Bräute 2014 |
|
1 .. 180 .. 358 359 360 361 362 .. 680 .. 997
|
|
|
11.09.13 15:40
daenu16
|
Re: Bräute 2014
@Squishy: Ja isch übernime Studentinne, geschter sinds do gsi. Ich nimm aber nid ah dass die kennsch, ich übernime jo Studis vode PHTG. Jo i freu mi au über di tolle Rückmeldige, und über die komischi…nennemers Halbabsag…schriebi noher no. Mir hend en super Apéro-Catering us Will www.h2plus.ch SUUUUPER!!! Und chasch selber sägä wieviel ihr wänd usgeh pro Person!!! Sie gönd uf alli Wünsch i
Komischi Absag: Wienich gseit han, sie sind ganz sicher nöd trennt. Es het mer denn aber kei Rueh loh und ich bin am Mäntig Obig no verbi gange. sie sind grad beidi dihai gsi und i ha denn gseit wies mir goht und ebe dasis so komisch findi. Er het denn gmeint er hegi etz nöd so de Bezug zu üs und drum welli er üs nöd no uf de Täsche ligge. Ich ha denn betont, dass er üs nöd uf de Täsche liet, und dass mir ihn sehr gern iglade heged, vo Herze, und nöd nur als Ahang. Ich segi ide letschte 6,5 Jahr wo ich BEIDI kenn…au a diverse Fäschtli bi ihne gsi (ja wie gseit sogar grad vergangene 25.Dez)!!! Er chön sichs ja nomol überlegge…wenner nöd weli segs au OK! Etz chani sägä: WER NÖD WILL HET GHA! I säg nöd dasi mit ihm immer super uf einere Welle gsi bi, aber grad hani ihn chli meh schätze glernt, und das wo er macht isch nöd grad sehr konstruktiv. Für sie wärs doch au uh huere blöd…sie am ganze Fäscht und er goht am Apéro hai??? Sorry, aber….tssssss
@Lula: es halbs Joohr no gaaar nüm lang. bi üs sinds genau morn no 7 Mönet!!!
@Novia_Mayo: schad schriebsch nümme do, gohts guet? Liluca gits doch au zZüri, oder? Also i cha nur schwärme vo Liluca, hehe!
@Sasileu: Gfalled mir sehr guet eui Chärtli und Magnet!! Für das Geld findeder sicher super Ring. Immerhin sölleds eu au lang hebe und gfalle!
@Janedoe: hey so kuul händer euren Ring chönne bstelle!!! Mir chönden au bald go abhole, henden ja in KN bim Goldschmied macheloh. Gell, i hans jo schomol gseit gha, aber die diagonale Steinli gfalled mir immerno wahnsinnig guet a dim Ring. schriebsch wennd s’negsch mol zKN bisch? Denn chönntemer es chlises Bräutetreffe mache
Me: min Brüeder isch nach 19 Mönet Hochzitsreis haicho am Sa und etz sinds sitem Mo bi üs. Er isch au üse Tätschmeister. Leider lauft grad so viel bi mir mit Eltereobig und und und, dasi gar nonig Ziit gha han dZiit z'nutze und mit ihm chli z'plane. Also gredet hemmer scho über sHZ, aber halt au über ihri Reis und so...
|
|
|
|
|
|
|
11.09.13 17:18
munggi87
|
Muenschi juhuii öper wo am gliche tag mer si 05 zäme cho ;)
Pfingstrose ich gloube de argowis classic het no e käfer.. Mit em datum isch no witzig het mis brüederli ou so gmscht gha;)
|
|
|
|
11.09.13 17:27
Lula
|
@jane: Das isch herrlech! Oder we si ufe Bus/Zug müesse seckle, u de nit chöi... I säge gäng, i gloub, wenn so eini vor mir würdi ufe Bode lege, eifach wüu si nit cha loufe, i würdi se zersch mau uslache, bevor i ihre chönnti häufe
Öii Karterettere isch super!!! Mani Dir vo Härze gönne! Das chunnt sicher super! Bi aso sehr gspannt ufs Ändergebniss
@Dänu: Ihr kennet öich sit 6,5 Jahr u er tuet so komisch? Aber für si isch es sicher sehr blöd, wenn er nach am Apero hei geit. Was seit de si da drzue? Hei, das isch aber u nüme lang!
19 Mönet HZ Reis?! Wow, Wäutreis mit lange Ufenthält? Si si de jtzt eifach aus Übergangsösig bi öich, oder heit Dir so ne grossi Wohnig/Huus das es gäbig geit?
@muenschi: Hoi und härzlich Willkomme bi üs! Hets en Ring gäh? *gwunderbin* Us welere Region bisch de Du? Magsch üs süsch no chli öbis vo Dir verzelle?
Mir hei Ziel vo 15'000.- ohni Flittis. Hoffe mir chöi das Ihalte... Oder was hesch gmeint? Wo sit Dir öich de nit einig? Mir hei süsch e Gwundernaseliste, wo ou dBudget dinne si. http://www.heiraten.ch/forum/board/personenkreise/braut-braeutigamtalk/gwundernasenliste-braeute-2014-12_237_8.html#73 Oder hie uf dr Homepage gits e Budgetrechner http://www.heiraten.ch/planung/hochzeitskosten_berechnen/index.htm Oder hie no so ne Übersicht http://www.heiraten.ch/reportagen/floraalpina/index.htm
@Pfingstrose: Hoi u härzlech Willkomme bi üs! Wieso hesch Di de nit drfür gha, was zschribe?
5 Locations? Ihr heit de meini Programm gha! Fritig, dr 13 isch super!!
Du hesch de Gas gäh! Tönt aber guet bi öich! Schöns Kleid! Hesch das scho?
Hets en spezielle Grund, dass ihr kei Apero händ?
|
|
|
|
|
1 .. 180 .. 358 359 360 361 362 .. 680 .. 997
|