| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 208 .. 413 414 415 416 417 .. 707 .. 997
11.10.13 08:49
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Fara: Chasch dich da mal no iträge wenn du lust häsch: http://www.heiraten.ch/forum/board/personenkreise/braut-braeutigamtalk/gwundernasenliste-braeute-2014-12_237_10.html

11.10.13 09:06
Sue87 

Re: Bräute 2014

Guete Morge ihr Liebe

@janedoe
ou nei hesch öpis ghört vom DJ?? findi mega frech wenn dir doch no ir Besprechig sit mit ihm...?!
wenns würkli so wäri de ischer mir eh gad chli unsympathisch und de findeter sicher no e VIIIU bessere...

@Fara
Das tuetmer leid für di und i verstah dases mega schwierig isch wenn aui chli öpis anders säge...kenne das scho vo chlinerem wie mine duurende Blaseenzündige de hei aui no Tipps und der eint findet das guet und der ander seit nei das ja nid etc...i wott dir nid z noch trätte aber i wett dir glich mau verzelle wie igs bi so entscheidige aube mache. i bäte defür. und zwar dasi mi doch richtig cha entscheide. und ner sägi eifach so und ize entscheidi mi für öpis und bäte defür dases s Richtige isch und de söus passiere wenns ds richtige isch oder de ou nid...i wünsche dir immer wider und jede Morge nöi ganz viu Kraft
auso ig LIEBE Pasta....und ha ehrlich gseit lieber Pasta oder Pizza als sones mega edels Stück Fleisch...
i fändi die Idee mit verschidene Pastas emu super?? es söu ja euch schmöcke und zu euch passe??

@malinchen
ou nei.......he nei da fragi mi eifach - ig hätt mi NIE defür z frage ob ds Bruutpaar nid süsch no öper zum hüete chönnt ilade?? Ds einzige woni würdi verstah wenn öper würdi frage ob eigentlich der Partner ou iglade isch oder so wenn die no nid zäme wohne und ds Kärtli nur a öper adressiert isch oder so....aber go frage ob me nid no öper meh chönnti ilade findi irgendwie die Höhe?! bi ja scho gspannt ob bi üs ou no so öpis chunnt...Hey nei säg nüt das dänki mir ou immer dass ig weni mau Mami sött werde eifach möchti unkompliziert blibe und mir nid immer tuuusig gedanke mache megde Chind und aues so mega plane und kompliziert tue....mini Schwägerin macht ou sones mega Theater mege ihrem chind wo jährig isch hüt...si het di Verwandte iglade mitere charte und immer zB drufgschribe du bisch herzlich iglade vo 14.00 bis 15.00 oder vo 15.00 bis 16.00hey nei und das git mir fasch eis - si isch Huusfrou und chönti doch eifach Güetzi bache oder e Chueche und säge abde 14.00 chöi die cho wo wei es si ja nid so viu lüt?! aber ja...;O)

Baby an Hochzeit
da chunnt mir ou no gad öpis i Sinn wo mi gad gnervt hetaber vilicht zu unrecht weiss nid was dir da drüber dänket hamer no gar nid gedanke gmacht gha...mini einti Schwägerin isch mitem 3te Kind schwanger. Es wird bi üsem Hochzit 5 Monat alt si. Ner seit si mir letscht Wuche dass si de ds Bebe mitnehme am Hochzit und de halt müessi luege obs schlafi am Abig. ner hani nume so dänkt das sigi ou no frech mir heige no nie gseit mir wöue Babys am Abig und ner ischmer i Sinn cho dass a üsem Hochz ou no gad 3 Fründespäärli es Bebe werde ha und wie isch das chöme da die Bebes eifach mit??

wünsche euch e super Tag bi dem gruslige Wetter...!!

