Bräute 2014 |
|
1 .. 193 .. 384 385 386 387 388 .. 693 .. 997
|
|
|
|
|
|
|
|
27.09.13 08:07
Alegnanicht registriert
|
Re: Bräute 2014
Hallo zäme I hoffe i darf mi eure Gruppe no aschliesse. Dir heit scho Mega viu Sache geschriebe.. Ha nid ganz aus chönne läse mir hürate im April u wüsses scho länger dass mir wei hürate, i freue mi Mega. Cool zläse wies anderi brüt mache. Schöns tägli
|
|
|
|
|
27.09.13 09:45
squishy-fishynicht registriert
|
Re: Bräute 2014
Guätä Morgä mitenand,
Endli chum ii wiider mol do hii s'Internet dehaii tuät IMMER no nöd aber für hüt han ii mii bii mine Schwiegereltere iquartiert Irgendwenn muän ii ja wiider mini schuälsachä chönä machä. Aber als aller ersts will ii do inä lese
Alegna: Herzlich Willkomme bii uns und gratuliiäre zur Verlobig!! Möchtisch was über diich und dii GG verzelle? Vo wo sind ihr, was isch eues gnaue Datum, was hend ihr plant, wiä hend ihr eu kenneglernt und so wiiter
Sue: Ladiesweekend tönt suuper! Ich wünschä eu ä guäti Ziit, schnelli Terminwahl uuund hammerschönä Sunneschii!! Leiider weiss ii nöd soo viil Läde in Dütschland. I weiss, dass es Hochziitshuus in Konstanz giit. Aber wiä d'Uswahl isch, weiiss ii gar nöd... Ha grad au eui Ringe entdeckt. Wunderschön!! Passet voll zämä!! Passt ii diin ä Gravur oder isch er z'schmal?
Malinchen: Das mit em Struus isch na ä guäti Fraag... Han ii miir so no gar niiä denkt. Aber das het ja jedi Bruut scho erlebt. I frog do globs mal mini zuäkünftige Schwögerinne. Diä hend en ja au irgendwo deponiere müässä... d'Vase isch gar keii schlechti Idee
Pfingstrose: I cha diir au ned sägä, was ä "guätä" Priis isch. Es giit aber en Thread wo s'Bluämäbudget usführlich besproche wird. Isch amigs krass, wiä wenig diiä dert zahlet. I weiss aber au vom GG siin Brüäder dass öpä 2000.- zahlt hend do iisch eues doch no um einiges agnehmer Do no dä Link: http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...k-31_109_1.html
Janedoe: Eh 18 Jöhrigs BluämäMEITLI. Find ii grad irgendwiä lustig. Vor allem bin ii mit 12 Bluämämeiitli gsii bim Kollegin vo dä Mami und mir iisch es dert chlii peinlich gsii Aber mit 18ii got meh wohrschinli scho wiider andersch aah diä Sach hii, vor allem wenn no wer chliises debii isch!! Ha immer glese vo diine Etagerie. Ha mii immer gfragt wa das echt sii chönt und jetzt han ii s'Foti entdeckt. Gseht sehr hübsch us!!! Für was wiirds verwendet? Integrierets iihr im Buffet?
Lula: Dä Florissimo macht das? Giits echt diä Priisliste au online? Diiä würd mii jetzt scho no interessiere. Cha mir ned vorstelle, dass was günstiger chunt als so ä risigi Ladechette... Aber defür wiirds viellicht weniger persönlich? Wiiä isch s'Treffe gsii? Hender guät schwätze chönä? Karte wo postet het, würd miir jetzt also vo dä Farbe her tootal zuäsägä. Aber miim GG würdet alli Hoor z'berg stooh
So Zwischeduure: I ha gad mini Note vo dä eint Diplomprüäfig erfahre. Yeess en glatte 6er!!!!! ii weiss ghört nöd do hiiä. Aber ii ha mitemene nöd bestande grechnet.
Pricana: I bii soo gspannt uf diin Ring. Miit pinke Steine? Tönt dä hammer! Vo wo hesch ne? (Exgsüüsi, stot vlt irgendwo aber so wiit zrugg glese han ii denn gliich ned...) I bii jo au voll uf em rosa/pink/violett Tripp. Han aber angst, dass mir diä Farb verleiidet und denn wär dä Ehering so farbig. I ha nämli au eine gseh wo mir zuägsaiit hetti und diä Farbe hetti...
daenu: Es wunderschöni Haarnade! Passt sehr guät zu diine blonde Haar und jetzt han ii vor allem es witers Bild zumene Nichname ii dem Forum
Bluämächind und Ringträger: I denk do giits kaii oberi Limiite. Es muä eiifach am Chind froiid machä und denn chunt da scho guät. Miir hend gad es paar zur Uswahl. Mini Hüätifamily het 4 Kiinde 2 Buäbä (wo de Ring chöntet bringe) und zwei Meiitle (wo Blüämli chöntet wörfe) oder aber unser Neffe. Quaaaal der Waaaahl
Taeboyana: Woow de Ball gseht meega hübsch us und wiider voll ii miiner Farb schick gad es Foti miim GG I cha dii verstoh mit dä hööche Kerzständer. Genau das befürchte iich au!! I find dini Idee mit dä Perle herrlich!! I chum bii dem Pinterrest eiifach ned drus. Für mii gsehts us wiä eii Chaos und iihr findet dert so hammer Sache! Muä wohl mol chlii meh Ziit ii diä Siite investiere
Me: Miir hend ii dere Ziit "viil" gmacht. Hend Offerte inegholt für Apéros. Wartet no uf eini und entscheiidet uns denn. Bis jetzt hend mir dä Bäckerei Gschwend und wartet no uf dä Vorschlag vo dä Daenu (h2plus) usserdem erwartet mir ja immer no d'Absag vom Kollegepärli und denn hend mir fest mit unserm Fotograf Kontakt gha. Mir hend am 6. Oktober es Shooting. I freu mii sooo. Bis jetzt gseht au dä Wetterbricht guät us Mir hend fest sowas vor: http://www.katjaheil.de/2010/09/paarshoo...r-farbige-teil/ und hend welle das Farbpulver selber machä. Aber es isch gar nöd so eiifach wiiä's im Internet stot. Chlii Mehl mit Lebensmittelfarb iifärbe und denn siiible... Mir müänd uns do echt no was iifalle looh. Sus chönt mir da vergesse. Het vo eu öper erfahrig ? Und Kiirche isch au definitiv reserviert.
Zeiche siind jetzt voll Wünschä eu äs schööns Weekend and tgif
|
|
|
|
1 .. 193 .. 384 385 386 387 388 .. 693 .. 997
|