| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 198 .. 394 395 396 397 398 .. 698 .. 997
02.10.13 14:48
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@malinchen
Hehe okay es erklärt de doch, wieso iher das hend müesse läsä... dette passts ja ine

@Lula
Moll han scho es Touchscreen, chan dette scho au ned komplett mitem Nagel umedrucke, aber so Nagel/Fingerkuppe-Kombi und jez klicki eifach immer denebe irgendwie.
Bin scho mega gspannt was bi eu bi de Blueme so usechunnt! Und natürli au, ob du DIS Chleid gfinde wirsch!
Wieviel Gäscht wärded ihr denn sii? Han denkt das wird extrem schwierig wird mit de Tischordnig will am GG sini Family sich chli schwer tued, Oma mag ihre SchwiSohn ned, will aber denk glich gern am 'Familietisch' sitze, SchwiSohn will uf kei Fall mit de Schwägerin sitze... Tochter 1 will ned mit Tochter 3 usw.
Am Schluss hemmer aber genau 7 Tisch gha mit 6er, 7ner oder 8er Kompositione und s'isch mit de 'Grüppli' genau ufgange.

@all
Apropos Tischordnig. Mier wärded rundi Tisch ha i de Location. Jetzt frag ich mich wie iher das möched. Sitzed iher au a de runde Tisch eifach irgendwo zmitzt inne oder möched ihr so en Tafele wo Bruutpaar, Eltere, TZ usw sitzed?

02.10.13 14:59
Fara 
Re: Bräute 2014

Hoi zäme

angy: Da chani dir leider au nöd so wiiter hälfe, mir hürated au kirchlich. Wobi, falls du eifach gern amene spezielle Ort würdsch, aber doch gern en Pfarrer oder Prieschter hettisch, würdi eifach mal afröge. Eusi Pfärrer werded au inere andere Chile de Gottesdienst ha, als sie normalerwiis sind.

munggi: Ja, das befürchti au, dass sie eim no dieses und jenes werded ufschwätze. Ich lueg mal, dassi bis dänn au scho Schmuck han und BH. D Schueh woni han... Naja, bin au no gspannt, wie sie unter em Chleid usgsehnd. Sind ganz flachi, eher schlichti, defür altrosa Ballerinas. Ich wett ebe würklich lieber flachi Schueh.

Lula: Mer chönt natürlich au s Altrosa vo de Schueh (falls ich bi dene Schueh blib, suscht wärs e knalligi Farb und chli too much für de Gurt) im Gurt wieder ufneh. Farbe für s Fäscht, wo mer d Deko dena usrichtet, hämmer bisher nonig. Ich weiss nur, dass ichs gern chli farbig hett bi de Blueme. Und lieber so chli öpis im Stil vo Wieseblueme und Ranunkle i Vase als klassisch roti oder wiissi Rose in Gsteckli. Das wird wohl au für de Brutstruss gälte.
Di erscht Idee für de Bruutstruss isch eine gsii us nume pinkige Gerberas. Aber über die Phase bini mittlerwiile hinweg. Würd glaub au zum Chleid nöd so passe, wil das doch so chli en romantische Touch hät.

Pfingstrose: Mis Chleid hät übrigens 1700.- koschtet. Isch dänn ehrlich gseit au de Grund gsi, werum ich mich für das entschiede han vo mine zwei Favorite. Han dänn am Schluss us dem Grund au nur no das nomal aprobiert. Und es gfallt mer ja mega guet.

janedoe: Nomal es Ladybird-Gspänli.
S Shooting am Hochsigstag nur mit em Brutpaar werded mir ev au am Morge oder früene Nami vor em Gottesdienst mache. Mir möchtet zwar nach em Gottesdienst scho au es Momäntli Ziit ha für eus - isch aber au kuul, wänn das nöd mit Shooting gfüllt wär. Defür isch halt d Romantik weg vom "Mir xehnd eus erst, wänn ich inelauf"... Münd no überlegge.
Mir werded Rächteckigi 8er Tisch ha. Und händ eus überleit, dass vermuetli d Trauzüge mit Partner (de Prediger isch übrigens de Maa vo de Trauzügin, es bliibt i de Familie *gg*) und dänn no je öper vo sinere Siite und öper vo minere Siite wird am Bruttisch sii. Halt gezwungenermassen öper, wo ohni Partner chunt. Das macht defür d Uswahl chli eifacher. Ich chönt det entweder e gueti Fründin neh oder au min Brüeder, wo kei Fründin hät (und das wär dänn au kän Affront em andere Brüeder gägenüber, wil de e Fründin hät).

