| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 202 .. 401 402 403 404 405 .. 701 .. 997
05.10.13 23:39
munggi87 

Re: Bräute 2014

guete spooote obe :)

hani no grad chli bastlet -----> fröidentränen dinger haut :)

@princana asos resti het gmeint itze i 2 wuche !? schüsch närvtermi de...
de lins fürs d schmätterlinge

http://www.youaremyfave.com/2012/05/08/w...st-from-amelia/

@sue üü nei han kes foti am gg gschickt :)
aber i wär sooo gwungerig wen so es es chleid ume isch drum suechi de en lagerplatz:)

@ lula üü das dönt emu für mi nachemene hammer pris

06.10.13 11:02
AIYANA 

Hallo metenand
ich stosse demfall au mol zo euchem Forum :-)
Hochziit August 2014

06.10.13 11:27
malinchen 

@Lula: haha, ha mega müessä lache wäge üsnä Hirnis... I gloub die hei ä luschtige Abä gha zämä! Isch ja mega cool dass dir unter öiem Budget sit bidä Blueme! Was für Blueme nähmet dir de?

@jane: Hmm, wäge de Assecoires für ds Shooting mues ja nid unbedingt es Schildli si oder so. I weis gad nümme was dir fürne Location heit, aber dir chöit ja villecht ou süsch es romantischs Bild erschaffe, z.B. mit Cherzli, zämä es Glas Wy trinke (oder ä heissi Schoggi), nämet ä dicki Dechi mit wo dir öich chöit drinne anenand kuschle etc. So Sache heit dir ja villecht eh scho im Huus, de müesst dir nid no extra öpis choufe...

@fara: Mir verlange vo allnä e Amäldig, ou vo de Apérogäst. Mir si beidi ou imnä Sportverein, u da ischs halt ou schwierig zum abschätze wie viel de chömä. I finde, das chame scho verlange - ou wes villecht nid unbedingt üblech isch. Da mir d Trouig scho so früeh hei, mache mir es Apéro mit warmem Ässe - also es richtigs Zmittag. De wärs doof wenn när viel meh oder weniger Lüt da wäre als mir dänkt hei.

@Alegna: Mir düe de Gäst kei harte Alk. zahle. Mir bestimme e Wyss- und ä Rotwy wo sie chöi wähle was sie wei und übernähme Mineral-Getränk, Kaffee und Tee. Bier si mir no chli unsicher... Aber i finde eigetlech das bruchts ja nid zum Ässe, de sölle die das sälber zahle.

@nala: wow, mega schönä Atrag! Ha mega müessä lache wie dus verzellt hesch... dini Reaktion isch ja so härzig!

@squishy: oh je, i hoffe öies Shooting isch verschobe worde? Fändi jetz ou nid so prikelnd inerä Garage. Eventuell würds ja scho no cool usgeh, wenn d Farb när ou ade Wänd isch u so - aber das när alles wieder putze!?? I finde als Fotograf söttme da scho gnue flexibu si, wenn ds Wätter nid stimmt!

@Fara: Ja i verstah dini Bedänke wägem Gschicht. Das si halt mega begehrti Stellä... Hingäge isch gloub bim Franz eher ä Mangel a Lehrpersone. I bi ou ar PH aber für Oberstufe, und scho da mache sie die ganz Zyt wärbig fürs Franz, wöu sie det viel zweni Studierendi hei.

@Aiyana: Willkomme bi üs!!!

06.10.13 13:20
Lula 

@Pricana: Ah so, sorry ha Di falsch verstande!
I finde di vo meine-hochzeitsdeko.de mega schön, liegt aber sicher dra, dass i nit dr Pink-Rosa Fan bin.
Mir si zSchönbühl im Romantic Flor gsi. Isch en chline härzige Lade mit sehr vernünftige Priise, ou für süsch Gsteck wo si gha het! Si derte sich ou süsch mau wieder!

@munggi: Für üs ou!

@Aiyana: Härzlech Willkomme bi üs. Achtung Suchtgfahr!

