Bräute 2014 |
|
1 .. 186 .. 369 370 371 372 373 .. 685 .. 997
|
16.09.13 15:40
chliini22
|
Re: Bräute 2014
@ pfingstrooose het die person au e homepage? de wür dete au male go luege.. 400.- weri au na bereit zum zahle aber das wo ich gfunde ha am mittag isch alles viel me gsii.. 690.- oder name.. für öppe das wo du etzt ufgschriebe hesch..
|
|
|
|
|
16.09.13 16:00
laprincipessa
|
@malinchen: hey du bisch super das dönt perfekt! =) merci für de tipp! =) hehe du wersch di sicher z'beschäftige wüsse ;))
|
|
|
|
|
16.09.13 18:00
munggi87
|
uii die sit soooo flissig do magme fasch nüme noche:) u de mail i gang explodiert aube fasch ;)
@laprincioessa jep bi konditere u ou für die verantwortlich mus aber nur zu mir luege ;) aber das mit em früeche ufstoh hmm ha immer wie meh müeh gniesses ou gärn aso so ca 8.00 ojee finge das blöd wen sich d lüt i mische wär söusch i lade ich han mi götti ou ned i glade ha dä sit de konf nüme gse u e nie soo viu kontakt gha u mis mam het de gmeint das muesch du wüsse :)
@ chlini üü du hesch ou e huere sach got jo absolut ned das si bestimme was louft wensis scho wei zahle de söuesi ou öiche lo si es isch öiches hochzit aso neii äch i wär grad ustigget :)
hochzits frisur prislich hani ou ke ahnig aber mit schminke u schischi zügs dänki ou so uf die 200-250fr.
|
|
|
16.09.13 20:06
Taeboyana
|
Guete Abe liebi Brütlis!
Itz hätti ja eigentlech jedi Mängi Zit zum forümle u schaffes glich ersch itz... bi no 2 Wuche chrankgschriebe woni irgendwie sinnvou mues füue Aber da aus no chli lenger geit und asträngend isch, geit Zit eigentlech rächt schnäu vrbi.
Mau luege, obi no mitchume....
@chliini: Ou nei du Armi, das isch so blöd wenn sie vrsueche drizrede, o wenn sie wei grosszügig si... aber ghei wäg däm nid aus übere Huufe und vor auem la dir dini Wünsch nid näh... wenns kes Ändi nimmt mit ihrem Drigerede würd ig di GG bitte, dass är vielech mau mit ihne red, es isch ja sini Site. Es isch doch viu wichtiger, dass dir eues Hochzit so chöit ha, wie dirs euch wünschet, u nid dass sie aus übernähme, o we das lieb gmeint isch.
@principessa: Das närvt ou weme quasi vorgschriebe bechunnt, wän asme söu ilade... vor auem wes ja eigentlech nur ums Prinzip geit und sie de sehr wahrschinlech gar nid chöme...
@Pfingstrose: Das si würklech cooli Iladige wo dir da planet, mau öpis Angers!
Apropos Iladige, mi dünkts dir sit aui scho mega wit... wie viu vorus düet dir die de verschicke (die wo nid scho hei)? I ha dänkt mir schicke se de so im Januar/Februar fürs HZ im Ougust, hei ja scho STD Magnetli gmacht. Aber weni da so vo euch ghöre, hani eh gad zGfüu, mir sige no niene...
@malinchen: Oh nei de geits üs ja gad chli glich... i ha süsch a mind. 3 Äbe ir Wuche Training u jetz muesi mi no 2 Wuche stiu ha... geit de dini Veretzig lenger, oder sötts gli wieder guet cho? Wünsche dir viu Geduud, viu Idee für Alternativprogramm und gueti Besserig!
@Janedoe: O dir witerhin gueti Besserig! Hoffe wirsch die Bronchitis gli los. Und ganz viu Spass morn bim Chleider aprobiere! Muesch dr sicher ke Sorge mache, die finde scho öpis Schöns für di! Juhu, mi Termin (8. OKtober) chunnt o langsam necher!
@Frisur / Makeup: I weiss gad nümm wär het gfragt I zahle ca. 150.- bis 200.- für beides zäme (isch gad am gliche Ort u bi üs ir Nechi), weiss aber nid ob e Porbefrisur inkl. isch. Aber sie machts eifach suuuuper und i freue mi scho jetz. Dr Termin hani mir ja zum Glück scho chönne sichere.
