Bräute 2014 |
|
1 .. 176 .. 350 351 352 353 354 .. 676 .. 997
|
06.09.13 16:21
laprincipessa
|
Re: Bräute 2014
@malinchen: jöö danke vil vil mol =) <3 <3 <3
@squishy: danke au dir vilmol ! :) jo wäg de band isch doof gloffe si händ mim GG dänn no 2x gschrebe dass sis mega schad findet, si wäret mega gärn cho mir siget ihne voll sympathisch gsi und si spilet eh gärn a hochzyte.. naja voll schad.. also falls öber ev. interässe dra het wär das so min gheimtipp ;) pris weissi jetzt halt ned, wil si jo ebe ned chönd.. mir händ d'band agfrogt ob si öis öber empfehle chönd aber schinbar händs niemer gwösst (oder welle säge..)
nenei bisch ned die einzig wo pink & rosa gfallt ich bin au en fan devo ;) am hochzyt hämer zwar anderi farbe aber die farbe machet en beachtliche bestandteil vo mim chleiderschrank us sägemers mol so ;)
ui krass de ring isch eifach gschmolze? ohaaaa krass :p und au die rästliche stories hey :p häsches eifach nedso mit de ringe he ;))
@lula: haha jo kennsch copy & paste? ;) dänn hani d'fotis grad welle ahänke sinds aber vil z gross gsi und bisi komprimiert han häsch du scho öbis postet gha ;)
hmm nei das isch echt schreg mit dinere TZ! glaube do steckt meh dehinter, entweder isch si sälber frustriert wil si single isch oder so und mags dir nesdo rächt gönne (wasi sehr krass fändi!) oder si sich wäg irgendwas beleidiget (s'chleid chönis jo ned si, do si jo scho vorher umezickt häd..) kei ahnig hey ächt..
wägem standesamt isches ebe so en sach - bi öis in aarau chamer ebe am SA ned zivil hürote und mir händ jo öises datum de 5.4 wo en samstig isch womer so gärn hettet.. drum hämer dänkt probieremers in basel wil det chasch immer am 1. samstig im monet und mi GG isch jo ide stadt basel ufgwachse.. han jetzt hüt namitag det aglütet aber si bevorzuge schinbar d'basler (die chönd 6 mönet vorher) und mir chöntet erst 3 mönet vorher voll doof aber er isch dänn chli weich worde und häd gmeint, ok er miech en usnahm, chöni ihm abem oktober alüte.. s problem isch, dass die erste wo alütet eifach de 1. termin bechömed am halbi 11i und dänn gohts im viertelstundetakt witer.. und jo was wetsch am halbi 11i nacher? mir händ no en schifffahrt welle nmache ok aber nacher chasch jo nonig go ässe! oder eifach es zmittagässe? isch doch au doof ned? händ scho welle go znacht ässe! hmm... schwirig - wie handhabet ihr das so am standesamtliche?
danke vilmol :) s'dritte gfallt mir au mega aber ebe eigentli alli und s'häd no x witeri mega schöni bilder aber han dänkt die langet mol ned dasser öich no an chopf langet ab mir :p
jo wäg de band isch def. chli doof gloffe aber jänu mol luege gäl.. en ushang mache isch no schwirig wil ebe die band hetti halt öise gschmack eifach voll und ganz troffe und sind rächt speziell naja.. hoffe mol si wäret öis eh z'tüür gsi :p
@daenu: jöö danke au dir vilmol jetzt werdi dänn rot :p eini vo mine beste fröndinne (si wird die eint brutjungfere & tätschmeister - han mi zwösche ihre und de andere wo jetzt mini TZ isch chum chönne entscheide ;) si isch ebe hobbyfotografin, machts aber echt suuuper wie ihr gsehnd :) und si häd die tolle accessoires au mitgnoh hämer vorher so abgsproche ;) danke hihi jo mir sind au nach wie vor sehr verliebt und das blibt hoffentli immer so ;)
danke vilmol öich allne für die liebe komplimänt :) ich dues komplimänt de fotografin gärn witerleite ;) mir händ würkli mega fröid dra :) jetzt chas los goh mit iladige gstalte und homepage :) jo er häd würkli en wuuunderschöne ort usgwählt :) ich liebe jo s'wasser und i dem paviollon direkt a dem schöne teich (schwän häds au no gha ;) und dänn überall cherzli oh es isch eifach perfekt gsi <3 <3 <3 hani öich eigentli mol verzellt, dass er s'lied vom eros ramazzotti "ti sposerò perchè" woner am atrag abgspilt und mir gwidmet häd inzwüsche mol ufgno häd also sini persönlichi version für mi? er seit zwar nüt i die richtig, aber ich goh mol devo us, dasser mir das lied au am hochzyt wird vorsigne (er singt ebe haaaammer schön! ;) weisch wie schön *schmelz* <3
sooo gnueg vollgsülzt für hüt hehe muess los, mi GG häd jetzt dänn diplomfiir hihi *stolzbin* mit aschlüssendem ässe :)
wünsche öich allne es suuuper weekend! s'wätter spilt jo glaub nedso mit, so dass ev. meh zyt für hochzytsvorbereitige blibet! ;)
|
|
|
|
|
06.09.13 16:51
Lula
|
@principessa: Jep, kenni, so schribi mini Biträg, dass i gäng gad gseh, was gschribe worde isch...
Si isch nit Singel, aber ihre sehr komische Beziehig...
Mir wei am drüü am Nami ufs Standesamt, göh nächerne ga Schiesse u de hei zu üs u je nach Wätter Grille oder Chineoise Aber ja isch scho chli doof, hoffe es isch bi üs nit so!
Nee Du, i gloub mir liebe aui Fotis! Aber ja, es si aui wunderschön!
Wär si sicher (hiuft sicher! )
Wow, das tönt mega schön *schmelchz* Bi nit sicher, u süsch hanis aso scho umi vergässe...
Wünsche Dir e wunderschöni Diplomfiir u härzlechi Gratulation Dim GG!
@me: I ha ne gueti Fründin gfragt, ob si zAmt vor Trouzügii würdi übernäh (si het gwüsst, dass es Ärger git mit dr jtzige us sehr nit eifach isch) u si machts! Si het sech mega gfröiit u gmeint, dass chunnt scho guet I bi so froh, mir isch e riise Stei vom Härze gheit!! Auso faus es nöiime so tönt het - Sorry Jtzt schribe ar andere ob si Zyt het für nes Träffe u süsch schribi ihre de e Brief...
|
|
|
|
|
|
06.09.13 17:16
sasileu
|
Hoff jetzt gahts mitem ufelade!
|
|
|
06.09.13 17:58
munggi87
|
@ aarau standesamt mues des aarau säuber si?? Mer gönd uf länzburg amene sa go hürote zwar ufem schloss aber das isch üse wunsch gsi hätte ou normau ufem stamt chöne blibe...
Mini ferie:) wätter super hüt si ou so richtig grossi wäue cho hammer:) aber schüsch hani mim gg gseit i wöug de no öbig gse :) sigi bis itze eher sini ferie gsi plegere buechläse u nüt mache.. Das isch mer zlänhwilig! Göi no so ine deco lade ( gifi) viu ramsch aber die hei meist so chefige u aue cheibs für wenig gäut! U de hei i de letschde ferie sini muettet e bastulade mit biile hochzit sache gfunge:) i itze warti scho soo lang u gange simer no ned:( aber morn woter ned so guet:):) Sini eutere si ou mit em ww do....
|
|
|
|
|
|
1 .. 176 .. 350 351 352 353 354 .. 676 .. 997
|