Bräute 2014 |
|
1 .. 202 .. 401 402 403 404 405 .. 701 .. 997
|
05.10.13 23:39
munggi87
|
Re: Bräute 2014
guete spooote obe :)
hani no grad chli bastlet -----> fröidentränen dinger haut :)
@princana asos resti het gmeint itze i 2 wuche !? schüsch närvtermi de... de lins fürs d schmätterlinge
http://www.youaremyfave.com/2012/05/08/w...st-from-amelia/
@sue üü nei han kes foti am gg gschickt :) aber i wär sooo gwungerig wen so es es chleid ume isch drum suechi de en lagerplatz:)
@ lula üü das dönt emu für mi nachemene hammer pris
|
|
|
|
06.10.13 11:02
AIYANA
|
Hallo metenand ich stosse demfall au mol zo euchem Forum :-) Hochziit August 2014
|
|
|
06.10.13 11:27
malinchen
|
@Lula: haha, ha mega müessä lache wäge üsnä Hirnis... I gloub die hei ä luschtige Abä gha zämä! Isch ja mega cool dass dir unter öiem Budget sit bidä Blueme! Was für Blueme nähmet dir de?
@jane: Hmm, wäge de Assecoires für ds Shooting mues ja nid unbedingt es Schildli si oder so. I weis gad nümme was dir fürne Location heit, aber dir chöit ja villecht ou süsch es romantischs Bild erschaffe, z.B. mit Cherzli, zämä es Glas Wy trinke (oder ä heissi Schoggi), nämet ä dicki Dechi mit wo dir öich chöit drinne anenand kuschle etc. So Sache heit dir ja villecht eh scho im Huus, de müesst dir nid no extra öpis choufe...
@fara: Mir verlange vo allnä e Amäldig, ou vo de Apérogäst. Mir si beidi ou imnä Sportverein, u da ischs halt ou schwierig zum abschätze wie viel de chömä. I finde, das chame scho verlange - ou wes villecht nid unbedingt üblech isch. Da mir d Trouig scho so früeh hei, mache mir es Apéro mit warmem Ässe - also es richtigs Zmittag. De wärs doof wenn när viel meh oder weniger Lüt da wäre als mir dänkt hei.
@Alegna: Mir düe de Gäst kei harte Alk. zahle. Mir bestimme e Wyss- und ä Rotwy wo sie chöi wähle was sie wei und übernähme Mineral-Getränk, Kaffee und Tee. Bier si mir no chli unsicher... Aber i finde eigetlech das bruchts ja nid zum Ässe, de sölle die das sälber zahle.
@nala: wow, mega schönä Atrag! Ha mega müessä lache wie dus verzellt hesch... dini Reaktion isch ja so härzig!
@squishy: oh je, i hoffe öies Shooting isch verschobe worde? Fändi jetz ou nid so prikelnd inerä Garage. Eventuell würds ja scho no cool usgeh, wenn d Farb när ou ade Wänd isch u so - aber das när alles wieder putze!?? I finde als Fotograf söttme da scho gnue flexibu si, wenn ds Wätter nid stimmt!
@Fara: Ja i verstah dini Bedänke wägem Gschicht. Das si halt mega begehrti Stellä... Hingäge isch gloub bim Franz eher ä Mangel a Lehrpersone. I bi ou ar PH aber für Oberstufe, und scho da mache sie die ganz Zyt wärbig fürs Franz, wöu sie det viel zweni Studierendi hei.
@Aiyana: Willkomme bi üs!!!
|
|
|
|
06.10.13 14:06
squishy-fishynicht registriert
|
Guäätä Sunntig mitenand
Fara: Find iich guät, dass ihr eu ned verpflichtet fühlet. Exgüsi, dass ii so direkt gfragt han. Aber diä Frag chan mir irgendwiä ned eiifach jede beantworte 90 Gäscht sind scho gad en huufe Wird siicher eh lebendigs Fest und wer denn schad, wenn's dii überforderet. Hoff für diich, dass alles guät chunt! Kuul, Gymi-Lehrer han ii all möge I cha leiider ned iischätze, was meh brucht wiird. So hend mir jetzt globs praktisch alls. Daenu isch Kindergärtnerin, i mach d'Unterstuufe, Malinchen Oberstuufe und du s'Gymi. Jetzt fehlt uns nur no d'Mittelstuufe
Lula: Wooow, das isch denn es hamer Agebot I verstand diich, dass so begeisteret bisch. Würd miich jetzt grad au vom Stuähl haue!! Wunderbar!! I bii gescht amene Hochziit go gugge sii hend au Efeu gha. Het mir sehr guät gfalle! Hend iihr Deko für d'Obiglocation au scho überleiit? Macht das ned dii gliich Floristin?
