| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 194 .. 385 386 387 388 389 .. 693 .. 997
27.09.13 10:19
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Squishy-Fishy: Danke für de Link mit em Thread fürs Bluemebudget. Duni nacher gad mal driluege. Hey die Idee mit em Fotoshooting isch ja eifach de ober HAMMER! So öpis chönti mir für ‎Trash-The-Dress vorstelle! :) Musch mal im Google igeh Powder Paint den findsch Farbe wo nöd ‎giftig sind und wieder uswesche chasch. Isch au nöd mega tüür wasi gseh han. Vo dem her ‎chöntisch der d Arbeit sparre. Uf www holipulver de hani mal glueged.‎

27.09.13 10:49
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Trash the dress wär denn au meeega kuuul. Wer weiss, viellicht machets mir denn nomol Mir hend scho gugget wiiä viil s'kostet zum kaufe. Meiistens wirks ned tüür 500g siind so 10 Euro. Da langet aber ned so wiit, nach es paar Würf isch es denn scho weg... Drum rechnet mir scho mit min. 5kg. Da sind nu so 5 Mehlsäck (au ned en huufe) und denn wers gad 100 Euro ohni Lieferigsköste. Und da isch denn scho chlii viil. Drum hend mir denkt, selber machä chunt günstiger. Aber im Internet isch au d'Herstellig vo därä Farb so eiifach beschriibä. Aber da tüüscht meega!!
Oder wo hesch es du günstiger gfunde? Holifarbe.de isch ebe genau so tüür...

27.09.13 10:53
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@Sue: Wünsche Dir es mega schöns Frouewucheändi!

@Pfingstrose: Fr. 175.- findi jtzt aber no viu. Bi bi Migros wie bir Floristion zwüsche ca 80.- bis 120.- Hesch de Du so was speziells?

@chliini: Mir göh morn no zu GGs Götti u dr Sunnti tüe mir de chli gniesse u brchöme no Bseuch vore Forumsbrut
Meinsch bi Dir si dWucheändi de närne ziemli usbuechet?

@Alegna: Härzlich Willkomme bi üs! Magsch chli öbis vo Dir verzelle?

@malinchen: Bitte

@squishy: Was hesch de Du eigentli mit Dim Internet? Isch doch gäbig, wenns so mit de Schwiegis chasch löse.
Jep, zFlorissimo machts. Online findisch leider nüt, aber i gugge närne ob mes gseht, wenn is Fötele, süsch schrib drs de rasch ab. Ha jtzt aber no ne Floristin agfragt, u di isch mit am Brutstruus gad glich tüür, ga derte nächst Wuche mau vrbi. zTräffe isch super gsi, git ganz es guets Gfüehl so.
Ah, das heisst, Di GG isch gar nit so iverstande mit de Farbe?
Härzlechi Gratulation zu dire super Note!!! Wieso hesch de gmeint, Du chämisch nit düre? U ghört de nit eifach aues drzue?
U wenn de de aui zämä nimmsch? Aso dr Neffe, wo dr Ring git, u di andere Kiddis wo Blüemli oder Hochzytstäfeli streue?
Hammer Idee mit dä Farbene fürs Shooting! Viellech gings ja ou wenn de Strassekride würdisch pulverisiere? Oder mau i re Malerei / Gipserei nachefrage, di hei viellech ou so was, für dSache izärbe...?!
Erfahrig hani aber leider kenni. Muess di Idee aber mau im Hinterkopf bhaute.

27.09.13 11:11
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Squishy: HAAAMMMER, gratulierä zu dim 6er! Isch ja super... I finge die Shootings mit denä Farbpulver mega cool!!! Machet das! Aber cha mir no vorstelle dass das schwierig isch... d Läbensmittelfarb verteilt sich sicher mega schlächt im Mähl und när gits Chlumpe stelli mir vor.

27.09.13 11:23
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Sue
Wünsche dir gaaanz es schöns Fraueweekend! Gnüsseds!

@Lula
Mier hends mitem Usschlussprinzip probiert und alli usgschlosse schlussendli

@Alegna
Herzlich Willkomme und sehr gern würdi au was über dich/eu läsä :)

@Pfingstrose
Genau, ich ha wege de Jutebänder überleit. Hesch per Zuefall de Link no zu dem Shop?

@squishy
Gad gester hani a dich denkt, obs der echt sInternet für immer usgstellt hend Was isch denn los demit?
Iher sind ja megaa mega flissig gsi! Cool hender paar Sache chönne in Agriff neh und abhake!
d'Etagere wärdemer is CandyBuffet integriere, genau.
Das mitem Shooting tönt mega! Würdi aso uf jedefall mache. Wenn s'ifärbe mitere Chuchimaschine machsch, eifach mal 10 Minute schwinge lah, meinsch das klappet nöd?

@me
mini TZ isch gester churz bi eus gsi und hed d'Charte agluegt. Mier hend hinne druf de Spruch gschribe:
Wer meint, er müsse uns was schenken,
braucht nicht lange nachzudenken.
Ihr könnt uns eine Freude machen,
lasst einfach unser Konto lachen.
Bringt auch noch gute Laune mit,
dann wird das Fest ein Riesenhit.

