Bräute 2014 |
|
1 .. 203 .. 403 404 405 406 407 .. 702 .. 997
|
|
|
|
07.10.13 10:54
Alegnanicht registriert
|
Re: Bräute 2014
Pfingstrose: finde die idee no lustig, ersch ar wiehnachte säge.. 6monet vorher wüsse längt gloubs. Wird sicher e cooli überraschig
Alk: gloube mir maches de so das mir eifach ufd menuecharte schribe was für getränk dass git. Möcht eifach nid dass när blödi stimmig git we deu lüt ires schnäpsli säuber müesse zahle aber schlussändli mueses für üs stimme me chas nie allne recht mache u mir trinke sälber nid viu alk.
Guete start id wuche
|
|
|
|
|
|
07.10.13 11:46
chliini22
|
Guete Tag
So ihr händ ja es riisä tempo vorgleit.. sorry i ha biträg zum teil nur überfloge.. chume im moment überhaupt nöd nache..schaffes zum teil nöd male zum alles nachelese.. :-S bi am weekend chum am PC gsii.. entweder wegem hochzit underwegs oder weg em Baue und zügle..
was i so am schluss mitbecho han isch wegem öb mers söll kommuniziere oder nöd. ich würs im nachhinein so lang wie möglich gheim phalte oder zumindest vo dä planig nüt bekannt gä.. mir isch zwüscheziitlich dlust au vergange well e huufe sgfühl gha hend sie müend ihre senf dezue gä.. zu allem isch immer cho.. das chasch doch nöd mache.. nur zivil.. das gaht doch nöd.. gäst selber fahre lah.. das gaht doch nöd.. en saal mit catering anstell vo resti.. das chasch doch nöd mache usw.. wunschliste nur flitterwuche.. nei das gaht doch nöd.. i ha mir irgendwenn müesse sege es isch euses hochziit und euses fest und mir macheds so wie mirs wend.. aber isch immer wieder en dämpfer gsii und bin nöch gsii zum dä ganz bettel abblase.. und den hettets nemlich nix vom ganze gha..
suscht ja gits nöd viel zbrichte.. ha deko zügs ikauft und probier male paar sache us und bin go fröge was en brutstruus mit orchidee chostet.. puhh 250.- muen mir das dä glaub schonamal überelgge.. suscht isch HZ-Technisch nix gloffe..
wünsch eu allne en guet wuchestart!
|
|
|
|
07.10.13 12:11
chliini22
|
@kleinefeder: Ja dä hani gseh und finden uu schön.. ich mach ihne male es mail mit vorstellige und dän sölleds mir dä priis durege.. viellicht het sie natürlich au eifach e anderi vorstellig gha als ich..well sie hend sbuech mit dä bilder gad usglehnt gha.. aber ha dä scho gad leer gschluckt.. well ich will au nöd en grosse bruutstruuss.. bin ebe au nöd die wo gern blueme bechunt.. dä zahlsch 80.- für en bluemestruss und nach ere wuche chasch en chüble.. :-S
|
|
|
07.10.13 12:14
Fara
|
Guete Morge
nala: Super, dasser no anderi gfunde händ, wo Trauige mached und eher i euem Budget sind! Ich glaub au, dass au so öper e schöni Trauig chan mache für eu. Xehn das au ähnlich wie das, wo du wäg eusere Fotografin gseit häsch. Vilich isch öper, wo das nonig 20 Jahr macht, defür no offner für eui Ideä und Aregige und leit sich meh is Züüg. Muess nöd sii, aber chönt ja sii. Also, mir händ ja en Prediger und en Priester und die sind das beidi nonig 20 Jahr. De Prediger isch sogar i eusem Alter. Ich mach mir da absolut kei Sorge. Wird sicher super! Tuet mer leid, dass eu so vill drii gredt wird bim Plane und d Lüüt igschnappt sind. Bi eus isch es so, dass mini Eltere vill meh mitüberchömed (ich wohne dihei). Bin u froh, dass sini Eltere das nöd persönlich nehmed (zumindescht hani nöd de Idruck). Müend eus aber mängisch scho au abgränze und ich bin au scho zimli verletzt worde. Letschteres hanged aber au mit de Chrankheit zäme und demit, dass gwüssi Sache bi eus andersch sind als bi andere Brüüt/Paar.
Pfingstrose: Also, prinzipiell hetti au gseit, dass 6 Mönet sötted lange. S Hochsig vom eigete Chind/Gschwüschteti/Grosschind hät ja sicher au Priorität und mer seit öpis anders ab. Aber wänn scho Ferie buecht wäred, wär natürli blöder. Ev. wärs ja würklich e Möglichkeit, dass ihrs de Grossmueter vorher säged. Aber da würdi no biz überlegge, öb das nöd di andere dänn chli mag, dass sie's erscht spöter erfahred? Aber jedefalls, d Iladig als Gschänkli verpacke findi e mega schöni Idee.
Mir händs eusne Eltere und Gschwüschteti zimli sofort xeit nach de Verlobig. Mir händ mal bim schländere durs Niederdörfli vor em Rien ne va plus (sonen Spiili-Lade) so Musigdösli xeh. Eis devo isch de Hochsigsmarsch vom Mendelssohn. Mit so eim hämmers dänn akündiget. Also, schön ipackt (Ettiggette, wo de Name vom Stuck druf gstande vorher entfernt), sie s Dings ablaufe lah und dänn händs sälber müesse usefinde, was Sache isch. Isch sehr guet acho.
chliini: Vilicht isch sie vo nume Orchideä usgange? Eine, wo no anderi Blueme hät, wär vilicht scho günstiger.
me: Juhuu, grad es Save the Date vo Kollege übercho.
Liebi Grüess, Fara
|
|
|
|
1 .. 203 .. 403 404 405 406 407 .. 702 .. 997
|