@malinchen: I hoffes doch!
Mir hei ebe niene würkli es Budget, sondern eifach es Gsmatbudget wo mir nit drüber wette, hei aber eifach mit massiv meh grächnet. Mir hei Efeu, vergissmeinnicht u wiissi Rose... Mir isch haut was blaus wichtig gsi, u GG wetti nit zviu Blueme mische.
Aber si het üs sehr spezielli u grossi Gsteck zeigt, wo iwie mit auem de uf guet 600.- isch cho.

06.10.13 14:06
squishy-fishy

nicht registriert

Guäätä Sunntig mitenand

Fara: Find iich guät, dass ihr eu ned verpflichtet fühlet. Exgüsi, dass ii so direkt gfragt han. Aber diä Frag chan mir irgendwiä ned eiifach jede beantworte 90 Gäscht sind scho gad en huufe Wird siicher eh lebendigs Fest und wer denn schad, wenn's dii überforderet. Hoff für diich, dass alles guät chunt! Kuul, Gymi-Lehrer han ii all möge I cha leiider ned iischätze, was meh brucht wiird. So hend mir jetzt globs praktisch alls. Daenu isch Kindergärtnerin, i mach d'Unterstuufe, Malinchen Oberstuufe und du s'Gymi. Jetzt fehlt uns nur no d'Mittelstuufe

Lula: Wooow, das isch denn es hamer Agebot I verstand diich, dass so begeisteret bisch. Würd miich jetzt grad au vom Stuähl haue!! Wunderbar!! I bii gescht amene Hochziit go gugge sii hend au Efeu gha. Het mir sehr guät gfalle! Hend iihr Deko für d'Obiglocation au scho überleiit? Macht das ned dii gliich Floristin?

Pricana: Bin ii froh, hets diir nixx grosses gmacht! Schön chasch scho wiider muätig ins Auto siitze! Und das di GG Spengler isch, isch gad au eh guäti Sach!! Kartelinks sind alli toll!! Mir gfallt diä mitem leschte Link persönlich am beste. Sind halt eiifach total mini Farbe. Aber sowas dörft ii doch miim GG ned atuä

Munggi: So Nastüächli-Halter? Wär ii gspannt, giits es Foti? Schön hesch für diä Arbeiit Ziit gfunde.

Aiyana: Welcome!! Schön nomol eh Bruut iin unserer Mitti z'ha! Wotsch uns chlii was vo dir verzelle? Zum Bispiel wiä diin GG kenneglernt hesch oder obs en Atrag geh het und was ihr so für Vorstellige vom Hochzit hend?

Malinchen: Mmhh, mit warmen Esse dä Apéro tönt suuper. Denn isch gad nomeh verständlich dass ihr eh Ameldig bruchet! Mir hends au vor zum machä, aber ii glob fest dass ii d'Hose got, will ii da überhaupt nöd kenn vo unserer Umgebig...

Me: Miis Mami iisch eh glatte Vogel. Mir hend ja am Donnstig reklamiert weg de Farbe. Und s'Geld isch am Friitig denn gad suuper zrugg cho. Aber natürli zu miim Mami will siis zahlt het Aber gsaiit het sii uns nixx. Erst wo mir hüt vom Zmittag wiider devo gha hend, dass viellicht morn meldet ebe weg de Fiirtig het sii gmaiint, es seg ja scho lang doo
Bin ii froh, dass iihr Garage au ned so ä guäti Idee gfunde hettet. Mii GG het mii scho als heikel bezeichnet Aber ii denk ebe, dass da Putze eewigs würdi go. Da Pulver färbt so extrem guät Unser Fotograf het siich überzüüge loh zum verschiebe. Uf nächst Sunntig suächät mir ez eiifach ä schön und ä schlecht Wetter Variante. Will nachher got er in d'Ferii und mir müässtet bis im November warte und denn hoffi sowieso nüm uf guäts Wetter. I ha mir jetzt denkt unter dä Autobahnbrugg (sii führt über dä Wald) Dört würds trocke bliibe. Isch aber defür extrem dunkel. Luägä was er dezue maiint. Aber ii ha gliich dä Idruck, dass es ihn chlii aschisst, dass vor allem ii so heiikel bin. Er het denn vorgschlage im Studio normali Foti z'machä. Aber das wott ich uf gaaar keiim Fall!!!!

Wünschä eu no allne ä guätä Sunntig!

