| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 181 .. 359 360 361 362 363 .. 680 .. 997
11.09.13 17:41
Lula 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose: Witzige Name!
Sorry, ha eigentli wöue frage, obs e spezielle Grund heigi, dass ihr kei AperoGäscht heit?

11.09.13 17:46
daenu16 

Re: Bräute 2014

@Janedoe: Jo wer weiss…mir bespreched grad dGravur per Email. dSchrifte gfalled mir eifach nöd!
Aber au wenn nöd…du weisch jo, ich han 5min uf Konstanz

Säg mol nüüt, i finds au RECHT komisch!!! Sie seit eifach es segi SINI Entscheidig, aber i cha mir nöd vorstelle, dass sie happy isch demit. Sie isch keini wo striited weg söttig Sache.

@Muenschiii: Willkommeeee! Und herzlichi Gratulation!
am Seerhein??? Sicher do woni wohn in Gottliebe !!!!

@Pfingstrose: schön dass du au bi üs bisch. Willkomme!
Wow, ihr sind schnell gsi! Und Freitag der 13. Isch doch super wenn eu das passt!!!
Schade, dass ihr s’Shooting hend müese absege, aber muesch luege, bim nächste Mal wird’s sicher uuuh schön…bi üs isches genauso gsi!!
Übrigens: Mega schöns Kleid ufem Bild, fascht feehaft!

11.09.13 17:52
daenu16 

Re: Bräute 2014

@Lula: jo gell, i find au dass mir üs gnueg lang kenned...und sisch au nie öppis gsi!! Sie seit eifach es isch SINI entscheidig. Aber i ha sGfühl gha sie isch scho froh gsi, dasi cho bi go rede - i het eifach Angst, dass susch öppis zwüsche ihre und mir stoht.
Sie het jedefalls schnell gseit...Schatz, überlegg dirs doch nomol! und so simmer jetzt verbliebe!

Min Brüeder und sini Frau hend gäbig es eigets Zimmer bi üs, aber sisch nur für paar Täg. Sie gönd no zu mim Vater und sind fliessig am Wohnige sueche. Sie störed üs aber keinesfalls.
Ja gell, 19 Mönet Hochzitsreis..huere lang. Sie sind mitem Rucksack unterwegs gsi durch Süd-Mittel- und Nordamerika!

11.09.13 17:55
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Danke allne fürs willkommeheisse...

Lula: Also mir hend eifach nöd welle, dass die einte chömed nur fürs Apero und mer sich den nachher wieder "verabschiede" muss. Und die Gest wo mir würklich debie wend die hämmer gad für alles iglade.

Daenu: Ja du wegem Fotoshooting isch schad aber nöd tragisch. Chömmer eus über d Iladig no chli Gedanke mache. Hend ihr eui selber bastled?

11.09.13 17:57
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Muenschii: Härzlech willkomme bi üs! Coool, mir hürate ou am 21.6.!

@Pfingstrose: Ou härzlech willkomme!!! Dir heit ja scho mega viel erledigt, isch ömu super! Mängisch dänki, für die Zyt wo mir scho dranne si, hei mir no fasch nüt gmacht...
D Bilder wo du hesch ufe glade gfalle mir sehr guet!

@Dänu: Fingi mega cool dass eifach bisch häre gange und gad hesch agsproche dasses dir komisch vor chunnt! Und dä Typ het doch ächt einä ar Waffle?! Chani überhoupt nid verstah sis Argument... Mir hei kennä ou 2 Päärli wo mir mit dä Frouä zwar sehr äng befründet si - mir gseh üs sicher einisch pro Wuche - aber ihri Partner si meischtens nid drbi, zu denä hei mir halt ou nid sonä Bezug. Aber die hei sich ömu beidi mega gfröit überd Iladig und wär keim i Sinn cho er wöu de nid ads ganze Fescht cho. So öpis hani aso würklech no nie ghört... Und für sie ischs doch würklech ou quer, wenn er när eifach nachem Apéro hei geit!
Wow, 19 Mönet Hochzytsreis... ä absolute Troum!

@all: mir chönntä eigetlech es Buech schribä mit au denä komische Sache wo mir während dr Planig erläbe... Da würds ömu gloub scho einigi Storys gäh fr dri.

