| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 182 .. 361 362 363 364 365 .. 681 .. 997
12.09.13 10:25
sasileu 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana:

Erhol dich no guet!!
Und schön nümsches relativ so positiv,tönt zumindest so
Die sexy Strümpf derfsch eh au bald abzieh

12.09.13 10:27
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@sasileu
Oh nei, iher hend Jahrestag hüt? Soooo doof! Aber denn isch de Gang uf s'Standesamt ja grad en schöne Akt gsi. Und isch doch völlig egal wie du usgseh hesch
Ich ha ebe au kei Fieber aber bi mier gänd sich Schüttelfrost und Wallige d'Klinke id Hand. Zum kotze...

@Taeboyana
Willkomme unter de Lebige! Schön das alles guet gange isch mit de OP!! Und wenn de am Samschtig heidarfsch wird sicher alles wider chli ringer... Im gwohnte Umfeld!
Danke für d'Gueti Besserig Wünsch. Es isch so Hudelwätter verusse, und ich muess sägä, sehne mi richtig nachem Bett. Mini Chefin hed ez grad gmeint, dass sie nöd uf mich cha verzichte die Wuche. Ha sie ebe grad welle frage obi echt glich heicha...
Wiiterhin gueti Gnesig dier!!!

12.09.13 11:05
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@squishy: Hesch das mau bi de 13ner Brütlis gseh, viellech si mir ou scho gli sowiit...
I fröiie mi eigentli sehr ufe Herbst, aber mir Problem mit dr Heizig u iwie no guet 20 Grad ir Wohnig. Steue üses Thermometer mau käutischt Ruum ir Wohnig, derte chasch bau Lebensmittel küehlstelle
Aber danke viu mau, GG lütet hüet mau am Heizigsmönsch ah, viellech gits ja no was u süsch de haut am Mäntig

@sasileu: Isch dänk scho guet. Spezielli Ringe, mou. Si vo Meister, oder?
Hei so cool! Ohh, das tönt nach am ne wunderschöne Termin! Müesst Dir vrbi, oder chönntet ihr ou alüte?
Was für ne härzigi Chlinigkeit? Härzlechi Gratulation zum Jahrestag!! Dr welti?
Wünsche Dir ganz gueti u schnäui Besserig!

@Taeboyana: Hey, schön bisch umi da! Hoffe das di Zyt i sexy Strümpf i Spitalumgebig sehr kurzwillig isch. Aber es tönt doch scho sehr guet bi Dir! Fröii Di ufe Samschtig u gueti Besserig
U hey, wenigstens "verpassisch" bi däm Wätter nit würkli was

12.09.13 11:59
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sasileu: Die Ring sind super schön! Hend eus au so öpis ähnlichs eifach nur Gelbgold vorgstellt. Mal luege ob mer den fündig werdet. Wo ligged ihr Prislich mit dene Ring?

Taeboyana: Ganz gueti und schnelli Erholig...! Schön schriebsch au wieder mit.

Allne Chrenkelnde e gueti Besserig! Han s Gfühl bin au ufem Weg zum chrank werde. Han siit 2 Tag mega Chopfweh und jetzt fangt d Nase ah. Hm... Naja!

Me: Mir dünd hüt au no de Standesamttermin reserviere. Juhuuu! Wird so definitiv! ;)

12.09.13 12:07
chliini22 

Re: Bräute 2014

Helllouuu

ouuu ihr sind ja andersch fliesssig am schriebee.. fange male a antworte mal luege wie wiit ich chume.. muen immer ufpasse dass ich nöd e siite wiiterklicke well dän isch ja dä ganz text weg.. wie mached ihr das eigentlich??

@ janedoe ich find eui ring super.. gfalled mir au seeeeeeeehr guet!!

@ squishy-fishy.. ja gester sinds na genau 4 mönet gsii.. puh wenn i dra denke wirds mir amig schochli bang nöd welli angst ha vor em hürate sondern was mir na alles müend mache und baustell isch ja au na.. dä grösser schritt hani im früehlig letscht jahr gmacht..wo mir underschriebe gha hend fürs huus.. das isch für mich fast emotionaler gsii als dä atrag und zwüsse das ich glii min name wird abgä.. aber es isch euse wunsch gsii dass mir quasi als chliini familie iziehnd.. und drum au im januar..dä müend mer alles nur eimal ändere.. mir hettet au chli früehner chöne studiere und letscht jahr na überlegge wegem hochziit aber irgendwie isch eus das gar nöd in sinn cho..

ich han ebe etzt scho sit 5 jahr en relativ breite ring aa.. 13mm und bin mich so dra gwöhnt.. drum isch das für mich eifach scho fest gstande dass ich en breite will.. verlobigsring han ich nöd welle well i gfunde ha für die paar mönet isch es unnötig

also mir hend ursprünglich au male 6000 budgetiert gha für dring aber sind jetzt wiit drunder.. sind bi 2800.- well irgendwenn hemmer müesse sege naja sander isch dä scho au seeeeeeehr viel geld..

