| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 189 .. 376 377 378 379 380 .. 689 .. 997
20.09.13 08:37
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Sue: Ja, i ha mis Troumchleid gfunde... Isch ä mega Sach gsi, aber isch so es cools Erläbnis gsi die 2 Shoppingtäg mit mine Mädels. Hie (http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...-4_613_341.html) und hie (http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...-4_613_354.html) si d Brichte drvo...

Das wo du vo dire Kollegin verzellsch chani mir leider nur gad allzuguet vorstelle bim Mery's... I dänke wenn me gad es Chleid findet wo eim gfallt wies isch und nid no viel mues änderä dranne oder so, de isch das Gschäft völlig ok. Aber sobald me chli spezielleri Vorstellige oder Änderige het, de wird's äuä eher kompliziert mit ihne. D Dienstleistigsbereitschaft het für mi eifach gfählt...

20.09.13 09:20
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Munggi87: Oh isch ja total komisch wie die reagiert hend. Ich wer also sehr interessiert wies den schlussendlich gsi isch falls du no in Merys in Aarau gasch. Ich han eben o en 20% Guetschii und wür au gern mal dete go luege.

Gastgschänk: Also das mit em Pizzarad findi total lässig. Au öpis Nützlichs… Und Confi übrigens au. Aber ebe so es Bildli oder so was für an Schlüsselahänger fändi jetzt eher weniger praktisch eifach will ich find duni das au wens e gueti Kollegin isch würklich ane. Eher nöd… D Eltere vieliecht scho no aber ich als Kollegin oder suscht Cousine oder was würliche her nöd.

Lula: Cool mit em First Look das möchti also würklich au ha. Bis jetzt hämmer immer alles zäme entschiede und sind lustigerwiis immer glicher Meinig gsi aber da nöd so. Mussi aber echt no chli Überzügigsarbeit leiste. Han gad gester uf Pinterest paar First Look Fotis usegsuecht und pint. :) Hihi!

Pricana: Du gasch im Hochziitshuus in Konstanz go Chleider aluege? Nimmt mich den also mega wunder wies gfunde häsch. Will dete würdi au no gern go luege gah. Au Priislich obs sich lohne würdi…

Uslandsbstellige: Also ich han jetzt scho paarmal nöd fürs Hochziit Sache vo Etsy bstellt und s guete findi es zeiged würklich immer gad ah was s Porto isch den chasch dich ja immer no entscheide. Mengisch isch es Produkt 20 CHF und d Lieferig 5 CHF und mengisch häsch Sache wo 20 CHF chosted und d Lieferig isch 20 CHF… Aber Zoll hani no garnie zahlt und mit de Qualität bini immer super zfriede gsi.

20.09.13 09:32
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Chlini22: Händir nöd genau dete eues Verlobigsshooting gmacht? Lug da hani e Hochziit gfunde wos dete gfötteled hend: www(punkt)andreakuehnis(punkt)com/blog/

20.09.13 09:49
Sue87 

Re: Bräute 2014

@malinchen
WOW mega mega schön dis Chleid....gfalltmer sehr....isch das am Rücke silbrig? has ufem chline Foti nid ganz gnau gseh

20.09.13 10:34
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Sue: Danke! Ja es isch am Rücke bestickt... Stimmt, ds Bild isch mega chlii. We bi Google Pronovias Pelicano suechsch fingsch grösseri womes besser gseht.

20.09.13 10:49
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@malinchen: Danke, de bini gar nit s schlächt dinne mit dr Zyträchnig

@Pricana: U wenn de mit Dim Mami hie geisch ga gugge: http://www.budget-brautmode.ch/
Ja hebe setti scho dr ganz Tag, aber mit 2 Stund für aues hani u dänkt, de isch ja guet

20.09.13 12:40
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä und TGIF (ha, endli chani das au mal sägä und muess ame Samschtig nöd go schaffe )

@munggi
Aso ich han bi de erste 3 Versüech d'Macarons eigentli immer verkackt Aber z Hauptproblem isch gsi, dasi z Mehl nid gsiebed ha und dMandle sind so dick, dass es immer das Sprützding verstopft und de chani kei schöni Rundi Pünkt mache Und eimal hanis zwenig lang bache
Cool wäge de Vogelchäfige! Mier hend ja au eine poschtet, a de Chilbi es meeega cools Teil wo perfekt zum Vintage Motto passt.
Vill Spass & Erfolg hüt im Resti. Verzellsch de wies gsi isch?

@Taeboyana
Ich hoffe feeescht dases usflippt Generell isch er ebe nöd so de, wo mega Gfühlsusbrüch hed
Wie gahts dier? Gahts der langsam wider ringer alles?

@daenu
Mier chönnted au hüt scho dRing go hole aber hend no Bsuech sganze Weekend also verschiebt sich das ufe Mäntig. Bisch ume am Namitag?