@me: I ha hüt no chli müesse organisiere für Arztzügnis und e Termin zum das Röhrli (wo im Momänt no i mir drinne isch...) i 3 Wuche wieder ga useznäh und ha de no chli d Gästeliste mit Kontaktagabe ergänzt. So bini eigentlech no rächt fliessig gsi, für dassi no nid so viu sött mache... aber i merkes scho no, ha no chli gummigi Bei... Morn chunnt mini einti TZ zu mir u bringt es Zmittag, so lieb!
|
|
|
16.09.13 20:30
daenu16
|
@Lula: Das tönt ja nocheme glungene Jubiläums-Weekend
@Principessa: Da hesch glaubs falsch verstande wege de 10 Fr. Ich han nur de Squishy gseit sie hend Agebot AB 10 Fr. Üses choschtet Fr. 17 p.P. Aber euen Pris, also nur für Häppli findi happig! Für 200 Lüt wäred das ja 5600 Stutz nur für sEsse am Apéro. Uiuiui.. Ja es isch au würkli es mega tolls und wie gseit emotionals Gspröch gsi. D’Iladigstext für eues HZ findi sehr schön und iladend. Bide Sprüch chönti mi etz nöd entscheide. Da mues eifach so ufs Paar passe…zu was tendiereder? Mir hend eine vo mim Lieblingsautor gnoh, vom Antoine de Saint Exupéry (Autor vo „der kleine Prinz“). de Spruch weg de Geldwünsch findi mega härzig. Ha gad müese schmunzle.
@Pfingstrose: haha, ja Traumeister, nöd ganz…er isch wie gseit evangelische Diakon, das isch eifach en Sozialarbeiter vode Kirche, aber er dörf Trauige vorneh. Das sich nöd viel änderet ide Ehe das isch glaubs für jede andersch….ich weiss scho was du meinsch, aber für üs sind die Gspröch mit ihm wo üs traut wichtig. Ich finds sehr guet zämä über sini Vorstellige vode Ehe z’rede.
Gfalled mir sehr guet die 2 Bilder vode Iladige wod aghenkt hesch. Sind individuell und dFarbe findi no erfrischend, falls ihr die au wänd. Wänder selber mache?
@Sasileu: Mir hend üse Ring denn au bim Goldschmied mache loh. In Konstanz bim Formenco…sehr z’empfehle! Und au gar nöd tüür! Klar mues mer no de Zoll rechne, aber mer chan defür dMehrwertstüür wieder go hole.
@Schmuck Konstanz: Dä wo dSasileu gseit het isch grad bide Marktstätte, ebe fascht gegeüber vom Müller und isch eifach en Vertreter vo 1 2 3 Gold
@Chliini: du ARMI!!! I merks dass du chochsch vor Wuet!!! Lass es raus!!!! Was seit denn de Göttergatte? Boah das chani aber verstoh, dass sauer bisch. Da würdi au druf und dra si zum sägä – machemers heimlich ufem Standesamt. Goht eifach nöd immer drirede. Weisch i glaub das isch voll so wiemers früehner gmacht het. Det hend ebbe dEltere oft sHZ organisiert oder ebe das was zahlt hend selber usgszuecht – so wies susch au würdet es Gschenk ussueche. Und sBrutpaar mues eifach pariere so nachem Motto „einem geschenkten Gaul, schaut man nicht ins Maul“. Sie merked sicher NULL dass sie dich/eu? In Wahnsinn triebed!!!! Aber i finds au furchtbar wenn sich alli drimisched und gar nöd losed was DU willsch!!!! Bi üs het sin Papi au mal welle was drazahle (vlt wetter das immerno) denn hetter aber drüber abeloh bim GG wie doof er das findet dases so es grosses HZ wird und das mir so viel Geld usgänd und drum wämmer etz kein Tschent vo ihm ! Weize: Ich hans durch Usschlussverfahre usegfunde und s’gaht mer würkli viel besser (isch nöd sone appetitlichi Gschicht…susch müemer denn per PN wenn’s gnauer muesch ha) Styling am HZ: uiii 690 Stutz??? Boah die nützed au us das dBrut a dem Tag bsunders hübsch wot si…zsssss!!! Also ich han denn nöd soviel budgetiert und ha au kei Ahnig was da choscht, aber bi mir macht sMakeup e Kollegin wo Kosmetikerin und Makeup Artist isch. Und bi ihre im Lade schafft auno e Coiffeuse (also mit ihre zämä). I frog denn grad s’negscht mol – bi also grad chli schockiert
@Malinchen: ja dörfsch gspannt si! I bi auscho gspannt wies denn wird würkli dZeremonie z’bespreche und so…huii ui ui…bald gohts gar nüm lang ! Ouu shit, gueti Besserig mit dinere Hand (oder Duuume besser gseit)
@Janedoe: Chasch sicher chum me warte biser dini Überraschig denn gseht!? Mir gohts amigs so weni für öpper e Überraschig han, hehe. Mir hend üs immer nonig entscheide chönne weg de Gravur…tsss üsserscht schwierig! Jaaaa, sehr ergriffend. Gell, i finds au so treffend was er gseit het! Morn gohsch go probiere???? Ouu so toll, mach dir kei Gedanke! Das wär ja sehr schlimm wenn’s für dich nix hetti. Ganz sicher wirsch du wunderschön usgseh. Hoff du chasch dich doch no freue und denksch nöd nur dra was alles chönnt verurteilt werde… Chasch miteme guete Gfühl goh würkli – sie findet sicher öppis wo dich umschmeichlet!