06.10.13 14:37
nala05 

squishy: jo das mitem füürwärk findi au no cool.. vor allem het jetzt grad geschtr mini bridesmaid gseit, das si mir evtl öbis miteme füürwärk hät welle schänke wen ich das schön find.. den wärs grad ebe no viil eifacher. :) drfür wirds worschinlig chli miehsam mit hoor/makeup a däm dag.. aber weni jetzt scho gli due afroge klappt das sicher au.
wäge dim shooting.. ich find jetzt nid das du extrem heikel bisch.. i find das absolut verständlich das du halt schöni föteli inere schöne umgäbig wotsch.. und das mit de farbe wo dihr euch usdänkt händ isch jo au e super idee und das meh das nid grad noime wot mache wo meh nochr stundelang am putze isch findi jetzt aso logisch!

lula: mir hän nägst joor s 10-jährige jubiläum.. aber das isch uns erst drnoch ufgfalle aber e hauotgrund isch das mir eigetli das semestr es uslandsemestr hän welle zäme mache, das het jetzt abr leider nid klappt, dorum hämir gseit das mir i dämfall jo doch zyt hän zum hürote und vorallem plane und bis nägst august isch mi schatz fertig und ich ha den au nur no ei semester den passt das grad
dis blueme agebot tönt jo wirklig super! vorallem wenn meh so liest as anderi für ihri blueme zahle händ ihr jo do e unschlagbars schnäppli

munggi: was hesch de gnau bastlet?

aiyana: welcome!

malinchen: wie düet ihr das de kommuniziere mit em harte alk? i ha mir das nämlig au scho übrleit abr i frog mi eifach wie de das seisch?! i bi do ame chli skeptisch wie de lüt sage söllsch das mir kei harte alk zahle (vor allem wil i au wot vrmiede dases e suuf gelage git)

me: ich ha am fritig obe no zum erste mol mit dr fatima dyduch telefoniert wil mir jo eig au gärn e freii trauuig wötte mache.. si het no e sypathische idruck am tel gmacht. mi GG findet aber si sigi chli z tüür wil si vrlangt 150.- pro stund und het mir gseit binere super-trauuig het si en ufwand vo ca. 20h. jetzt weissi nid obi ihre nid eifach sage söll das mir es budget vo 2000.- und drüber dörfs eifach nid go, oder ob mir susch no chli söllet sueche.. was händir do so für erfahrige?

wünsch allne no e schöne suntig!

06.10.13 14:47
AIYANA 

Jo klar, mer händ eus vor 3 Johr offiziel kenneglert. Aber s'erst mol gseh esch scho einiges länger her. mer händ eus beidi dazumol scho sehr gfalle, jedoch semer do beid inere beziehig gsi.
schlossändlech semmer denn beidi am gliche fest gsi wo er grad ofem heiwäg gsi esch ond ich em korz gwonke han, de esch er zo mer cho ond mer händ de ganz obe metenand gredt. er seit no höt för ehn sig das denn liebi of de erst blick gsi.
eigentli hani emmer z'erst welle hürote ond denn kind ha. schlossändlich hämer gmerkt dass mer jetzt wänd en familie grönde, ich ha denn im februar pille abgsetzt ond ben jetzt i de 10. Woche schwanger
er het mer denn im Früehlig en atrag gmacht. er het ofeme heustock es kino igrechtet. esch mich dihei cho abhole, het mer d'auge verbonde ond denn det he gfahre. Het denn det he in Pizza lo lefere. mer händ zäme chli wii tronke ond gässe dezue silver linings gluegt (er het dänkt es sig en liebesfilm ) ond denn het er mir im aschloss an film de atrag gmacht.
euses baby set im april/Mai nächst johr of d'wält cho ond planet bzw. reserviert hämer de 2. August for trauuig ond taufi. Mer möchted es möglichst onkomplizierts fest ha, dorom hämer au mol en waldhötte reserviert. es budget hämer eus eigentli au nonig gsetzt. mer wössed halt au gar nonig was mer scho seled mache ond was nochli ziit het

06.10.13 18:28
kleinefeder 

@ Mittelstufe... ich hab 3./4. Klasse, also auch Mittelstufe
Wir haben also tatsächlich von allem ein bisschen...
@ Orchideen... Wer von Euch wollte nochmal alles mit Orchideen machen?
Ich hab nämlich gestern einen wäutz () schönen Blumenstrauss bekommen und sofort ans Forum gedacht... GG war echt süss... Ich mag eigentlich Orchideen nicht so, aber er hat mir mal gesagt, ich sei eben eine besondere Blume, wie die Orchidee, die viel Pflege braucht und seither bringt er immer mal wieder Orchideen...
Naja.. hänge also schnell zwei drei Bildchen an, kann man ja auch mit anderen Farben... Aber so als Idee, vielleicht hilft es ja jemandem...

