| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 190 .. 378 379 380 381 382 .. 690 .. 997
23.09.13 13:57
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

Ihr wärdet iwie gäng wie fliessiger...
Heit Dir ou so ne troumhaft schöne Herbsttag? Bi üs isch strahlend blaue Himmu u Sunneschiin, zwar mit Luft, aber glich schön

@janedoe: Nit im Dezember, sondern dä Donnschtig, aso i 3 Täg Bis i Dezember chönnti aso ou nit warte.
Und, wie isch zWucheändi mit Dire Schwägere gsi? Sit dr Ringe scho ga reiche? Was hesch jzt nöiime lah graviere? Wie het Di GG reagiert?

@Pricana: Sind ihr im Gschäft zviel wo uf Hochzytssitene umegurke?
Da gits? Pinkigi Steindli? Blau, Grüen u Schwarz hani scho gseh, aber Pink no nie.
Was suechsch denn für Iladigskärtli?

@sasileu: Ou super, gratuliere!!
Das mit dr Gravur tönt wunderschön! Gseht hammer us mit de Fingerabdrück! Mir hei was persönlichs u sDatum vom zivile dri tah, zivile uf Wunsch vom GG, i hätti beidi dritah

@munggi: Ou tönt chli dürzoge mit öichem Resti!

@Dänu: Jep, si se am Samschtig ga reiche, u mir hei beidi mega fröid!
Blau-Grüen-Grau, daher passt zSilber guet dri. Hei ja no Spiegle für unter dKerzeständer, u hei geschter überleit, so blaui Kristalle (us DE) uf dSpiegle lege u chlini Gläsli für Rechaudkerzli u de ume Fuess vom Kerzeständer sowie ume Spiegelrand Efeurankankene mit Hobelspähn u ggf Blueme dinne... Tüe de das mau deheime usprobiere
Si weiss gloubs nit, dass mir Konfi hei, aber doof isch es glich.
zKleid wetti deheime alege, u Schnüerig wetti kenni...
Und wie wiit sind ihr mit de Katalög?

@Taeboyana: ä Outointensive Samschtig u ne sehr gmüetleche Sunntig! U du?
Jep, isch aues bi mir! Jep, hei ja no Spiegle für unter dKerzeständer, u hei geschter überleit, so blaui Kristalle (us DE) uf dSpiegle lege u chlini Gläsli für Rechaudkerzli u de ume Fuess vom Kerzeständer sowie ume Spiegelrand Efeurankankene mit Hobelspähn u ggf Blueme dinne... Tüe de das mau deheime usprobiere
Sicher ja, mir finde se fein u hei sehr fröid dranne!
Du muesch Di chli schone, süsch lidisch viu zlang u das wäri ja de ou seich!

@malinchen: Isch doch troumhaft, wenns so super isch mit dr Location!
U Din GG isch ja troumhaft! Isch ja mega härzig, dass er dra dänkt, u Dir de no so öbis cools schänkt!
Wäg am VW-Bussli, isch doch e super Idee! Meinsch nit, dass es online ou gieng? Chasch dr ja ou Ateile lah schänke?!

@Pfingstrose: Hei, Ihr heit ja es richtigs ereignisrichs Wucheändi gha!
Das mit am Kleid hani ou dänkt, mau luege, hoffe finde de afangs Oktober eis. U für dRinge si mir ja "nume" i eis Gschäft
Das mit dr Band verstahni, hoffe Du wirsch gli fündig!

@me: Mir si am Samschtig Deko bir Nemo gah reiche u hei de am Sunntig no paar SAche agugget, u tüe äuä de im Oktober mau luege für Blueme. I wirde auerdings morn mau i zwöi Gschäfter gah frage für Infos

23.09.13 14:31
malinchen 

@Pfingstrose: Da hesch ömu glich rächt viel chönne erledige!!! Ih ja säg nüt, imnä Jahr isch dä gross Tag für vieli vo üs "nur" no Erinnerig!

Merci fürs Feedback wägem VW-Bus... I mues gloub mal chli googlä was es alles für Variante git mit denä Wunschbüechli. I bi bis jetz immer so drvo usgange dass mir de eifach ä Homepage löh la mache vo Globetrotter, dasi mi gar nid mit däm befasst ha...

@sasi: wow, die Ringe gseh würklech cool us! Mega schön und isch ja super, dass dir jetz öper heit gfunge wo die cha mache!

Mir wettä wahrschinlech ä Songtext lah igraviere, im eintä Ring "Let's get old together" und im angerä "and die at the same time". Aber 100%ig sicher si mir üs no nid.

