| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 176 .. 349 350 351 352 353 .. 675 .. 997
06.09.13 10:58
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Hallihallo zäme!! Puh die ganz Wuche weti scho retourschribe, schaffes aber mol wider erst hüt :p Debi hani d’Fötelis sit am Mändig Obig (die no unbearbeitete) und möchte öich die doch ned vorenthalte :p

@malinchen: jo isch würkli voll super gsi am weekend :) mängisch wird’s am beste so spontan ;) jöö wörkli schön gseit, genau so gsehn ich das au ;))) :) finde so oberflächlichi dummi lüt wie die verchäuferin sowas vo nervig!! Glaube die isch doch nur niidisch oder so gsi uf öbis anders nei aber echt.. aber hey hut ab, dass du das so easy nimmsch! Ich nehme so sache amigs bitzeli persönlicher.. :p

@lula: finde die situation mit dinere TZ echt unträgbar :( chas jo ned si eso!! Gits news inzwüsche?? Hmm blöd cha di guet verstoh :/ muessi ebe au mol abkläre die sach mitem standesamt… mir händ ebe mit de homepage nonig agfange aber das chunt jetzt dänn alles ;) aber han d’fotis becho hihi :) due nacher grad paar ahänke ;) nur weli!?! Mir gfallet fast alli hehe :p wägem apéro: isch no schwirig aber gäl uf 2-3 persone meh oder weniger chunts jo au ned drufa oder? Ich würd die glaub au ilade.. hmm findi also au chli schreg die antworte ! goht irgendwie gar ned!! hoffe das isch bi öis dänn ned au so aber glaubes jo eigentil ned…

@squishy: danke hehe jo das stimmt mer söt sich amigs nedso unter druck setze I know :p jo gottsei dank chömer uf de homepage vili bruche, sust wärs chli schad um die vile, schöne fotis ;) danke as mitfiebere öich allne ;) bi ned ganz sicher aber ev. häsch du d’daenu mit mir verwächslet? ;) mir hürotet drum afangs juli i de feriezyt und han das mol erwähnt gha ;) hihi voll cool wägem text ifärbe :p =) haha ui jo wännd scho so vil ringe verlore häsch, dänn würdi glaub au ned die türste ringe wähle! ;)

@taeboyana: jo do häsch du rächt! Ev. wär das würkli au öbis für öich lula? :) das bin ich die mitem brüeder ;) han au 2 brüedere bez. en richtige und en halbbrüeder de halbbrüeder isch erstens no sehr jung und 2. Gsehni ne halt sehr sälte eher so chli wie en cousin.. drum isch für mich klar, dasses mi brüeder mache wird, will mit mim vater chasch A ned plane und B ischer oberkompliziert, alles muess immer nach sinere pfiife tanze und C stoht er gaaar ned gärn im mittelpunkt.. dänke so stimmts scho au für ihn.. hoffi emel…. Hey toitoitoi für d’OP!!!

@pfloeckli13: hey härzlich willkomme und gratuliere zur verlobig! :) hehe nenei wie du wersch gseh bisch du voll im zytplan ;) jöö mega härzigi magnetli! :) ui krass die story mit de (ex?) beste kollegin duetmer leid hey :(

@daenu16: ah das fröitmi z ghröe gohts dinere schwima besser! Hehe bisch au so optimistisch wie mir gäl ;) es muess a dem tag eifach schön si :p oh nei duetmer leid wägem krach mitem GG.. aber hey das gits halt amigs.. nimms dir nedso z härze! Vili säget jo dass die ganzi hochzytsplanig scho nomol en test für d’bezihig isch! hoffe isch jetzt wider guet inzwüsche? Schinbar scho wieni inzwüsche gläse han ;) hahaha frau keller :) :p han grad richtig müesse schmunzle ;)) min traumjob wär jo chindergärtnerin – wenni nomol vorem thema bruefswahl würd stoh ;) wer weiss vilicht machi mol no de queristig ;) aber chamer vorstelle, wie asträngends au chan si ;)

@chlini: woow ächt schwirig: die fotografe sind beidi top! Gfalletmir beidi mega! =))) schwirigi entscheidig! Wäg de trauiringe händmir eifach fangs chli en vorstellig aber wüsset nonig wie wo wenn was..

06.09.13 10:58
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä u ne wunderschöne Fritig


@Pricana: Ach so, ja de isch scho ändlich! Cool Ring, gseht sehr schön us!


