@_janedoe, bi dir schiints ja im moment riichtig guet z laufe, isch ja die perfekti lösig mitem chärtli! chans mir ez nur grad nöd so vorstelle wies gmeint isch, bin gspanne ufs erschte fötteli
Gratuliiere zu euem Ring!! Schad hesches nöd na zude Kleider gschafft Aber du bisch auna uf de Suechi nacheme Kleid, nöd? Hesch es Fötteli vom Ring?
Jandoe bi fir louft aues eifach so gäbig zag zag u aues isch noche;) Mini chärtli die uf site. 305 z gse Si zimli dchlicht aber fürs motiv bini sicher 30 min am usmale gsi
@pricana: Also die Brut wo ich als TZ gsi bin,het schlussendli ihres Kleid im Mery in Züri kauft.Deht im Hochziitshuus hemer hauptsächlich wege mim Kleid als TZ gluegt und bide Brutmode simer nur dure gloffe,aber has nid gross gfunde.Gib dir/eui ufjedefall es Feedback weni am Samstig gsi bin.
@janedou: Ohh foti,foti,foti Findi grad u cool bisch au deht gsi und hesch gfunde,bestätigt mich ide vermuetig das sie e grossi uswahl hend Freui mi scho uf de Samstig au wenn das s'Endi vo mine Ferie isch.
Sasileu: Mir gfalled eui Chärtli au ganz guet.. hoffe eui Gäst werdet au freud dra ha..
squishy-fishy ehm ja es muen ja au fürschi ga.. mir hend ja nüm soo viel ziit.. am 11.1 isch es ja scho sowiit.. und sind na am baue und zügle staht endi dezember au na aa ehm euse ring.. ja i versuechs.. isch nüüt speziells.. hend eus schlussendlich für en schlichte entschiede.. graugold, eismatt und ich ha 11 verschiede grossi steindli rundume als sternehimmel verteilt mine isch eifach relativ breit.. ha 10mm und 2.8mm höch
janedoe: cool..demfall hender etzt eigentlich na fast die besser variante als vorher neinei dä michael auer isch eine vo dä günstigste wo mir gfunde hend uf em internet.. ha es paar usegsuecht und offertene verlangt.. bi gspannt aber denke das chunt scho guet.. schön händer eui ring au gfunde macht doch freud wenn mer genau das gfunde het wo mer sich vorgstellt het..
hoffe min tag wird besser als dä gestrig.. ha gester usegfunde dass mini kreditcharte missbrucht worde isch.. ha jensti itunes-store buechige druff wo ich nöd gmacht han.. dä hani dä kk-firma aglüte und dän hends gfunde i müess mit apple abkläre..aber nei mini charte hends nöd gsperrt.. und tarraaaa am abig hends wiiiteri buechige gmacht..super!! de hends se sie gad gsperrt...
ich het soviel uf dä to-do liste aber weiss ehrlichgseit gar nöd wo wiitermache??
