| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 207 .. 411 412 413 414 415 .. 706 .. 997
10.10.13 14:22
kleinefeder 

Re: Bräute 2014

Pricana: hast Du mit der Frau auch schon wegen des Portos gesprochen? Ich hab mir die Karten von der mal angesehen.. Die sind echt cool. Aber hast Du gesehen, was sie für Porto verlangt, wenn sie eine Karte verschickt? 30 Euro... Hallooooo?? Wo sind wir denn? Seh ich da was falsch?
Frag sie unbedingt, was sie für Portokosten verlangt, das scheint mir ja horrend...

10.10.13 15:15
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Ooh Mamma Mia. Es schneiit biii miiir!! Bi eu au?!

Lula: Es stot d'Farbe söttet guät uswäschbar sii. Aber diä arme blonde Fraue sind jo nüm blond, wills au aah das glaubt hend Aber mir riskierets und nehmet en wiise Pulli. Wenn's nüm usägot,han ii eiifach en neue Drecklipulli

Fallt miir gad iih, mii GG isch ja blond

Sue: I bii au total schockiert gsii ab dere Ussag vo 4 Hochzeiten und eine Traumreise. Ha mir denkt, bisch scho eh armi Frau wenn diin Maa nach 14 Johr nüm küssisch und enn bäääm het da de Weddingplaner au gsaiit .I ha scho chlii schmunzlä müässä (so guäts halt got mit einere Muulhälfti ) Diä Wuuche sind chlii agnehmer. Sii gebet guäti Pünkt und seget viil positivs! Isch um einiges schöner zum luägä. Aber mitmachä würdi niemals!!!

Malinchen: Es isch so es heikels Thema zum das aspreche. I kenn öper wo da minim au so het, zwar nöd so krass gad mitgschlage werde. Aber aspreche druf isch uuh schwierig, sii haltet denn eim gad vor, dass meh s'Glück dä anderne nöd gönt. Aber viellicht wenn's dini Bescht iisch, wird sii andersch mit dir drüber rede chönä. Wünsch diir Kraft zum sii au uf ä Therapie aspreche chönä oder eiifach sus gmeiinsam diiä Hürde z'näh!

Daenu: Welcome und schöni Ferii! Genau pünktli zum Skifahre Wünsch diir ganz viil Vergniägä in Wien und bessers Wetter ohni Wisi Flöckli
Miir hend ä Offerte bechooh und ii finds würkli zweii meega liiäbi. Sii gönd würkli voll uf uns iih. Mir hend inzwische no eh anderi Offerte und ebe no Kollege wo's au chöntet machä. Jetzt müänd miir chlii vergliiche. Hend da au so gsaiit und mir meldet uns sobald mir uns entschiide hend, was aber no es Wili chönt go. I dä Bäckerei Gschwend müänd mir nämli verbii go zum d'Offerte becho und das isch für uns zur Ziit ned eiifach. Mii GG het eh recht taffe Stundeplan und allai würdi niemals gooh...! Aber h2plus het voll verständniss, reservierets Datum und meldet siich falls öper andersch seb Datum au no wetti... Perfekt also!!
Gniäss dini Ziit und erhol dii guät!

Taeboyana: Schön, chunsch amigs go gügsä! I chönts au nöd looh! Tuäsch du selber diis Abschiedsapéro organisiere?? Scho glii darfsch reserviere! Hoffentli gebets eu eui Wunschziit!

Nala: Genauso wiä du beschriebsch gots mir au! Gemeiin isch, dass iich oft Zuegang han zum Mail...

Nala & Janedoe & Sue: mersii eu no für diä liiebe Wort! Es isch schön, dass eu gfallt und ihrs guät vorstelle chönt, das isch eh risigi Unterstützig. Will cha jo ned all mini Verwandte und bekannte froge obs es no witzig wär und nu unseri Meiinig isch chlii wenig. Drum bin ii so froh han ii da Forum!

Kleidung unser Shooting: Mir hend uns für obe wiis une schwarz entschiide. Mit dä Farbe giits denn jo pep drii und wenn Kleider nüm suuber werdet, denn isch es halt so. Es isch mir total wert

Und jetzt sött ii mol öpis gschiids tuä aah dem Tag...

