Bräute 2014 |
|
1 .. 192 .. 382 383 384 385 386 .. 692 .. 997
|
|
|
|
|
|
25.09.13 13:14
Taeboyana
|
Re: Bräute 2014
Hallo liebi Brütlis
Hui dir sit wieder fliessig gsi! Ha mir gad müesse Notize mache, süsch chumi nümm nache
@Pfingstrose: Dir heit würklech scho u konkreti Dekoidee! Bi üs nimmts o langsam Forme a. Ig ha uf mini Afrag für Bluemedeko itz e Antwort becho und es tönt scho mau super! Isch e Kollegin vo früecher wo itz mit ihrer Schwoscht so chli es Business het agfange und äbe vor auem o für Hochzite Blueme macht. I ha ihre scho mini Vorstellige und Pinterest-Biudli gschickt und sie findets super! Bi so froh wüu ig ja scho chli en ungwöhnlechi Farbkombi ha Sie macht itz mau e Grobrächnig, damit mer chöi luege obs i üsem Budget liegt. I ha eigentlech 1200.- as Limite gsetzt und hoffe, das sig zschaffe.
Mir wei äbe o so höchi Cherzeständer vom Resti (aber in wiss) und de hani dänkt, drumume evtl. es Bluemechränzli? Nid dass när zviu höchi Sache näbenang stöh. Oder so Chugele us Blueme fändi o u schön.
@Orchidee: Ig finde Orchidee o wunderschön und ha e ganzi Sammlig dähei und im Büro . Itz woni im Spitau bi gsi, hani vo 3 lüt unabhängig e violetti Orchidee becho! Aber für ds Hochzit passts leider nid so i üses Farbschema, höchstens wissi.
@Janedoe: Wunderschöni Etagère, dr Hammer! Bruchsch die für d Candybar, oder was neume? Wäge de Strüss für d Trouzüginne hani mir genau ds gliche überleit, v.a. ha igs säuber woni 2 mau bi TZ gsi o nid gäbig gfunge... aber i ha mau gseh, dasses so Blueme-Armbänder git! Das fändi no schön... aber dert isch de d Frag, wie lang die Blueme schön bliebe?
Toll dass d Gravur so guet isch acho! I ha irgendwie no ke Plan wäge Gravur... nur Name und Datum findi chli "z'normau", aber mir hei ke so spezielle Spruch oder Songtext, wo e Bedütig het für üs... Mir hole üsi Ringe ganz sicher ersch öpe nächst Juli, i vergible wenn die dähei umeliege
@malinchen: Das mit däm Lego-VW-Bussli wär doch e cooli Idee! Aber dir müesst ja die Teili nid vorhär de Lüt verteile, das chönnte doch d TZ koordiniere mit de Gescht und die müesse de haut im Vorus ihres Teili "reserviere" u bechömes de zum Bispiu ersch am Fescht? So müesste nume d TZ dradänke und es gieng sicher weniger vergässe.
@Sue: schöni Ringe! Heiter die unabhängig kouft oder im gliche Gschäft? Bi 4 Hochzeiten und eine Traumreise hani bis itz no nid DIE Hochzit gseh, wo mir würklech aues gfaue hätti, meh so Details wie d Trouig (die einte hei e Sängerin gha ir Chile wo ds "Halleluja" het gsunge, das wetti o so gärn...), ds Chleid oder d Location. Aber vor auem gseht me o viu woni uf gar ke Fau wett U d Bewärtig isch ja zum Teil scho drnäbe.
@Flitterwuche: Das isch bi üs no sones komplizierts Thema... mir wette ja uf Hawaii und schints wär e gueti Reisezit so Septämber-Oktober oder de wieder vo April bis Juni, wüus im Winter viu rägni. Wemer ersch April oder so gienge, wär das de ersch im 2015 u sooo lang wetti nid unbedingt warte, wüu bi üs de langsam d Chinderplanig es Thema wird und ig nid unbedingt schwanger id Flittis wett . Septämber/Oktober wär eigentlech nid schlächt, das wär nid diräkt nachem HZ aber doch nid auzu viu speter. Aber i mues abwarte, wieni de im neue job cha Ferie näh, vorhär chöimer eh no nüt plane. Drum wird das äuä ersch nächschts Jahr i Agriff gnoh
|
|
|
|
25.09.13 14:24
munggi87
|
@malinchen das isch lieb vom chef dasernech so es büssli het wen die schön zwäg gmacht si uiiii i wet vo dene aute bus immer nur siiiisige vw zeiche ;) i fahre haut schüsch e vw ;) ( seniore wage) :)
das vom pris här dönt guet i wet ned weis ned was no müese noche zahle... hmm das mit dene teili chunt de drufa wie zueverlässig dini lüt si i hät chli angschd u würmi gloubs meh ergere wen de ni aui retur chöme..
@janedoe hmm weis ned ev het dä herr wicky gester grad e gueti lune gha :) aso am 1.10 goi äbe uf beromünster u am 8.10 hani no abgmacht für u huttwil minder... hoffe eigentli das das ned nötig wirt si ;)
ouu farbe :) de viu vergnüege u dini etagere fing vou schigg konstanz isch doch eifach super:)
aso i hani min tz gfrogt wäge stus u de hetsi gmeint i chöni das entscheide :) aber i gloube lo dä lo si:) ned dasiniere ned mag gönne sondern wöu si no es chlises meiteli het im momänt 10mönet ;) aso dene de öppe 1.5 u de wirts gloubs müesam:) s chline heist linda u si sötti de dene üs dringe bringe u de is de ev ou eifacher wen s mami früecht zum fürecho wobi si zum gotti emu im momänt ou gärn chunt;) bi flissig mitere am lehere loufä...
|
|
|
|
25.09.13 15:58
munggi87
|
@janedoe hmm es chunt immer grad chli drufa wie die zwärge so si aber ev chames jo ou ines wägeli due u füre stosse ( irgend wie so) oder ev chas jo ou wie üses itze scho uf em bobby car si s linda het e mega stouz uf däm. i hät jo no e götti bueb aber 2 wod ringe bringe hmm die chline si schigg aber meh mues ou rächne dasi äbe de nid wei :) plan b giz bi üs ned...
|
|
|
|
|
1 .. 192 .. 382 383 384 385 386 .. 692 .. 997
|