@Pricana Ja im Moment chani mi wirkli nöd beklage betreffs em guet laufe Mier sind ebe erst so am viertel ab füfi z KJonstanz acho und die möched am 6i zue, drum heds de nümme glanget aber ja, bi au no uf de Suechi nacheme Kleid, ha nächste Ziischtig min erste Termin z Bubikon im Chez Janine Han irgendwenn mal es Föteli postet, gfindes jetzt aber nümme... drum ladis nomal ufe :D
@munggi Dini Chärtli findi uf Siite 305 leider ned, entweder stelli mi a oder... ? Hehe, aso das mit de Ringe hed sich ja jetzt über Monate hinwegzoge bismers endli gha hend aber mier sind zum glück beidi sehr entscheidigsfreudig und hend de gliich Gschmack, drum gahts de schlussendli ame recht schnell
Ups, muess ganz dringend ufe Zug, schribe grad nachher wiiter
Chiini: Es kuuls Auto wiird siich dii GG siicher froiie, so öpis speziells darfe fahre! I verhangs immer, dass Johr 2014 jo eigentli scho vor de Tüür stot. Bii uns gots no sooo lang (han ii s'Gfühl) da überträg iich immer uf eu Aber bii diir isch es ja würkli meega bald! Nu no 4 Mönet Bisch scho chlii nervös? Stot jo no ganz viil anders ufem Programm, giit gad chlii Action bii eu De Ring isch würkli schön, diä Musterig und d'Farb vom Gold gfallet mir sehr! Miir wär er nu eh bitzeli "z'gross" ha liiber fiini. Aber so siind Gschmäcker Suuuper het da mit dä 11 Steiinli klappet! Gfallt mir sehr, wiä diie verteilt sind. Chasch ii de Ring no wiiteri driimachä für diiä wiitere gmeiinsame Johr, so wiiä du diir da gwünscht hesch? Oooh, was cha meh do machä usser Kreditkarte bstelle. Isch ja ä Frechheit... Cha meh de irgendwiä schnappe? Miir gots gliich, ii weiiss au nöd was z'tuä iisch... Viellicht hilft diir das? http://www.lifeportal.ch/data/artikel/14...te_Hochzeit.pdf
Malinchen: Joo, ebe hend siich diä Pärli au Biiträg gwünscht und praktisch nixx isch cho... Unseri TZ müässtet denn eiifach chlii meh uf dä Tiisch klopfe... Viellicht denket siich all, mir hend jo scho was Biitraiit, machet mir nixx am Abig. Mal guggn...
munggi: I ha gmeiint, bii uns in SG giits so en Krimskramlade wo Helliumfläsche miete chasch: http://www.flippyshop-sg.ch Viellicht giits bii diir ii dä Umgebig au sowas? Und sus han ii recht viil Treffer mit Google gha Ha eui Kärtli nomol welle go bestuune, ha leiider nixx uf siite 305 gfunde... Biisch diir siicher mit dä Siiteazahl oder bin ii blind?
Sasilu: Hammer, hend iihr eui Wünsch chönä für diiä Figürli agäh. Wo hesch denn Karte bstellt?
Konstanz: I ha da Hochziitshuus scho paar Mal googlet. Bii gspannt uf eui Rückmeldige. Miir würdet sus globs au mol no go gugge. Giit au Azüg für Männer, weiss öper in weller Priisklass?
Janedoe: Wooow, diiä perfekt Lösiig für eu!! Mega liiäb, dass d'Herstellerin so flexibel uf eu iigot! I chas mir nonig ganz vorstelle, aber ii bii scho irsinnig gspannt wiä's usgseht. I finds suuper, dass ihr Federe biibhaltet. Diä gfallt mir so guät!! Ihr machet jo riise Gümp bim vorbereiite. Es isch so schön da z'lese! Gratuliärä zum Fund vo eune Ring! s'Suächä het siich definitiv glohnt!! Was hend ihr jetzt anstell graviert?
Me: Hüt hend mir d'Hälfti vo unserer Verlobigsziit erreicht (jo, ii ha dä saiich usgrechnet) Da heiisst, jetzt gots niemeh solang, wiä's scho gange iisch macht mii gad ä bitz glücklich
Hebet ä guätä Tag. d'Hälfti vo dä Wuuche isch scho bald gschafft!
Han pangas a gfrogt faus öbber ou suecht das packet bi ine isch 83fr für 50 balön:) dönt no guet zu däm woni schüsch gse ha... Gg meint isch jo schön viu:) aber dä luegt jo ned so biu noche wie ig;)
Uii konstanz i liebes:) aber mis portmone ned so was ich dörte s letschmau aues postet ha gha i dene 6h bini frog gsi hani denes outo mit gno gha
Die wo bi de merrys si gsi bis weli grössi verchoufe die chleider?? U bis wen hei die usverchouf? Bis nüme het?
@sasileu Aso bi de Ring hends e mega Uswahl findi und eusi Beraterin - Frau Gratz - isch grossartig gsi. Dusse hends es paar herzigi Chiffonchleidli usgstellt gha, also ich denke dases dett scho schöni Sache git. Günschtiger als i de Schwiiz simmer mit eusne Ring aber leider nöd cho, wobii das für eus nöd usschlaggebend gsi isch.