@Lula
Wieso wender d'Ringe erst im Dez hole? Ich chönnt glaub nöd warte :D

@Pricana
Mier hend zMonogramm bished nume uf de Iladige und de Kuvert. Werded aber Guetzli ha, wos au druf chömed für d'Candybar Suscht hemmers bisher no nirgends verwendet... aber so viel vorbereitet hemmer ja au no gar nöd.
Bim Hochziitshuus heds, sowiit ich weiss, kei PP. aber Sooo wiit weg vom Lago isches nöd. Mier hend aber im Marktstätte Parkhuus parkiert. Ich finde das eh am zentralschte.
Hihi, zahlsch de dRing au grad? Denn aso seeeeeeeehr gern

@Sue
Ich glaub so um die 2.50 Euro zahlemer pro Box, aber da sie eus en Gsamtpriis für alles macht, chanis ned sooo genau säge...
Wie tüür sinds de bi dine Offerte durchschnittlich? Ich find die 2.50 ebe en hammer Priis eigentli, für das, dass sie alles selber vo Hand macht.

@me
Mier hend am Weekend Bsuech vom GG sinere Schwöschter us Düsseldorf. Freue mi mega. Aber das heisst, das mier Hochziitstechnisch wohl nüt wärded mache. Gester Abig hani no fix de Band für i de Chile zuegseit... Und am Mäntig de ebe go dRinge hole. d'Verkäuferin hed ebe extra anegschriebe 'eilt', damits fertig sind, will mier am Mäntig beidi Ziit hend zum uf Konstanz fahre und suscht de lang nümme. Denn seit min GG gester zu mier 'die wärded sich au wundere, wieso das jetzt so eilt, schliessli staht ja im Ring 14.2.14!' Und ich hett mi würkli schier verplapperet

20.09.13 13:17
Pricana 

Re: Bräute 2014

@Pfingstrose: ich gahn morn leider nur go Ring aluege in Konstanz, bin mit mim GG unterwegs :D aber ich han vor im Oktober oder November na go Kleider aluege dete, nimmt mi au u wunder wasses für e Uswahl het und wies priislich usgseht!

@Lula: merci vielmal für de Link! Gahni dehei grad mal go luege, bi eus im Gschäft sind fascht all die Siitene gsperrt :p

@janedoe: Ah würklich, uf de Guetzli?? Bin ja jetzt scho gspanne uf das Foti !! Ja mir sind ebe au nanig so wiit. Ah super, denn tüemer im Lago parkiere und chönd z Fuess gha, weiss grad nöd wos Marktstätte Parkhuus isch. Ich han i jedere Stadt mis Parkhuus woni kenne und hoffe immer alles andere isch denn idä Nächi ;)
Hehe nei also denn doch lieber nöd….. ;))

Isch doch super weg de Ring, so henders wenigstens gnueg früh und was die denn schlussendlich denked isch ja au egal ;)

So das isch min letschte Post gsi für hüt, muen na chli schaffe und denn hemer en Usflug mitem Gschäft  Wünsch eu na ganz en schöne FR Nammi!

20.09.13 15:54
munggi87 

Re: Bräute 2014

@janedoe aso maccaron aso i sibles mäu nie do heime :) wöu so wie früecher hets nüme immer chlümpe dinne :) i sueche de schüsch rezäpt use vo de migro klubschueu das isch fasch bombe sicher :) ou jo zlang bache isch mängisch schwups u verbi ...
jööö a de chilbi hei üse usemene deko grümscheli lade in frankrich weni de zit ha machi de mau es foti ( göstebuech u vom retsi hüt obe hoffe gse de die stärndli ;)
hehe di gg wirt sich wundere aber nachane sicher u mega fröid ha

@qinshihuang danke für i mische bi mi froh um jedä tipp :)

@pricana göi hüt uf die haub 6 go luege u de ässe mir de ou grad dörte ha scho itze hunger...

@sue87 jo han ev ou eifach grad so e blödi verwütscht :) aber das si sooo lang hei zum das zügs bsteue das macht mi de aube närvös.

@pfinstrose i gloube i gange ned is merrys han itze minder in huttwil e termin abgmacht uf dä fröimi wie es chlises ching ;)

21.09.13 23:22
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hoi zäme!
I weiss es isch scho spat und dezue na Samstigobig,also toti leeri da im Forum aber i muen...
Ich und minGG hend eus hüt für eusi Ring entschiede und au scho de Uftrag geh
Soo bis am mäntig wenn den s'Forum widder lebt

 1 .. 189 .. 376 377 378 379 380 .. 689 .. 997
malinchen   Littlefoot   squishy   Problem   Taeboyana   Pfingstrose   bstellt   irgendwie   gspannt   Location   schaffe   Iladige   richtig   Hochziit   bearbeitet   Hochzyt   würklech   Janedoe   würklich   Zuletzt