@dänu: I verstah dWält mängisch ou nüme, aber es muess wohl so si...


@jane: Het de Dini Zwillingsschwo ou so Schwierigkeite mit Dim Vater?
Ha drum bi de Standesämter im Kanton Bern gseh, dass viu externi ersch ab April/Mai aföh, mit dr Usnahm vom Valentinstag.

I de Ringe hei mirs Datum vom zivile, uf Wunsch vo mim GG. Aber wele mir närne fiire weiss i no nit, muess das mau mit mim GG agugge. Ha mau hie im Forum gläse, dass si am zivile dFründschaftsringe hei tuschet, finde das ebe no ne gueti Idee, aber ou vo däm weiss mi GG no nüt, mau luege, u süsch tüe mir se de zwöi mau tusche.
I nime si Name ah, u lah mine aus Alianzname im FB u ggf am Briefkaste.
Aber wie de gsehsch, si ou bi üs no viu Frage offe, u es geit no gad 6 Mönet u 7 Täg bis zu üsem Zivile...

Hey, isch doch säubstverständlich!! Für das isch doch zForum u mir Brütlis da.


@sasileu: Und was gits für ne Text? Heit dr Kärtli dämfau scho? Hesch es Foti? Wetisch de StD Magnetli nit scho jtzt verschicke?
Göht dr weg oder gits Terassie Ferie?


@chliini: Mi GG het sin Fründschaftsring nume anne, wenn mir wäg göh, u no denn nit immer. Zum schaffe cha er ne nit alegge, scho nume wäg am Verletzigsrisiko.
Das mit de Steindli findi super, mir si 5,5 Jahr zämä wenn mir hürote, u i ha 5 Steindli dinne.
Das mit am Druck vo usse kenni guet, isch bi ou lang so gsi, u mir hei de gäng gseit, mir heige no gad kenner Plän, etc. U plötzlich isch es keis Thema meh gsi, u de hei mirs Familie u Kollege mitteilt u de uf FB gänderet.
Finde beidi Ringe schön! Bim erschte hei si üs gseit, es chönnti si, dass sech dKratzer "verlüüre" u me se iwenn nüme so gseht. Dr zwöiti isch mim GG zSpeziell gsi.


@Taeboyana: Wüschne Dir e ruhige Fritig u nes agnehms Wucheändi

06.09.13 11:05
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

@janedore: ah alles klar wägem sofagast! Aber demfall bisch ne jetzt inzwüsche los? Das hani ebe glaub irgendwie verpasst? Oh nei duetmer mega leid wäg dim papi dasser glich en rückzieher gmacht häd! :( oh nei hey das sind jo würkli bad news vo dim papi und au dass dis mami jetzt so doof dezwüsche stoht – sehr en verflixti situatin :( duetmer mega leid hey!! Aber chasch doch jetzt ned alles ufe chopf stelle nur wäge ihm?! Puh… und blödi frog aber wänn er so es problem mit de chile häd – wie isch dänn öiche bezug zo de chile? Wänner au en frei trauig dusse mache würdet? Dänn würd er jo sicher cho oder? Aber du schribsch zwar vo dere kappelle wo dir / öich so vil bedütet.. Finde zwar au, dass IHR ellei sölet döfe entscheide etc. aber vilicht jo glich 2 fest, wenn er’s jo würd zahle :p aber hmm… schwirig echt! Aber super bisch inzwüsche wider so optimistisch! ;) Finde d’idee mitem mitem GG inelaufe au schön! Wär au en option gsi för öis! :) ooh aber d’iladige sind meeega schön! Unbedingt so loh würdi also au säge! ;) Danke, inzwüsche gseht d’wält wider chli besser us danke :) das mit de band häd leider ned klappet :/ aber defür hämer fröid a öisne fötelis… ah hey und schön gits au no good news bi dir mitem standesamt das fröitmi sehr z’ghöre! :) mega schön genau es johr nachem atrag :) apropos standesamt: glaube ich lüte grad hüt nomol a und informier mich mol chli ;) wägem name: ich fröimi scho uf min zuekünftige italienische nochname :) <3 isch für mi immer klar gsi, dassi sin name anehme ;) und s’ziil wär am 5.4. standesamtlich z hürote dänn wär öises 5 jährige – de tag wärdemer jo ohnehin witerfiire und de 5.7. isch dänn de hochzytstag vom fest ;) mi GG wet zwar ned 2 hochzytstäg (2x dra dänke und so haha :p) aber öise johrestag, a de dänkt er jo sowiso und do beides je de 5. Isch machi mir do gar kei gedanke wilmir lustigerwis sitmer zäme sind immer am 5. Dra dänket ;)) am afang hämer mönet zellt hehe gester isch jo au wider so en 5. Gsi und mi GG häd mi eifach so mit emene strüssli roter rose überrascht hihi so süess gsi =) <3

