| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 182 .. 362 363 364 365 366 .. 682 .. 997
12.09.13 14:00
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Lula: Mir chönd s Standesamt zum Glück scho 1 Jahr vorher reserviere. Bini ziemlich froh. So 3 Mönet vorher findi immer so knapp und heikel. Mer weiß ja nie ob de Termin den scho weg isch. Und da mir nüme Zivil hürated isch das scho au es Kriterium gsi. Wege de Turte hani mal chli im Internet gsuecht und ich find's no schwierig zum en guete Abüter finde. Mit em Resti hemmer zum Glück chöne verhandle, dass mer s Tellergeld striched. Suscht hetmers glaub lah. Mir mached ebe es Käsbuffett und den no Tourte. Keis Dessertbuffet...

12.09.13 14:05
malinchen 

Budget
Mir hei 25'000 als Obergrenze. Bis jetz gsehts nid schlächt us, dass mir das schaffe. Aber ou wöu mir immer wieder vo allnä Sitä Gschänk bechömä (ds Outo chöi mir gratis vo mim Chef bruche, ds Brutchleid schänkt mir mis Mami, GG's Mami schänkt ihm si Azug etc.), das Gäld chöi mir jetz als scho fürd Honeymoons ufd Site legä...

@Sasileu: Oh, isch sicher ä spezielle Moment gsi dä Termin ufem Standesamt ga reservierä!

@Taeboyana: Schön, dass alles guet gange isch!!! Und nur no 2 Mau schlafe när chasch scho hei! Haha, so zviel dass das Chleid scho agluegt hesch! I würd i däm Fall de is Liluca... Es isch würklech meeega schön und bequem!
I mues jetz mini Rückemuskulatur no chli uf Vordermann bringe...

@chliini: oh das tönt ja mega cool mit öiem Huus!!! Cha mir guet vorstelle, dass das für di fasch dr grösser Schritt isch gsi, als dr Atrag...

12.09.13 16:06
sasileu 

Hey...
Also für all wo mi gfrögt hend weg de Ring...
Das Bild woni ufeglade ha isch scho en Ring vo Meister, aber isch also nid so das dass euse Favorit isch, aber irgendwas sowas i dere Art wemer gern.

Wegem Standesamt, de Termin chamer würkli au telefonisch mache, aber mir hend persönlich wele verbi gah

Weg de Torte, mir wend ufjedefall e Hochziitstorte, hend mal dra denkt zum 7stöckig mache, so uf Podestli im Boge oder so. Aber mal luege, mir hend na kei Infos igholt. I verrat eui jetzt wieso mir mal 7.stöckig gseit hend...isch aber kitsch pur
Mir hüratet jo a eusem 7.Jahrestag und drum 7, und den hetema uf jedem Bode sones chlises Foti wele druf due, vo jedem Jahr eis vo eus. Aber mal luege. Ansonsten werdet mir wahrschinli eifach na irgendwie Fruchtsalat abüte im Resti, für die wo kei Torte möget.

Frage:
Mir sind am luege wegge Flitterwuche und tendieret ev. nach Thailand, irgend eini vo dene Insle oder viellicht au Bali. Het öberd vo eui Erfahrige, Tipps oder so betreffend denä Länder oder allgemein Honeymoon

12.09.13 16:18
xoxo 

huhu chliini22
ich han schnell e frag a dich weg em huuschauf und de namensänderig:
mer händ jetzt au grad d reservation für es huus unterschribe und unterschribed endi september de vertrag bimne notar. und nächscht jahr im april werde mer hürate.
villicht weisch du das grad well du ja zemlich ide gliche situation bisch: muss mer d unterschrift im chauffvertrag und de iitrag im grundbuech nach de hochziit namal ändere weg de namensänderig? und chömed da namal notarchöschte dezue?
merci :)

chliini22:

dä grösser schritt hani im früehlig letscht jahr gmacht..wo mir underschriebe gha hend fürs huus.. das isch für mich fast emotionaler gsii als dä atrag und zwüsse das ich glii min name wird abgä.. aber es isch euse wunsch gsii dass mir quasi als chliini familie iziehnd.. und drum au im januar..dä müend mer alles nur eimal ändere.. mir hettet au chli früehner chöne studiere und letscht jahr na überlegge wegem hochziit aber irgendwie isch eus das gar nöd in sinn cho..