Datei-Anhänge
2013-10-06 18.18.19.jpg 2013-10-06 18.18.19.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 163 kB

2013-10-06 18.18.31.jpg 2013-10-06 18.18.31.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 173 kB

06.10.13 19:00
Pricana 

Halloo zäme

@munggi: ah guet denn hoffi chunsch i zwei Wuche en positive Bscheid über vom Resti!! Mercii für de Link

@aiyana, welcome und heerzlichi Gratulation zu dinere Schwangerschaft! Hoffe dir gahts bis ez guet und wünsche dir na spannendi und gsundi 6-7 Mönet mit dim chlinä Zwergli

@lula: hehe ja wennd nöd de pink-rosa fan bisch verstahni das ;) mir werdet eus ez wahrschinlich für die erschti entscheide vo dawanda und denn würdi glaub na e perle ane tue bidä schmetterling. Meistens sinds doch die chlinä lädeli mit de beschte sache, super hender de gfunde!

@squishy: ja das er spengler isch, isch perfekt für mich hehe ja ich dörf mim so Sache zum Glück atue, da bini echt froh!

Sinder eu denn aber grundsätzlich sicher bi euem fotograf, hender de au am hochziit? Findes nämlich u schad dasser ez scho so kompliziert tuet, ihr sind ja schliesslich d chunde und wenn ihrs so wänd mache denn sells ja au so sii! Hoff eues shooting am sunntig wird glich super !!

@nala05: 2‘000.- für die trauuig findi ehrlich gseid uu viel! Ich han aber leider gar kei erfahrig mitere freie trauuig, aber ich dänke das lauft öppe ähnlich ab wie idä chile oder wie mueni mir das vorstelle? Macht sie denn na öppis speziells?

@kleinefeder: sind meega schöni Blueme!!

06.10.13 19:23
squishy-fishy

nicht registriert

Pricana: Ouuups, mit dere Frog han ii gar ned grechnet miir sind eigentli siicher mit ihm. Er iisch eh meega liäbä und het alles guät gmaiint. Meh merkt eiifach, dass er so es Farbeshooting no niiä gmacht het und ihn da verunsicheret. Aber mir hends ja au no niiä gmacht. I denke, ii han en au recht gforderet. I hoff, er merkt, dass ii ned eh fixxi vorstellig im Kopf ha, sondern das es Experiment isch.

4 Hochzeiten: So ez luägi d'Hochziit vo dä Sandra. Nimmt mii jetzt wunder...

Kleinefeder: Perfekt, so isch alles abdeckt!!! Hübschi Bluämä. Miis Mami het au gern Orchidee

Aiyana: Oooh, jööö. De Atrag tönt meega romantisch ufem Heustock!! Sehr schön!! Gratuliärä zur Schwangerschaft und wünsch diir eh schöni Ziit mitem Zwergli im Buuch!

Nala: Boooah, das wäret ja 3000.-. Find iich extrem viil I find au 2000.- relativ no viil. Aber jo ii cha da ned iischätze, wiiä viil "normal" iisch, will ii jo kiirchlich hürote und am Pastor zahlet mir ja nixx... Drum find ii's viellicht eiifach krass. Aber ha gad entdeckt, das do über s'Thema ustuscht worde isch. Isch demfall im Rahme: http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...ung-31_126.html

Guuute bald Nacht

1 .. 202 .. 401 402 403 404 405 .. 701 .. 997
Location   gspannt   richtig   bstellt   malinchen   Taeboyana   squishy   würklich   schaffe   Problem   Zuletzt   Hochziit   Janedoe   würklech   Iladige   Hochzyt   irgendwie   Littlefoot   Pfingstrose   bearbeitet