10.10.13 15:24
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Machemer es Kaffichränzli? :)

Squishy-Fishy: WAAAS?! Nei bi eus regnets eifach sehr fest. Ich han hüt lustigerwiis mit mim Schatz e Wett abgschlosse wenns erstmal schneeit. Er isch ebe en mega Schnee-Fan. Und je nach dem a wellem Datums das nöcher isch, wird de Gwünner zum Znacht iglade. :) Super hender jetzt e relativ grossi Uswahl für eui Trauuig. Bin ja gspanne was ihr am Schluss wähle tünd. Wegem Fotishooting findi übrigens total lässig und bin so gspanne uf eui Bilder. :) Wege de Chleider isch mir nur gad in Sinn cho, dass evt. nöd so guet isch schwarzi Hose alege, will das „frist“ s Liecht. Und zum Kontrast mit em Wiis wers evt. no extremer. Vieliecht wäred Jeans besser?! Nur so min Input musch also uf kein Fall druf lose wenn das nöd wotsch! ;)

10.10.13 15:32
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Pfingstroose: I bii au gspannt uf d'Föteli. I zeiigs denn eu meega gern!
Danke für dä Tipp mit dä Farbe. I wott ebe keii Hose alege, sondern es Röckli. Denn han ii entweder schwarz, beige oder rot. Rot isch z'knallig und passt nöd so (han ii usprobiert), GG het keii bruni Hose (bii rot jo au ned ) und drum bliibt nu schwarz... Usser iich will denn ufzmal gliich eh Hose alege...
Demfall wünsch ii diir viil Erfolg, dass nöcher aah diim Datum isch und du iglade wirsch

10.10.13 15:32
_janedoe 

Re: Bräute 2014

AHHHHHH muess mi rasch churz uschotze!!

Ich han vor es paar Wuche mich ja mal mitem DJ befasst und jetzt hani denkt ich erledige das glich hüt Namitag und bi nomal bim DJ Dubi uf de Homepage gsi. Er hed eus ja kontaktiert, dasmer ihn chönnted bueche. Denn hani ihm jenschti Frage zrugggschickt und mich insgeheim voll gfreut, dasmer ihn jez bueched und was riiiichtig guets hend und jez gsehni i sinere Agenda, daser a dem Datum usbueched isch. Ich chönnt mier soooooooooooo in Arsch bisse!!!!

10.10.13 15:41
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Squishy: Ah so isch das! Hesch keis Jeansröckli?! :) Du chund sicher au so guet. Haha, danke... Hoffes au dasi günne! Min GG isch eh schlächt im Verlüre. Aber tut em hie und da mal wieder guet. Hihi!

Janedoe: Oh nei ich verstahn dich total guet! Sch***! Aber evt. chöntis sie dass er das bolickiert het will ihr eu für das gmolde hend. Lüt em ah und klär das! :) Evt. häsch di vergebens ufgregt. Drucke ganz fest dumme! Suscht chani dir euse no säge. Mir händ nonid definitiv bueched will mer mit em Priis eigentlich no abe wend uf 1000 CHF anstatt 1150 CHF.

10.10.13 15:42
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Squishy: Wo höcklisch du eigentlich gad, dass bi dir scho schneit?

10.10.13 15:54
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Leider nei, das Hochziit i sinere Agenda isch in Luzern. Oh maaaaaann was für en Seich. Nerve mi so ab mier selber! Aso ja, bin demfall sehr empfänglich für din Tipp. Eus isch halt d Belüchtig enorm wichtig und ich bi nöd so sicher, ob eus das en andere genauso cha biete wie die zwei DJ Benz & Dubi. Grrrrrrrrrrr

10.10.13 15:56
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Janeode: Sch*****... I hoff für diich, das Pfingstrose recht het. Es wär jo schön frech vom DJ eu nöd z'melde, dass siich no öper andersch für eues Datum interessiert. I druck diir dä Duume. d'Hoffnig stirbt z'lescht!!

Pfingstroose: I siitze dehaii und da isch ned mol so wiit obe. 700m ü. M in St.Galle.
Ebe han ii keii Jeansröckli... Wer weiiss, viellicht wenn's denn au schneiit, verzichti liiebend gern uf es Röckli

10.10.13 16:02
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Janedoe: Oh nei! Ich finds imfall vom andere au fräch, dass wenn ihr über das Datum am "verhandle" gsi sind, wenns de eifach wiitergit. Würdi mich glich mal no bi dem melde. Chans ja ächt nöd sie. Lug mal bi DJ Wedding dete hets ein DJ de heisst DJ Stibe. Und de werdet mir ziemlich sicher neh. Bueched hämmer nonig. Het total nett retour gschriebe und isch sehr umgänglich und ebe au en junge. Belüchtig nimmter au mit aber dass chan scho sie dass nöd so mega isch wie du das wotsch bzw. weissi au nöd wie gross eue Rum den sötti sie.

Squishy: Hihi, stimmt isch ja würklich nöd wiit weg! Ohoh... Den verlüri mini Wett. Shit! Ja den musch würklich mal luege. Im Röckli wens schneiit naja! :)

 1 .. 207 .. 411 412 413 414 415 .. 706 .. 997
malinchen   schaffe   Zuletzt   Hochziit   Iladige   Littlefoot   bearbeitet   Janedoe   Problem   squishy   würklech   bstellt   Hochzyt   Location   gspannt   irgendwie   Pfingstrose   Taeboyana   würklich   richtig