| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 209 .. 415 416 417 418 419 .. 708 .. 997
11.10.13 16:50
malinchen 

Re: Bräute 2014

@Fara: ah ok... I ha äbä dänkt, villecht meint sies eifach guet. Es git halt viel Lüt, wo gad mega unsicher wärde u vo eim Fettnäpfli ids nächschte tschaupe. Bi äbä mängisch ou chli so... Aber we du sie scho mal druf agsproche hesch, würdi ou kei Energie meh druf verschwände! De weis sie ja bscheid und machts i däm fall würklech bewusst. Da verstahnis ou völlig wenn due sie när a öiem Tag nid wettsch drbi ha!!!

11.10.13 17:21
munggi87 

Re: Bräute 2014

uii i chume vou nüme mit mit öichem tempo :)

@pricana dini schmätterlings charte si de schigg :)
hani übereigend die schmätterlinge wo flüge usprobiert u es isch no cheibe knifflig mues aues stimme.. aber mir hei üs entschide se ned zmache ned vom ufwand här sonderns mit däm drat isch no heiku wen das ding när öpertem is oug flüg oder soo wot niemer verletze....

@malinchen ojeee so fräch so öbis z froge! mir hei karte no ned gschikt aber hoffe chäm ned so zügs retur ( bi mim brüeder erwarti aues)
mir hei ou ching am hochzit u die eutere si gloubs 7 u 9 do isch kes problem....
u die angere 3 si fasch aui glich aut 1.8, 1.7 1.5 u dä de vo si 2 mini gotte ching ;)
hei nüt de gäge das si de bi si aber i kümmere mi ned drum öb die öbis z spile hei wie die pfuse u so das isch de eutere überlo finge das mer aui gnue orgenisiere....

@fara uiii sooo es hübsches chleid

bi üs louft ned de hufe ha grad ned soo lust :) am mo hani de gi träff mit de trouzüge mau luege was dörte aues geit :)
üses resti het zuegseit JUHUIII mir chöi is für u flamme in neudorf so schigg si hei wäge üs d ferie gschobe ;)
u mini freudentränen nastüechli bastulei chunt de weni zit ha isch nüz spektakulärs aber mit viu fliss gmacht.

12.10.13 09:31
sasileu 

Re: Bräute 2014

Hallo mitenand...
Boa i glaub gruppe isch langsam z'grossdas gaht jo raaasssennd schnell i dem Forum!
Ich han jetzt entli widermal frei und bi au fit und usgschlofe
Malinchen:das wo dinere beschtä passiert isch findi u schlimm,klar als usestehendi isches immer eifach zum segä aber i glaub i wür de Typ grad azeige...sones A...
Hoff ihre gahts scho es bitz besser und das sie offe mit dir redet und nid de ganz schmerz i sich ine frisst...
Janedou:wo findet den eues Hochziit staht?also Fescht?
Will sust chönti dir DJ Bazillus empfehle,mir hend sie jetzt buecht und sie isch e mega mega liebi und videos wu uf youtube findsch machet so richtig freud
Usserdem het sie au recht e grossi Liechtalag(findi) inkl.Nebelmaschine und mobili Soundalage wo sie eim zur freie Verfügig git!
Ahh und s'beste findi,alles het sie selber tiptop abgsicheret,falls die eigene gäst z'viel über de Durst cha hend.UND die ganz Liechtalag isch neu mit LED weg de chind und allgemein schonender für Auge
Sue:super hesch du das Thema Baby bracht!
Bi ehrlich gseit na erstunt drüber das ihr nid eifach denket,bringets mit.
Ich weiss nid so recht,de Restaurant Chef het gseit es seg eusi Entscheidig sowieso aber er wür empfehle dasmer Kind am Obig ab git.Es Paar vo eus wo gueti Fründe sind hend gsejt sie werdets wahrschinli mit zude Chile neh und den Apero und am Obig vode Grosseltere abhole lah...
Mir hend ebe negst Johr a eusem Hochziit 9-10Kind zwüsche 1.5-5johr.
Wobi 2 devo eusi Gottechind sind,1devo de Brüeder vom Gottibueb und mir au scho paarmal ghüetet hend und 3 sind vode Cousine vo mim GG,de rest isch vo guete Fründe....
Mir,aso ich und min GG hend sehr gern Chind aber joo es wür mi au större wenn den ide Chile oder am Fescht es täublete oder umegerenne isch,au wens s'natürlichste isch
Weiss au nid...wie seget ihr den das eune Igladene Gäst?
I glaub,mir machet jo e Homepage und i schrib den ald eifach hi dases kein seperate Ruum het wos go schlofe chönd und alles ald nah am Wasser isch ohni würkli e absperrig...so echi extra nid kinderfründliche Sache erwähne

Soo eui allne e guets Wuchäend!

12.10.13 10:02
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@sasileu
s'Fäscht hemmer in Schwyz... d'DJ Bazillus wär euse Favorit gsi. Sie isch aber leider scho lang lang usbuecht a eusem Datum

12.10.13 11:59
Lula 

Re: Bräute 2014

Hi zämä,

heit Dir ou chli Sunne bi öich? Bi üs isch zwar no öbe 5 Grad, aber immerhin Sunne...


@Fara: Finde die ämu schön, so si si Zytlos u verleide dr nit irgendwenn. Wetti ihr de se de ou in Gälbgold?
Schöns Kleid, i würdi aber ä Gürtel dra ha, gseht sehr schön us drmit.