@Jane: Jööö, die Charteretterin isch ja würklech dr hammer! So härzig... Bi ja scho sehr gspannt wie de ds Resultat usgseht! Oooh, wünschä dir gueti Besserig!!!

11.09.13 18:04
muenschii 

Re: Bräute 2014

Pfingstrose:
s gliche hani jetzt aber au denkt woni din bitrag glese han...nämli dasi demfall recht hinedri bi und no gar nonig so viel han im verglich zu dir..ui ui ui....muess echt jetzt gas geh....aber sobald ich die Location für Trauiig und Apéro han gibi gas. d Locations woner usgwählt händ findi wunderschö, do händer echt e gueti Wahl troffe....

lula:
jo genau so hanis gmeint, eifach so ungefähr mit was für gsamtchöschte ihr rechnet....15`000fr. tönt super....i hoffe au, dass mir das öbbe so schaffet. min schatz hät ebe gmeint 10`000fr. sötti lange für 85 gäscht...aber er hät den scho ziemli schnell gmerkt, dass das unmöglich isch, obwohler eigentli immer behauptet hät i spinni doch mit mine 15-20`000fr....de frechi cheib de
danke für die budgetlinks, das checki grad mol ab.

munggi:
also meinsch du, dass ihr am glichige Tag also 21.06.2014 hürotet?
wow au scho mega lang zeme, demfall häsch au "chli" möse geduld ha bis zum hürotsatrag....

11.09.13 18:13
muenschii 

Re: Bräute 2014

dänu
nei nöt in gottliebe sondern uf de dütsche site in Konstanz.... s reschti selber heisst au Seerhein....isch grad noch de bruck in konsti nebet de rheinterasse..... kennsches?
wo händ den ihr so euri Locations?

11.09.13 18:40
munggi87 

Re: Bräute 2014

Muenschi genau de 21.6.14;)
Sie sit em 19.6.05 zäme... U mis mami het no grad zwüschine geburi si het de enu fröud gha es so es fest.. Hätte zersch de 19 .7 wöue aber es het mit em schloss länzburg ni klappet de hani no dä termin gse was jo ou passt.

Aso sooo ganz offizieu hani ke atrah becho hei scho chli lengers diskutiert gha aber zletsch gfrogt ha ich in;)

Mini verwantschaft het scho lang gfrogt gha wen hürotiter? Ching? Nur wöu mer am lengschde zäme si... De heimerne gseit di wärdis de scho gnue früech merke:)

11.09.13 19:01
muenschii 

Re: Bräute 2014

he cool....den chömmer jo zeme druf hoffe, dass a dem tag schös wetter isch...viellicht wenn sich das mehreri wünschet, klappets au

das findi sehr muetig vo dir, dass du ihn den gfroge häsch.... i hans mir au überleit ka und mega viel vo üsem fründeskreis händ mir de tipp au geh ka aber mir persönlich hät den glich de muet gfehlt.... drum huet ab findi super

11.09.13 19:12
sasileu 

Re: Bräute 2014

@Lula:
Mir wend en Goldring, wens nach mim GG gaht nur Gelgold und wens nach mir gaht Gelgold und Rosegold oder gelgold uns wiisgold.Was Oberflächi agaht wend mit en gschliffene, i glaub ma seit dem brennte, das sind so Individueliring und somit au türer...i lade am Endi mal es Foti ufe vo eim wo ungefähr sowas wer.

@janedou:
hehe, das mit dinere Karteretterin isch jo de hammer! Freuit mi das sone super Lösig gfunde hesch. Wegem Ring, jo mal luege wies pris mässig nachem Samstig usgseht

@pfingstrose:
Willkomme!
Wow e mega schösn Kleid!!!!
Und de 13.06 isch gar nid schlimm au nid wills en Fritig isch....Isch mis Geburtsdatum

@muenschi:
Willkomme und viel spass

 1 .. 181 .. 359 360 361 362 363 .. 680 .. 997
gspannt   Problem   richtig   Pfingstrose   Zuletzt   bstellt   würklich   Hochziit   Janedoe   Hochzyt   Location   Littlefoot   Iladige   irgendwie   bearbeitet   würklech   squishy   schaffe   Taeboyana   malinchen