Bräute 2014 |
|
1 .. 182 .. 361 362 363 364 365 .. 681 .. 997
|
|
|
|
12.09.13 11:05
Lula
|
Re: Bräute 2014
Hoi zämä
@squishy: Hesch das mau bi de 13ner Brütlis gseh, viellech si mir ou scho gli sowiit... I fröiie mi eigentli sehr ufe Herbst, aber mir Problem mit dr Heizig u iwie no guet 20 Grad ir Wohnig. Steue üses Thermometer mau käutischt Ruum ir Wohnig, derte chasch bau Lebensmittel küehlstelle Aber danke viu mau, GG lütet hüet mau am Heizigsmönsch ah, viellech gits ja no was u süsch de haut am Mäntig
@sasileu: Isch dänk scho guet. Spezielli Ringe, mou. Si vo Meister, oder? Hei so cool! Ohh, das tönt nach am ne wunderschöne Termin! Müesst Dir vrbi, oder chönntet ihr ou alüte? Was für ne härzigi Chlinigkeit? Härzlechi Gratulation zum Jahrestag!! Dr welti? Wünsche Dir ganz gueti u schnäui Besserig!
@Taeboyana: Hey, schön bisch umi da! Hoffe das di Zyt i sexy Strümpf i Spitalumgebig sehr kurzwillig isch. Aber es tönt doch scho sehr guet bi Dir! Fröii Di ufe Samschtig u gueti Besserig U hey, wenigstens "verpassisch" bi däm Wätter nit würkli was
|
|
|
|
|
|
12.09.13 12:24
munggi87
|
@aui chranke gueti besserig schikenech es paaar warmi sunnestrale id schwiz ;)
het öppe inträsse emene vougchefig :) häte eine abzgä het 6 egge leider hani nüt zum mässe de bi aber ha dänkt froge mau noche.. isch ca 20x20 u höch hmm um die 35..
|
|
|
12.09.13 13:21
Lula
|
@Pfingstrose: Abe wenn chöit Dir de reserviere? Wäg dr Hochzytstorte, i hätti gärn am zivile eini, da mir am kirchleche am Obe es Dessertbuffet wei. U i muess ehrlech si, i ha nit gross Luscht es Gabelgeld vo Fr.4.- pro Gast zahle, aber da si GG u ig no so gar nit einig... Wie wiit sit Dir mit dr Torte?
@chliini: Wie wäris mit are Krüzfahrt, Städtetrip, Rucksacktour, etc I liese aube derte woni bi u we dSite scho witer si, schribi jewiels i 2 Tabs, aso mit dr aktuell letschte Site am schribe, u mit am andere am witerläse, u wenn dir närne scho witer sit, spielts da ou kei Rolle, wüu i mit am andere Tab cha witerläse. Chunsch nache?
|
|
|
|
12.09.13 13:59
muenschii
|
hehe munggi de isch guet gsi
|
|
|