| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 2 3 4 5 6 .. 502 .. 997
08.11.12 09:40
Lula 

Re: Bräute 2014

Vo wo sit Dir eigentli? U wie aut? U wie lang scho mit öichem Partner zämä? U wenn hürotet ihr? U wie?

08.11.12 09:44
nisliker 

Re: Bräute 2014

Hallo Lula

es isch vermuetlich eifach nochli früeh! ich würate im januar 2014 und au das gat no über 1 jahr.... das chund denn scho no ;)

08.11.12 10:05
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Ig ha üs au scho mit de 2013er Brütlis vergliche, die si vor mene Johr scho meh gsi!

Ou jo, chlei Infos wäre no spannend! Also, ig bi 27i und mir si sit 7 Johr zäme. Mir si es Bärner Päärli, Datum isch dr 9t Auguscht und wie das wüsse mr nonid so genau (aso ig scho, aber was är wott änderet sich ebe vo Wuche zu Wuche!). Einig simr üs eifach drüber, as mr ir Chüuche hürote, as s Zivile es Grillfeschtli wird und weles as üses Wunsch Restaurant isch. U bi euch?

08.11.12 10:18
nisliker 

Re: Bräute 2014

also ich bi 23 :) und mir sind sit 5 jahr zäme. mir chömed us züri und da min fründ gern im winter hürate möcht sueche mir e location und e chile i de berge. bis jetzt hemmer gseit es wird Januar 2014. sobald mir eusi location hend duemer de termin fixe. mir wür 11.01.2014 no gfalle.. mal luege. viel hemmer noni planet. ich ha uuuuuuuu viel ideee aber ich derf min fründ nöd übervordere :)

Zuletzt bearbeitet am 08.11.12 10:19

08.11.12 10:18
Lula 

Re: Bräute 2014

Tönt fasch wie bi üs. Mir si ou es Bärner Päärli, i bi 24,5 u mir si sit guet 4 Jahr zämä. Resti, Fotograf hei mir e Favorit. Für Apero u Kirche blibe mir im Dorf. Catering hani e Idee, u Kärtli ou scho.
Nach am zivile wäri ou für nes gmüetlech Grille oder es Chineoise. Isch im März de viellech bau gmüetlecher...

Was wetisch de Du? U was wetti Di GG momentan?

08.11.12 10:55
Lenae

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Hallo Lula

Du hast ja richtig Schwung in unseren Thread gebracht

Wir sind von Zürich (naja zumindest wohnen wir jetzt hier, eigentlich bin ich vom Kt. Schwyz). Mein Verlobter ist 25, ich 24 und wir sind in 9 Tagen 8 Jahre zusammen Heiraten werden wir wie schon erwähnt am 14. Juni 2013 zivil und dann genau ein Jahr später am 14. Juni 2014 in der Kirche.

Für den definitiven Termin beim Standesamt müssen wir noch bis zum 14. Dezember warten, da man in Zürich erst 6 Monate im voraus reservieren kann. Für die kirchliche Trauung treffen wir uns nächste Woche mit dem Pfarrer. Ich kenne ihn schon seit meiner Schulzeit (damals war er noch nicht Pfarrer) und möchte ihn noch meinem Verlobten vorstellen. Wenn es für meinen Verlobten auch passt werden wir dann gleich die Kirche reservieren. So wie ich die beiden kenne, habe ich aber keinen Zweifel, dass sie sich nicht verstehen werden

Sobald wir den definitiven Termin fürs Standesamt haben, werden wir uns nach einer Location fürs Abendessen umsehen. Wir werden bloss 14 Personen sein, da werden wir schon noch was finden. Die Feier nach der kirchlichen Hochzeit wird einiges grösser, da würden wir gerne auf dem Landstück eines Bekannten direkt am See ein Zelt aufstellen mit einem amerikanischen BBQ Smoker dazu.

Ein Freund von uns hat uns gleich nach der Verlobung angeboten unsere Hochzeiten zu fotografieren. Da uns seine bisherigen Fotos super gefallen, haben wir ihn gleich gebucht

(at)FringillaVigo: Wisst ihr schon wo euer Grillfest stattfinden soll?
(at)Nisliker: Das mit de viele Idee und em überfordere kenni, aber min Verlobte het sich langsam dra gwöhnt

08.11.12 11:03
nisliker 

Re: Bräute 2014

hallo lenae

tönt echt super! ich stelle mir das sehr schön vor am see mit dem zelt. drück dir die daumen dass es schön wetter ist ;)

dann habe ich ja noch hoffnung :D

Zuletzt bearbeitet am 08.11.12 11:04

08.11.12 11:15
nisliker 

Re: Bräute 2014

weiss von euch schon jemand wo ihr nach dem kleid suchen geht? wann macht ihr euch auf die suche?

08.11.12 11:16
StellaBlack 
Re: Bräute 2014

dann stell ich mich doch au noch kurz vor
ich bin 25, mein Verlobter 32... wir kennen uns schon gut 8 Jahre, sind nun ungefähr 3.5 Jahre zusammen, waren aber davor schon einmal ein Paar jaja, ist etwas kompliziert...
wie ich bereits geschrieben habe, haben wir unser Datum bereits. Die Location für das Nachtessen, sowie die Kirche ist bereits reserviert.
Nun werde ich alles etwas ruhen lassen und dann im nächsten Frühling starten mit dem Basteln der Einladungen.

08.11.12 12:49
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@nisliker: Das mim überfordere kenn ig. Aber ig ha glaubs e gueti Balance gfunge, zur Zit gits jo au nonig so vil, wo me cha plane, also beschränk ig mi uf Ideesuechi, aber vo däm bechunntr eigentlich nid so vil mit.

@Lula: Chinoise isch natürlich au e cooli Idee, bsungers wils ebe wättermässig würklich no chönnt passe.
Mir hei vorallem bir Gäschtelischte (mini isch grösser als sini), bir Musik (Ig: DJ, är: alles nur nid das, am liebschte gar nüt) und bi de Fotos (ig: mit shooting und pipapo, är: kes Shooting und nid mau ir Chile es föteli) üsi Meinigsverschideheite. Aber ebe, är anderet sini Meinig aube no drü mau und de machi mir no keini Sorge, as mir nid e Kompromiss wärde finge.

@Lenae: die erschti Idee isch gsi, bi sine Eltere deheime, das wär drum de au nid so wit wäg vom Standesamt. Aber mir wüsse nonig wo mir im 2014i wohne, darum chas oh si, as mir de bi üs si oder bi mine Eltere. Hauptsach e schöne Garte, deheime...

@Kleid: Wahrschinlich hani dert nid so nes riesigs Budget, wil mir meh Gwicht ufs Ässe lege (und ebe, wenn mir üs a "mini" Gäschtelischte halte, wärdes 60-65 Lüt), darum hani mir die günschtigere Abieter mau usegschribe: Budget Brautmode, Zauberbraut und evtl öpis in Dütschland. Aber was s Wenn betrifft... Vilich so imne Johr? Chlei später? Weiss es nonig.

 1 2 3 4 5 6 .. 502 .. 997
schaffe   würklech   Janedoe   malinchen   Problem   bstellt   Iladige   Pfingstrose   Hochziit   richtig   Hochzyt   Zuletzt   bearbeitet   würklich   Location   irgendwie   gspannt   Littlefoot   Taeboyana   squishy