me: Eusi zwei Pfärrer (freikirchliche Prediger und kath. Priester) händ eus hüt beidi zuegseit. Ich bin ja mal gspannt. Aber han es super Gfühl. Mir wänd ebe nöd sone typischi herzigi Hochsigspredigt mit ganz vilne Symbol für d Liebi. Ich wett niemertem uf de Schlips trätte, aber das isch eifach nöd so euse Stil. Und das wird eus vor allem bim Freichile-Prediger au nöd passiere. Da isch er nöd de Typ dezue und de Priester glaubs au eher nöd.
De Gottesdienst isch mer halt scho wichtig, für mich eigetli s wichtigst Elemänt vom Tag. Mängisch gaht das chli unter, wil's no so vill anderi git, wo ziitlich sicher au meh werded in Aspruch neh. Isch ja au guet so, wett ja au, das nacher gfäschtet wird. :)) Aber so richtig am Herz isch scho de Momänt i de Chile mit em Ja-Wort und de ganz Godi rundume.
Drum bini jetzt froh, hämmer eus nach einigem Hii und Her (min Unkel isch ebe au no Priester, aber mir fröged ihn dänn eher für en chline Part a) entschiede, wer mir wänd afröge und wer nöd primär. Und es klappet jetzt. Juhuu!
Sprich: Mir händ au bald es Datum. *hüpf*

Schöne Nami no!

02.10.13 15:43
kangoroo

nicht registriert

Re: Bräute 2014

*reinschleich*

Ich hätte da immer noch Refill Parfümfläschli zu vergeben. Wir haben sie als Gastgeschenke verwendet und sie kamen super an

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...s-10_528_1.html

*rausschleich*

02.10.13 21:10
Lula 

Re: Bräute 2014

Guete Obig

@jane: Ah ok. Ig ou, aber i fröie mi mega!
Mir si am Obe, mit Fotograf u DJ, 36 Lüüt. Mir hei 2 6er u 3 8er Tische, ha dr e Grafik aghänkt, isch auerdings eifach meh so chli für GG u mi, drum ou mit de Farbene, ha ebe scho afgange mit dr Tischordnig. Aber bi üs isch dr Knackpunkt sini Schwo gsi, wo ig eigentli niemerem wetti zuemuete, Lüüt wo fasch niemer kenne, u de no Päärli woni nit mit anderne Päärli zämä wetti, wüu süsch di andere am Tisch abgschriebe si... U ja, es wird äuä immer öber gäh, wo nit zfride isch.
Mir hocke mit de TZ u Partner a 1 Tisch (Blau), denne isch sis Mami, DJ, mi Vater& Stiefmeutter sowie mini Groseltere am Familietisch (Grüen), derte wäri dOption sini Schwo drzue ztue. U de hei mir no 3 Tische mit Gottelüüt, Cousine&Cousin u Fründe.

@Fara: Werum nit, Altrosa gsuch sicher schön us!
Ranunkle si mega , leider im März äuä no nit verfüegbar. Wieso setti das nit für ne Brutstrus gälte? Es gäbti doch ou so blassrosa Gerberas?!
Wieso heit ihr de zwöi Pfärrer? Sorry...
Fröit mi für öich, hets so guet klappet!

