| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 18 .. 34 35 36 37 38 .. 518 .. 997
11.01.13 08:27
Carole1985 
Re: Bräute 2014

kleinefeder:
ich finds guet das din schatz zersch sini usbildig fertig macht. en hochzit brucht ja vill ziit und au gäld, drum isches sicher besser wenn er no bis im summer 2014 wartet.
finds aber super das du scho so idee hesch mit fotene usw. ich han no gar kei idee... aber ich dänke das chunnt mit de ziit au no :)

11.01.13 08:31
Carole1985 
Re: Bräute 2014

principessa:
wow, en super herzigi gschicht vo euch!! wie im film!!! ha fasch au träne gha bim läse
und de ring isch au u schön!
mier werded evt. au in luzern hürate. aso ufs zivilstandsamt eher ned, aber nacher denn s ässe. mier wohned ja im kt. zug und da isch d uswahl a restaurants seeeehr beschränkt.... ad seeburg hemer au scho dänkt, isch würkli hammer det!

11.01.13 08:38
Carole1985 
Re: Bräute 2014

ah ja, mier hend eus geschter abig mal für es datum entschide... warschindlich wirds de 16.5.2014

11.01.13 09:13
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@lilmonkeyme: Schöne Ring!! So ne ähnleche isch maui ire Bilag vor Coopzytig gsi, aber mit Silber, u da mir dFründschaftsringe bereits in Silber hei, hei mir ebe es anders Material wöue.

@Carole: I finde ne no guet. Aber faus de öbert im Dütsche kennsch, de lah dr ne dert ane lah schicke, chunnt di billiger...
Mir si mi Verlobigsring im November ga bstelle, u am 14. Dezember hani ne chönne ga reiche, u sit denn liegt er im Büro bi üs deheime... GG het dIdee, dass es mau no ne Atrag git, bi aber gspannt, obs überhoupt no so wiit chunnt, oder ob er mir dä mau bimne gmüetleche zNacht git. Muess ne gloubs mau umi chli drufaspreche...

@kleinefeder: U wenn Din Schatz es Foti abzeichnet, u dir dass denn vervielfältiget, u Du das verbastlisch? Weisch was i meine?

@laprincipessa: Wäri doch ou schön am Jahrestag zivile zha, u denn im Summer no zkirchleche. Wenn sit de Dir zämächo? Säg mau, was heit ihr für nes Budget?? Aber für nes Video, chasch ja ou gugge, ob nit en Kolleg hesch, wo de süsch gar nit würdisch ilade, u denn er Dir chönnti es Video vor Trouuig mache.
Din Atrag tönt troumhaft!!!

11.01.13 09:14
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi Carole, ha Dir gad e PN wöue schicke, aber Du hesch das gsperrt?!

11.01.13 09:18
Carole1985 
Re: Bräute 2014

Lula:
Hoi Carole, ha Dir gad e PN wöue schicke, aber Du hesch das gsperrt?!

ha öpis müesse istelle im profil, jetz sötts gah!

11.01.13 09:23
Carole1985 
Re: Bräute 2014

Lula:
Carole: I finde ne no guet. Aber faus de öbert im Dütsche kennsch, de lah dr ne dert ane lah schicke, chunnt di billiger...
Mir si mi Verlobigsring im November ga bstelle, u am 14. Dezember hani ne chönne ga reiche, u sit denn liegt er im Büro bi üs deheime... GG het dIdee, dass es mau no ne Atrag git, bi aber gspannt, obs überhoupt no so wiit chunnt, oder ob er mir dä mau bimne gmüetleche zNacht git. Muess ne gloubs mau umi chli drufaspreche...

ich känn ebe leider niemer... aber ich han de link mine schwöschtere gschickt, als tipp für es geburtstags gschänk für mich

oh du armi, ich würds ned ushalte und würd de ring grad welle alegge
ja säg ems doch mal, en atrag ghört dezue

11.01.13 09:33
Lula 

Re: Bräute 2014

@Carole: Jep, jtzt geits.
Naja, mir si ja ebe eigentli scho fasch zwiit für no ne klassische Atrag. Aber chunnt de scho was. Mau gugge. Das isch ou mau was, so aus Geburigschänk. I ha mir dä aus Adventsgschänk gad säuber gschänkt, GG het drfür e Adventskalender brcho.

