mir es Lied widme und häd eis vo öisne Lieder abgspilt (mit mim Ipod Logitech Böxli) - dänn häder sich bedankt für alles wasi für ihn mache, dassi immer für ihn do sig etc. etc. für die wunderschöni Zyt womer zäme verbrocht händ und wasi ihm alles bedüte, dassi für ihn innerlich und üsserlich die allerschönsti Frau sig und wieso und werum er mi über alles liebt *schmelz* und dänn häder one in a million abgspilt =) <3 dänn häder gseit dasses en spezielle Grund git wieso mir do sind und au wieso dassmer z'Luzärn gsi siget hüt wilmer det jo ebe öises 1. Date gha händ und dänn häder gseit jetzt möcht er mir nomol es Lied abspile wo en spezielli Bedütig für ihn häd.. Dänn isch s'Lied vom Eros Ramazotti "Ti sposerò perchè" cho und spötistens det hani nur no brüelet und brüelet us Fröid (s 1. Mol i mim Läbe hani vor Fröid brüelet! =)) und dänn nachemene Zitli ischer uf d'Chnü und häd gseit: und drum möchti di hüt froge: wötsch du mini Frau wärde? mi vuoi sposare amore? oh gott de momänt werdi NIIIEEEE MEH VERGÄSSE MIS GANZE LÄBE LANG! ah jo de Ring häder natürli au dänn uf de Chnü no füregno aber de isch sooowas vo näbesächlich gsi (hanen öich aber glich aghängt wils öich jo wunder gno häd - ich lieb ihn er isch eifach perfekt er häd en super usgwählt und au d'Grössi eifach alles super perfekt :) händ öis sooo lang umarmt und küsst und han gseit dassi das natürlich weigi :) dänn sindmer no lang zäme det im Pavillon höckle blibe und händ no mit mim Lieblingsmoscato agstosse & er häd sogar no anen Kuscheldecki dänkt für imfall dassi wider chalt han! =) Und en Playlist häder no gmacht mit all öisne Lieder =)

Jo das wärs gsi hehe sorry fallses chli lang worde isch aber jedes Detail isch (für mich) so wichtig drum hani nüt usgoh ;)

soo romantisch hetti mir min Atrag nie z'ertröime gwogt! =) min Schatz isch ebe ned uf Chnopfdruck romantisch ;) Aber er häd sich eifach sälber übertroffe =)

Ihr händ mi no gfrogt obi Italienerin bin - nei bin Schwizerin aber er isch Italiener und ich rede au flüssend italienisch also i mim Härzli binis scho chli ;)

So jetzt wüssed ihr scho ganz vil vo mir ;) Han chli müesse nohole schinbar hehe :) Jetzt bini gspannt wider vo öich z'läse und vorallem usztusche wies mit de Planig bi öich so vorwärts goht! :)

Buona notte a tutti und bis bald :)

Liebs Grüessli della principessa :) (la principessa wili mi momentan sit de Verlobig wienen prinzässin fühle! =)))

PS: no 1 Frog: was heisst GG usgschrebe? go mol devo us dasses Verlobte oder Zuekünftige heisst oder? Aber was heisst GG? leses do überall aber kei Plan wases heisse söl hehe ;)

Datei-Anhänge
Verlobung.jpg Verlobung.jpg (31x)

Mime-Type: image/jpeg, 218 kB

10.01.13 23:48
Lula 

Re: Bräute 2014

Scho quasi us am Bett GG heisst Göttergatte
Guet Nacht auersiits

 1 .. 18 .. 33 34 35 36 37 .. 517 .. 997
schaffe   gspannt   irgendwie   bstellt   Pfingstrose   squishy   würklech   Zuletzt   Problem   bearbeitet   Hochziit   Littlefoot   malinchen   würklich   Iladige   Location   Taeboyana   Janedoe   Hochzyt   richtig