| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 19 .. 35 36 37 38 39 .. 518 .. 997
11.01.13 10:23
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Für @'s und Internetadrässene muesch e gwüssi Azahl Biträg schriebe, drmit das chasch.

Jo, meh Lüt... Isch halt oh e Budget- und e Platzfrog. Glaube mir si mit üsere provisorische Gäschtelischte (120 Persone Apero, 60-65 am Obe) ebe scho am Limit vor Aperolocation und de nützts mer ja oh nüt meh, wenni d Chile voll bechume Anderi Chlie hets ebe nid würklich, wil meh als 10 Minute wit wäg setts mire Meinig no scho nid si. Mini Traumchile wär leider fasch e Stung entfernt aber dert hets drfür kei Aperolocation ir Nöchi wo au bi schlächtem Wätter schön isch. Und ebe, weiss grad würklich nid, wo ig söu d Priorität setze und GG isch do oh ke Hilf

11.01.13 10:24
Lula 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo: Chöit ja paari pa teste, einisch ufs znüni, närne ufs zMittag, u de no eis ufs Dessert u de no es Kaffi u nes Apero, u de hesch füfi testet...

Mir hei de letscht Jahr ar MariNatal gseh, u hei ebe scho denn e sehr e guete Idruck gha. U närne ou am Tel isch mega fründlech gsi... I fröie mi mega...

Wie viu brchunsch Du säuber vor Kirche mit?? Äuä nit so viu. I bi im 11 ar Trouuig vore guete Fründin gsi, u mir hei dr Pfarrer sehr speziell gfunde. U si het mi de eis drufagsproche, u het gmeint, si heigi überhoupt nüt mitbrcho. Daher chani zGfüehl stört Di das nit so. U dGruppefotis chasch ja de statt vor dr Kirche bim Apero mache. Wüu ä haub voui Kirche isch scho chli leer.


@lapricipessa: Mach mir nit Angst, mit hürote im März Aber gottseidank cha me ja zWätter nit plane. Aber so wie hüet müesstis aso de glich nit gad si. Aber luut am 100 Jährige Kalender isch denn schön.
Wird aber sicher nit so romantisch, mim fäuht derte gloubs irgend es Gen
Mir hei üs äs Budget vo 15'000 gsetzt, aber ohni Flittis.

Mou @@@@@@@ göh onhi Problem... Isch aber wie mit de Links, je meh jdas de gschribe hesch, desto meh darfsch...

11.01.13 10:28
morelia 

Re: Bräute 2014

o vo mir äs härzu
lechs wiukommä principessa. ä mega härzihä atrag hesch du da becho.

aui 3 ringäwo si postet wordä (weis leider nüm gnau wäm sini dases gsi si) si ja mega schön gsi.

so, i due iz no chli nachäläsä, isch ja wahnsinnig wids forum im momänt louft....

11.01.13 10:54
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

achso isch das mit dene at's good to know hehe ;)

FringillaVigo: aha ber mit 120 Lüt isch doch d'Chile ned halbleer oder scho?? 120 Lüt sind doch scho gnueg vil oder tüschi mi?

Lula: jo ich weiss s'Wätter isch öbis vo de wenige Sache wo de Mönsch nonig chan stüre und plane ;) Aber glich würdis für de einti Tag gärn ;) Ich han gwüsst dasser sich öbis speziells überleit häd au vil Adütige gmacht ;) Aber mit so vil Fantasie hani dänn würkli doch ned grächnet =) <3 wänn si wänd chönd si ebe scho romantisch si ;)

morelia: danke vilmol! :) schön do mit öich mit z'chatte :)

So ihr Liebe ich wünsche öich es schöns Weekend fallis hüt Obig ned doch nomol inegüxle ;) Schaffe nämli nur no bis am 12i und dänn bini am Namitag amene HOCHZYT iglade also nur am Apéro uf die 3 binere hochschwangere Kollegin :) leeeider echt ned grad Traumwetter hüt aber s'isch jo sowiso dinne daher..

byebye & bis gli

11.01.13 10:58
Carole1985 
Re: Bräute 2014

FringillaVigo:
aso ich glaub für mich wär en schöni apero location au chli wichtiger, will det ja nacher erscht alli gäscht richtig chasch begrüesse, es werded föteli gmacht usw. wie d lula scho gsäit hed, vo de chile chunnsch warschindli ned so vill mitüber. aber wenn euch d chile sehr wichtig isch, ischs en schwirigi entscheidig...

lapricipessa:
nei mier sind d seeburg noni go aluege, mier sind eifach au scho det gsi go ässe aber das isch scho länger her...
wüssed er scho wo er s zivile hochzit wend? im rathus z luzern?
aso ich dänke ufs wätter chan mer überhaupt ned gah... mer chan im april super schön und warm ha, und im juni räge und chalt. also uf das lueged mier gar ned, da isch mier s schwizer wätter vill z unsicher

also ich chan au kei "at" mache....

