Bräute 2014 |
|
1 .. 194 .. 386 387 388 389 390 .. 694 .. 997
|
|
|
|
27.09.13 14:40
malinchen
|
Re: Bräute 2014
Hihi, mol das funktioniert nid schlächt...
Das macht doch nüt, du söllsch ja ou no so usgseh wie du bisch und nid verchleidet! Mir hei sones Info-Blatt becho vor Fotografin wo chli tips druffe si gstande, süsch hätti ja ou kei Plan gha. Also sie empfiehlt obe eher hälli Farbe z träge wöu das vom Liecht här när besser usgseht uf de Bilder. Bi de Hose spielts weniger e Rolle, also det göh ou dunkli Jeans oder schwarzi Hose oder so. Bim zämästellä hani när druf gluegt, dass mir nid beidi die gliichi Farb hei (z.b. beidi hällblau) aber dases glich guet zämä harmoniert... Has ufem Bett näbenang härä gleit zum chli luege was guet usgseht. Und när hani alles no glettet (das machi süsch nid... Bi ä mega gletti-muffel u due würklech nur Hemmli und Bluse wos nid angers geit).
U gschminkt hani mi sehr dezent, i ha im Alltag meistens nur chli Kayal und Mascara. Ha när aber denn gad nid so schöni Hut gha im Gsicht und drum chli CC Cream druf dah und Puder drüber. D Ouge hani chlei mit rosa Lidschatte und Mascara gschminkt, d Lippe nur mit so Balsam dass sie chli "gschmeidig" hei usgseh... I gloub Puder isch no guet, dass ds Gsicht när nid glänzt uf de Bilder, aber i würd das nur mache, wenn de di süsch ou öppe die so schminksch. Wou ds allerwichtigste isch, dass du di wohl füehlsch! So Sache cha d Fotografin när ou wäg-photoshoppä!
|
|
|
27.09.13 15:04
Alegnanicht registriert
|
Re: Bräute 2014
dir sit ja alli gwundrig mir hürate ir chile, Ende April, mir hei scho zimlich viel reserviert u planet, iz geits um d deko u blueme u d chärtli mache mir kenne üs scho ewig aber zäme simer sit 3 Jahr.
Fürz Fotoshooting würdi rate nid z krassi farbe (neon-Farbe) znäh Aber wohlfühle ide Kleider isch z wichtigste
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 194 .. 386 387 388 389 390 .. 694 .. 997
|