@lamarie: gratuliere zum fotograf ! :) oh cool häsch au paar fötelis vom shooting? :)

@pricana: härzlich willkomme au dir & vil spass bim vorbereite :) ooh dönt schön din atrag hihi voll romantisch ;) haha und dasser de ring vergässe häd woner uf paris sind isch jo de hammer :) mi GG häd au sehr lang planet und gfielet biser de perfekti plan gha häd ;) han au dänkt: de cheibe atrag chiem nie meh :p ah und en schöne ring häsch becho! =)) ui nei goht jo gar ned die froge vo dine vorgsetzte?! Ich meine hallo isch jo öbis absolut normals und du schaffsch jo au scho det - isch öbis anders wennd öber nöis istellsch findi rächt denäbe…

@verliebt, verlobt: dito.. härzlich willkomme au dir & vil spass bim vorbereite :)

@sasileu: oh mega schön die lampions! =) seeehr romantisch gefällt mir :)

Generell thema schwirigi vätere: ich würd mol säge geteiltes leid ist halbes leid oder? Irgendwie beruhigend, dassi ned die einzig bin, wo mir de chopf über das zerbräche muess… <3

@me: wie versproche im ahang es paar fötelis vom shooting – hoffe händ gli zyt zum mol loslegge mit de iladige & homepage (die negste 2 weekends bini drum wäg..) mit de band häd leider ned klappet hoouu :( die wäret so super gsi! aber si sind scho verplant am 5. Juli soooo schad! :( man jetzt wüssemer wider end was mache so verflixt!! Wie findet mer die perfekti band? :p any ideas?? ;)

ps: i dem pavillon ufem letschte bild häd mir min GG de atrag gmacht! =))))

Datei-Anhänge
DSC_4725_web.jpg DSC_4725_web.jpg (57x)

Mime-Type: image/pjpeg, 71 kB

DSC_4734_web.jpg DSC_4734_web.jpg (52x)

Mime-Type: image/pjpeg, 74 kB

DSC_4745_web.jpg DSC_4745_web.jpg (40x)

Mime-Type: image/pjpeg, 68 kB

DSC_4796_web.jpg DSC_4796_web.jpg (47x)

Mime-Type: image/pjpeg, 67 kB

DSC_4813_web.jpg DSC_4813_web.jpg (45x)

Mime-Type: image/pjpeg, 65 kB

06.09.13 11:07
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Datei-Anhänge
DSC_4988_web.jpg DSC_4988_web.jpg (49x)

Mime-Type: image/pjpeg, 79 kB

DSC_4992_web.jpg DSC_4992_web.jpg (35x)

Mime-Type: image/pjpeg, 72 kB

DSC_5080_web.jpg DSC_5080_web.jpg (40x)

Mime-Type: image/pjpeg, 78 kB

DSC_5240_web.jpg DSC_5240_web.jpg (45x)

Mime-Type: image/pjpeg, 81 kB

06.09.13 12:06
malinchen 

Re: Bräute 2014

I ha gad numä churz zyt, mues när gad los... Aber ha uuuumbedingt schnäu d Föteli vor principessa müesse aluegä! Die si meeeeeeega schön! Dir sit sones härzigs Paar!

uf die anderä Biträg gangi de später no i!!!

06.09.13 12:16
Verliebt,verlobt... 
Re: Bräute 2014

Hallo Mädels

Danke viu mau für die liebe Willkommensgrüess!
Es macht echt Spass hie inne ds Gscheh ds mitverfolge..

E Guete!

Grüessli
VV

06.09.13 13:01
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guääti Mittagesziit mitenand and happy Fridayy

pricinpessa: Woow!! Wunderschöni Foti vo eu zwaii! Ihr sind es uuh härzigs Paar! Dä Pavillon gseht meega romantisch us. Dii GG het siich ä guätä Ort usgwählt!!
Schaad hets miit dä Band nöd klappt, sii hend so perfekt tönt Miir chunt leiider spontan au nixx in Sinn. Aber viellicht cha diir diä Band en Tipp geh? Diä lebet jo ii dem Busness und kennet wohrschinli meh Band als mir?

chlini: Da zweiit Pärli-Ring gfallt mir meega guät! Und d'Idee mit dä 11 Steinli umbedingt bhalte, findi so ä romantischi Idee!!

