| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 186 .. 370 371 372 373 374 .. 686 .. 997
17.09.13 09:52
malinchen 

Re: Bräute 2014

@taeboyana: ah guet das tönt ömu einigermasse erträglech bi dir... Die 2 Wuche göh sicher schnäu verbi. Bi mir hei d Ärzt äbä no nid gseh wo dr Splitter härä isch wo bim Glänk abgheit isch, wöus z fescht gschwulle isch gsi. Im schlimmschte Fall müessti dä no lah useoperiere. Aber sie hei gmeint so vor Lag här sig d wahrschinlechkeit gross, daser eifach näbedranne irgendwo im Gwäb isch u de chönnt mes so lah...
D Iladige verschicke mir ersch im Februar für am 21.6.! I finge das längt, mir hei ja STD Chärtli gmacht... U bim Resti müessä mir ca. 3-4 Wuchä vorhär sägä wie viel dass chömä, das längt ja guet.

@sasileu: ih ja das wetti jetz ou nid wägem apero, dass nur 1 Glas pro Gast inberiffe isch... Mir hei ou no kei Caterer, hei 3 im Oug wo ou es Resti hei und wei de zersch mau det öpis ga ässe u luege. Mir wettä äbä so oder so d Getränk säuber beschaffe, i gloub da chamä rächt viu spare. Ussert wenn sie när Zapfegäld verlange natürlech... Aber hei jetz gezielt serig gsuecht wo das nid hei.

D Fotografe si würklech no schwierig... Am bestä duesch z Netz durchstöberä, es git ja 1000igi vo Fotografe. Aber wemä ä gueti Referenz bechunnt ischs halt meischtens scho am bestä... (Merci no mal Taeboyana...)

@me: so, bi mir geit hüt nach 3 Mönet Semesterferie ou d Vorläsigszyt wieder los. Mal luege obi no so lang cha stillsitzä... Häbet ä schönä Tag!!!

17.09.13 10:44
chliini22 

Re: Bräute 2014

@sasileu
du hesch ja au na laaaaaaaaaang deziiit zum alles organisiere.. i ha nur na 3mönet und es paar täg.. also mueni scho bald öppe wüsse was wie woo..
vo wellere gegend bisch dän duu?
also fotograf hend mir eus jetzt für dä michael auer entschiede.. wennd googlisch gfindsch ihn.. cha dir dä nach em januar bscheid ge wies usecho isch..
catering hend mir egli vo pfäffike sz gfindsch au im internet.

@janedoe i wünsch dir hüt gaaaaaaaaanz viel spass bim chleid probiere und mach dir kei soorge! i ha au dänkt gha super ich wird sicher usgseh wie so e presswurscht.. ich ghöre au nöd zu dänä wo es 36gi träged.. ha meistens es 42gi.. und muen sege bi positiv erstuunt gsii und ha mir selber sogar im spiegel au gfalle.. also kopf hoch und freu dich druff!

17.09.13 10:56
sasileu 

Re: Bräute 2014

@chlini:
Danke für din Tipp i gahnen grad emal go google
I chume vo Winterthur ZH und hürate in Homburg TG das isch bi Steckborn ide nöchi.

17.09.13 11:07
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@munggi: Ah de isch ja super! Hesch guet umi gstartet?

@principessa: Danke
Drücke Dir Düme, dass es klappet, chunnt sicher guet!
Jep, isch dr Hammer!!
I würdi dr erscht Spruch näh, dä mit de Ängle. Finde dr Text für dKartene guet. Chasch uf jede Fau so bhaute, gloube nit, dass dGäst uf dIdee chöme das nach am Ässe fertig isch.
U wenn ihr öich eifach weigeret? I mein es isch öiches Fest, u es isch ja u seich, wenn ihr Lüüt drbi müesst ha, wo ihr nit kennet! U es isch doch wou Dini, resp. Öichi Entscheidig, wär Dir wie oder überhoupt iladet! U wenn Du am Obe meh Lüüt us Dim Fründeskreis drbi hesch, wie vor Familie isch das völlig ok, Fründe si ja schliesslech dFamilie wo me sech säuber ussuecht
Aber i verstah Di vou, i gloub i wäri düregstartet, wenn mini SchwieMu so was bote hätti. Mir hei vo anfang ah gseit, es dörfi aui säge was si meine, entscheide tüe mir zwöit in Rueh!
Das mit öichere Theologin tönt super! Härzlechi Gratulation!

@Pfingstrose: Gseht cool us, öichi Iladig! Mau ganz was anders, isch super!
Bi üs wüsses dGschäfter, zumau ja ou dIladige dusse si. I gloub GG het eifach mau gseit, er brüchi de nächst März frei (aso sim Chef gägeüber), die zwöi wo am Obe drbi si, hei scho lang gwüsst, u dr Räscht hets de zT eifach mit dr Iladig erfahre.