Datei-Anhänge
Bären Saal.pdf Bären Saal.pdf (23x)

Mime-Type: application/x-pdf, 100 kB

02.10.13 21:51
Lula 

Re: Bräute 2014

Froue, mis Hirni... *augenrollendesmiley*

Ha ja vor Nemo 10 serigi Spiegelplattene kouft http://www.ikea.com/ch/de/catalog/products/30133522/
Hätti öber Interesse dranne, di ir eigete Deko izboue. Mir bruche die nach üsem Hochzyt im März nüme, u viellech het ja no öber anders fröid dranne.

02.10.13 23:07
Fara 
Re: Bräute 2014

Hoi Lula

Stimmt, blassrosi Gerberas würded au passe. Aber ich dänk, mittlerwile wetti lieber nöd en Struss us nur einere Sorte Blueme. Aber wer weiss, vilich änderi mini Meinig no. Bis im April isch no lang (es zeichnet sich ab, dass euses Datum im April wird si).

Wäg de zwei Pfärrer... Ja, das würkt vilich würkli chli komisch. Und wäni jetzt no säg, dass es gnau gno eher drü werded sii (wobi de dritti eher en chline Part wird überneh, dänki), dänn bini no vill schreger.
Nei, es isch so, dass min Verlobte und ich beidi eigetli katholisch sind, so vo de Herkunft her. Ich bin aber sit einige Jahr inere Freichile am mitmache und er isch diesbezüglich no bizli am usefinde, wien er's gnau gseht. Aber ebe, de konfessionell Hintergrund, wo mir teiled, isch de katholisch (sind au beidi Mitglied). Aber mir händ glich au dem wele Rächnig träge, dass ich zumindest jetzt in e Freichile gang.

Und mir werded mit em katholisch Priester no gwüssi Sache bespräche. Eifach wil eus beidne d Trauig sehr wichtig isch und mir nöd wänd liechtfertig Sache verspräche, wo mir nöd werded chöne oder welle halte oder s eifach nöd wüssed. Da bini gspannt, wie er's dänn xeht.

So, sorry... Sone langi Antwort häsch vilich gar nöd welle. :-D

Wie hüratet ihr eigetli? Au inere Chile oder nur zivil oder mit enere freie Zeremonie?

Liebi Grüessli,
Fara

03.10.13 08:46
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Morge!!!

@Pfingstrose
ohje gueti Besserig...mir geits sit Afangs Wuche gad glich - mega erkältet und mit Medis und Tee am dureschlah bim schaffe für dasi am Abig ner es Bad nime oder nume tod wiene Flöige ufem Sofa lige....hoffe dir geits wider besser bis am Sunntig!! geits der scho chli besser..??
ou cool megem VW-chäfer!! brucheter de aus Fahrzüg am Hochzit??

@Taeboyana
iiihi bi ja de gspannt obd am Dienstag gad dis Troumkleid findisch??!!

Blumenarmband
Das wetti ou für mini TZ und Bridesmaids..het da öper scho mal sich erkundiget prislich? und werde da d blueme nid u schnell welk?

Einladungstext
Mir si ize so chli am usedüftle mege Text für ufd Einladungskarte.... Was hei die so für Texte wo si scho hei??

@munggi
i dänke imfau die "flügende" schmetterlinge si DIY - zum selbermache??
finde das Kleid mega schön und du strahlisch richtig drinne - das passt superpffff männer chöi mängisch so unemotional si wenns um Kleider oder Frisure oder oder oder geit...

@janedoe
ha gad müesse schmunzle mege Sophies Welt....das hani ohni Witz scho sit öppe 6 Jahr und bi eifach immer no nid fertig auso ou no nid wiit....

@kleineFeder
wow es sehr schöns Kleid und isch doch super wends gfunde hesch egal mit wem und wie und wo

@munggi
finde das Kleid mega schön und du strahlisch richtig drinne - das passt superpffff männer chöi mängisch so unemotional si wenns um Kleider oder Frisure oder oder oder geit...

