| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 197 .. 391 392 393 394 395 .. 696 .. 997
01.10.13 16:19
Lula 

Re: Bräute 2014

@jane: Autsch!! Hoffe Dim Nagel geits gli umi guet!
U wenn de eifach mau afragsch? Viellech chunnt er ja ou zu Dir i dRegion?
Das dPfingstrosene so tüür si, überrascht mi aso ou! I gloub i muess afah, die bi üs im Garte zverkaufe
Uhh, Sandra Brown, vo dere hani ou paar Büecher deheime! Sophias Welt kenni gar nit. Isch es guet? Setti mes läse?
Chas si, dass Du bim DJ uf Üserlechkeite guggisch wüus es Hochzyt isch, u er viellech glich chli setti e guete Idruck mache?

@Fara: U wenn de zBildi närne umi löschisch? *gwunderbin*
Meinsch nit bir Anke chönnti Dir dr Arzt, Dermatolog oder e Kosmetikere häufe?
Das mit de Kontäkt i öichem Bekannteskreis isch ja genial! Mir hei leider gar nüt serigs. Ah mou, ggf öber für chli Musik am Apero - müesse mir aber no abkläre.
Schöne Ring wo de brcho hesch!

@Taeboyana: Wow, tönt super! Fr. 500.-!! Wo de?
Das mit am Mini tönt ou cool! Wo hesch de das Agebot här?

01.10.13 16:43
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@Janedoe: Gäu das isch o schön, weme mau wieder so richtig Zit het zum läse. Das hani ide letschte 2 Wuche ächt gnosse. I lise drum extrem gärn, aber im Autag hani irgendwie viu zweni Zit drfür. Itz hani o no viu gueti Büecher dehei umezliege, wo mir Lüt hei usglehnt oder empfohle.

I gloub mir giengs mitem DJ glich... nid mau wägem Üssere, sondern eifach wüui z Gfüu hätt, dä mües no chli jung si und chönne Gas gäh... Sicher gits o ganz cooli euteri DJs, isch vielech o eifach es Vorurteil wome het.

@Lula: Im Tessa & Thomi. Mini TZ het im Schoufänster paar Sache gseh, o für Trouzüginne und es heig ganz schöni Sache drbi gha. Wär natürlech super, wes gad öpis i mire Grössi und i däm Stil, woni wett abegschriebe hätt. Vielech hani ja Glück?

Füre Mini hani mau hie gluegt: http://www.minimieten.ch/preise.html (dä wär itz zwar schwarz, drfür sehr günstig), oder hie: http://www.eliterent.com/en/rent-car/spo...witzerland-6218 U de hani dänkt fragi mau no diräkt bir MINI-Garage z Thun a, ob die se o vermiete für Hochzite. Mir wette ne uf au Fäu 2 Tag, damit mir ne am Sunnti no chli chöi gniesse, wüu mer am Hochzit säuber gar nid gross zum fahre chöme.

So, i bi froh chani gli Firabe mache. Überlege mir, no churz id Stadt is Bastuzentrum ga zluege, obi ds Materiau für die Chugle finde, woni wett mache. Hätt gad Luscht, das uszprobiere.

01.10.13 17:55
Lula 

Re: Bräute 2014

@Taeboyana: Hoffe mirs, i setti morn äuä ou mau alüte, wetti nächst Wuche gah.
Dä gseht cool us! Leider so gar nit ir Region...
Bi welere Garage de, ha zThun iwie zwe gfunde. Muess das mau mim GG vorschlah, aber füre Ziviler. Wäri no so cool
Schaffisch de Du zBern? Bisch ga dKuglene reiche? Aso die mit de gstanzte Blüetene, oder?

01.10.13 19:04
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Meine Damen...
Ich hab es nicht mehr ausgehalten und hab letzte Woche einen Termin in einem Brautmodegeschäft gemacht... In Matzingen (Ursis Brautmode). Heute war ich da (zusammen mit GG, was so eigentlich nie geplant war :D) und es war Hammer... Ich glaube ich hab mein Kleid gefunden... Ich schlafe jetzt nochmal darüber und entscheide mich dann spätestens bis in zwei Wochen...
Die Frau, die mich bedient hat, war echt total klasse... Ich hab als erstes nicht gesagt, was ich mir bis jetzt so vorgestellt habe und sie soll mir bringen, was sie denkt, dass zu mir passen könnte. Dann hab ich ihr noch gesagt, dass ich nicht ärmellos oder schulterfrei möchte und dass es daher anpassbar sein muss. Sie hat es sofort genau richtig verstanden.
Und wisst ihr was?? Die 5 Kleider, die sie als erstes gebracht hat, sahen alle so aus, als hätte sie sie aus meinem Handy genommen, wo ich meine Favoriten gespeichert hab. Sie hat es gewusst!!! Es gab dann schnell zwei sehr unterschiedliche Favoriten und dann mit Schleier war es schlussendlich nicht einfach. Ich denke ich werde mich für das Kleid entscheiden, bei dem man die nötigen Änderungen so vornehmen kann, dass man nicht merkt, dass man das Kleid verändert hat. Beim anderen wäre das eher nicht so möglich...
Echt total super und GG ist auch glücklich und ich schwebe noch immer auf Wolke 7...
Auf dem offiziellen Ladybirdbild sieht das Kleid ziemlich nichtssagend aus. Aber an mir ist es ein totaler Traum...
Das hier:

Stellt euch vor, die Armel werden mit der gleichen Spitze über die Schultern verlängert und anstelle des "fetten Klunkers" auf dem Gürtel gibt es auch eine feine Spitzenverzierung. Dann werden um den Halsausschnitt und am Gürtel und an den Ärmelsäumen noch feine Glitzersteinchen und Perlchen aufgenäht, sodass es doch noch ein kleines *bling* hat...
Ich bin meeega glücklich und freue mich schon soooo auf die Hochzeit...
Sorry für den langen Post und dann auch noch als 15-er Braut... Danke fürs Zuhören...

Datei-Anhänge
Mein Kleid.png Mein Kleid.png (13x)

Mime-Type: image/png, 274 kB

01.10.13 19:06
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi kleinefeder, schön umi mau öbis vo Dir zläse!
Wow , das Kleid gseht mega schön us!!! U überhoupts nit nichtssagend!

01.10.13 19:17
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Ich find halt scho... im vergliich wies a mir und in echt usgseh hät... Hammer. Ich bi sooo verliebt

01.10.13 19:19
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Und hei... es stimmt imfall, was die ide Film amigs säge... Mer cha das Gfühl ha, das isches und das nöd emol umbedingt grad bim erschte mol... Aber wo si mir nochher no en schleier geh hät und ich mich gfrogt ha, öb ich so gern wür zum Altor go, hani grad müese brüele... Und ich glaube es chunt u druf a, wie die isch wo eim bedient. Sie hät scho bim erschte Kleid, gänsehut übercho und nochher nüme und denn bi dem wieder u fescht :D

01.10.13 19:50
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Jane: haha, sophies welt hani ir Schuel müessä läsä u i has soooo schrecklech gfunde. Ha äuä nur d Häufti verstande u gfungä die Philosophe hei doch ächt einä ar Waffle...

@Fara: oooooh ä mega schönä Ring! Gfallt mir mega guet mit däm grüenä Stei...

@DJ: oh i möcht ou uf kei Fall sonä oldie-DJ... Oder süsch sonä komischä. I weis das einä wo mit mir studiert ou DJ isch, ha mir jetz dä mal so aus Notfall im Hinterchopf bhalte. Aber dä isch eifach so chlinä komischä, verschlossnä Typ ir Schueu dasi mir gar nid cha vorstellä dass dä när cha Stimmig mache.

@Taeboyana: dir weit ä Mini mietä? So zviu... GG het ä rot-wiisse... Aber nid ä alte und er isch würkli chlii, i cha mi mängisch scho mit normale Chleider fasch nid inequetschä. Es Cabriolet-Modell wär natürlech Hammer! Ds Muri isch süsch ouno ä Mini-Garage...

@Kleinefeder: WOW, das Chleid isch ä Troum!!! Gfallt mir sehr sehr guet und fröie mi grad mega für di, dass du so schnäll DIS Chleid hesch gfunde! Bi de scho gspannt wies a dir usgseht...

01.10.13 20:04
malinchen 

Re: Bräute 2014

Froue, jetz muesi öich gad dä Link schicke:

http://www.stylemepretty.com/canada-wedd...nt-photography/

Bi hin und weg vo denä Fotos u möcht am liebstä gad uf Kanada...

01.10.13 21:00
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

@kleinefeder: Das Chleid isch absolut troumhaft!! We das a dir no besser usgseht, houts eim ja um! Vorauem obe findis u schön.

@Lula: jep, ha Materiau ikouft und scho agfange. Chunnt nid mau so schlächt, aber soviu Güfeli wie das brucht, wirds ke biuigi Sach… mues mau luege, wome die vielech i grössere Mängine günstiger cha choufe. D MINI Garage zThun heisst Freund und Brönnimann. I schaffe ganz am Rand vo Bärn, ar Gränze zu Ostermundige.

@malinchen: He so zviu! Mir wei scho e neue, süsch heimer ke Platz u üs gfaue vor auem die neue Modäu. Ja genau, Muri müesse mer o mau luege.

Wow, es wunderschöns Shooting!!

 1 .. 197 .. 391 392 393 394 395 .. 696 .. 997
malinchen   Littlefoot   richtig   schaffe   Zuletzt   würklech   Taeboyana   würklich   Location   irgendwie   gspannt   Janedoe   Problem   squishy   bstellt   Hochzyt   Pfingstrose   Iladige   Hochziit   bearbeitet