11.10.13 09:22
Pfingstrose 

Re: Bräute 2014

Sue87: Hm, das findi jetzt zwar no kritisch mit eme 5 Mt. altem Baby. Mer stillt ja den meistens no. Und die schlafed ja au gli mal wo mers eifach in Wage stecke chan. Das würdi mir jetzt nüt usmache. Mir werdet au e Kollegin ha wo den es 3 Mt. alts Baby het. Das dörf sie entscheide ob sies mitnimmt. Aber ebe wenns den um Chind gaht wo afanged täubele und brüälle wills nöd schlafe chönd also so zwüsched 1-6 Järhig den isches eifach doof. Au für d Eltere...

11.10.13 09:22
malinchen 

Re: Bräute 2014

Sue: haha, ha gad so müessä lache wie du schribsch vo de babies... I dänke dir müesst scho klar sägä ob dir d Babies weit oder nid am Abe. Süsch näme sie se äuä scho mit! U we dir se nid weit, müesst dir drmit rächne, dass deu Lüt när absägä wäge däm. Das mitem Schlafe isch ja ou immer sones Drama... Auso mini Euterä hei für mi eifach aube sonä Chorb drbi gha woni när drinne pennt ha, u woni grösser bi gsi hani när aube fang is Outo chönne ga liege. (P.S. i ha keini psychische Schäde drvo treit). Aber die meiste Babies woni kennä müessä de aube ines Bett. Chöit dir nöime det übernachte, wo dir fiiret? De würde sie se äuä när eifach is Bett due, aber wes keis het weis i ou nid was sie de würde mache...
U das mitem Geburifestli fingi ja o zviel!!! Mini Schwägerin het ou es riese Tamtam gmacht wo dr älter Bueb het dr 1. Geburi gha. Es richtigs Festli mit andernä Chind u so - drbi chöi die ja no gar nid zämä spiele i däm Alter! Ha mi so gfragt...

11.10.13 10:10
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Bräute 2014

Guätä Wiiintermorge mitenand

Pricana: Schön hend iihr eu chönä einig werde und pink isch no BESSER als violett Bii scho gspannt uf s'Orginalbildli denn! I hoff mit diir dass alles klappet. Isch ja immerno eh grossi Mengi Geld wo iihr in das investieret ohni Musterkarte z'gseh z'ha.
Darfsch unser Schnee ha. Unglaublich Stellewiis isch es sogar so matschschneerege liige bliibe. Gseht eiifach fürchterlich us

Fara: Jo genau seb han ii mir bii dä Graffitis au überleiit, has am Fotograf gschriibä. s'Kuule unter dä Brugg isch halt, dass meh's usprobiere chönt und wenn's nöd got, denn chönt mir eiifach uns dreiihe und scho hend mir Wald-Location Jo ii weiss amigs ned so recht wiä viil Offerte meh innehole darf. Es isch globs no en rechte Ufwand zum eh rechti Offerte z'machä looh und wenn denn z'viil afrogsch, wer weiss, werdets hässig? Mir hend jetzt öpä 4 agfragt
Miim Zah gots mittlerwiile tiptop. Bin hüt Morge verwachet und Schmerze sind endgültig weg. Aber dii erste 2 Tag isch ganz schlimm gsii. Bin ii froh, dass ufs Wuchenend besser wird. Weiisch bii uns isch Olma, aber ii darf nixx trinke und keii Kaffii und dert got meh doch immer go degustiere
Du darfsch gern au vo diiner Behandlig schriibe. Mir sind ja da zum uns unterstütze, da muä ned umbedingt nu Hochziittechnisch sii! Was isch denn das für ä Behandlig?
Wooow, sus hend iihr jo gad Gas geh. Kiirche, Ringe, Caterer!! Respect Pasta isch keii Festmenü aber chunt au immer druf aah, was ihr eu vorstelle und wiä meh's verkauft. Pasta het jede gern und ebe, anschiinend machets jo meega kreativi Sauce. Also werum nöd? Ha gad d'Homepage chii beschnüfflet, da isch ja ned nu Spagetthi. Diä machet recht krassi Sachä ii fänds kuul! Au Bluämä find ii kuul, jo versuächäts mol mit dä Fläschli,bevor iihr gad ä riise Mengi bstellet. Und wenn's eu passt, denn nobstelle. Und sus ii dä Ikea giits doch au günstigi Vase?
Und dini Eltere siind meega liiäb! Schön wiiä's eu au finanziel unterstützet! Mega herzig!!
Ich will dein Kleiid sehen