@sasileu: Wie geits Dire sexy Stimm?
Und, sit dr se scho am verschicke?
U wenn de bi denne Empfählige mau e Termin abmachsch? U wenn de Päärli us am Kollegskreis fragsch? Viellech chönnti sie Dir ja häufe?
Mir hei im fau weder Chips no Proseco...

@chliini: Hoffe es geit Dur umi besser?
Dr Iwand mit de Flittis verstahni no so haubers, mir schänke ou nit würkli gärn Gäld, aber dr Räschte, HALLO?!? Es isch dch wou öichi Entscheidig! Das si öich zApero wei zahle isch ja scho härzig, aber bitte, de gah vorschribe wo ihr söuet fiire, geit ja wou gar nit!
U nume wüu Du kei Sommelier bisch, weisch ja glich ob Dir e Wii passt oder nit! I trinke ou fasch kei Rote, aber trotzdem chani säge, ob mir e Wii passt oder nit!
I würdi siner Eutere komplett zu öichere Planug usegheie, u se ou über nüme informiere!
GGs Mam het mau gseit, si zahli üs e Teil vom Apero oder ous ganze, aber mir hei se nie gfragt, was ihri Wünsch si, sondern eifach für üs planet. Ob si aber öbis zauht si mir üs no nit sicher, si het niemeh öbis gseit. Aber loh drirede hätte mir üs derte düre nit, de lieber säuber zahle!
Was meint Di GG drzue? U wenn ihr de eifach dr Ziviler würdet vorzieh u dä heimlech würdit dürezieh? Viellech würdi das ihne zeige, dass si zwiit gange si, u si würde sech zrughalte? Oder würdi das für öich nit stimme?

@malinchen: Gueti Besserig!

@jane: Du seisches! Nee, säge mir gar nüt! Wenn hesch dr Termin zum Kleid probiere? Ha de morn, soferns geit. Wieso meinsch das si Dich verurteilet wäge dr Figur? Geit ja de wou gar nit!! Has gad gseh, aber hei, das chunnt sicher guet! I ha definitiv keiner Troummass aber ha mir ämu nüt müesse alose!

@Mariee: Merci viu mau, letscht Jahr hei mirs verpasst, viellech klappts ja das Jahr

@Taeboyana: Wie geits Dir? Isch guet deheime? Dini TZ isch ja mega härzig! So liebi Lüüt si eifach aube Gold wärt!
ps. Ha Dir no ne PN gschickt

@Hochzytsfrisur & Make-Up: Frisur zahli 125.-, weiss aber nit, ob das mit oder ohni Probe isch. Make-Up weiss i no nit.

@Fotograf: Mir zahle zwüsche 1'200-1'600, je nach Awesenheit vor Fotografin, aber da mir dr Tagesplan no nit hei (setti mir viellech mau drhinger) wüsse mir das no nit so gnau

17.09.13 12:00
sasileu 

Re: Bräute 2014

@ Lula:
Mini Stimm chunt langsam zrug
Aber sind würkli viel echi verschrocke usserd min GG hets amüsant gfunde
I nüm ah du meinsch ob mir scho Kärtli am verschicke sind, aber neinei i bin jetzt am alli Adresse isammle und den münd no eusi Magnet gmacht werde, hend jo nur emal Muster becho. Und den machi na so "Itrittkarte" woni bide Kartene wot bilege und denn verschickemas Das wird so endi Oktober si, eventuell au Afang November. Wends ebe früh verschicke.
Wege dem wo gmeint hesch bide Empfehlige emal was abmache...mir hend gar nid würkli empfehlige becho und das mitem Fründeskreis isch ebe sone Sach...mir hend zwar es paar Hochziite cha ide letste Johre womer iglade gsi sind. Nur sind die Hochziite (2) in Österrich gsi, 1nur Standesamtlich im Rheintal und 2x Standesamt da bi eus umenand, jedoch isch die eint Fotografin anschienend usgwandert und Apéro hemer nid de hit gfunde und deht wo ich TZ gsi bin hemer Kontaktdate vo dene Fotografe sind aber nid grad überzügt vode ArbetApéro het seb Päärli vode Migro cho lah, eifach so Meterbrötli. Was nid ganz eusne Vorstellige entspricht
Aber das mit de Getränk werdi wahrschinli au überneh, wemer seb cha. Find seb nämi au nid schlimm wemer selber na was muen mitbringe.
Ich und min GG würet jo gern no e Schifffahrt mache, hend au scho Kontakt ufgnah und er het den gmeint er schiki eus Offerte, jetzt hemer irgendwie was becho vowege Schifflein deck dich.....
Das bruechema eigentli nid, da mir ufem Schiff nüme würkli wend was abüte.
ich und min GG hend den gseit das wemer was wend Trinke abüte und viellicht nachi Salzstängeli mir au bereit weret seb selber z'kaufe und mit Einweggschirr abütet...isch das schlimm anere Hochziit?!?