11.01.13 09:41
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

So, ig mälde mi zrügg. Ha zwar mitgläse, aber ufm iphone schriebe isch nid so praktisch

Mir wärde ja immer wie meh *freu*

@schwizerdütsch schriebe: aso ig mach das ja oh, emu hie, wo mr je eh meh chatte und üs eifach chli ustusche, aber i andere Threads, wos um Tips geit oder um Sache wo me Hilf odr Agregige brucht, würdi im Fall glich endr Dütsch schriebe. Wil wenn de öper ander genau s gliche wett wüsse, fingtrs süsch nid mit dr Suechfunktion, wilr sicher nid jede Dialäkt abklapperet

@me: mir wei am Samschtig es Restaurant go "teschte", aber mir wüsse nonig weles hei paari uf dr Lischte, aber hei nis nonig entschide.

@Lula: ah, dr appenberg! Uf dä bini bi mire Googelei oh scho gstosse. Isch würklich hübsch! Hoffe, dir bechömet de ne positive Idruck.

Mau no so e Allgemeini Frog: Mir hei e Aperolocation im Aug, wo üs mega würd gfalle und näbe dra häts sogar e Chile. Aber die isch sooo hässlich Jetzt hani im Umkreis vo 10 Minute gluegt und zwoi gfunge, wo chlei besser wäre, aber die si riesig Jetzt bini chli hin und här grisse. Einersits isch d Aperolocation würklich mega und ig ha i üsere Umgäbig niene öpis gfunge wo do dra ane chäm, anderersits e Chile wo nur die erschte paar Bänk gfüllt si und erscht no nur halbwägs schön isch, wett ig ebe oh nid. Drum: was wär euch wichtiger?

11.01.13 10:12
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

guguseli

carole: danke vilmol jo s isch würkli wie im film gsi bez. no besser hehe ;)ah jo vo zug bisch jo au schnäll z'luzärn! sinder d'seeburg dänn scho go aluege? das wämer jetzt dänn ebe bald mol mache nach de hochzytsmäss :)

lula: jo wär ebe würkli no cool gäl am 05.04.09 sindmer zämecho und im 2014 triffts sogar uf en samstig - vilicht scho es zeiche ned? ;) aber zum s'ganze fest dänn z'mache hani eifach z'fest angst wägem wätter - april april, da macht das wetter was es will oder? ;) danke hehe :) falls din Göttergatte (haha uf das wäri jetzt niiieee cho ) dir dänn au no en Atrag macht bini au scho gspannt uf d'Details ;)) ah wägem Budget hämer mol gseit 30 bis allerhöchstens 35! wilmer halt ebe am Obig so vil Lüt sind und imene schöne Restaurant wänd go ässe müendmer scho mit dem rächne.. und ihr?

FringillaVigo: hmm meh Lüt ilade fürs Apéro isch kei Option? ;) mer seit jo mer söt möglichst vil Lüt am Apéro ha & dänn am Obig wenig (mir sind zwar au am Obig no relativ vil) aber dänn chöntsch ebe d'Chile ev. chli uffülle? klar mer söt scho nur die Mönsche ilade wo eim wichtig sind aber isch so en Idee gsi? oder wänd no chli witerluegsch ev. findsch sust no en schöni Chile / Kapelle i de Nöchi wo chliner isch? :) Glaueb isch no schwirig dini Frog z'beantworte, schlussändli muesses für dich stimme und mit vil Bluemedeko chöntsch jo ev. die"hässlichi" Chile au chli ufpeppe? ;)

ps: chamer bi öich au kei "at" s schribe? s'chunt: URL's und e-Mail Adressen sind zur Zeit in Thema Erstellung / Antworten NICHT erlaubt.. so doof :p

 1 .. 18 .. 34 35 36 37 38 .. 518 .. 997
squishy   schaffe   Hochzyt   Hochziit   Problem   bstellt   Taeboyana   Iladige   Littlefoot   würklech   Janedoe   Location   malinchen   würklich   irgendwie   gspannt   Zuletzt   richtig   bearbeitet   Pfingstrose