Sasilu: Gratuliiärä zu de Magnetli und em Text! I bii au scho sehr gspannt uf d'Fotene! Wüünsch dir wunderbaar erholsami Ferii! Gots weg oder gniässet ihr d'Sunne ii dä Schwiiz?

janedoe: I bii so froh z'lese, dass wiider optimistischer wiisch und dass dä Wechsel vo dä Apérolocation nöd ganz unglege chunt. I hoff, dass iihr so eui Traumlocation fiindet. So hetti diiä ganz Situation denn doch gliich no siis positive! Find ii recht, dass diis Hochziiit ned extra verheimlichsch! Toii toii toii! Joo krass, ii ha so chlii dä Idruck diin Papa weiiss au nöd recht, wiiä er siich ii siim Glaube bewege chan und gliich no siich selber sii. Z'erst will er diich an Alter füähre, denn nüm und er saiit er wiird ned truure und denn gliich wiider dä Kommentar. Wirkt uf mii chlii unsicher, cha da sii?
Mersii für dä Link!! I bii grad voll veknallt ii diä Pompom und schiick es Foti aah miim GG. Diiä müänd umbedingt ii da Gärtli usse! Und das bastle tuän ii uuh gern, und denn macht mii GG automatisch mit . I gang aah PH und diä eint und ander het au scho gsaiit, ii söll den umbedingt froogä wenn ii bastel-hilf brucht. Jetzt hends au was z'tuä
I würd gern farbigi Biträg machä, aber ii denk, da got viellicht ä paarne uf d'Nerve

Dosespiil: I gseh deh Siinn dehinder nöd... Für wer isch denn das lustig?? Will no-go-liiste bii dä Taeboyana ned soo guät achooh isch, hend mir uns degege entschiide. Mir sägät eiifach, mir wönd keiin bunte Abig am Hochziit sondern es romantisches Fest. Und denn no paar Idee wiä meh da machä chönt. Sus hoffet mir uf gsunde Menscheverstand...

Daenu: Oooh en Gaggi scho choooh? Jetzt weiss ii was in zuäkunft uf mii zuächunt
Suuuper wiä dii Kind uf Trapp bhaltet und miir gniässets dass du dini Vorbereiitige am Abiig mit uns teiilsch

Pricana: Als allererst sind mir diini wunderschönä Nägel ufgfalle!! Und dä Ring passt total perfekt aah diä Hand! Gfallt mir sehr! Bin froh, bini ned diiä einzig mit däm Maiitli-Farbe-Gschmack
Gratuliiärä zur Kiirche. Oft stot doch s'best so nöch Hender es Foti vo dä Kiirche oder het sii ä homepage?

Mini Ringe: Dä erst iisch aah miiner Hand gschmolze. I weiss nöd wiä da gange gsii isch, ufzmal het weh tuä und dä Ring isch flach gsii und nüm rund... Dä zweiit han ii ii dä Ferie im Sand verlore, denn hets en Ersatz geh, will mii GG eiine im Meer gfunde het und dä het er miir aber durch en "echte" ersetzt. Bii unserem jetztige Fründschaftsriing het mii GG ihn bim tauche ins Meer versenkt Mii Verlobigsring isch au scho zweiimal kabutt gangä. Es Steinli isch useghaiit. Aber zum Glück iisch da uf Garantie. . Siit do heb ii em meega sorg. Ziiäh en immer zum schlaafe us, wenn ii Händsche alege oder soo.. I bii wohl chlii en tollpatsch.

Taeboyana: I weiss nüm, ob ii biis am Sunntig nomol was poste. Drum wünsch ii diir jetzt scho viil starki Nerve für dä Sunntig, guäti Fründe wo dii begleiitet, dass Ziit schnell verbii got und dass dini OP erfolgriich sii wird! Ich hoff, dass nachher dini Schmerze loos biisch und diis Lebe wiider in volle Züüg ohni Medis gniässä darfsch! Seii gedrückt!

Wünsch eu allnä ä suuuper sunnige Nomittag

06.09.13 13:20
Lula 

Re: Bräute 2014

@principessa: Mir heis aso breicht mit dr Schriberei...

