| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 21 .. 40 41 42 43 44 .. 521 .. 997
15.01.13 16:14
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Lula: Leider ebe nid, süsch hätti nämlich no gärn am samschtig vorane zivil ghürote. Perfekt für üs fändi dr FR ir Wuche vorhär, aber das isch ebe dr erscht Ougschte De chäm natürlich dr 31. Juli i Frog, wil me de jo am ander Tag frei hätt, aber dä isch ebe scho verplanet für anderi Sache vil früecher wett GG aber de oh widr nid, also wirds bi üs äue einisch zwüsche MO und DO vorem kirchliche.

@nisliker: d Chile gseht ganz hübsch us! Unds Hotel isch oh cool, gseht sehr gmüetlich us! Das heitr abr nonig fix, odr doch?

15.01.13 16:20
Carole1985 
Re: Bräute 2014

nisliker: wow im guarda val, so schön! bin im november mitem gschäft 2 täg det gsi, es isch uuu schön und romantisch drück der düme das es klappt!
d chile im schnee gseht au meeega schön us...

lula: aso wenn ich kei schwöschtere hett, würdi natürlich au en kollegin neh ich chönnts mer bi 2 kolleginne au vorstelle das sies chönnted mache, und au nacher gotti si. aber irgendwie stönd mier mini schwöschtere eifach no nöcher. ich bin die jüngscht vo 3, und bin die erscht wo hüratet, drum findis eifach es guets gfühl wenn mini ältere schwöschtere chli organisiered und uf mich lueged aber ebe ich chönnt mer au vorstelle en kollegin z neh, wie du säisch, au mit de schwöschter chas striit geh und de kontakt chönnt abbräche

ich han dänkt evt. wirds z stressig beidi trauuige am gliche wuchenänd mache. aber ebe, s zivile gaht ja eigentli ned lang und es isch ja am vormittag oder namittag. und mier möchted würkli nur d TZ und d eltere debi ha, und nacher gmüetlich go ässe. chönnt natürlich au sii das min GG nacher no wott go fäschte aber ich dänke 1 tag vorem hochzit wird er au lieber früeh is bett gah

Zuletzt bearbeitet am 15.01.13 16:22

15.01.13 16:20
nisliker 

Re: Bräute 2014

@fringillaVigo: provisorisch reserviert und bueche düemers am 2.2.2014 wenn mer dobe gsie sind und alles besproche hend...

15.01.13 16:36
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Carole: mir weis oh gmüetlich nä mim Zivile, aber ig hätt glich Bedänke, as me am letschte Tag vorhär vilich anders im Chopf hett und vilich no öpis wett vorbereite oder eifach entspanne vorem grosse Tag. Aber ebe, es stimmt für jede widr öpis anders.

@nisliker: ah das tönt doch guet!

15.01.13 17:24
Lula 

Re: Bräute 2014

@Carole: Oh jöö, isch sehr härzig gschribe. Dämfau hoffi dass si de guet uf di ufpasse u di sicher i Hafe vor Ehe füehre.

@FringillaVigo: Chöit ja MI oder DO hürote, de heit dr 1 oder 2 Täg zwüsche drine, wo dir chöit gniesse, chli si für öich, zgniesse, etc.

15.01.13 19:57
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Also ich chume au wieder emal zum schriibä.

@ lula: aso, ich mun ehrlich säge ich känn mi mitem schwiizer hochziit fast beser us.

Bridesmaid: sind die wo entweder vorä oder hindär de Bruut nah laufet. Die unterstützend d'Bruut am Tag so guet wies chönd (ufs WC gah, machet sogenannti "Speeches" hälfet im vorus mitplane und und vorallem de Polterabig z'organisiere)

Chief Bridesmaid: isch halt de Chef, und het no meh verantwortig und isch Trauzüügin bim underschriibä

Best Man: Isch halt de Trauzüügä und het die gliich Rollä wie'd Chief Bridesmaid.

Ushers: die säget de Gäst wo's anne hocke münd und so fü'd Gäste organisation zueständig.

Tätschmeister söttet bi ois halt chli fürs entertainment sii, und d'Kommunikation mite Gäst überneh. Da oises "Team" zur hälfti in England läbt wämer ebä unbedingt Lüüt wo da sind zum hälfe und guet d'Spraach chönd. (Aso es chönd nö all Englisch und Dütsch aber 2 flüssend beides).

So oises Hotel isch jetzt provisorisch reserviert. *megafroidhan* s'Menü chostet Fr.80.- pro Person (d'Chind sind halbe Priis) mir hend vil ganz chliini 1.5-4 Jährig, was würet ihr det mache? Bi däne under 15 chönts Schnipo und so ha.

Wie machet ihrs mitem Wii und suchtige Getränk?

15.01.13 23:11
morelia 

Re: Bräute 2014

nisiker: bi sprachlos... di hammer locations, mega. mas dr gönnä. so nä richtigä meitschitroum, wunderwunderschön.

thema 2 fründinä (weiss gad nüm bi wäm aus das ds thema gsi isch):
das problem hani nid, ha mini einzigi schwoscht gfragt und irö fründ. mit ihnä hei mrs mega guet.
aber wi wärs de, eini aus tz und di zwöiti aus tätschmeischter???

16.01.13 08:29
nisliker 

Re: Bräute 2014

danke morelina bin au uuu happy!

was gits bi eu neus? hender au scho fotene?

16.01.13 09:16
Lula 

Re: Bräute 2014

Hoi zämä

@lil: Danke viu mau für dErklärig!!
Was heit Dir für nes Menu? I würrd bi de ganz chline mau mit de Eltere gugge, gad mit dem was si Ässe, oder was gäbig isch. Oder viellech wei si ja de gad säuber was mitnäh. Aber i dänk mit Pommes u Nuggets liegsch nit so fautsch.

Inwiefern wie mirs mache? I wetti eifach e rote u ne wisse Wyy, und Rimuss oder so was
U närne haut eifach chli was Mineraligs (Nature, Cola u öbe no stills Wasser)

16.01.13 09:30
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@ lula: cool, mir händ dänkt das mir bide Aameldig chöntet bi Familie es Zätteli inetue, aber grad persönlich fröge isch echt besser. Ja min Wände au ein wiisä und ein rotä, aber ich weiss nö wieviel fläschene mir bruchet

Mir händ es mega easy Menü:

Blattsalat (uf Wunsch vo mim GG)
Züri Gschnetzlets mit Kalbsfleisch und Rösti
(Vegi es Risotto)
Dessert Buffet / Hochziits Torte

Mir händ denkt Typisch Züri/Schwiizer chuchi

Und bi oi?

 1 .. 21 .. 40 41 42 43 44 .. 521 .. 997
Pfingstrose   würklech   Littlefoot   bearbeitet   richtig   schaffe   Iladige   gspannt   Location   irgendwie   Zuletzt   squishy   würklich   bstellt   Janedoe   malinchen   Hochziit   Taeboyana   Problem   Hochzyt