Sie findet das irgendwie voll blöd und frech... Isch das wirkli so?

27.09.13 11:33
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Lula: Es tuät nöd unser Internet dehaii Irgendwiä tuäts Glasfaserkabel nöd und jetzt werdet mir wohl bis am erste Oktober ohni müässä uschoh und ii brücht jetzt en Smile vor wuät stampfend!! Drum schriib ii jetzt no und nachher muän ii luägä wenn's nächst mal... Gang wiider heiiwärts.
Es isch eh meega schwierigi Prüäfig gsii. Niemert het gwisst, was schriibe, will au Sache cho sind wo nirgends gstande sind und mir nöd behandlet hend... Unser ganz Jahrgang het denkt, mir sind duureghaiit... Aber jetzt bin ii sooo froh. I bii chlii verwirrt, wiä han ii gschriibe, dass mii GG nöd so begeisteret isch? Er isch au voller Tatedrang und will sogar ä Kaffimüühlwerk kaufe. Aber da find ii gad chlii übertriibe Sini Eltere findet unseri Idee chlii doof (also nimm ii aah) Wo's gester ned so klappt hend, hends gfunde: Tja, denn müänder eu halt was noiis usdenke. Da het mii grad voll abezooge. Drum bini so happy, dass ihr all so begeisteret siind

Pulver: I ha jetzt grad uf Youtube gsuächt. Dert giits ä Erklärig wo viil detaillierter isch. So söttis gooh! Jetzt bin ii voller Tatedrang muä aber warte bis dä GG au Fiirabig het... I hol jetzt no Lebensmittelfarbkonzentrat (giits anschiinend ii dä APOTHEK ) und da sött denn nomeh färbe. En riise Prozess wirds Dert ghört denn ebe dä Kuchimixer, Bachofe, Mörser, Sieb und alles dezue...

Janedoe: I find eues Sprüchli uuh witzig. Werum denn au frech? I nimm aah, es wird wiä bii allem positivi und negativi Rückmeldige geh. Meh chas doch niä allnä recht machä (wiä wohl au bii dä Farbe). Aber ii finds eh kreativi Art z'sege, dass meh sich Geld wünscht!
Es macht wirkli dä Aschii dass uns für immer abstelle wönd. Bis am 1. Oktober hend mir siicher keii Netz! He, ii bii so sauer!! Diä dooof Sunrise...

Demfall wünsch ii eu eh guäti Ziit, ich hoffe fest, ii chum nomol vorem 1. Oktober inä...

Allne es schööns Wuchenend. d'Sunne chunt ja denn füre

27.09.13 11:35
malinchen 

Re: Bräute 2014

@jane: hmm, dä Spruch isch ja mega bekannt. Dänkä das wär nid so wenn er bi vielnä schlächt würd acho. Also i würd jetz das nid negativ uffasse... irgendwie muesch ja schribe dass dir öich Gäld wünsched. Mängisch steit ja irgendwie no, dass me gar keini Gschänk erwartet. Villecht chönntet dir no am Afang es Sätzli i däm Sinn dichte u när "Wer dennoch meint, er wolle uns was schenken...."

27.09.13 12:39
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@squishy
Aso demfall viel Erfolg bim färbe Mier hend emal farbige Zucker gmacht. Wie genau weissi irgendwie nümme, wasi aber no weiss, mier hend en au müesse im Bachofe 'färbe' Aber isch e riese Sauerei gsi
Ui, ui so blöd wegem Internet... denn bliib du nachli bi dine Schwigis

@malinchen
Gueti Idee das no umzändere, aber mier hend ja alli Iladige scho druckt. jetzt reuts mi chli, wär wirkli schläuer gsi

27.09.13 13:09
malinchen 

Re: Bräute 2014

@jane: ah ok, sorry! I ha gmeint es sig es Test-Exemplar gsi. Nei, aber das isch sicher nid tragisch! Wie gseit, das schribe vieli uf ihri Chärtli, cha mir nid vorstellä dass das öper i falsch Hals überchunnt!

27.09.13 13:47
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hoffemers :) Mier hend ja alli Chärtli emal druckt will ich unbedingt ha welle afange baschtle. Jetzt liggeds aber unberüehrt ume. Die Charte woni de TZ zeigt ha hani grad versaut. Bi mitem Nagel blöd drüber und denn heds e rote Schlirgg geh vom sit zwei Tag TROCHNE Nagellack TZ hed de gseit, das seg denn eifach ihri Charte, sig ja nume ganz chlii

@me
Han jetzt doch en Termin abgmacht zum es inLove Shooting zmache mitem GG fallsmer doch e HP wend mache oder so... Jippiii :) Und jetzt hani scho panik, was sölli alegge, was sölli mit mine Haar mache?!

 1 .. 194 .. 385 386 387 388 389 .. 693 .. 997
Hochziit   richtig   schaffe   bearbeitet   Location   malinchen   Problem   bstellt   Littlefoot   squishy   Taeboyana   Zuletzt   Pfingstrose   Iladige   irgendwie   Janedoe   Hochzyt   würklich   würklech   gspannt