Malinchen: Uii, nomol so en Fall. Wiä chunt denn da echt bi uns usse? Wiä alt sind denn ihri Kinde? I han absolut keiis verständnis für sottigi Afrage. Werum dörfet Kind nüm bii dä Gotti in d'Ferii zum übernachte? Sobald es Baby nüm Muettermilch brucht got doch das... Wiä häsch reagiert und hend ihr ä Lösig gfunde? I wär nu no hässig.
Mischt, mini Tante und Unkle hend au alles so chliini Goofe. Wenn's doof tüänd, denn zagg werdets eiifach usglade... Ha aber im Alltag au ned sooo viil Kontakt mit ihne.

Janedoe: Meega doof mit dem DJ. I finds würkli frech vo ihm!! Aber du hesch es ja scho erlebt, wenn sich 1 Tür gschlüsst, macht eh besseri uf. Das isch doch bii dir bii dä Locations scho so gsii? I wünschä diir, dass siich diä guät Tüür bald öffnet!

Sue: Hmm... Du sprichsch was guäts aah. Mir werdet denn ii unserer Familie au eh 2 Monatigs alts Baby ha. I biin bis jetzt nu scho froh gsii, dass dä Geburtstermin ned uf dä Hochziitstag fallt (das war biim Hochziit vom GG siin Brüäder so, dä ander Brüäder het en Tag vorher es Bebe bechoh). I denk, aber es bliibt eim ii dem Alter nixx anders übrig. Es bruucht ja na s'Mami. Solangs ned dä ganz Abig schreiit, sött da au keii Problem sii... Und ii denk, ii wirds eiifach ned z'lang hebe, sus han ii no Babykotze uf mim Kleiid Aber Babys schlafet doch meiistens überall sobalds ii ihrem "Autositzli" sind. I denke, frogsch diä Persone mal wiä's es denket. Viellicht sinds ganz unkompliziert!
Hahaha, also ii fänd diä Iladig oberultra doof! Was het sii sich echt denkt... I will niä es komplizierts Mami werde...

Me: Alles paletti nu hunger hani, ii ess jetzt was

Eu en guätä Friitig!!!

11.10.13 10:26
Sue87 

Re: Bräute 2014

@all betreffend Babies
auso i meines ja nid bös.....mir isch nume plötzlich i Sinn cho dass es de werde 4 Päärli mitemne Baby zwüsche 5 und 13 Monat si. und hami de plötzlich gfragt wie die de aui Platz hei und dases ner ja gad wimmlet vo so chline und meine das ja ou nid bös aber i kenne meine Pappenheimer die luege nere immer ufs Chind dases nid z lut isch und nid z hektisch und nid ds hells liecht und niemer im Umkreis vo 5 kilometer rouckt und dases nid zieht und dasme ds Bebe aune no 3 mau muess o zeige wüus doch d schönschte isch
iiih bi gad e läschteri aber tuet gad guet und sorry dasi gad chli dampf ablah i finde Bebes öpis sehr härzigs und ha normalerwiis ou verständnis dass si überau debi si aber stelle mir gad i Vor-Panik sone Chinderparadies-Hochzit vor mit luuter Babies und stillende Müetter
wird eh nume halb so schlimm und mir werdes ja de gseh

@malinchen
hesch eigenltich no öpis vo dire TZ ghört...? het si vo ihrem Fründ no öpis ghört...?