Pricana: Bin ii froh, hets diir nixx grosses gmacht! Schön chasch scho wiider muätig ins Auto siitze! Und das di GG Spengler isch, isch gad au eh guäti Sach!! Kartelinks sind alli toll!! Mir gfallt diä mitem leschte Link persönlich am beste. Sind halt eiifach total mini Farbe. Aber sowas dörft ii doch miim GG ned atuä
Munggi: So Nastüächli-Halter? Wär ii gspannt, giits es Foti? Schön hesch für diä Arbeiit Ziit gfunde.
Aiyana: Welcome!! Schön nomol eh Bruut iin unserer Mitti z'ha! Wotsch uns chlii was vo dir verzelle? Zum Bispiel wiä diin GG kenneglernt hesch oder obs en Atrag geh het und was ihr so für Vorstellige vom Hochzit hend?
Malinchen: Mmhh, mit warmen Esse dä Apéro tönt suuper. Denn isch gad nomeh verständlich dass ihr eh Ameldig bruchet! Mir hends au vor zum machä, aber ii glob fest dass ii d'Hose got, will ii da überhaupt nöd kenn vo unserer Umgebig...
Me: Miis Mami iisch eh glatte Vogel. Mir hend ja am Donnstig reklamiert weg de Farbe. Und s'Geld isch am Friitig denn gad suuper zrugg cho. Aber natürli zu miim Mami will siis zahlt het Aber gsaiit het sii uns nixx. Erst wo mir hüt vom Zmittag wiider devo gha hend, dass viellicht morn meldet ebe weg de Fiirtig het sii gmaiint, es seg ja scho lang doo Bin ii froh, dass iihr Garage au ned so ä guäti Idee gfunde hettet. Mii GG het mii scho als heikel bezeichnet Aber ii denk ebe, dass da Putze eewigs würdi go. Da Pulver färbt so extrem guät Unser Fotograf het siich überzüüge loh zum verschiebe. Uf nächst Sunntig suächät mir ez eiifach ä schön und ä schlecht Wetter Variante. Will nachher got er in d'Ferii und mir müässtet bis im November warte und denn hoffi sowieso nüm uf guäts Wetter. I ha mir jetzt denkt unter dä Autobahnbrugg (sii führt über dä Wald) Dört würds trocke bliibe. Isch aber defür extrem dunkel. Luägä was er dezue maiint. Aber ii ha gliich dä Idruck, dass es ihn chlii aschisst, dass vor allem ii so heiikel bin. Er het denn vorgschlage im Studio normali Foti z'machä. Aber das wott ich uf gaaar keiim Fall!!!!
Wünschä eu no allne ä guätä Sunntig!
|
|
|
|
|
|
|
06.10.13 19:23
squishy-fishynicht registriert
|
Pricana: Ouuups, mit dere Frog han ii gar ned grechnet miir sind eigentli siicher mit ihm. Er iisch eh meega liäbä und het alles guät gmaiint. Meh merkt eiifach, dass er so es Farbeshooting no niiä gmacht het und ihn da verunsicheret. Aber mir hends ja au no niiä gmacht. I denke, ii han en au recht gforderet. I hoff, er merkt, dass ii ned eh fixxi vorstellig im Kopf ha, sondern das es Experiment isch.
4 Hochzeiten: So ez luägi d'Hochziit vo dä Sandra. Nimmt mii jetzt wunder...
Kleinefeder: Perfekt, so isch alles abdeckt!!! Hübschi Bluämä. Miis Mami het au gern Orchidee
Aiyana: Oooh, jööö. De Atrag tönt meega romantisch ufem Heustock!! Sehr schön!! Gratuliärä zur Schwangerschaft und wünsch diir eh schöni Ziit mitem Zwergli im Buuch!
Nala: Boooah, das wäret ja 3000.-. Find iich extrem viil I find au 2000.- relativ no viil. Aber jo ii cha da ned iischätze, wiiä viil "normal" iisch, will ii jo kiirchlich hürote und am Pastor zahlet mir ja nixx... Drum find ii's viellicht eiifach krass. Aber ha gad entdeckt, das do über s'Thema ustuscht worde isch. Isch demfall im Rahme: http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...ung-31_126.html
Guuute bald Nacht
|
|
|
|
1 .. 202 .. 401 402 403 404 405 .. 701 .. 997
|