@La Mariee: aaaah so kuul euen Spruch, mir hend de erschti Teil au bis Bitte und denn chli was anders. Und find de Spruch uh super – so witzig, keck und fröhlich Da freued sich dLüüt sicher zum chli Geld locker mache, hehe
@Taeboyana: wieterhin gueti Besserig!!!
|
|
|
16.09.13 22:47
sasileu
|
@chlini: I han jetzt vergässe i mim Budget noh luege wasi ufgschriebe ha.Aber ha echi Angst findi niemerd wo mir passt.Allgemein hani echi es züüg. @Taeboyana: Also mir hüratet jo 12.&13.09.14 und i bi jetzt all Adresse am ihole,zur Sicherheit nomol Verschicke wemer den eusi Karte so endi Oktober afangs November.Da mir na paar Gäst us Österrich hend,Brasilie und viel wo ide Pfleg schaffet und 1Jahr vorher Ferieplanig astaht wemers gnueg früh verschicke.Usserdem hemer uf Karte jetzt gschriebe bis 28.02.14 Bscheid geh damit mir wemer endi März s'Treffe mitem Restaurant hend, wüsset wo wieviel mit eus fiiret
@Lüütlis wos fürs Hochziit brucht: Weni bi eui so lese chumi irgendwie amigs bange über. I han no kei Coiffeur und au niemerd wo fürs make-up in Frag chunt Problem isch,e Kollegin vo mir het mir eigentli immer Haare gmacht,gschnitte und gfärbt und das beherrscht sie perfekt aber Frisure stecke seg absoulut nid ihres.Make-up technisch ischs bi mir so,dass ich mich eigentli nie neumads schminke lah und daher au irgendwie kei referenze ha. Klar git mir mini Kollegin Kontaktdate vo anderne wo sie mir wärmstens empfiehlt,aber trotzdem...i weiss jo nid ob mir dere ihres Handwerk gfallt
S'gliche Problem oder ähnlich hemer bim Fotograf,hend jetzt all Fotene agluegt vo deht wo ich TZ gsi bin.seb sind 2super cooli Type gsi,hend sich au bestens is Fest integriert,was ich und min GG ebe au sehr wichtig findet.Leider merkt ma das die zwei das ganze meh Hobbymässig machet,hend zwar e gueti Usrüstig aber Fotis hend eus jetzt nid überzügt und irgendwie het so das "WoW" Foti gfählt
Joo und jetzt na s'Apéro thema... Mir hend immer na kein Cateringfirma oder so wo eus passt.Will irgendwie muens doch möglich si en Apéro chöne z'abüte womer bimene Budget vo 20.- pro Person nid nur das typische eifache het,Meterbrot,mozz-tomate spiess,Chips und 1Glas Proseco pro Person. Findi ehrlich gseit echi doof,vorallem das mit dem speziell betonte 1Glas het eus gnervt.
Naja,was sone Vorbereitigsziit alles mit sich bringt.Aber stresse duets mi nid,au weni amigs echi weichi Knie gan weni eui Sache scho lese und merk wasi alles nonig han.
Soo Brütlis,i wünsche eui
|
|
|
17.09.13 09:42
_janedoe
|
@malinchen Hüt bini schowider chli milder gstimmt, ha geschter bim Coiffeur ime Heftli gläse... Dett heds e mega fülligi Bruut gha wo im Chez Janine zParadies gfunde hed. Jetzt bini scho chli weniger ängstlich
@chliini Aso ich ha so alles i allem 300.- grechnet für Haar und Makeup. Ich denke aber ehrlich gseit, dass das chli knapp chönnt wärde.
@principessa Guet, immerhin wends nöd, dass Lüüt usladisch und quasi mit unbekannte Gsichter ersetzisch. e blödi Situation isches trotzdem. Ich verstah dich so guet!! Hoffentli sägeds eifach ab! Cool wege de Theologin, ei 'Sorg' weniger
@Pfingstrose Ich han direkt nachem Atrag müesse go schaffe. Ha de Atrag am Valentinstag zum zmorge becho. bin de is Gschäft und ha erstmal mini Hand de Kolleginne anegstreckt Muess aber sägä, das mier nume z 5te sind und eher familiär. Würdsch mier au verrate, wer dier Haar&Makeup für de Priis macht? Das wäri meeega lieb
@Taeboyana Au dir wiiterhin gueti Besserig. Lah dir Ziit! Mini Bronchitis besseret so langsam aber sicher. Merke zwar dLunge no recht aber es chunnt guet.
@daenu Ich bi, was das betrifft, genauso! Chas nid erwarte endli die Ring zhole und sis Gsicht zgseh Geschter ischs mer fascht usegrutscht.. Ich cha so Sache nur soooo schwer geheim phalte. Darum wirdi, FALLS ich hüt es Chleid sött finde, bestimmt au keis Föteli devo mache. Suscht wüssed nah sicher scho alli wies wird usgseh
@all Danke für eui ufmunternde Wort! Bi langsam chli nervös und muess no bis am 6i warte!!
Wünsch eu allne en schöne, churzwiilige Tag!
|
|
|
|
1 .. 186 .. 369 370 371 372 373 .. 685 .. 997
|