Bräute 2014 |
|
1 .. 206 .. 409 410 411 412 413 .. 705 .. 997
|
|
|
09.10.13 22:47
lela85
|
Re: Bräute 2014
Bibi, ich hoffe du gsehschs do, ich wùrd dir gern uf dini pn. antworte aber du hes gesperrt (Profil / Istellige) ich Han drum diversi Fotos :)
|
|
|
10.10.13 07:17
Pricana
|
hey zäme guete morge!
@kleinefeder und lela85: merci vielmal für eui hilf, hanmer die link grad abgspeichered !
@janedoe: ja stimmt a das hetti gar nöd denkt, es müend ja würklich die meiste scho bis endi jahr d ferie abgä fürs nächste jahr!
@lula: hesch s sfötteli vo dim chleid wieder usegno oder bini blind :D? gratuliere herzlich zu dim chauf !!
@squishy: merci vielmal, isch beruhigend dasses bi allne so guet klapped, denn machi sicher einewäg mal so e lieferadresse in dütschland ! hey ich glaub d fötteli under dere brugg chöntet meega guet werde, bin echt gspanne ufs endergebnis !!
@malinchen: echt e übli gschicht mit dinere beschte, guet hesch wenigstens da chöne „rede“, wirsches dim GG gar nöd säge? Isch echt unglaublich das so öppis so oft passiert… trennt sie sich vo ihm nach dem ganze?
@taeboyana: traumhafts kleid, stahtder mega guet !!
@me: mini Kartefrau würds ez au id CH schicke, aber mach evt. glich e Lieferadresse in DE. Jetzt bini aber plötzlich unsicher, will sie möchti das ich alles voruus zahle das sie grad nach ihrne ferie chan afange damits endi november fertig sind. d Musterkarte chan sie mir aber erscht nach de Zahlig schicke.. drum hani überleid, obis doch sell selber mache mit dere vorlag? Oder chunt das echt tüürer? für die charte hemer eus ez entschiede:
http://de.dawanda.com/product/50513766-H..._and_conditions
wünsch eu allne es schöns tägli, trotz oder grad wäg de chalte temperature !
|
|
|
|
|
10.10.13 09:11
squishy-fishynicht registriert
|
Guätä Morge mitenand
Malinchen: Was?! Da isch jo unfassbar was diiner Beste passiert isch!! Wiiä cha meh nur?! I tuä dii fest umarme und au dini Best. So öpis furchtbars, chan guät verstoh, hesch zur Ziit wenig Hochziit im Kopf. Und au so Sache darfsch ins Forum poste. Gott sei dank, het Nochburin reagiert und het diiä's überhaupt ghört!!! He, ii ha gad chlii eh Schock
Taeboyana: Wooow, es Traumkleiid. Es stot diir meega guät!!! So kuul, hesch diin Tag erfolgriich abgschliässä chönä! I find Fotis meega kuul. Hine und Vorne guät sichtbar dank em Spiegel! Woow!
Pricana: Woow, wunderschöni Iladige und eh kuuli Farb. Isch scho chlii komisch, dass sii alles will zahlt ha. I würd doch eiifach nomol schriibä, du wellsch das ned. Es säg diir z'unsicher? I denke selber machä chunt türer. Usserdem stell ii mir da meega schwierig und ziitufwendig vor?
Pfingstrose: Pause find iich au total guät! So chasch wiider noii Kraft und Kreativität tanke für diä nächste Planigsschritt!
Me: I bii so froh, de Fotograf het gmaiint, dass s'Liächt dert keii Problem sägi. Er het gnuäg Blitzer So wiiä ihrs all gsaiit hend! Danke für all eui liäbä Wort. I glob jetzt wirds ernst dä Sunntig und ii wird langsam chribbelig Hoffentli isch bis denn miis Bäckli nüm so dick I überleg jetzt was alege. Es wird ja chlii chalt
Wünschä eu allnä ä suuper guätä Tag!
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 206 .. 409 410 411 412 413 .. 705 .. 997
|