Nee, ha umi nüt vo ihre ghört. Isch es ächt müglich dass sich en Mönsch i 5-6 Wuche so veränderet?
Was muesch abkläre wäg am Standesamt? Sorry!

Mir si scho jtzt was über 130 Nasene u di würdi mir ebe nit mau kenne, dEinzelpersonene würde aber viu Lüüt kenne. Daher, u mir hei mit ihm nit sehr viu Kontakt, u si hei mir iglade, das Kirche im Dorf blibt. Wenns Lüüt wäri wo mir meh Kontakt hei, würdi üs das nit störe. Mir hei vom Kolleg ou dFründin iglade, obwou mir si gad mau einisch, per Zuefall, paar Minute gseh hei.

zDitte u di letschte zwöi si mega, mega schön! Aso nit falsch verstah, es si aui schön, aber di dünke mi eifach mega

Das mit dr Band isch en Mischt! Tuet mir leid! Chöi si Dir de nit gad öber anders empfehle? Oder mau are Musikhochschuel e Ushang mache?

06.09.13 13:29
Lula 

Re: Bräute 2014

@squishy: iiihh, ar Hand gschmolze, dass tönt aso gar nit guet?!

Tönt würkli nit so optimal, Dis Verhältnis zu de Ringe

I ha miner fasch immer ane, abzeih tue ni se nume gad zum Gärtnere (ämu meistens) u zum Teig knäte...

06.09.13 15:50
daenu16 

Re: Bräute 2014

@Janedoe: daankeee für die PomPom-Aleitig…han sie grad uf Pinterest pinned!
Zum verzelle isches amigs sehr luschtig was im KIGA passiert, aber wenn’s grad passiert isches nöd immer ganz eifach Aber immerno de schönsti Bruef für miiiich
Also du bisch sooo en positive Mensch würkli! Denn isches ja no schwieriger, wenner zerscht seit er mües nöd trurig sie will du ja eh scho länger usem Huus bisch und nocher schiebter genau das vor. I find immerno, dass du seeeeehr tolerant bisch!!
Aber jetzt freudigers…super dass du jetzt wieder neui Motivation gfunde hesch. Wenn’s eh nöd dini Traum-Aperolocation gsi isch…denn los! Auf die Suche!
Ach schade weg Maxin! Da hetti etz nöd denkt dass die grad bi 3500 afanged!!!? Krass

@Chliini: da säged würkli sehr sehr vieli wo ebe scho länger zämä sind. Bi minere Cousine hed ebe au üsi Familie und au susch ihres Umfeld immer mega borred…Ihne isch s’hürote würkli scho fascht vergange gsi…da isch so schad

@Taeboyana: Ja 4ri und 12i isch denn schono chli en Unterschied! Aber dSprüch wos druf hend amigs…HAHA
I probiers etz das Jahr mal chli ufz’schriebe…sisch amigs sooo luschtig!
Ja vorher hets ja auno gar kei Handys so im Normalgebruch gha! mir sind alt!
Ooooh stiiiimmt, du bisch de letschti Tag am Arbetsplatz vor de OP…bisch scho fescht nervös?`

@Sasileu: Da freut mi dases mit dinere TZ so guet klapped und i cha mir guet vorstelle, dases voll en Vorteil isch, dass sie denn au bald hüroted…so verstoht sie dini Situation rundum!

@Principessa: Hey kuuul, und die Föteli hender mit Kollege gmacht? Würkli schön und coool hender so romantischi Accessoires gha! Supi! Sehr hübsch bisch du! De Pavillon isch en Traum. Du hesch demfall en Atrag gha wie im Film! Ihr gsehnd uf de Bilder sehr verliebt und harmonisch us!

@Squishy: Ebeeeee, ha doch gseit dini Aweseheitspflicht wod mol gschriebe hesch TÖNT NOCH PH!!! Bisch demfall ade PH oder? Au Chinzgi oder Primar…oder beides?

@Pricana: de Ring gseht mer ufem Foti nöd so guet…dä Diamant funklet so fescht dases grad de Fotiblitz spieglet. Schöni Nägel

 1 .. 176 .. 349 350 351 352 353 .. 675 .. 997
Hochziit   schaffe   bearbeitet   malinchen   Location   würklich   Janedoe   squishy   irgendwie   Iladige   gspannt   richtig   Hochzyt   Zuletzt   Problem   Littlefoot   bstellt   Taeboyana   würklech   Pfingstrose