@chliini Ui nei, das isch ja meeega blöd wege dinere KK!! dere Firma würdi de aber mal de Tarif duregeh, die müend ja recht hohl si, wenns dini Karte ned umgehend sperred! Hoffentli laht sich das ganze zruggverfolge und kläre! Was staht de uf dinere To-Do Lischte no so a? Mir möcheds uf jedefall so, das mier allei Pöschte, womer vo andere Persone abhängig sind, uf d'Prioritätelischte zoberscht tüend. Alles andere je nach Luscht und Luune Hübsche Ring!
@squishy Sie macht eus d'Chärtli ebe mit Papier, wo zu eusne Charte passt, aso i eusem Farbschema und sie hed de gmeint, das ich denn eifach d'Federe cha integriere wenn ich das möcht. Aso mal luege wie das wird, bi selber au mega gspannt! Mier hend ide Ring jetzt eifach in Handschrift eusi Näme (also bi sim Ring min Name und umgekehrt), s Hochziitdatum und d'Fingerabdrück. Im Bett isch mer denn i Sinn cho, das GG irgendwenn mal gseit hed, dasmer eus id Ehering mal 'bis zum Mond und zurück' graviered und das isch mier dett nöd i Sinn cho leider. Bin am überlegge obi eifach söll alüte und das ändere lah Yaaaaaaay, Bergfescht quasi, gratuliere! De chamer ja scho fast sägä 'Baaald isches sowiit'.
@jane: Sorry, stoh mir äuä gad säuber uf dr Leitig. Weli Idee findisch super, wo Du nie dr Muet drzue hättisch?!
Oh wow, isch ja super so! De hesch e mega gueti Lösig u glich si si no säubergmacht!
Was heit dr de jtzte dri lah graviere?
@Pfloeckli: Hesch scho öbis ghört vo Ihre?
@novia: Ja, danke. Im Grosse u Ganze scho.
@chliini: Ja, wenn Du "nur" zivil hürotisch isch klar, dass de es wiisses Kleid anne hesch. U somit hesch ou kenner Problemi mit am was alege.
Schöne Ring, gseht mega schön us. Mir wäri er auerdings chli zBreit.
Ou scheisse!! U wieso muesch Du jtzte mit Apple gugge? U wieso hei si dr se de nit gad direkt gsperrt? Di hets doch!
@sasileu: Schöni Kärtli! Weles Magnetli verschicksch de jtzte?
@squishy: Ou so cool, jtzt isch ou dFrisur sicher!
Ou so cool! Das weiss i nit, aber i cha am Fritig dr Ziviler reserviere
@munggi: Gugg mau hie http://www.ballonversand.ch/ballon_sets,rid,37,produktliste.html u hie hesch sHelium http://www.ballonversand.ch/ballon_helium,rid,38,produktliste.html Fürs Fülle muesch aber gloubs säuber gugge. Git aber sichr ou no anderi Abieter, ha eifach derte mau e so ne Gschänkballon bstellt. Mir hei aber e Kolleg wo bi CarbaGas schaffet, dh wenn üser TZ so was organisiere gugges de äuä gad mit ihm.
@me: Bi üs louft momentan gad so gar nüt. zWucheändi wei mir de chli gniesse, wüus de no gad es haubs Jahr geit, aber süsch. Müesse eifach mau no vor am nächste TZ Träffe x-Sache agugge, aber chunnt scho guet. Sit geschter bini am chaut ha, mir si no nit am heize, u üsi Nachbari tuets Garage nit zue... (ihiri Garagewand isch üsi Huuswand, jedoch ohni Isolation, u zmingst chlei würdis auso bringe. Jänu, ab nächst Wuche louft dHeizig u de muess sis de zuetue!) Setti mau no gugge für Kleider, ha aber iwie so gad gar kei Luscht...