Budget: also mir hoffed dass mer mit 15'000.- dure chömed.. apero öppe 60 gäst, abig 35. bin ja gspannt.. bis jetzt ligged mir gemäss papier na guet im renne.. aber ebe chunt dä sicher na seint oder adner füre..
hochzitsreis isch nöd igrechnet.. da simmer am werweise wohi.. het öppert gad spontan e idee? für nöchst summer.. 3-4 wuche und mir wend kei typischi maledive 2-wuche liegestuehl ferie

@Taeboyana schön isch alles guet gange und du bisch uf em weg der besserig.. lahsch dich nachli verwöhne und erholsch dich guet!

12.09.13 12:21
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Chliini22: Mega cool baueder au no gad. Isch sicher viel zum mache aber so schön Faser nachher eues dihei mit eim Name beziehnd. Find also es Huus au bindender wie e Hochziit. :) Zügleder den no vor de Ziviletrauuig oder nachher?

Alli: Hend ihr eu scho Gedanke bez. Hochziitsturte gmacht?

12.09.13 12:24
munggi87 

Re: Bräute 2014

@aui chranke gueti besserig schikenech es paaar warmi sunnestrale id schwiz ;)

het öppe inträsse emene vougchefig :) häte eine abzgä het 6 egge leider hani nüt zum mässe de bi aber ha dänkt froge mau noche.. isch ca 20x20 u höch hmm um die 35..

12.09.13 13:21
Lula 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose: Abe wenn chöit Dir de reserviere?
Wäg dr Hochzytstorte, i hätti gärn am zivile eini, da mir am kirchleche am Obe es Dessertbuffet wei. U i muess ehrlech si, i ha nit gross Luscht es Gabelgeld vo Fr.4.- pro Gast zahle, aber da si GG u ig no so gar nit einig...
Wie wiit sit Dir mit dr Torte?

@chliini: Wie wäris mit are Krüzfahrt, Städtetrip, Rucksacktour, etc
I liese aube derte woni bi u we dSite scho witer si, schribi jewiels i 2 Tabs, aso mit dr aktuell letschte Site am schribe, u mit am andere am witerläse, u wenn dir närne scho witer sit, spielts da ou kei Rolle, wüu i mit am andere Tab cha witerläse. Chunsch nache?

12.09.13 13:56
chliini22 

Re: Bräute 2014

@pfingstrose ja es git ztue aber freu mi mega.. yep.. mir werdet öppe 2 wuche vorher zügle.. mir hend s'zivile und fest am 11.1.14 a eusem 11. jahrestag und zügle werdet mer endi dezember.. hend de gnau termin nanig aber vermuete dass so am 15. fertig isch dass mir dän na vor wiehnachte chönd zügle hend euses wiehnachtsgschänkli also scho.. muen nurna es mäscheli drumume mache.

@lula hehe uf die idee bini gar nöd cho..aber danke.. machi vo jetzt a au soo.. well suscht isch amig dä ganz text weg.. am afang hani amig im word afange schriebe und inekopiert naja au nöd das wahre..
ja mir sind chli am werweise..siind ebe scho recht umecho i dä welt.. und mir müend im juni/juli ga.. eus gönd ebe langsam destinatione us well mir immer dän id ferie müend.. entweder reise und bade.. oder tauche und bade.. aber sicher önd nur badeferie..

hochzitstuurte.. also bi eus gits es dessertbuffet.. mir sind am überlegge öb mir eifach e chliini wend als symbol zum aschniede..aber suscht hend mir es grosses dessertbuffet..

12.09.13 13:59
muenschii 

Re: Bräute 2014

hehe munggi de isch guet gsi

 1 .. 182 .. 361 362 363 364 365 .. 681 .. 997
Taeboyana   Problem   Pfingstrose   Iladige   Janedoe   bearbeitet   bstellt   irgendwie   Littlefoot   gspannt   squishy   würklech   Location   Hochzyt   malinchen   Zuletzt   richtig   würklich   schaffe   Hochziit