| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 19 .. 36 37 38 39 40 .. 519 .. 997
11.01.13 16:24
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Lula: Jo, finge se würklich "schlimm". Gseht ebe rächt nach Pfarreiheim us und nid nach Chile und mit Blueme chame das mire Meinig no oh nid überdecke Aber stimmt scho, ig erinnere mi a die wenigschte Chilene, woni amne Hochzig gsi bi. Setts vilich würklich chli entspannter gseh. He, mir choi jo üsi Chilene teile, we euchi zchli sich und üsi zgross

@lilmonkeyme: ou das isch würklich o mega närvig! Gits de gar kei Uswichmöglichkeit?

Zuletzt bearbeitet am 11.01.13 16:26

11.01.13 19:09
Lula 

Re: Bräute 2014

@lil: Wow, not bad!

@FringillaVigo: "Ohmmmm... und tief ischnuffe... und usschnuffe"
Die im Nachbardorf isch zchli, aber ebe sehr härzig, jänu git ja de viellech mau e Toufi. U die bi üs im Dorf passt ganz guet, u de chönnti mir ou gad dr KGH Platz bruche für Apero...

11.01.13 19:49
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Aso ich ha ez endli ziit gha zum alles durä läse, und schriibe von iPhone us. (Echt uncool lol).

Ich verstahn das mitem Apéro. Mir händ s'Glück das oisi Chilä grad super Lüüt und mehr e hammer uusicht het wenns schön isch. In das si vo 6 Jahr renoviert worde isch, will en Chranä imäne Sturm uf s'dach gfloge isch

Fringilla:Ja grundsätzlich chamer scho uswiiche, aber im Juli gfindi s'wetter zHeiss und im Mai het min GG vilech no Prüefige, den ischer super gstresst.
bi chli usde Bahn gworfä worde.

August isch au heiss und den fangt d'Uni glii wieder ah. Januar hets au Prüefige und den Uni. Es bliibet nu Juli/August :(


Wie händ ihrs im Gschäft gseit? Ich hans nu 3ne gseit eifach will's Thema ufcho isch. Aber das mun mer ja nö so akündige oder? Wet den eifach es riise stuck Ferie nöchst Jahr

Zuletzt bearbeitet am 11.01.13 19:59

11.01.13 20:42
Carole1985 
Re: Bräute 2014

bi mier im gschäft wüsseds au noni all. eifach mit dene wonis guet han und au susch über privati sache rede, dene hanis gsäit. ich dänk au ned das mer das vorher gross muess akünde. es änderet sich ja ned vill, usser vilicht de name und das mer chli länger id ferie gaht als susch :)

wie mached ier das mitem nachname? mer chan ja jetz neu au sin ledig name bhalte, und denn wähle wie zukünftig d chind sölled heisse. aso für mich isch eigentli vo afang a klar gsi das ich de name vo mim maa animme und denn d chind au so heissed. wenn scho en familie, denn mit eim gmeinsamem name, find ich

Zuletzt bearbeitet am 11.01.13 20:45

11.01.13 21:33
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Ig has de kollege eifach verzellt, dr eint hürotet das jahr u de isches mau es thema gsi. em chef nid, abr wes sich würd ergäh im gspräch, würdis oh eifach säge. Abr ig has oh eifach: mi arbeitsvertrag geit im herbscht zänd u de spilts eh ke roue meh

11.01.13 22:54
laprincipessa 

Re: Bräute 2014

Namensthema: hmm also ich find das ganze chli emanzig ehrlichgseit - isch jo voll doof jetzt muessmer nöi beaträge wämer de name vom ma wöt anäh - finde also au wännmer hürotet und en familie gründet dänn sötet doch scho alli glich heisse.... also ich fröimi scho mega wänn ich de name vo mim schatz döf träge :) womer letschtmol sind go ässe und ich reserviert han häder gseit ich söl doch afoh mit sim name reserviere mega härzig ;) <3

im gschäft wüssets bi mir eigentli alli han keis gheimnis drus gmacht :) s sind mir jo alli nochträglich zum geburi go gratuliere & obi dänn en schöne geburi gha heig so hanis natürli grad verzellt isch grad no praktisch gsi so hani kei situation müesse sueche :) isch härzig gsi s'händ sich alli mega für mi gfröit speziell mi chef er isch eh super :)

wünsch öich allne es schöns weekend!

13.01.13 17:41
Lula 

Re: Bräute 2014

hoi Mädels

Wie geits öich? Schöns Wucheändi gha? Heit Dir am Wucheändi öbis fürs Hochzyt gmacht, oder heit drs eifach gnosse?

Mir hei üses Resti resertviert!!!! Juhui!!! U i zwöi Wuche wüsses ändli aui!!!
U de hani no vore Fotografin es intersannts Agebot brcho... Muess de morn obe gad mit mim GG bespreche

13.01.13 19:44
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Hei Lula
Das freut mi mega für euch! Gäu isch schön date?
Wow, ds erschte wo uf dire Lischte chasch abhagge!! Fägt gäu

14.01.13 11:16
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi Lus

Ja es isch wunderschön!! U sogar GG isch is schwärme cho...

14.01.13 12:32
morelia 

Re: Bräute 2014

hey lula. super, isch de kuhl. super gfüeu, gäu

i ha nid viu gmacht. wot mim gg mau chli hochzitsfrei-zit gönnä, nid daser no dürädräit
ha aber chli für mi im stiuä chämmerli i mim bärg vo hochzitszitschriftä nach ideeänä gsuecht...
so chli vorstelligä zu chleid, bluemä, frisur, schuä, ablouf u so hani scho.
und scho gli isch d mari natal, fröiämi. mir gö mit dä tz, hei 4 guetschiinä vo rhomberg.

bi üs wüsses iz eigentlech aui, ussert im gschäft (bi beidnä). findes no chli früech s dert ds sägä, schaffä no nid so lang dert. de villech im summer, de chani de o gad fragä wägä de feriä für d flittis.

i wünschä aunä ä schönä tag u witerhin äs guets planä

 1 .. 19 .. 36 37 38 39 40 .. 519 .. 997
squishy   Hochzyt   Littlefoot   Janedoe   richtig   Iladige   Hochziit   Problem   Pfingstrose   gspannt   bstellt   Zuletzt   malinchen   schaffe   Taeboyana   irgendwie   würklech   Location   würklich   bearbeitet