@all
ha gad us luter ufregig und ergeisterung 2 riiiise Stück Marroni-Chueche gässe wo e Arbeitskolleg bache het ize hani öppe es Zuckerflash aber geitmer besser

11.10.13 10:49
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Babies: guetä tip squishy wägä dr Baby-Kotze... Das wär ja de no ds bestä! I meines ja würklech ou nid bös, ha gärn Chind! Aber äbä, mängisch wird eifach erwartet, dass aues hinter de Bedürfnis vo de Chind mues zrug träte und das regt mi ächt ou uf.
D Chind vor Schwägerin wärde a üsem HZ 3 Jährig und 14 Mönet si... Gad dr 3 Jährig wird ja sicher ei Nacht bi de Grosselterä überläbä, u dr Chlii duet sie im Moment gad abstille auso sött das doch scho ou ga. Sie het jetz vorgschlage, dass äbä ds anderä Gotti chönnt während dr Chille ufd Chind luege und sie när ads Apéro bringe. När fahre mir ja a Moossee ca uf die 6i und det chömä sie ou no mit u wärde när ca. am 8i vo de Grosselterä abgholt. Findi e Witz, dass sie no mit zur Abelocation chöme... aber ha när gseit mir isch das glich wie sies organisiere - mir nähme eifach kei Rücksicht. Wenns halt de ersch am halbi 8i Znacht git unds stressig wird für sie zum ässe: nid mis Problem.
Mi het iwie ou gnärvt, dass sie jetz scho hennä genau dr Ablouf u aues wott wüsse. Mir mache ja jetz ä Homepage u det wird alles genau druffe stoh. Aber äbä, me mues das ja jetz scho 9 Mönet zum Vorus organisiere...

@Sue: Chind wo no gstillt wärde si ja oft nid sooo nes Problem vom Lärm här, die chame im Wägeli ha oder i derä Schale für is Outo u de pfuse die. Aber wenn sie när allnä müessä präsentiert wärde ischs haut scho stressig... U wägem Liecht und Lärm etc. chönnt natürlech ou si, dass es de Beschwärde git. Aber die Elterä wüssä ja, wie es HZ ablouft und de würdi eifach vo Afang a klar sägä, dass sie säuber müessä entscheide was sie mitem Chind mache - dass dir eifach kei Rücksicht chöit näh.

Oh mann, i fröiä mi ou scho ufs Zmittag!!!

11.10.13 10:52
Lula 

Re: Bräute 2014

@jane: Danke viu mau
Ou scheisse, hoffe es segi e Irrtum, wäri ja nit gad fair, wenn ihr für denn mit ihm am gugge sit... Hesch scho was ghört vo ihm?
Wieso bisch de Du jtzt unfründlich?

@nala: Danke schön
Hesch scho was ghört vo ihre? Wäri ja super, wenn si sech uf e Deal würdi ilah! Wie isch es mit am andere?
I würdi ebe süsch no gärn mau chli tanze. Ha ou dänkt, mir chönnte so Dez/Januar/Februar gha, u de zwüschedrinne oder nächer mau no i nes Dacing eifach so chli ga Tanze

@squishy: Wo wohnsch Du??? Aber di Farbe gseh sicher ou bi Schnee super us!! Bi üs hets gäng mau wieder grägnet, ha aber de unterwegs glich mau no chli Sunne gseh
Sorry, bi de blonde Froue chummi gad nit noche, wieso wärde die nüme blond, obwous dra gloubet??

@Pfingstrose: Und uf weles Datum sit dr cho? Aso wäg am erschte Schnee?

@Pricana: Hesch e PN

@Fara: Merci viu mau! Jep, es isch dr Hammer. U di normali Stola darf i vo mire TZ uslehne.
Ou sorry, es fahr mir gloubs ah liere...
Ghört de nit eifach ou zLäbe drzue? Mir müesse nüt usschliesse, "nume" wüu mir im ne Hochzytsforum schribe. Aber i verstah Di, es isch sicher enormscht müehsam, wenn si nit mitenand chöi kommunizere u Du närne gäng umi muesch gah!
Nee, es isch sicher keis gängis Festmenu, aber wenns öich passt, u zu öich passt, denn isch es perfekt! U fein tönts aso
Was isch es de für ne Ring gsi, wo euch agsproche het?
Tönt aber sehr härzig mit de Fläschli u de Strüssli dinne.
Fotis chasch gloubs ou nach ewigkeite no lösche! Hani ämu gmeint.
Links chasch gloubs ersch nach are gwüsse Azahl Biträg inne stelle
Dörfti äch süsch e PN mit Dim Kleid, has verpasst.