23.09.13 14:38
malinchen 

@lula: Jetz hani no gad di Bricht gseh... tönt ja mega cool mit denä Cherzäständer und de Spiegel! Das würd sicher schöön usgseh mit Kristalle, Cherzli und Efeu druffe.

23.09.13 15:19
LaMariee 

@Malinchen: fingi ä mega cooli Idee mit däm VW-Busli
auso mir mache üses "Wunschbüechli" hiä: hochzeitswunsch.ch
dert chasch när diä Wünsch erfasse mit däm Betrag wod wosch.. auso zB. es Stürrad für 100.- oder so dSite choste chli öpis aber finge si isch optisch no schön u praktisch für dAwender

liebs Grüessli

23.09.13 15:47
malinchen 

@lamariee: Danke für dä Link! Das gseht cool us die Site... Gäll da isch när kei Wärbig oder so druffe, wemä zahlt drfür?

23.09.13 15:51
Taeboyana 

@malinchen: Findi ou e super Idee mitem VW-Büssli! isch doch ersch gad sones VW-Bussli Träffe nöime gsi, ha nur öpis uf Facebook gseh... aus so cool zwäggmachti VW-Büssli i coole Farbe. I dänke o dasses sicher irgend e Möglichkeit git, das online zmache. Aber mir mache äbe äuä o d Site vo Globetrotter, drum weissi itz o gad nid so Bscheid.
Nenei, i gloub da geit nüt meh uf, aber dä stent (sone Schiene) woni no drinne ha, macht gloub eifach no Schmärze. Je nachdäm wieni mi bewege, cha dä reize. Aber itz hani immerhin Haubzit, i 2 Wuche wirdi ne de los u bi hoffentlech de wieder e ganze Mönsch

@Lula: Tönt cool euchi Dekoidee! I ha wieder paar ganz cooli Sache uf Pinterest entdeckt woni mer chönnt vorsteue... ds Problem bi mir isch meh, dass mir soviu gfaut und i mi bau nid cha entscheide, wüu aues chame ja o nid mache...

Mis Wuchenänd isch natürlech nid superspannend gsi... chli ga loufe u äbe äuä scho wieder chli zviu gmacht im Hushaut, drum hanis de gester o wieder si gspürt.

@daenu: Ganz e schöni Brosche! bi o gspannt was de fürne Frisur machsch drmit. I ha ja die Perle-Curlies vor Nemo erstande und de wotti de vielech no irgend Blüemli oder so...

@me: I gibe mer fescht Müeh, mi hüt chli meh zschone und nimes gmüetlech. Drfür hani paar wichtigi Sache für ds Hochzit chönne erledige: Ha Afragene gschickt für e Band während em Apéro, für Bluemedeko und no paar Sache abklärt mitem Catering-Abieter für ds Apéro. Itz hoffi, dass mer de dert wieder einiges chöi abhäggle.

23.09.13 16:03
LaMariee 

@Malinchen: nei äs isch ke Wärbig druffe.. i schicke dr schüsch per PN mau dr Link vo üsere Site.. wed wosch.. aber isch de nume fang sehr weni druffe zum usprobiere

23.09.13 16:13
malinchen 

@Taeboyana: Das cha guet si, es git ä Verein z Bern wo no öppe die so Träffe oder "Usstellige" macht... Cool hesch scho d Halbzyt erreicht, es cha ja nume besser wärde!!!

@LaMariee: Ou das wär mega lieb, gärn!

23.09.13 16:19
malinchen 

@Taeboyana: Das cha guet si, es git ä Verein z Bern wo no öppe die so Träffe oder "Usstellige" macht... Cool hesch scho d Halbzyt erreicht, es cha ja nume besser wärde!!!

@LaMariee: Ou das wär mega lieb, gärn!

23.09.13 16:29
Lula 

@malinchen: Öichi Gravur tönt absolut genial!!
Danke viu mau, fröie mi scho mega ufs usprobiere
Mir hei se wie dMariee bi Hochzitswunsch.ch, Du zahlsch einmalig 89.- u hesch kei Werbig u nüt.

@Taeboyana: Danke Dir! Bi zwar nit uf Printerest, aber ha uf am Laptop viu Ideene gspicheret, aber es muess ja ou mim GG gfalle, u stimme mit de Farbe. U weni zviu gieng ga schnöigge wüssti iwen äuä gar nüme was i wetti.
Du muesch Di chli schone! Aber tönt ämu glich sehr produktiv bi Dir!

1 .. 190 .. 378 379 380 381 382 .. 690 .. 997
Zuletzt   Taeboyana   Littlefoot   würklich   schaffe   Iladige   Janedoe   bstellt   Hochzyt   Problem   bearbeitet   irgendwie   Pfingstrose   gspannt   malinchen   würklech   Location   squishy   richtig   Hochziit