| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 178 .. 354 355 356 357 358 .. 678 .. 997
10.09.13 11:09
Lula 

Re: Bräute 2014

@novia: Wie geits Dir?
Mit dr Region chani dr leider nit häufe, isch nit mini Gegend

10.09.13 11:17
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Morgä iher Liebeliebe!

@Lula
Ich find dIdee de Hammer aber ich hätt nie de Muet dezue willi Angst hätt, dasmi das irgendwenn reue würd Aso bim kirchliche, zivil chönntemer eus eigentli au was witzigs ifalle lah :D

@munggi
Aso das mit de Band tönt echt super, da würdi glaub zueschlah

@capriolo
Ganz es härzlichs willkomme bi eus! Hesch es Bild vo dim Chleid?

@me
Min GG und ich hend gester eusi Iladige alli druckt, jetzt hani die hüt welle fertig baschtle, also s'Bändeli, Spitze, Fädere und so drah tue. Da ich immerno nid so 100% zfriede bi, hani im Internet chli welle Inspiratione sammle und prompt hani mini Traumiladig gfunde! Super oder? -.- Ich frage mich ja, wieso das immer erst passiert, wennmer scho mit em eigne Züüg halb fertig isch?! Mier hend Stunde vorem PC verbracht uf de Suechi nach perfekte Charte und hends us dem Grund selber baschtled, will eus nüt umghaue hed und jetzt das!
Jetzt bini wirkli druf und drah die 70 Iladige in wegzschmeisse und die andere zbstelle (falls sie das überhaupt macht, isch en privati )

Datei-Anhänge
Invitation.jpg Invitation.jpg (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 87 kB

10.09.13 11:25
Pfloeckli13 
Re: Bräute 2014

lula: wette denn eifach für eis kind en götti und es gotti. da i nur ein Brueder ha, mien mir denn bi de Göttis luege falls es meh als ei kind git .

hanere jez grad mol gschriebe öbs ere i de nechschte 3 wuuche mol würd passe... ja das hani ebbe au dänkt dassi mol lueg wie denn dStimmig isch... han ebbe au kei bock zum ihre vo de verlobig zverzelle, well is gfühl ha dass denn eh nur so blödi sprüch kömmet, was dir wüsset das jez scho, goht ja no ewigs, nur well si in 5 Wuuche het miesse ihri hochzyt organisiere... und halt kein atrag becho het odr gmacht het, sondern si sich eifach us vernunft druf geinigt hän...
ja das hoffi au, abr i zerbrich mir sit gli mol 3 mönet de kopf drüber und bi noni witer cho.... mal schaun... muess ja das nit scho wüsse... smagnetli chani ihre au no spöter geh...

10.09.13 11:30
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

@lufa: mier gahts super, ich hoffe dir au?!
ok, trotzdem danke :)

10.09.13 12:27
chliini22 

Re: Bräute 2014

hallihallo

puhh ihr sind ja würkli fliessigi schrieber.. i ha zwar alli nachrichte immer fliessig mitglese aber chume definitiv nöd dezue zum allne e antwort zghä.. lauft im moment chli viel überall..

@janedoe cool hend ihr jetzt e neui location gfunde.. würsch eus au verrate wo die isch? tönt ja super..
und das mit dä chärtli.. i bin au so..sueche dä immer na wiiter und reg mich dä nachher selber ab mir uuf.. au mit dä ring.. ha das und säb und dänn doch wieder döte und namal umeglueget und ach.. hend die jetzt gester definitiv bstellt und wird mich a dä nasä näh dass ich nüm gange go wiiterluege..
ich find eui chärtli wo selber bastlet hesch super schön und me dörf au gseh dass selber gmacht sind.. ich würs schad finde wenn jetzt alles würsch furt tue..

@malinchen isch es super schöns chleid.. :-) wür mri au na gfalle.. ha au es schlichts gsuecht gha...
cha mir öpper sege was dä mery's so für e priisklass het? e kollegin isch au immerna uf dä suechi aber sie wett nöd allzuviel fürs chleid usgäh.. oder het suscht gad öppert en tip wos na günstigeri chleider git?
dete wo ich gsi bin isch sie leider nöd fündig worde..

@zivil.. mir hürated nur zivil aber ich wirde trotzdem es wisses chleid träge..drum chani eu da nöd wiiter helfe weg dä chleider..

@capriolo willkommen.. schön ihr hend au scho es paar jahre mitenand erlebt.. :-) mir händ wenn mir hüratet genau 11 jahr :-) aber wie du seisch e garantie gits nie..

me. obwohl mir weg gsi sind am weekend hemmer doch einiges erledigt.. fotograf hemmer eus für dä michael auer entschiede, ring hemmer gester au kauft :-) und etzt müend mer eifach dra bliibe..

wünsch eu allne en guete!

10.09.13 12:56
sasileu 

Re: Bräute 2014

hoi zämä!