@malinchen: Isch ja mega cool vo GGs TZ, drück dr Düme, dass ihr nech mit am Priis einig wärdet.
Si cha ja das Kind ou am Gotti gäh zum übernachte, es isch ja nit es ganz früsches... I gseh mängisch zProblem ou nit so ganz, ganz es früsches verstahni ni ja no, aber aber süsch... I mein, dass Kind het ja de ou nüt drvo. Findes aber aube glich "witzig", wenn kinderlosi Eltere Tipps gäh oder se gar kritisiere...

@sue: Es 5 Monat alts verstahni jtzt no dass sis wetti drbi ha, verstah aber ou Di. Isch sicher nit eifach, zumau ja de ou 3 Kinderwäge umestöh, aber viellech chöit dr ja mit am Resti gugge, ob si e Näberuum hei, wo ihr chönntet es Bebezimmer "irichte", wüu i nimme mau nit ah, dass di Eltere im Saal wei stille. U de chönnte derte ou Kinderwäge, Krabeldeckene etc si. U ggf chönnte ja di 3 ou gugge für nes Babysitter (aber nit uf öichi Köste, u ou nit für zfeste), oder si pumpe ab, u gäh dKind vo Afang ah ab
Mir hei ou es Päärli wo nes 6 Möntes Bebe wird ha, aber mir hei vo Afang ah gseit, mir fiire am Obe ohni Kind, u hei das de Eltere ou klar kommuniziert! Bi de einte isch das kei Problem gsi, isch für si logisch gsi, u di andere, si mit am Bebe, het de sMami chli komisch reagiert, u mir hei scho fasch mit are Absag grächnet, aber si chömme glich, si het ihri Eltere im Nachbardorf vo üsere Festlocation. Bi üs hets sechs aber so ergäh, dass vo beidne Eltere dGroseltere eh am Apero si
Aber so wie Du schribsch, würdi klar kommuniziere dass ihr am Obe kenner Kind weit!
Dir u e schöne Tag

11.10.13 12:51
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hallihallo ihr Liäbä!

@Pricana
Oh das isch super, das iher eu hend chönne einige. Wobii ich au no d’Hälfti zimli happig finde, für das, dass iher ja erstmal eifach e Mustercharte möchted… Hoffentli gfallt sie eu denn au genau so guet in real wie ufem Bild. Suscht isch de chli doof…

@Fara
Hehe, jaaaa Rio muesch unbedingt mal luege, de isch sooo härzig
Hui, iher hend ja meeeeega viel chönne erledige! Wow, gratuliere zu all dem! Das mit de leere Fläsche als Deko findi e super Idee! Mier hend eus das au überleit. Würded denn aber so grüen und bruuntön welle bim Glas…
Du hesch sones schwärs Schicksal zträge, uf jedefall darfsch du dich jederziit da inne über das uslah! z’Unispital hed bi mier leider au ganz e schlechte Idruck hinterlah. Ich bin dette in Behandlig gsi wege minere Migräne wo mier zLebe zum Teil recht schwer macht… Verstah, dass ned so Fan bisch.
Ohhh, schickschmer vielleicht dis Chleid per PN? Ich cha dier leider au ned sägä, wie dasmer Biträg langfristiger chan bearbeite…
Ah weisch was mier gad in Sinn chunnt… Bilder chasch jederziit wider go lösche, indem du denn eifach uf ‚Löschen’ klicksch, das staht unne nebe dim Föteli im Biitrag. Und das bliibt au, wenn de Text nümme chasch bearbeite.