12.09.13 16:23
chliini22 

@sasileu.. coool ihr hüratet am 7. jahrestag.. mir am 11. eui idee mit dä tuurte findi voll cool.. wer doch super wenns wür klappe
ich bin aso scho 2 mal in thailand gsi, 3 mal bali.. philippine.. malaysia.. was wettisch gern wüsse? viellicht chan i dir ja wiiterhelfe.. mir sind au chli am luege für i die richtig.. aber sind eus na gar nöd schlüssig wohi dass es söll ga..

@xoxo puhhh ja das hani mi ebe au scho gfröget.. aber weiss es ehrlichgseit nöd.. has au nanig abklärt.. aber sötti dän au male na mache..
wo händ dän ihr es huus kauft? was für eis? neubau? EFH oder DoppelEFH?

12.09.13 16:27
xoxo 

mir händ im kanton aargau es huus kauft. es isch es doppelEFH wo mer selber umbaued (baujahr 1934). es isch halt sehr alt und mer muss uh vill mache. aber es isch für eus die perfekti lag, e super grössi und miteme schöne garte und ere riese terrasse wo mer chön usbaue :) und ehr?

12.09.13 16:28
sasileu 

@chlini:
Ohh wow,joo chasch e Insle empfehle?
Oder was hesch schöner gfunde?Bali oder Thailand?
Meinsch,es gaht guet das mir zum Bispiel nachi Reiset und den uf e Insle gönd go Flittere?
Also i cha jo mal sege das mir und mim GG Tier-und Pflanzewelt u gfallt und mir au gern sowas echi würet gseh.Bi ebe totale Laie was die Länder agönd.
Ahh und was isch wenn mir nacher vorhend zum Familieplanig starte?Mueni nid irgendwie mich vo öbisem schütze?

12.09.13 16:31
Pfingstrose 

Sasileu: Also ich bin scho in Thailand und in Bali gsi... Findi beides total schön. Chund hald au chli drufah was ihr wend und wie lang ihr gönd?! Warum z.B. nöd beides?

12.09.13 16:35
muenschii 

sasileu
die ring sind traumhaft.... finds mega schö

das mit de torte findi e uh cooli idee. mega speziell. und für mich überhaupt nöt kitschig sondern eifach wie gseit speziell.

mir werdet sicher au e hochzitstorte abüte.... han aber no kein plan ..
nur weli tortefigur mir sicher wönd, wüssemer scho. das findemer beidi luschtig und passend und üsi gäscht sicher au
häng s foti mol a....

was händ den ihr so für menus?

also mir händ:

Vorspeise:
'Anti Pasti' Teller mit in Olivenölund
Kräutern gebratene Zucchini, Aubergine,Paprika
undChampignon, Tomate-Mozzarella mit
frischem Basilikum und Melone mit
Parmaschinken, Bresaola mit Parmesan,
zarter Räucherlachs und Grissini

2. Gang
Pastagericht - Auswahl folgt

Zwischenerfrischung
Sorbet

Hauptgang
Rosa gebratenes Rinderfilet mit feiner
Kräuterkruste auf Rosmarinjus, dazu
Princessböhnchen und Kartoffelgratin

Dessertbuffet mit Hochzeitstorte

12.09.13 16:54
Pfingstrose 

muenschii: Also mir werdet s definitive Menu erst 1-2 Mönet vor de Hochziit müsse festlege. Bis jetzt hämmer eus aber so dänkt:

Gemischte grüne saisonale Blattsalate
mit sautierten Champignons und Kräutern

Kraftbrühe «Royal»
mit Eierstich und Lauchstreifen

Rindsfilet «Wellington»
mit feinstem Trüffeljus serviert
mit Thymian-Bratkartoffeln
und einer bunten Gemüseauswahl

Käsebuffet

Hochziitsturte

1 .. 182 .. 362 363 364 365 366 .. 682 .. 997
squishy   schaffe   bearbeitet   Littlefoot   Hochziit   Hochzyt   würklich   Problem   richtig   Iladige   würklech   gspannt   Location   Zuletzt   irgendwie   Pfingstrose   bstellt   malinchen   Janedoe   Taeboyana