Ach so doof, normalerwiis chumi immer Emails über wenn sich was duet im Forum, aber sitem Fritigmorge isch ruhe gsi. Und da letst Wuchäend au nid viel gloffe isch hani denkt, das isch dasmal au so und jetzt bini glich mal go luege und es isch vo 51 uf 56
Menno, jetzt magi leider nüm alles gnau nahläse...aber zwei sache sind hange bliebe.
Malinchen: Herzliche Glückwunsch zu dim Kleid und es gseht würkli würkli seeeehr schön uns mit dene träger und dem Rugge
Und ad janedou chani nur sege, mega schöni Kärtli, aber ob jetzt dini selbergmachte weg wirfsch und glich wotsch bstelle, chani dir nid wiiter helfe. schwierigi sach
I kenns vo mir selber...Vorstellige sind immer echi anderst gsi, i ha denkt i mach mini emal selber hans aber nid hi bracht so daszi z'friede gsi bin und den hani gfunde den ald bstelle aber i wot nid eifach e glatti Karte, den immerhin irgend es Bändeli oder es Papier mit struktur und jetzt........
jetzt isches eigentli ganz flach und normals Papier ohni Glitzer etc. s'einzige wo echi es extra isch, sind Bändeli um Karte mitem Magnet. Aber mir gfallts jetzt eso und min GG würs jetzt eh nid zuelah zum nomol wechsle

10.09.13 13:07
sasileu 

Re: Bräute 2014

soo ich versuechs nomol...
das isch es bild vo eusere Karte

Und es Foti vo eusne Mustermagnetli

Datei-Anhänge
karte.jpg karte.jpg (42x)

Mime-Type: image/jpeg, 111 kB

magnetli .jpg magnetli .jpg (34x)

Mime-Type: image/jpeg, 116 kB

10.09.13 14:51
munggi87 

Re: Bräute 2014

Jandose sooo schöni chärtli;)
Hei üsi ou säuber bastlet:) mache das i minere freitit no viu charte, geburtstafelä, troumfänger fimotierli.......

Das mit de band isch leider nix die die. 9 a frog gsi für dä tag... Naja het ned so söue si:) finge no öbis angers:) de für heimer s outo scho reserviert;)

10.09.13 15:09
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Grüüüäzii mitenand

Sasilu: Woow, miir gfallet eui Kärtli sehr und au d'Magnetli. Da Hochziitspärli findi gseht suuuper us! Hend iihr das entworfe oder isch das ä Vorlag?

Chlini: Schöön, hend iihr wiider grossi Schritt gmacht! Schön, wenn meh öpis uf dä Liste abhake chan. Hesch du es Foti vo dä Ring?

Pfloeckli: Was nur 5 Wuche? Da isch joo sehr wenig Ziit

Munggi: Schaad hets nöd klappt mit dä Band... Aber schön, dass du da positiv in Zuäkunft luägsch Und gratuliärä zum Auto. Was für eins isch es?

novia_mayo: Exgüsez, ii kenn diä Region au gar nöd. Cha diir leiider nöd wiiterhelfe.

Me: I weiss nöd wiä's bii uns iisch mit dä Biträg. Miir hend jo au no kaii Kärtli und nixx dusse. Aber ii ha grad s'Gfühl gha, dass dä Trend öpis fürs Bruutpaar darstelle nüm so isch. Will ebe bii dene 3 Hochziite sehr sehr sehr wenig (bis gar nüd...) darbote wird. I wiird wohl miiner TZ das würkli ans Herz lege, dass da uns wichtig sii wird... Meh chönt mir gar nöd tuä. Wer weiss, viiellicht mach ii mar ganz um sus Sorge...

Taeboyana: i hoff, dini OP isch erfolgriich gsii. Wünsch diir guäti Erholig!!

Bii erstuunt, het gar ned soooo viil wiä iich erwartet ha

Wünsch eu allnä ä guätä Bald-Fiirabig!

10.09.13 15:20
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Also ii dä Vorlesiig sitze und schriibe got nöd so guät. Han ja wichtigs vergesse:

Janedoe: I fiind diä Kärtli wo gfunde hesch im Internet au sehr schön. Cha verstoh, dass dii umhauet. I fiind selber bastletli Kärtli persönlicher und iihr sind ja scho so wiit. I finds wunderschön, wunderschöni Farbwahl und sehr kreativ. I würds umbedingt biibhalte!

Me: Yess, Kollegin vo dä Frau vom GG siin Brüäder het mir zuägsaiit zum d'Frisur am Hochziit machä!! Wiä und wo und was wiird no besproche. Aber ii bii meega froh. I ha no keiin Coiffeure gfunde wo mii überzügt und sii het d'Hoor scho vo miiner zuäkünftig Schwögerin gmacht und ii has wunder-wunder-wunderschön gfunde. I bii gad meega froh

Demfall wünsch ii eu jetzt ä erholsame Bald-Fiirabig

 1 .. 178 .. 354 355 356 357 358 .. 678 .. 997
squishy   Iladige   malinchen   Taeboyana   Littlefoot   Janedoe   würklech   Location   Hochziit   bearbeitet   Problem   Pfingstrose   Zuletzt   richtig   gspannt   Hochzyt   würklich   irgendwie   schaffe   bstellt