17.09.13 14:21
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Uhi jetzt hender ja Gas geh hüt Morge! Mussi zerst gad nomal nahläse bevori antworte chan...

Frisur & Make-Up: Das isch ja total unterschiedlich vo de Priise her isch ja ziemlich enorm.

Taeboyana: Also so wiit simmer imfall nonig und mir hürated hald au scho afangs Juni. Du glaub im August oder? Mir hend eus dänkt, dass mir d Iladige so Endi Oktober, Afangs November useschicked. Mir würdet ebe gern no "personalisierti" Briefmarke mache und münd eh no uf d Fotis warte. Ich hoffe es gaht nonig all zu lang. Mir hend ebe au kei Save-The-Date Karte darum wemmer d Iladig nöd all zu spat useschicke. Du hesch ja übrigens es extrem guets Agebot für Frisur und Schminki... Top!

Sasileu: Du hüratisch ja ziemlich genau i eim Jahr da musch der also nonig sorge mache! Mir hend vor 3 Wuche entschiede das mir hürated und zwar scho im Juni. Darum hämmer jetzt chli Gas geh. Will mir händ gseit mir möged nöd 10 Mönet a de ganze Orgaisation drah sie mir wend irgendwenn au mal chöne säge de Monet machemer nix! Apropos Apero häsch du also rächt, finds amigs rächt erschreckend wenn mer gseht, dass mer für 20 CHF pro Person nur "standard" überchund. Das isch ja nöd wenig Geld. Und wenn dich mal chli bi andere Abüter umeluegsch zum den euem Resti/Caterer en Vorschlag mache?! Isch hald u schwierig. Wegem Fotograf isch hald immer d Frag was ihr usgeh wend. Den gits ja scho extrem anderi Chreis vo Fotografe wo mer ussueche chan. Vo wellere Region sind ihr?

Janedoe: Bin so gspanne wies gsi isch bin Chleid ussueche... Musch unbedingt brichte. Ich schriebe dir wege Haar und Make Up no e Nachricht.

Lula: Ich glaub mit em Gschäft machi dass den au so wie din GG... Eifach säge ich bruch den nächst Juni frei finito! Hihi... Mir hend sogar drü Tag vom Gschäft us. Juppi! Lula, wer hend ihr den als Fotograf?

Me: Bi mir gits eigentlich nüt neus... Bin gad garnöd motiviert zum schaffe und hoffe dass paar liebi Brütlis chli im Forum wiiterschried den chani wenscho da mini Ziit chli vertriebe. E Frag hani no, het öpert vo eu scho e Band engagiert? Wie viel zahled ihr dene so? Ich han da echt kei Ahnig wer mir sölled neh. Und zviel usgeh wotti eigentlich au nöd.

17.09.13 15:18
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Grüäzi mitenand

I hoff iihr hend all guät in d'Wuche gstartet?

Es iisch so viil gloffe. Verzeiihet mir wenn ii nöd alles lese. Mir hend dähaii kaii Internet und jetzt ii dä Schuäl tüänd d'Steckdoose nöd und mii PC het glii kaii Akku meh

Make Up: I ha 360.- budgetiert. I ha mal eini gfunde, wo Haiichunt, Nägel, Hoor und Make up macht. Aber jetzt hani jo ä anderi Coiffeusin. Muä mol abkläre, was sii alles macht... I find da sehr schwierig zum sägä, ob diiä 360.- eher viil sind. Isch eiifach diä einziig ii dä Region wo haiichunt

Taeboyana: Wiiä gots diir? Chasch dii langsam erhole? Miir hend jo au no kaii Kärtli dusse. I denk amigs au wenn ii do inne lese, dass mir brutal hiinedrii sind. Aber all rundum sägät, mir siind extrem früäh aplane. Giit Lüüt wo s'Hochziit in 5 Wuche plant...

Daenu: Diä zweii Fraue mit em Apéro tönet so guät. I ha gest welle alüte, aber will ii kaii Internet gha ha, han ii's nöd suächä chöne (ii ha ebe keii Internet ufem Handy...) und da mit dä Landi findi au no ä guäti Idee. Bringet diä Getränk ans Apéro? Muäni gad google

Sasilu: I denk, hend diiä Schiffsgsellschaft missverstande. Nomol nafrage. I find Einweggschirr nöd schlecht. Bruchsch es jo nur einmal. Und für Salzstängeli bruchts jo keiin Teller?