Zuletzt bearbeitet am 11.01.13 10:59

Ergebnis anzeigen
11.01.13 15:00
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Lula: Gueti Idee GG fingt ebe, mir chönne jo jetzt mau all paar Wuche (!) noime ane go Versueche ihm aber glich schmackhaft zmache, wenigstens no noime eis go z zieh das Wucheändi. De hätte mr emu zwoi abdeckt...
Mou stimmt scho, me bechunnt sälber nid so vil vor Chile mit, aber irgendwie wett ig halt oh fürd Gäscht es schöns Ambiente ha. Aber ebe, glaube s Apero isch mr scho no e Bitz wichtiger.

@pricipessa: 120 stöh emu uf dr Gäschtelischte, aber ig dänke nid as alli chöme. Ha d Chile ebe nonig sälber gseh aber uf de Bilder im internet gsehts so us als hätte fasch 20 Lüt pro Reihe Platz... jo muess mer se mau live go aluege.

11.01.13 15:35
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

@ Kirche...
Also für mich persönlich wäre auf jeden Fall die Kirche wichtiger. Klar bekommt man an diesem Tag ev. nicht so ganz alles mit... :D Aber da ich selbst sehr religiös bin, muss es eine Kirche sein, die auch etwas mit mir zu tun hat. Deswegen kommen für uns auch nur zwei Kirchen in Betracht: entweder unsere eigene, die wir regelmässig besuchen oder die aus der wir kamen, als wir uns zum ersten Mal geküsst haben...
Für mich ist halt das allerwichtigste an diesem Tag, das was in der Kirche passiert und hat irgendwie vor allem anderen einfach den Vorrang... Aber ich denke, das ist einfach ansichtssache und ich verstehe sehr gut, wenn jemandem der Aperoplatz wichtiger ist (mir ist der um ehrlich zu sein total unwichtig ) so sieht man, wie jeder wieder andere Prioritäten hat...
Das macht es ja auch so interessant, sonst hätten am Schluss alle die gleiche Hochzeit, am gleichen Tag, am gleichen Ort... (Hui stellt euch mal das Gedränge vor :D)

Zuletzt bearbeitet am 11.01.13 15:36

11.01.13 15:56
Lula 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo: Isch de Kirche so "schlimm"? Magsch Du di a dKirche vo igladene Hochzyte erinnere? U meinsch nit mi chli Bluemeschmuck bringsch ou i di Kirche es schöns Flair. U i mein, dLüüt chöme ja wäge öich u nit wäge dr Kirche, oder?
GG u mir würdi Kirche im Nachbardorf sehr guet gfalle, aber di isch haut eifach zchli.

U wäg am Resti, Du chönntisch ja eifach per Zuefall uf am Heiwäg bi däm dürefahre u kurz vorher säge, das Du ufs WC müesstisch; u nume ufs WC geit ja meist nit, aso gäbtis de glich es Kaffi oder es Dessert...

11.01.13 16:10
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@kleinefeder: Jo, do het jede sini Prioritäte Ig wett ebe scho, as alli drü Orte chli öpis bsungerigs si und oh zu üs passe, aber so öpis innerhalb vo machbare Distanze zfinge, schint mir unmögllich Mau GG frage, was ihm wichtiger isch.

11.01.13 16:20
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Eifach ma so:

Ha mi hüt grad Mega ufgregt. Oisi Location gaht nö uf s'hotel (wegem Jazz Festival) und das Datum wo am Hotel gaht, gaht de Chilä nöd. *ichnödcoolfind*

Ou und mi Ring isch Platin miteme 0.2 carat IF Diamant. Kei Honig werum irgendswer en grössere Diamant wet. Isch ja riisig.

 1 .. 19 .. 35 36 37 38 39 .. 518 .. 997
Location   Hochzyt   Problem   Hochziit   Littlefoot   schaffe   squishy   Iladige   irgendwie   bstellt   Taeboyana   würklich   Janedoe   Pfingstrose   richtig   würklech   Zuletzt   gspannt   bearbeitet   malinchen