@malinchen: Das hoffi aube ou, aber glich het doch jedes siner Grundsätz, u wenn die aube i Frag gstellt wärdi, hani de aube glich Müeh drmit, u das ou ohni Kind.

@sasileu: isch so, chumme ou chum meh mit, aber es gäbti ja no meh, dMai u Juni Brüt schribe gloubs für sich


So wünsche euch no nes schöns Wucheändi, gniessets

12.10.13 14:12
nala05 

Re: Bräute 2014

huiii das goht do wirklig ab mir si halt viili brüütlis nägst joor

janedoe: aso das mit eurem dj isch jo wirkli voll fies! Het är mittlerwile scho gantwortet? würd mi au mega närve i eurem fall! hoff ihr findet en guete ersatz!

pricana: i find d hälfti vorus zahle für e musterkarte immrno viil! aber wenigstens het si sich übrhaupt uf e deal igloh! und wen si grad passe, ischs jo de au glich!

fara: zerst mol: ächt tolls kleid! gfallt mir mega guet und s kunnt dir au guet! ich würds au mitem gürtel alegge! find dä git no e schöne kontrast drzue! vilicht kasch jo no e paar accesoires (odr wie meh das au schriibt) im fabr vom gürtel drzue näh, de gits e einhaitlichs bild und es fallt gar nid uf das er dunkel isch. (obwohlich persönlich finden nid dunkel)
wägem spital.. i vrstand das voll, das das böd für di isch wen si sich nid abspräche.. i ha letscht joor au e schlimmeri krankheit ka und so züg het mi de amigs schnäll gnärvt, wils eifach müehsam isch. i ha z.b. 2mol is mri miesse wil sich 2 ärzt z wenig mitenand abgsproche hän.. und mri isch jetzt nid eso e tolli untrsuechig dasi die gärn mehreri mol wiedrhol.. hoff das besseret sich bi dir und das die behandlig mache kasch, wen si dir guet duet!

malinchen: oh super wägm dj. hoff für eu das klappt! isch immr praktisch wenn meh so connections het.

zum baby thema: ich find aso au das wen grosseltere odr such öper zur vrfiegig stoht, ka meh doch die kinder mol für ei nacht abgäh! das duet meistens au grad de eltere guet, mol widr biz zyt für sich zha! mir wärde au evtl. kinder drbi ha.. mi 1-jöhrig neffe, vonere kollegin 2 beube 1 & 5 und no e 6 jährige. i wird ihne allne sage dasi scho mitko könne, abr mir wärde nüd extra kinderfründlichs bereit stelle (user es kindermenü, wens bim ässe au drbi wäret) und dasi dänk dases au für si eifacher wär wenn sis zu de gross eltere gäbe.. was bi allne möglich wäri.. mim bruedr sini fründin het sogar no 2 kinder us erste ehe (12&13) die ladi nid emol ii.. isch vilicht chli bös aber i kenn die so wenig, und mir si am obe nur no 35.. de bruchi keini pubertierende kinder drbi zha (wow i kum mir jetzt scho chli gemein vor jetzt wo ich s so gschriebe ha, aber egal)
wie scho vo andere gseit.. meh ka die goofe au mol abgäh! i lieb kinder susch wirklig, aber i dänk übrall miesse si au nid drbi si.. isch jo au meistens nid spannend für kinder..

sue: dini schwögerin isch jo au die best! i würd grad äxtra längr bliebe

lula: die wo mir jetzt as rednerin agfrogt het macht no en nätte idruck.. mien uns jetzt mol mitere träffe und de sehn mirs jo dene obs öbis wird!

munggi: das sin jo super news wägm resti!

so wünsch allne no e schöns weekend! mis mami isch übrs we do (si wohnt ebe im tessin) und wot jetzt chli wedding news! nimmt mi jo wunder was si so seit! bis jetzt het si immr gseit sig unser hochzyt.. mol luege ob das so bliibt!

12.10.13 21:00
_janedoe 

Re: Bräute 2014

@Lula
Mier hend d'Sunne hüt au endlich mal wider chli gseh, Juhuuuuui :)

@nala
Nei leider heder sich no nöd gmeldet. Ich denk er hed jetzt sWeekend Uftritt und hoffe, dasi de Afangs Wuche e Antwort bechume.

@me
Soooo, bi hüt sehr sehr flissig gsi und ha mit eusere Homepage agfange. Mier hend ja d'Föteli vom Shooting no nöd, dett chömmer de vielleicht no chli was ifüege und d'Text sind no ned usgriift und zum Teil no ned fertig aber wenner Luscht hend chönder gern mal go güxle. Eues Feedback nimmt mi Wunder D'Adresse isch: fabianundsandra.jimdo.com

Zuletzt bearbeitet am 12.10.13 21:01

12.10.13 22:13
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Hui merke gad dasi da eifach e Siite usglah ha und de Fara ihres Chleid ganz verpasst ha! Aaaalso
@Fara
Super super schöns Chleid! Ich finde de Gürtel machts! staht dier wirkli hervorragend!

12.10.13 23:14
munggi87 

Re: Bräute 2014

@janedoe gset fangs super us aber es isch passwort gschützt :) .......

12.10.13 23:22
_janedoe 

Re: Bräute 2014

Ah schicke eu gern s PW per PN :) Momentli

 1 .. 209 .. 415 416 417 418 419 .. 708 .. 997
Zuletzt   malinchen   Hochzyt   gspannt   Location   Littlefoot   würklech   bstellt   squishy   Janedoe   würklich   Hochziit   Problem   Taeboyana   bearbeitet   Pfingstrose   schaffe   richtig   irgendwie   Iladige