Chliini: I ha glese vo diim Wuchenend! I cha dii so guät verstoh. Mii briinget amiigs scho chlinigkeiite zum überlege, werum mir so es pompöses Fest planet, wenn doch eigentli nu eh unterschrift brucht... Es isch eues Fest und ihr dörfet das so fiire wiä du und dii GG wönd. Wiiä stot denn er zu de "Agebot" vo dä Schwiegereltere (oder han ii da verpasst)? I hoff soo, dass ihr mit ihne uf öpis gmeinsams chömet und du wiider d'Froiid aah euem Fest finde darfet!

Janedoe: Viiil Spass bim Hochziitskleid shoppe! Bin scho meega gspannt uf dä News!

Me: Miir hend unser TZ-Treffe gha. Es isch suuper gsii. Mir sind vomene Wespi attakiert worde aber sus hend miir viil glache und ustuuschet und sii hend sehr froiid gha an unserem Säckli. d'Location het ihne so guät gfalle, denn hend mir unseri prov. Reservierig zunere fixe gmacht. Mir bechömet Dnde Dezember diä aktuell Bankettmappe über (sii änderets jedes Jahr ab) und im neue Johr wird denn wiiter planet.

So jetzt lauft mii PC uf reservestrom. I hoff am Obiig tuäts Internet wiider. Denn chan ii gnauer uf eu igoh

Wünsch eu sus ä schönä Abiig

17.09.13 16:48
Sue87 

Re: Bräute 2014

Hallo dir Liebe

Bi ou wider ide chalte, gruslige Schwiz und bi dem Wetter de öppe scho fasch i Glüehwein und Weihnachts-Stimmig

Es si 30 Site siti z letschte Mau bi online gsi!!!!
I muess passe mit alles wöue nachläsehoffe i chume gli wider dri…

Luegt öper eigentlich ou immer no mau wieder 4 Bräute und eine Traumreise?? Ha drum Gestern i vollem Jetlag inne gad 8 Folge nachegluegt vo 2 Wuche;O);O)

mir hei Thailand i volle Züg gnosse...het so guet ta nach all dem organisiere fürs Zivile eifach 2 Wuche mau ganz chönne abzschalte...

News bi üs:
- mir hei d Einladungskarte bstellt für di gladene gescht bi uuuuu gspannt;O)
- mir hei Getränkekarte becho vor Abiglocation
und süsch isch gad no gar nüt gloffe wülmer üs zersch mau wider am iläbe si im Alltag....aber freue mi scho irgendwie uf so gmüetlichi abige wome de vilicht ou mau vorem TV öpis bastlet oder so obwohl i VIU LIEBER summer ha....

Liebs Grüessli und freue mi wieder chönne mitzläse und mitzschribe hanech auso aui scho fasch chli vermisst ou wenn das vilicht komisch tönt

17.09.13 17:02
munggi87 

Re: Bräute 2014

@ lula aso guet gstartet isch öbis angers volles chaos i meine läbensmittuberich do erwartetme aso scho öbis a suberkeit!! aber das wo mi stv u d ablös gmacht hei isch unger aurer sou! hanes de ou grad gseit u gfötelet dasis hüt am chef ha chöne zeige :)
u de het eine es mail mim chef gschribe wöu i ihm de ganzi ablouf gänderet ha :) de isch mi chef hüt morge uf mi los gschosse wiso är begriffis ned wiso i das eifach machi u bla bla bla de hanim grad retur gä u gseit jo u das wo si mir hinger lo heig begrif i ou ned u finges unverschämt! de ischer stiu gsi u gange... haha

@sasileu aso s migro het natürlich ganz feini sache u ned nur meter brötli :) s migros het eifach so ihre klassischi stiu meh erkents eigentli grad dases es appero vo ihne isch aber mir hei amene hochzit so chlini sändwitschli gha ufemne stüropor härzli u poulet spiessli (warm) chäschüechli u so isch aso super fein gsi! i würdi sofor es appero vom migros nä wen mir chönte ;)
i weis ned so vo du bisch aber uf em hallwiler see hei mer de ou e schiff rundi gmacht bimene hochzit u si hei de eifach öbis z trinke a bote u für jedes no e chlini cremschnitte...

17.09.13 17:03
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sue87: Welcome Back! So schön... Ich wott au gad uf Thailand. Isch mer jetzt würklich zschnell gange de Summer. Naja... S schöne isch defür wenns nächstmal Summer wird, den hüratemer alli! Mega cool händer d Iladige bstellt, häsch es Bildli? Ab und zue luegi die Sendig au aber mängisch findis so fiis wies bewertet den nervi mi nur den luegis es Ziitli nüme.

 1 .. 186 .. 370 371 372 373 374 .. 686 .. 997
squishy   würklich   Taeboyana   Location   Hochziit   Problem   würklech   Janedoe   Hochzyt   bstellt   Iladige   Zuletzt   irgendwie   Pfingstrose   gspannt   richtig   schaffe   bearbeitet   Littlefoot   malinchen