@squishy
mir werde äuä es Dessert la serviere und ner no e Cupcakes - Torte la mache und no gad so Kartonböxli parat stelle für die wos nüm möge dass sis chöi heineh.... evlt. no es früchtebuffet wo ig gern wett und mi GG überflüssig findet aber das luegemer no
iiiih ig bi so gspannt uf Föteli vo öiem Farbe-Shooting

03.10.13 08:55
Sue87 

Re: Bräute 2014

Gwundernasenliste

an alle die noch nicht eingetragen sind oder noch Änderungen/Ergänzungen haben:

http://www.heiraten.ch/forum/board/perso...2_237_9.html#89

03.10.13 09:29
chliini22 

Re: Bräute 2014

Guete Moorgä allersiits

puhh ihr sind ja wiedermal fliessig gsii.. i chume im moment chum nache mit lese.. es lauft alles chli drunder und drüber.. ha sogar am zistig fascht verhängt zum de standesamttermin z'bestätige.. hend en prov. gha und ha am 1.10 mich müesse melde zum de definitiv zbestätige..

ja und etzt sinds na genau 100 täg.. ha gad dä countownd gseh uf eusere homepage..

suscht sorry i chume nöd dezue zum allne e antwort schriebe... aber kleinefeder und munggi ihr hend ganz schöni chleider.. gfalled mir bed würklich sehr guet.. und au dä ring vo dä fara. noramerwiis gfalled mir so fini ring nöd unbedingt aber dä isch hammer..

und suscht vowege DJ.. isch schwierig und hetted mir nöd öppert wo mer kenned den hetti wahrschindlich au nöd gwüsst wer ne..

ha na schnell e frag.. bechunt mer wenn mer uf lightinthebox öppis bstellt z.b. bolero oder schueh immer au e zollrechnig über? oder gits da au freigrenze wie wenn mer mit em auto über dä zoll fahrt? oder was hender für erfahrige gmacht? sött na öppis warms ha zum alegge..

soo sött wieder fürschimache..

lg

03.10.13 10:00
Taeboyana 

Re: Bräute 2014

Guete Morge Brütlis

@Lula: Wo geisch ga Chleider probiere u wär nimmsch dasmau mit? I ga o am Zischti.

Uf Butinette hani scho glegt gha wäg de Güfeli, aber dert heisi nur wenig Farbe zur Uswau (i wott ja nid x verschiedeni gmischt) und ou nur 50 Stk. ire Packig. Ha itz aber paar Sitene gfunde wome cha Floristebedarf bsteue u dert hei sie so 100-er-Packige i x Farbe.

@munggi: Ja, isch mi erscht Termin (aso es si 2, eine am Morge u eine am Nami) und bi gspannt, ob ig gad uf Ahieb fündig wirde oder ob sech die Suechi de sehr schwierig gstautet... Hm ja, i wetti eigentlech nid no tusig angeri Sache ufgschwätzt becho. Höchstens vielech e passende BH oder e Stola we sie gad öpis hei. Aber Schueh si doch i so Läde oft rächt übertüret und i wett ja eh nid wissi, u Schmuck hani ganz schöne uf etsy gseh oder de luegi bi Swarovski. U Schleier wotti o kene. Aber we sie i däm Lade würklech schöni Chleider sehr abegschriebe hei, luegi evtl. no gad fürnes rots für am zivile.

@Pfingstrose und Sue: Gueti Besserig euch! Sone Seich. Sue, wie isch eigentlech ide Ferie gange mit dire Blaseentzündig?

@Sue: Super Idee mit de Kartonböxli für d Cupcakes, wo sie nid möge. De chame no öpis mitnäh und es bliebt nid feins Dessert fürig, i fänd das o so schad!

@Tischornig: Mir hei ou rundi Tische, wahrschinlech 6-7. Mir as Brutpaar wärde o e runde Tisch ha u de eifach chli ir Mitti si. Are länge Tafele würd ig mi gloub chli zu usgsteut füehle.

 1 .. 198 .. 394 395 396 397 398 .. 698 .. 997
schaffe   Hochzyt   Location   richtig   Janedoe   bstellt   Iladige   Littlefoot   gspannt   würklich   malinchen   Pfingstrose   squishy   Taeboyana   Zuletzt   Problem   würklech   irgendwie   bearbeitet   Hochziit