Bräute 2014 |
|
1 .. 182 .. 362 363 364 365 366 .. 682 .. 997
|
|
|
|
12.09.13 16:06
sasileu
|
Re: Bräute 2014
Hey... Also für all wo mi gfrögt hend weg de Ring... Das Bild woni ufeglade ha isch scho en Ring vo Meister, aber isch also nid so das dass euse Favorit isch, aber irgendwas sowas i dere Art wemer gern.
Wegem Standesamt, de Termin chamer würkli au telefonisch mache, aber mir hend persönlich wele verbi gah
Weg de Torte, mir wend ufjedefall e Hochziitstorte, hend mal dra denkt zum 7stöckig mache, so uf Podestli im Boge oder so. Aber mal luege, mir hend na kei Infos igholt. I verrat eui jetzt wieso mir mal 7.stöckig gseit hend...isch aber kitsch pur Mir hüratet jo a eusem 7.Jahrestag und drum 7, und den hetema uf jedem Bode sones chlises Foti wele druf due, vo jedem Jahr eis vo eus. Aber mal luege. Ansonsten werdet mir wahrschinli eifach na irgendwie Fruchtsalat abüte im Resti, für die wo kei Torte möget.
Frage: Mir sind am luege wegge Flitterwuche und tendieret ev. nach Thailand, irgend eini vo dene Insle oder viellicht au Bali. Het öberd vo eui Erfahrige, Tipps oder so betreffend denä Länder oder allgemein Honeymoon
|
|
|
|
|
12.09.13 16:27
xoxo
|
mir händ im kanton aargau es huus kauft. es isch es doppelEFH wo mer selber umbaued (baujahr 1934). es isch halt sehr alt und mer muss uh vill mache. aber es isch für eus die perfekti lag, e super grössi und miteme schöne garte und ere riese terrasse wo mer chön usbaue :) und ehr?
|
|
|
12.09.13 16:28
sasileu
|
@chlini: Ohh wow,joo chasch e Insle empfehle? Oder was hesch schöner gfunde?Bali oder Thailand? Meinsch,es gaht guet das mir zum Bispiel nachi Reiset und den uf e Insle gönd go Flittere? Also i cha jo mal sege das mir und mim GG Tier-und Pflanzewelt u gfallt und mir au gern sowas echi würet gseh.Bi ebe totale Laie was die Länder agönd. Ahh und was isch wenn mir nacher vorhend zum Familieplanig starte?Mueni nid irgendwie mich vo öbisem schütze?
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 182 .. 362 363 364 365 366 .. 682 .. 997
|