@malinchen
Oh nei so doof wege de Band! Hender denn jetzt scho en Alternative gfunde?
Isch ja mega lieb vo de TZ, dass sie direkt de DJ agfraget hend. Und mit e Connections laht sich vielleicht echt no e coole Priis ushandle
Ich glaubs ja nid! Im Ernst, es git also no meh vo dere Sorte? Meine Güte, verstah das eifach nöd. Und wie hed sie denn jetzt reagiert druf? Aso ich hoffe au ganz schwer, das ich nöd eso wirde

@squishy
Du bisch ja härzig! Danke villmal, das stellt mi gad uf, stimmt nämli. Mit de Location ischs au vo mal zu mal besser worde

@Babys / Kinder
Bi eus wird de Brüeder vo mim GG mit sinere Chline cho. Sie isch denn fascht jährig. Mier hend eus jetzt no gar ned wirkli Gedanke gmacht wie mier das findet. Aber es isch eis Chind, vo dem her… d’Mama cha ja denn use mitere…

@Lula
Oh, chan grad ned folge wegem unfründlich? Hoffe bi niemerem uf d’Füess gstande!

@DJ
Aso vom andere hani leider bis jetzt no nüt ghört und es nervt mi wirkli chli. Vorallem nach dem iher mich alli druf ufmerksam gmacht hend, dases mega unhöflich isch, das er sich gar ned nomal rückversicheret hed bi eus. Ich ha zerscht eifach denkt ‚guet selber schuld, mier hetted eus halt müesse melde’ aber stimmt scho, mier sind ja eigentli no am ‚verhandle’ gsi. Naja, han jetzt mal de DJ agfragt wo mier d’Pfingtrose empfohle hed. Er seit eus mega zue und mal luege. Im Moment ischer eus mit 1500.- no ztüür. Hanem gester Abig es Mail gmacht und warte ungeduldig uf Antwort

@me
So härzig, mini SchwiMu hed hüt morge es SMS gschribe, dass sie mier morn viel Spass wünscht bim Kleidershoppe (de Termin hani aber am 12.11., ned am 12.10. ). Ich ha gar ned mit ihre gredet, das ich en Termin gmacht ha, demfall heds ihre GG verzellt was mich denn doch chli erstunt und mega gfreut hed. Denn hed sie no gschribe, dass sie uf de 14.2. Ferie igäh hend, dass sie chönd zu eus flüüge für die zivil Trauuig… Hani mi doch sehr gfreut uf die Nachricht am Morge.
Denn bini gester no bi eusere Tortebäckerin gsi go Cupcakes poste. Sie macht eus jetzt mal en Offerte für d’Torte. Sie hed sone chline Lade wo voll schön im vintage Stil igrichtet isch. Jetzt hed sie mier abote, das ich Etagere und Ständer und so Sache au bi ihre chan uslehne fürs Candybuffet. Findi soooo super

So, wünsche eu en Guete!

11.10.13 13:03
Lula 

Re: Bräute 2014

@jane: Nee, oder ämu mir nit, aber Du hesch drum das geschter (414) gschribe:

_janedoe:
ah und überhaupt, unfründlich bini: MERCI VILLMAL!

Drum hani eigentli wöue nachfrage, was de passiert isch. Sorry wenn is komisch ha gschribe

U wenn ihm mau alütisch? Hätti gloubs Geduld gad nit!
Jöö, Dini SchwiMu isch ja sehr härzig!! U das Din GG das ihr verzellt isch ja ou süess.
I findes sehr härzig, zeigt doch ou dass sie sech fröit uf öiches Hochzyt
Hey, das si doch super News mir Dire Tortebäckere

 1 .. 208 .. 413 414 415 416 417 .. 707 .. 997
malinchen   Hochzyt   bearbeitet   würklich   bstellt   richtig   Hochziit   irgendwie   Littlefoot   Janedoe   Iladige   Zuletzt   schaffe   gspannt   Pfingstrose   würklech   Taeboyana   Location   squishy   Problem